Häiritsisikö sinua jos mies olisi käynyt maksullisissa?
Tapailen yhtä miestä ja kaikki mennyt ihan jees. Huomasin kuitenkin että minua alkoi häiritsemään, kun sain kuulla että mies on ollut 3:n maksullisen naisen kanssa. Siis tämä ennen kuin olemme tutustuneet. Kertoi asiasta minulle itse ilman mitään ongelmaa. Olenko vain ahdasmielinen vai mitä itse ajattelisitte asiasta? :D
Kommentit (276)
Ap, miehesi on moraaliton lunttu eikä aviomiesmateriaalia.
Miehiä tämä tosiasia varmaan harmittaa, kun yhteistuumin yrittävät väittää kaikkia naisia maksullisiksi.
Hyvin täällä ajatellaan maksullisina naisina vain noita ulkomaalasia ihmiskaupan uhreja. Käsittääkseni on ihan kotimaisia naisia jotka tekee hommaa omasta tahdosta ilman välikäsiä. Ja eikö joissain maissa ole ihan laillisia bordelleja. Kyllä, ihmiskauppa alalla on iso ja vakava ongelma, mutta ei sekään ole bisneksen ainoa muoto.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. En koskisi edes metrisellä seipäällä. Kertoo syvimmästä olemuksesta että pystyy alistamaan ja käyttämään toista hyväkseen.
Jaa. Itse kun myin seksiä, en kokenut olevani alistettu tai hyväksikäytetty. Rahan takia sitä teki. Ja hyvät massit sainkin.
Olen mies enkä menisi ikinä maksullisiin, sehän on pelkkää jyystämistä ilman mitään tunteita, epäkiihottava aatos kertakaikkiaan. Toimivat kädet ja hyvä mielikuvitus voittaa maksullisen seksin 6-muna!
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan nämä ihmiskaupasta "huolestuneet" mammat ostavat surutta bangladeshissä lapsityövoimalla tehtyjä vaatteita ja kaikenlaista hämärissä työoloissa tehtyä kiinakrääsää. Tekopyhyyttä parhaimmillaan.
Jokainen lapsi vaatetehtaassa on sentään pois seksikaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies enkä menisi ikinä maksullisiin, sehän on pelkkää jyystämistä ilman mitään tunteita, epäkiihottava aatos kertakaikkiaan. Toimivat kädet ja hyvä mielikuvitus voittaa maksullisen seksin 6-muna!
Seksi naisen kanssa perustuu pohjimmiltaan lähes poikkeusetta maksamiseen (tavalla tai toisella). Kusetat iteäsi, jos uskot muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä sitten oppi että kannattaa olla hiljaa vaan tuollaisista jutuista ja sanoa naisille mitä ne haluaa kuulla.
Unohtamatta sitä, että myös noille prostituoiduista moralisoiville akoillekin pitää käytännössä maksaa, vain eri tavalla kuin prostituoiduille. Kauniista puheista huolimatta.
Myös se taudit leviää argumentti on varsin huvittava. Nehän eivät sitten leviä ollenkaan samalla tavalla naisten lukemattomissa yhden yön jutuissa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin täällä ajatellaan maksullisina naisina vain noita ulkomaalasia ihmiskaupan uhreja. Käsittääkseni on ihan kotimaisia naisia jotka tekee hommaa omasta tahdosta ilman välikäsiä. Ja eikö joissain maissa ole ihan laillisia bordelleja. Kyllä, ihmiskauppa alalla on iso ja vakava ongelma, mutta ei sekään ole bisneksen ainoa muoto.
Ihmiskaupan uhria ei mitenkään erota vapaaehtoisesta. Silloin kuka tahansa maksullisissa käyvä voi tukea ihmiskauppaa. Myös suomalaisia ihmiskaupan uhreja on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi naisen kanssa perustuu pohjimmiltaan lähes poikkeusetta maksamiseen (tavalla tai toisella). Kusetat iteäsi, jos uskot muuta.
Vain jos mies on huono sängyssä. Sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan nämä ihmiskaupasta "huolestuneet" mammat ostavat surutta bangladeshissä lapsityövoimalla tehtyjä vaatteita ja kaikenlaista hämärissä työoloissa tehtyä kiinakrääsää. Tekopyhyyttä parhaimmillaan.
Moni noista seksityöntekijöistä on ollut noissa vaatetehtaissa töissä mutta vaihtanut alaa koska seksityö on mielekkäämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. En koskisi edes metrisellä seipäällä. Kertoo syvimmästä olemuksesta että pystyy alistamaan ja käyttämään toista hyväkseen.
Jaa. Itse kun myin seksiä, en kokenut olevani alistettu tai hyväksikäytetty. Rahan takia sitä teki. Ja hyvät massit sainkin.
Kiva sulle. Kannatan totta kai laillisia bordelleja, jolloin asiakas voi olla varma, että ihmiskauppaa ei tapahdu. Nykyisessä systeemissä asiakas ei voi ikinä tietää sitä, joten siksi en hyväksy seksikauppaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni noista seksityöntekijöistä on ollut noissa vaatetehtaissa töissä mutta vaihtanut alaa koska seksityö on mielekkäämpää.
