Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritsisikö sinua jos mies olisi käynyt maksullisissa?

Vierailija
08.06.2019 |

Tapailen yhtä miestä ja kaikki mennyt ihan jees. Huomasin kuitenkin että minua alkoi häiritsemään, kun sain kuulla että mies on ollut 3:n maksullisen naisen kanssa. Siis tämä ennen kuin olemme tutustuneet. Kertoi asiasta minulle itse ilman mitään ongelmaa. Olenko vain ahdasmielinen vai mitä itse ajattelisitte asiasta? :D

Kommentit (276)

Vierailija
41/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häiritsisi. Maksullisissa käyviä ei kiinnosta onko nainen täysi-ikäinen tai ihmiskaupan uhri. Ja voi helposti olla kumpaa tahansa tai kumpaakin.

Itseäni ainaskin kiinnostaa.

T. Maksullisissa käyvä

Ps. Ja huomattavasti kallimpaa se ns. ”Ilmainen” on, mitä ammattilaisen seura ;)

Miten niin?

Vierailija
42/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsisi. Tuen naisen oikeutta myydä itseään ja kannatan laillisia bordelleja, mutta jotenkin itseä silti häiritsisi, että mies on maksanut seksistä. Voisinko luottaa siihen, että on käyttänyt vapaan naisen palveluita, eikä ahneuksissaan tukenut ihmiskauppaa?

Kyse olisi siis enemmän luottamuksesta kuin itse maksullisien käyttämisestä. Mutta joo, suhde saattaisi jopa kaatua jos jostain tuollainen tieto tulisi ilmi.

Jotenkin mä epäilen, että kaikesta tästä vuodatuksesta huolimatta säkään et ole maksuton, vaan maksullinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei häiritse. En olisi tuollaisen kanssa missään tekemisissä.

Näinhän se on. Jos pystyy käyttämään tuolla tavalla hyväksi toista ihmistä niin arvomaailma ja suhtautuminen seksiin on niin erilainen että minkäänlaiseen suhteeseen ei ole mahdollisuutta. En usko että tuollaisesta ihmisestä on tasaveroiseen suhteeseen. Lisänä vielä kaiken maailman taudit ja bakteerit.

Vierailija
44/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksullisissa käyminen häiritsisi paljon enemmän kuin jotkut yhdenillanjutut. Se kertoisi, että olemme seksuaalisesti eri aaltopituudella. Tavallisessa maksuttomassa seksissä on kuitenkin kyse kemiasta ja vuorovaikutuksesta, joista se seksuaalinen halu syttyy, vaikka tuttavuus olisi lyhytkin. Maksullisessa seksissä on taas luotaantyöntävää ajatus siitä, että mies kiihottuu naisesta, joka ei ole kiihottunut hänestä. On ällöttävää, että mies kiihottuu jostain isäongelmaisesta epävakaasta tylleröstä tai jostain ulkomaalaisesta seksikaupan uhrista. Oma seksuaalisuuteni on sitä, että se herää juuri kahden ihmisen vuorovaikutuksessa ja flirtissä, kyse on muustakin kuin vain siitä aktista, ja molemminpuoleisuus on ehdottoman tärkeää.

Ehdottomasti samaa mieltä, jotenkin kylmää kyytiä tuo että sinulle on ihan OK olla jonkun sellaisen kanssa joka ei kanssasi olisi, jos et hänelle siitä maksaisi. Siksi en itse voisi käyttää maksullisia.

Lähes kaikki naiset ovat tavalla tai toisella maksullisia. Nämäkin prostituoitujen maksullisuudesta moralisoivat tekopyhät akat ottavat kyllä maksun mieheltä itsekin, vaikka eivät ota sitä suoraan puhtaana käteen.

Sinä taas et ole parisuhdematskua ja tuskinpa saat rahallakaan.

Vierailija
45/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsisi. En pystyisi olemaan miehen kanssa, joka on omasta halustaan ostanut toisen ihmisen, arvomaailmoissamme olisi liian suuri kuilu.

Vierailija
46/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritsisi. 

Vierailija
47/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei häiritse. En olisi tuollaisen kanssa missään tekemisissä.

Näinhän se on. Jos pystyy käyttämään tuolla tavalla hyväksi toista ihmistä niin arvomaailma ja suhtautuminen seksiin on niin erilainen että minkäänlaiseen suhteeseen ei ole mahdollisuutta. En usko että tuollaisesta ihmisestä on tasaveroiseen suhteeseen. Lisänä vielä kaiken maailman taudit ja bakteerit.

Se on sitä parempaa hyväksikäyttöä, että asettaa ahneuksissaan miehelle rahan tienaamiseen liittyviä pakkovaatimuksia, johon liittyy sitten myöhemmin autot, omakotitalot, kesämökit, jne. Sitä moraalisen seulan ja arvokkuuden läpivalaisun kestävää hyväksikäyttöä. Se on taas on moraalitonta ja häikäilemätöntä hyväksikäyttöä, jos maksetaan ja otetaan rehellisesti puhtaana käteen ilman kiertoteitä.

Vierailija
48/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiritsevin piirre asiassa on se, että se maksullinen nainen voi olla ihmiskaupan uhri ja usein sitä "palvelua" ostava mies ei välitä tästä riskistä.

Eiköhän se pääosin ole ihan vapaaehtoista bisnestä. Jokunen vuosi sitten ole se kehitysvammaisen tytön juttu, mutta se oli poikkeuksellinen tapaus.

Vierailija
49/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullisissa käyminen häiritsisi paljon enemmän kuin jotkut yhdenillanjutut. Se kertoisi, että olemme seksuaalisesti eri aaltopituudella. Tavallisessa maksuttomassa seksissä on kuitenkin kyse kemiasta ja vuorovaikutuksesta, joista se seksuaalinen halu syttyy, vaikka tuttavuus olisi lyhytkin. Maksullisessa seksissä on taas luotaantyöntävää ajatus siitä, että mies kiihottuu naisesta, joka ei ole kiihottunut hänestä. On ällöttävää, että mies kiihottuu jostain isäongelmaisesta epävakaasta tylleröstä tai jostain ulkomaalaisesta seksikaupan uhrista. Oma seksuaalisuuteni on sitä, että se herää juuri kahden ihmisen vuorovaikutuksessa ja flirtissä, kyse on muustakin kuin vain siitä aktista, ja molemminpuoleisuus on ehdottoman tärkeää.

Entäpä jos mies olisi vongannut seksiä vaimoltaan, joka perherauhan säilymiseksi olisi sitä antanut? Eikö se olisi ihan vastaava tilanne? 

Vierailija
50/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. En koskisi edes metrisellä seipäällä. Kertoo syvimmästä olemuksesta että pystyy alistamaan ja käyttämään toista hyväkseen.

Lähes 200-kiloinen, psyykelääkkeiden turvottama eläkkeellä oleva kaverini maksoi 200 euroa naiselle yhdestä yhdynnästä. Suoraan sanottuna en ole varma kumpi käytti kumpaa hyväksi.

Vierailija
51/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joita häiritsee, niin häiritseekö myös se jos mies on käynyt hierojalla tai vaikka parturissa? Kaikissa vaihdetaan rahaa palveluun.

Vierailija
52/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan nämä ihmiskaupasta "huolestuneet" mammat ostavat surutta bangladeshissä lapsityövoimalla tehtyjä vaatteita ja kaikenlaista hämärissä työoloissa tehtyä kiinakrääsää. Tekopyhyyttä parhaimmillaan.

Vierailija
53/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Ap, mies, kirjoitti ja vastasi kolme ensimmäistä kommenttia.

Ja monesko aloitus sulta? Kuvitteletko tosiaan että saat myytyä tän asian palstan naisille?

Vierailija
54/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä sitten oppi että kannattaa olla hiljaa vaan tuollaisista jutuista ja sanoa naisille mitä ne haluaa kuulla.

Vierailija
55/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha. Ap, mies, kirjoitti ja vastasi kolme ensimmäistä kommenttia.

Ja monesko aloitus sulta? Kuvitteletko tosiaan että saat myytyä tän asian palstan naisille?

Jaaha. Palsta-sherlokki taas vauhdissa.

Satunpa tietämään ettei tuo ole totta koska kirjoitin yhden noista kommenteista.

Vierailija
56/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittais, jos ois tapahtuu ennen meidän suhdetta. Kai hänellä on saanut oma elämä olla ja vapaa tapa valita miten täyttää seksuaalisesta tarpeensa.

Vierailija
57/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä sitten oppi että kannattaa olla hiljaa vaan tuollaisista jutuista ja sanoa naisille mitä ne haluaa kuulla.

Unohtamatta sitä, että myös noille prostituoiduista moralisoiville akoillekin pitää käytännössä maksaa, vain eri tavalla kuin prostituoiduille. Kauniista puheista huolimatta.

Vierailija
58/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei itseasiassa haittaisi. Uskon että tämäkin on suht yleistä.

T. mies

Vierailija
59/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vauhkoamista. Huorissakäynti on normitoimintaa. Naiset tienaavat hyvin ja minä saan edes joltain pesää.

Vierailija
60/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te joita häiritsee, niin häiritseekö myös se jos mies on käynyt hierojalla tai vaikka parturissa? Kaikissa vaihdetaan rahaa palveluun.

Tämä että olet kyvytön ymmärtämään miten herkkä asia ihmisen seksuaalisuus on, ei mitenkään lisää sympatiaa sinua kohtaan. Se myös että täällä haukutaan yhdenillanjuttuja harrastavia, saa vain lisää antipatiaa teitä kohtaan. Yhdenillanjutuissa on kyse molemmin puolisesta halusta, mikä kai on teille jotain täysin tuntematonta. Mahtaa tuollaisen miehen kanssa seksi olla muutenkin ankeaa: minä minä minä, kunhan minä saan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan