Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies inttää vastaan aivan kaikessa

Vierailija
05.06.2019 |

Alkaa mennä oikeasti hermo mieheen joka inttää _joka ikisessä asiassa_ vastaan. Perheessämme ei toimi kommunikointi lainkaan koska olen väsynyt siihen että sanon mitä tahansa, mies väittää vastaan. Jos pyydän miestä tekemään jotain, hän ei varmasti tee niin ihan vaan siksi että minä pyysin; usein jopa täysin päinvastoin.
Olen kotona 7 kk ikäisen vauvan kanssa ja esikoinen on 6v. Kuopus valvottaa ja on todella herkkäuninen. Tänä aamuna mies heräsi klo 06 töihin ja olin itse herännyt jo aiemmin koska kipeä vatsa valvotti.
Mies alkoi jutella normaalilla äänellä (hänellä on todella kantava ja matala ääni) sängyssä ja sanoin että vauva herää ihan varmasti miehen puheeseen. Mies jatkaa. Kuiskaan miehelle että mennään keittiöön juttelemaan jos on pakko puhua mutta mies jatkaa jorinoitaan sängyssä. Ei mennyt kuin hetki kun vauva heräsi miehen ääneen. Kiukuttaa niin paljon, pyysin nätisti ja moneen kertaan että mies ei puhumisellaan herättäisi vauvaa.

Eilen esikoinen sanoi minulle että hän ei tykkää siitä kun isi kiroilee niin paljon. Otin asian puheeksi miehen kanssa, joka töksäytti vaan että sellainen hän on ja hän kiroilee paljon; piste. En hermostunut, totesin vaan että yritän ainakin itse kiinnittää erityistä huomiota puheisiini etten kiroilisi. Mies tähän että hän aikoo opettaa kuopuksen kiroilemaan heti kun tämä oppii puhumaan. Olin taas kerran sanaton, miehen kanssa keskustelu jälleen kerran osoittautui mahdottomaksi.

Näitä esimerkkejä on vaikka kuinka ja näitä tulee joka päivä. Olen alkanut salaa toivoa että mies jäisi ylitöihin tms. Vaikka joka päivä, en jaksa kinata kaikesta.
Kaupassa käynti miehen kanssa on aivan horroria, hän kyseenalaistaa jokaisen ostoksen, "tarvitaanko me muka tätä (maitoa)?" ..joo-o, kyllä me tarvitaan. Ja jos kaupassa on jonoa tai tarvittavia asioita ei löydy heti, mies alkaa kiukutella kuin pikkulapsi. Jos kaupankassalla on jonoa, hän alkaa pakata ostoksia aivan ylikorostetun hitaasti ja huolellisesti, vaikka juuri silloin normaali ihminen pyrkisi ripeästi maksamaan ja pakkaamaan ostokset. En voi käsittää mistä tällainen touhu johtuu, että kaikissa tilanteissa on toimittava täysin päinvastoin kuin mitä normaali järkinen ihminen toimisi yleensä.

Osaako kukaan sanoa mistä tällainen todella rasittava käytös johtuu ja miten tällaisen kanssa pitäisi toimia? Kun mies on vastaaninttävä ja lapsen tasolle taantuva jumpittelija, ei paljon parisuhde kiinnosta. Koen olevani ainoa aikuinen perheessä, mies on vaan joku outo ylimääräinen rasite jonka tehtävänä on koetella hermojani mahdollisimman pitkälle tällä naurettavalla vastarannankiiskeilyllään.

Kommentit (323)

Vierailija
21/323 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tärkeät asiat tulee hoidettua juuri niin kuin pitääkin. Naisten hysteria tappaa sen pienenkin tekemisen ilon. Tee tämä ensin ja tuo ja sitten tuo. EI NÄIN hyvät rouvat.

Tiskit pestään kun on niiden vuoro, ruuat valmistetaan ja syödään. Kukaan ei kuole jos ruoka on 2 h eri ajassa.

