Häiritsisikö sinua jos mies olisi käynyt maksullisissa?
Tapailen yhtä miestä ja kaikki mennyt ihan jees. Huomasin kuitenkin että minua alkoi häiritsemään, kun sain kuulla että mies on ollut 3:n maksullisen naisen kanssa. Siis tämä ennen kuin olemme tutustuneet. Kertoi asiasta minulle itse ilman mitään ongelmaa. Olenko vain ahdasmielinen vai mitä itse ajattelisitte asiasta? :D
Kommentit (276)
Häiritseehän miehiäkin naisten irtosuhteet ja niitä naiset silti harrastaa. Jo sen takia periaatteesta teen asioita , jotka naisia häiritsee eli ..
Vierailija kirjoitti:
Tästä sitten oppi että kannattaa olla hiljaa vaan tuollaisista jutuista ja sanoa naisille mitä ne haluaa kuulla.
Suosittelet myös kevytkenkäisille naisille seksikumppanien lukumäärän vähättelyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te joita häiritsee, niin häiritseekö myös se jos mies on käynyt hierojalla tai vaikka parturissa? Kaikissa vaihdetaan rahaa palveluun.
Tämä että olet kyvytön ymmärtämään miten herkkä asia ihmisen seksuaalisuus on, ei mitenkään lisää sympatiaa sinua kohtaan. Se myös että täällä haukutaan yhdenillanjuttuja harrastavia, saa vain lisää antipatiaa teitä kohtaan. Yhdenillanjutuissa on kyse molemmin puolisesta halusta, mikä kai on teille jotain täysin tuntematonta. Mahtaa tuollaisen miehen kanssa seksi olla muutenkin ankeaa: minä minä minä, kunhan minä saan.
Ei se kaikille mikään herkkä asia ole. Jotkut voivat olla jopa sen verran vapautuneita oman seksuaalisuutensa suhteen, että eivät näe itsensä myymisessä mitään ongelmaa. Tämä voi kauhistuttaa, mutta prostituoitu voi myös nauttia työstään
Aivan, mutta kun mies ei voi tietää onko se noin. No ehkä jos se on joku espoolainen keski-ikäinen kotirouva.
Vierailija kirjoitti:
Onko se muka paha jos esim 25 vuotias mies jolla ei mitään kokemusta seksistä tai seurustelusta ole, ehkä ensi suudelmakin vielä saamatta käy maksullisessa jotta pääsee poikuudestaan eroon? Myöhemmin sitten löytää viimein naisen kun ei kokemattomuus ole ylitsepääsemätön kynnys 👍
Maksullisia käyttämällähän se itsestään kelvottoman tekee. Kokemattomuus on naisilla ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Häiritseehän miehiäkin naisten irtosuhteet ja niitä naiset silti harrastaa. Jo sen takia periaatteesta teen asioita , jotka naisia häiritsee eli ..
rai-skaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksullisissa käyminen häiritsisi paljon enemmän kuin jotkut yhdenillanjutut. Se kertoisi, että olemme seksuaalisesti eri aaltopituudella. Tavallisessa maksuttomassa seksissä on kuitenkin kyse kemiasta ja vuorovaikutuksesta, joista se seksuaalinen halu syttyy, vaikka tuttavuus olisi lyhytkin. Maksullisessa seksissä on taas luotaantyöntävää ajatus siitä, että mies kiihottuu naisesta, joka ei ole kiihottunut hänestä. On ällöttävää, että mies kiihottuu jostain isäongelmaisesta epävakaasta tylleröstä tai jostain ulkomaalaisesta seksikaupan uhrista. Oma seksuaalisuuteni on sitä, että se herää juuri kahden ihmisen vuorovaikutuksessa ja flirtissä, kyse on muustakin kuin vain siitä aktista, ja molemminpuoleisuus on ehdottoman tärkeää.
Helppo moralisoida, kun itse kuuluu sukupuoleen, joka saa aina halutessaan seksiä haluamiltaan kumppaneilta...
Miehet ovat siis niin lorttoja, että antavat kelle tahansa missä vaan? 8-kymppinen 150-kiloinen rollaattorimummo saa 2-kymppiseltä urheilijanuorukaiselta kyydit siwan hyllyjen välissä aina kun tahtoo?
Meniköhän nyt vähän lapsellisuuden puolelle tämä kommentti? Ymmärsit kyllä, mitä tarkoitettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä sitten oppi että kannattaa olla hiljaa vaan tuollaisista jutuista ja sanoa naisille mitä ne haluaa kuulla.
Unohtamatta sitä, että myös noille prostituoiduista moralisoiville akoillekin pitää käytännössä maksaa, vain eri tavalla kuin prostituoiduille. Kauniista puheista huolimatta.
Myös se taudit leviää argumentti on varsin huvittava. Nehän eivät sitten leviä ollenkaan samalla tavalla naisten lukemattomissa yhden yön jutuissa.
Silloin kun sinä itse olet osallisena aktissa tiedät mitä on tehty ja miten on suojauduttu. Se miten se toinen on touhunnut et voi tietää. Käytännössähän bakteerien ja tautien kanssa on aivan sama oletko itse harrastanut seksiä suojautumatta sadan kanssa vai onko se partneri harrastanut suojaamatonta seksiä henkilön kanssa, joka on harrastanut sadan kanssa suojaamatonta seksiä. Aina kun harrastat seksiä menet sänkyyn kaikkien kumppanisi partnereiden ja heidän partnereiden saa kanssa. Tähän ketjuun ei tarvita kuin se yksi tautinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se muka paha jos esim 25 vuotias mies jolla ei mitään kokemusta seksistä tai seurustelusta ole, ehkä ensi suudelmakin vielä saamatta käy maksullisessa jotta pääsee poikuudestaan eroon? Myöhemmin sitten löytää viimein naisen kun ei kokemattomuus ole ylitsepääsemätön kynnys 👍
Maksullisia käyttämällähän se itsestään kelvottoman tekee. Kokemattomuus on naisilla ihan ok.
Siis naisille ok. Mielellään sitä opastaa innokasta nuorta miestä seksin saloihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rai-skaat?
Kutsu miksi haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksullisissa käyminen häiritsisi paljon enemmän kuin jotkut yhdenillanjutut. Se kertoisi, että olemme seksuaalisesti eri aaltopituudella. Tavallisessa maksuttomassa seksissä on kuitenkin kyse kemiasta ja vuorovaikutuksesta, joista se seksuaalinen halu syttyy, vaikka tuttavuus olisi lyhytkin. Maksullisessa seksissä on taas luotaantyöntävää ajatus siitä, että mies kiihottuu naisesta, joka ei ole kiihottunut hänestä. On ällöttävää, että mies kiihottuu jostain isäongelmaisesta epävakaasta tylleröstä tai jostain ulkomaalaisesta seksikaupan uhrista. Oma seksuaalisuuteni on sitä, että se herää juuri kahden ihmisen vuorovaikutuksessa ja flirtissä, kyse on muustakin kuin vain siitä aktista, ja molemminpuoleisuus on ehdottoman tärkeää.
Helppo moralisoida, kun itse kuuluu sukupuoleen, joka saa aina halutessaan seksiä haluamiltaan kumppaneilta...
Seksin ostaminen ihmiskaupan uhrilta on käytännössä ra-is-kaaminen. Olet oikeassa, on todella helppo moraalisoida. Mitä enemmän lukee, sitä helpompi.
Totta kyllä, että ihmiskauppa ei ole hyväksyttävää. Vapaa tahto on oltava, oli sitten maksullista tai maksutonta seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelet myös kevytkenkäisille naisille seksikumppanien lukumäärän vähättelyä?
Näinhän faktisesti naiset tekeekin.
Tässä tuomitsemisessa on perimmillään kyse vain naisten omista intresseistä. Kun miehet pystyvät saamaan seksiä helposti nuorilta ja kauniilta tytöiltä pientä korvausta vastaan niin keski-ikäisten naisten karvalompsat muuttuvat arvottomaksi kun ketään ei enää kiinnosta sellaiset. Sen takia tuo kysymys herättää voimakkaita tunteita tietyissä naisissa.
Miehille taas ratkaisu koko tähän peliin on käydä maksullisissa. Sen jälkeen kummasti loppuu mielenkiinto sietää kaikenlaista paskaa naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat siis niin lorttoja, että antavat kelle tahansa missä vaan? 8-kymppinen 150-kiloinen rollaattorimummo saa 2-kymppiseltä urheilijanuorukaiselta kyydit siwan hyllyjen välissä aina kun tahtoo?
Meniköhän nyt vähän lapsellisuuden puolelle tämä kommentti? Ymmärsit kyllä, mitä tarkoitettiin.
Tarkoititko siis, että vain 18-25-vuotiaat kaunottaret ovat teille naisia? Muut joutavat jäädäkin ilman munaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te joita häiritsee, niin häiritseekö myös se jos mies on käynyt hierojalla tai vaikka parturissa? Kaikissa vaihdetaan rahaa palveluun.
Tämä että olet kyvytön ymmärtämään miten herkkä asia ihmisen seksuaalisuus on, ei mitenkään lisää sympatiaa sinua kohtaan. Se myös että täällä haukutaan yhdenillanjuttuja harrastavia, saa vain lisää antipatiaa teitä kohtaan. Yhdenillanjutuissa on kyse molemmin puolisesta halusta, mikä kai on teille jotain täysin tuntematonta. Mahtaa tuollaisen miehen kanssa seksi olla muutenkin ankeaa: minä minä minä, kunhan minä saan.
Ei se kaikille mikään herkkä asia ole. Jotkut voivat olla jopa sen verran vapautuneita oman seksuaalisuutensa suhteen, että eivät näe itsensä myymisessä mitään ongelmaa. Tämä voi kauhistuttaa, mutta prostituoitu voi myös nauttia työstään
Silloinhan on hyvä, että moraalittomat lut@kat pariutuu kaltaistensa kanssa ja jättävät tavalliset ja asiassa herkemmät ihmiset rauhaan. Miksi pitäisi väenväkisin saada se kumppani josta tietää ettei hän hyväksy sinun pahimpia puoliasi? Etsii suosiolla sen, jolle asialla ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsisi. Tuen naisen oikeutta myydä itseään ja kannatan laillisia bordelleja, mutta jotenkin itseä silti häiritsisi, että mies on maksanut seksistä. Voisinko luottaa siihen, että on käyttänyt vapaan naisen palveluita, eikä ahneuksissaan tukenut ihmiskauppaa?
Kyse olisi siis enemmän luottamuksesta kuin itse maksullisien käyttämisestä. Mutta joo, suhde saattaisi jopa kaatua jos jostain tuollainen tieto tulisi ilmi.
Tämä on mielenkiintoinen. "Tuen naisen oikeutta..., kannatan laillisia bordelleja....", mutta jos mies on maksanut seksistä, niin mies on huono (eli roisto). Aivan sama kuin joku perustaisi laillisesti jonkun kaupan tai baarin, mutta kukaan ei saisi käydä asiakkaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemattomuus ei todellakaan ole ok, varsinkaan jos mies on reilusti yli 30-vuotias niin kyllä naiset katsovat kieroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin ostaminen ihmiskaupan uhrilta on käytännössä ra-is-kaaminen. Olet oikeassa, on todella helppo moraalisoida. Mitä enemmän lukee, sitä helpompi.
Totta kyllä, että ihmiskauppa ei ole hyväksyttävää. Vapaa tahto on oltava, oli sitten maksullista tai maksutonta seksiä.
Millä käytännössä varmistat että se sinulle nätisti hymyilevä prostituoitu ei hetki sitten ole tavannut parittajaa, joka on juuri sanonut että hymyilet nätisti tai hakkaan naaman sohjoksi? Sama hymy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, mutta kun mies ei voi tietää onko se noin. No ehkä jos se on joku espoolainen keski-ikäinen kotirouva.
Tarkistellaanpas taas vähän niitä faktoja
"Suomessa työskentelevistä seksinmyyjistä arviolta kolmannes työskentelee parittajan kanssa, ja he ovat pääosin Venäjältä ja Virosta Suomessa vierailevia seksinmyyjiä. Pysyvästi Suomessa asuvat seksityöntekijät käyttävät parittajaa äärimmäisen harvoin. Parituksessa parittajan rooli voi vaihdella paljon: joskus seksityöntekijä voi työskennellä hyvinkin itsenäisesti, joskus parittaja hoitaa kaikki muut asiat paitsi seksin harrastamisen. Paritukseen liittyy Suomessa vain harvoin pakottamista."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Prostituutio_Suomessa
ja virallinen lähde Prostituutio Suomessa kirja
Vierailija kirjoitti:
Tässä tuomitsemisessa on perimmillään kyse vain naisten omista intresseistä. Kun miehet pystyvät saamaan seksiä helposti nuorilta ja kauniilta tytöiltä pientä korvausta vastaan niin keski-ikäisten naisten karvalompsat muuttuvat arvottomaksi kun ketään ei enää kiinnosta sellaiset. Sen takia tuo kysymys herättää voimakkaita tunteita tietyissä naisissa.
Miehille taas ratkaisu koko tähän peliin on käydä maksullisissa. Sen jälkeen kummasti loppuu mielenkiinto sietää kaikenlaista paskaa naisilta.
Jokainen empatiakykyinen ihminen järkyttyy ihmiskaupasta, omasta tilanteesta riippumatta.