Et erota mitenkään niitä jotka on siihen vapaaehtoisesti lähteneet.
Vierailija kirjoitti:
Sääoot nössö etkä mikää miäs.
Tunteita.... salli mun nauraa😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Maksullisissa käyminen häiritsisi paljon enemmän kuin jotkut yhdenillanjutut. Se kertoisi, että olemme seksuaalisesti eri aaltopituudella. Tavallisessa maksuttomassa seksissä on kuitenkin kyse kemiasta ja vuorovaikutuksesta, joista se seksuaalinen halu syttyy, vaikka tuttavuus olisi lyhytkin. Maksullisessa seksissä on taas luotaantyöntävää ajatus siitä, että mies kiihottuu naisesta, joka ei ole kiihottunut hänestä. On ällöttävää, että mies kiihottuu jostain isäongelmaisesta epävakaasta tylleröstä tai jostain ulkomaalaisesta seksikaupan uhrista. Oma seksuaalisuuteni on sitä, että se herää juuri kahden ihmisen vuorovaikutuksessa ja flirtissä, kyse on muustakin kuin vain siitä aktista, ja molemminpuoleisuus on ehdottoman tärkeää.
Helppo moralisoida, kun itse kuuluu sukupuoleen, joka saa aina halutessaan seksiä haluamiltaan kumppaneilta...
Onko se muka paha jos esim 25 vuotias mies jolla ei mitään kokemusta seksistä tai seurustelusta ole, ehkä ensi suudelmakin vielä saamatta käy maksullisessa jotta pääsee poikuudestaan eroon? Myöhemmin sitten löytää viimein naisen kun ei kokemattomuus ole ylitsepääsemätön kynnys 👍
Vierailija kirjoitti:
No toki tuo häiritsisi. Enemmän tosin häiritsee se, että oma mies on ollut sängyssä kaupungin pahimman kyläpyörän kanssa. Maksullinen yleensä on sentään tuntematon, eikä tarvitse törmätä joka kauppareissulla.
Olet harvoja naisia tässä ketjussa joka ajattelee edes jotenkuten loogisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksullisissa käyminen häiritsisi paljon enemmän kuin jotkut yhdenillanjutut. Se kertoisi, että olemme seksuaalisesti eri aaltopituudella. Tavallisessa maksuttomassa seksissä on kuitenkin kyse kemiasta ja vuorovaikutuksesta, joista se seksuaalinen halu syttyy, vaikka tuttavuus olisi lyhytkin. Maksullisessa seksissä on taas luotaantyöntävää ajatus siitä, että mies kiihottuu naisesta, joka ei ole kiihottunut hänestä. On ällöttävää, että mies kiihottuu jostain isäongelmaisesta epävakaasta tylleröstä tai jostain ulkomaalaisesta seksikaupan uhrista. Oma seksuaalisuuteni on sitä, että se herää juuri kahden ihmisen vuorovaikutuksessa ja flirtissä, kyse on muustakin kuin vain siitä aktista, ja molemminpuoleisuus on ehdottoman tärkeää.
Helppo moralisoida, kun itse kuuluu sukupuoleen, joka saa aina halutessaan seksiä haluamiltaan kumppaneilta...
Seksin ostaminen ihmiskaupan uhrilta on käytännössä ra-is-kaaminen. Olet oikeassa, on todella helppo moraalisoida. Mitä enemmän lukee, sitä helpompi.
Vierailija kirjoitti:
Onko se muka paha jos esim 25 vuotias mies jolla ei mitään kokemusta seksistä tai seurustelusta ole, ehkä ensi suudelmakin vielä saamatta käy maksullisessa jotta pääsee poikuudestaan eroon? Myöhemmin sitten löytää viimein naisen kun ei kokemattomuus ole ylitsepääsemätön kynnys 👍
Ensikokemus voi sitten olla ra-is-kaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te joita häiritsee, niin häiritseekö myös se jos mies on käynyt hierojalla tai vaikka parturissa? Kaikissa vaihdetaan rahaa palveluun.
Tämä että olet kyvytön ymmärtämään miten herkkä asia ihmisen seksuaalisuus on, ei mitenkään lisää sympatiaa sinua kohtaan. Se myös että täällä haukutaan yhdenillanjuttuja harrastavia, saa vain lisää antipatiaa teitä kohtaan. Yhdenillanjutuissa on kyse molemmin puolisesta halusta, mikä kai on teille jotain täysin tuntematonta. Mahtaa tuollaisen miehen kanssa seksi olla muutenkin ankeaa: minä minä minä, kunhan minä saan.
Ei se kaikille mikään herkkä asia ole. Jotkut voivat olla jopa sen verran vapautuneita oman seksuaalisuutensa suhteen, että eivät näe itsensä myymisessä mitään ongelmaa. Tämä voi kauhistuttaa, mutta prostituoitu voi myös nauttia työstään
No toki tuo häiritsisi. Enemmän tosin häiritsee se, että oma mies on ollut sängyssä kaupungin pahimman kyläpyörän kanssa. Maksullinen yleensä on sentään tuntematon, eikä tarvitse törmätä joka kauppareissulla.