Mutta päälliköitä emme tarvitse, hoitakaa itse asiat jos haluatte olla päälliköitä.

Niin yksinkertaista ja helppoa. Kuka nyt on tyhmä. =)

Kunhan säkin pidät muksuja kaksi tuntia nälässä niin alat huomaamaan mitä etua on tietyn päivärytmin noudattamisesta. Joittenkn vaan kannattaa runkata yksin siellä hikikomerossa sillä ovat täysin kelpaamattomuudesta a normaaliin elämään.

Vierailija
22/323 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kun ihmetellä miten tuollaiset(kin) miehet ovat päässeet pariutumaan...tuohan on henkisesti ihan lapsi vielä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/323 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten kova kovaa vastaan, älä vaan anna periksi. Annat vaihtoehdon joko muuttuu / terapia yms. tai sitten lähtö. Ihan naurettava kakara tuo mies. Yrittää manipuloida ja suorastaan kiusaa. Älä vaan anna periksi, koska olet kohta aivan loppu tuommoisen kanssa.

Vierailija
24/323 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tärkeät asiat tulee hoidettua juuri niin kuin pitääkin. Naisten hysteria tappaa sen pienenkin tekemisen ilon. Tee tämä ensin ja tuo ja sitten tuo. EI NÄIN hyvät rouvat.

Tiskit pestään kun on niiden vuoro, ruuat valmistetaan ja syödään. Kukaan ei kuole jos ruoka on 2 h eri ajassa.

Mutta päälliköitä emme tarvitse, hoitakaa itse asiat jos haluatte olla päälliköitä.

Sinä. Ruokipa kuule lapsia kaksi tuntia myöhässä niin huomaat että tilanne on hyvin nopeasit pahempi kuin kuolema.

Vierailija
25/323 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero. Mitä iloa tollaisessa suhteessa on kellekkään?

Vierailija
26/323 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös tuollainen mies mutta ei lapsia. Olen ajatellut jopa aivovaurion mahdollisuutta koska olen tavannut sairaalloisia vastaanjankuttajia aivovammaisissa potilaissa. Myös asioiden vääntäminen vitseiksi ja päinvastaisiksi esim. kuumalla ilmalla "huh kun palelee" tai täyttä jääkaappia katsellessa "ei mitään syötävää lähetäänkö kauppaan" -jutut sata kertaa päivässä ihmetyttää ja väsyttää. Outoa ja rasittavaa.

Vierailija
27/323 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ruoka tulee sitten kun se on valmis, se teinikin syö salaattinsa kiukuttelematta. Äidit pilaa lastensa terveyden olemalla lepsuja ja antamalla höttöruuan  ja sokeriherkkujen korvata terveellisen ruuan. Ajat ovat tärkeintä ei se sisältö. HEHEH, ei näin.

Kun lopetatte sen pompottamisen ja komentelun huomaatte että kaikki hoituu, ihme kumma.

Vaatteet on pesty ja koirat ulkoilutettu. Ei ole ongelmia ennen kuin te teette niistä ongelman. Antakaa miehen tuoda oma luovuus perhearkeen. Silloin huomaatte että olette jopa iloisia ja hymyilette.

Jopa viehättäviä, joku voisi sanoa.

Vierailija
28/323 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tulisikin niin eihän ongelmaa olisi. Toki jos lasten syöminen, ulkoilu tai vaippaikäisen vaipanvaihto ei kuulu näihin tärkeisiin asioihin niin siinä on sitten melkoinen mielipide-ero.

Vierailija
29/323 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on just samanlainen ja näen hänessä kyllä mallioppimisen vahvana.

Isänsä on just tismalleen samanlainen ja jankkaa jatkuvasti miten häntä ei herrat komentele jne.

Vierailija
30/323 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet täällä aina valittamassa naisten käskyttelystä ja sitten ”Ei haittaa vaikka ruoka on 2h myöhemmin...” :’’D Näkee ettei kyseisellä tyypillä ole mitään kokemusta lapsista.

Vierailija
31/323 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoituuko hommat komentelemmat, se täytyy kokeilla eikä urpoilla täällä vastaan sanomalla. (mistä alunperinkin oli kysymys) =D

Asiat hoituu, kaikki tärkeät, ja ajallaan, mikä ei tietenkään ole teidän aikataulun mukaisesti hoidettu.

Jos ei rouva suostu luopumaan valtikastaan, on vain yksi vaihtoehto, etsi hyvä mies parempi nainen.

Vierailija
32/323 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoituuko hommat komentelemmat, se täytyy kokeilla eikä urpoilla täällä vastaan sanomalla. (mistä alunperinkin oli kysymys) =D

Asiat hoituu, kaikki tärkeät, ja ajallaan, mikä ei tietenkään ole teidän aikataulun mukaisesti hoidettu.

Jos ei rouva suostu luopumaan valtikastaan, on vain yksi vaihtoehto, etsi hyvä mies parempi nainen.

Viimeinen on totta. Yhteityökyvyttömän miehen kanssa ei kannata seurustella. Eikä varsinkaan lisääntyä.

Vierailija
33/323 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain huonoa itsetuntoa/huomionhakua/"minähän se pidän naiseni ruodussa!" tuolla takana on.

Miehen on muututtava, ei sinun. Et saa itse tuota muutettua mitenkään, joten todennäköisesti ero on ainoa järkevä vaihtoehto.

Ekana kannattaa tietysti keskustella, mutta se on tosi vaikeaa. Ehkä voisit aloittaa jostain pienestä jutusta, ja itsestäsi puhuen. Esimerkiksi "minua harmittaa, kun ollaan taas myöhässä, minusta se on epäkunnioittavaa toista ihmistä kohtaan" tms. Suoralla syyttämisellä et saa mitään aikaiseksi ja varo erityisesti sitä tilannetta, että suutut ja vuodatat 50 esimerkkiä miehesi huonosta käytöksestä. Vaikka olet oikeassa, se vain pahentaa tilannetta.

Vierailija
34/323 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehessä on tuota samaa. Menee laput silmillä, muita huomioimatta omaa polkuaan. Teoriassa hyvä juttu, mitä sitä nyt liikaa välittämään ympäristöstä ja muiden mielipiteistä. Mutta arjessa rasittavaa.

Pahinta on aina ennen juhliin lähtöä tai lomamatkaa. Jälkimmäistä ennen mies tekee pitkää päivää töissä koska "projektit pitää saada valmiiksi". Totta kai pitää, mutta kumma miten se iskee aina sillä lähtöviikolla, jolloin ihan kaikki normaalin arjen lisäksi kaatuu minun niskaani. Kun olen pakannut, ravannut apteekissa, vienyt kissan hoitoon, siivoillut ja laittanut talon "pakettiin" ja herättänyt lapset aamu kolmelta lentokentälle lähtöä varten, niin mies alkaa kysellä että missä on hänen hammasharjansa ja menee suihkuun siinä vaiheessa, pitäisi lähteä. Kun minä kohteessa sitten istun alas ja sanon että hoida sinä noi, mua väsyttää, niin mies ärsyyntyy. Kun ollaan vihdoin lomalla, nyt nautitaan s**tana.

On muutenkin ihan ihme tyyppi välillä. Tekee juuri tuota, että kun asunto pitää siivota näyttöä varten, mies alkaa puhdista grilliä! Siis oikeasti!! 😂 Nyt ehkä vähän naurattaa, mutta silloin kun hikipäissäni siivosin yläkertaa ja tuuletin ja aloin ihmetellä, että mikä piru täällä haisee. Niin siellä se mies ikkunan alla kärytteli grilliä kun jos joku katsoo sinne sisään 🙄

Vierailija
35/323 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla teidän helpompaa elää ilman sitä aikuista lasta kivirekenä. Maailmassa on myös normaaleja miehiä, ei kannata hukata elämäänsä tuollaiseen.

Vierailija
36/323 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama homma esim matkojen alla. Minä huolehdin kaikki käytönnön asiat, pakkaan omani ja lasten tavarat. Mies omat vaattensa ja sitten vielä kiukuttelee kun en ota niihin kantaa

Sama vaateostoksilla. Mies liukenee aina ostamaan itselleen vaatteita ja yleensä saa vielä myyjän palvelemaan itdeään. Minä ostan sitten lapsille. Ilman myyjää.?Itse kuljen postimyyntivaatteissa...

Vierailija
37/323 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ihmisen ego on noinkin lapsellinen niin et ole kumppanimatskua.

Vierailija
38/323 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useissa viesteissä on jo kerrottu mistä kiikastaa. "Jätä se miesvauva" jne. Ei ole vauvaa jos ei ole naista joka asettuu äidiksi miehelle.

Hysteria on opittu omalta äidiltä, vain nainen tietää miten koti siivotaan jne. Ja miestä täytyy koko ajan paimentaa.

Kun unohdatte hysteerisen äitinne neuvot ja opit, olette paranemisen  tiellä.

Kaikkein pahin neuvo oli kun joku äitinsä tytär neuvoi piilov^^^¨lulla saavansa mies "tajuamaan" mitä pitäisi tehdä.

Repesin ääneen nauramaan. Sehän se auttaa, eikä mies yhtään tajua mitä tapahtuu.

Ota mies ero vielä kun pääset ja olet nuori saamaan kunnon naista.

Vierailija
39/323 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni oli maailman pahin jankkaaja/inttääjä. AINA sanottava viimeinen sana. AINA vängättävä asioista vaan sen vängäyksen "ilosta".

Hän sanoi joka ikisessä asiassa vastaan, vaikka ei ollut edes tarvetta. Hänen mielestään hän ei myöskään ollut koskaan väärässä missään asiassa. Eikä asioissa ollut koskaan mitään muuta totuutta, kuin hänen totuutensa.

Olemme väitelleet esimerkiksi siitä, kun sanoin, etten ollut nähnyt jotain asiaa, niin hän väitti minulle, että olenpa. Siis hän kertoi minulle, mitä MINÄ olen nähnyt. Mitä tällaiseen voi edes sanoa? Ja miten tällaisesta voi edes väitellä? Istuimme sohvalla vierekkäin. Mies teki jonkun eleen, mutta hänen kätensä oli edessä, joten en nähnyt käden takaa hänen elettään. Sanoin, etten nähnyt, näytätkö uudelleen. Hän inttää, että näin. Ja siis tätä rataa joka hemmetin päivä joka ikisestä asiasta. Mielenterveyshän tuossa meinasi mennä.

Näin häntä vähän aikaa sitten ja hän väitti, että yksi paitani (jota käytän usein, jonka itse ostin, joka on MINUN paitani) on pitkähihainen, vaikka paita on oikeasti hihaton. Siinä hän istui ja vänkäsi, että EI, paita on pitkähihainen. Kyllä, hän varmasti tietää vaatteeni paremmin, vaikka on nähnyt ko. paidan 5 vuotta sitten. Hemmetti, että tuollainen on kuluttavaa!

Onneksi eksä. 

Vierailija
40/323 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vink, vink!

Älä puhu ja sössötä typeriä ja järjettömyyksiä miehellesi, vaan hoida naisen tehtävät niin vauvan hoidossa kuin kotonakin ja ole aina kuuliainen sekä ystävällinen miehellesi.

Problem solved.

Joo, voi tehdä näin, tai sitten, vink vink, vaihtaa miehen normaaliälyiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän