Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsytystä aiheuttaa eliittirouvat, jotka ihan selkeästi shoppailevat ja sisustavat miestensä tuloilla

Vierailija
31.05.2019 |

Niin, siinähän se. Tuttaviin on nyt eksynyt lasten myötä perheitä, joilla on rahaa millä mällätä. Todellakin.

Eräskin rouva pitää sisustusblogia varsin keskituloilla ja ilmiselvästi pistää rahaa palamaan isopalkkaisen miehensä tilistä. On kultaa ja marmoria, uutta sikakallista sohvaa ja mittatilaustaulua. Kalliita matkoja tämän tästä ja kotikin vastavalmistunut upea kivitalo.

On alkanut ärsyttää nämä naiset, jotka omilla tuloilla eläessään saattaisivat asua vuokrakolmiossa ja säästäisivät vuoden saadakseen Ikeasta ale-sohvan. Omat tulot ei riittäisi elintasoon ensinkään, mutta sitten ollaan niin nenä pystyssä pikkurilli ylhäällä sisustamassa kotia kultaharkoilla kun mies kantaa rahaa kotiin ja antaa luvan shoppailla.

En vain voi käsittää. Itse työskentelen pienellä palkalla ja miehellä on hiukan paremmat tulot, mutta nuukailuksi silti menee meidän elämä. En osaisi ikinä kuvitella mille se tuntuisi, jos mies antaisi käyttöön rajoittamattoman määrän rahaa vain kodin laittamiseen ja oman hyvinvoinnin edistämiseen.

Miten tällainen kuvio oikein edes syntyy? Onko jotkut miehet niin avokätisiä että itse tarjoutuvat koko vaimon inspiraatioiden maksumieheksi vai vaatiiko nämä vaimot niin pitkään että saavat haluamansa? Tuntuu uskomattomalta, että joku mies maksaisi ihan mukisematta menoni. Olen varmaan aina ollut ihan vääränlaiseen miesten kanssa sekä vähän liikaakin pitänyt huolen itse omasta vähäisestä rahatilanteestani.

Ärsyttää siksi niin kovasti katsoa vierestä kun joillekkin vain kannetaan nenän eteen sitä rahaa, mitä pistää palamaan.

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain kasariltako siihen tupsahdit provoinesi? En ole kenenkään kotona nähnyt kultaa ja marmoria kasarin jälkeen.

Tervetuloa meille katsomaan. Uusin remontti tehty 2011, kylppäri ja keittiö on kultaa ja vaaleanpunaista marmoria. Hillitty kokonaisuus, laadukkaiden materiaalien vuoksi seuraavaa remonttia ei tarvitse aikoihin miettiä.

Ohiksena, mutta ihan oikeasti? On varmaan mielenkiintoisen näköinen. Kultaa ja vaaleanpunaista marmoria?

Aika perus hotellikylppärin näköinen se on. Värit kyllä sopivat hyvin yhteen. Lisäksi siellä on kotkankynsillä seisova tassuamme 1900-luvun alusta. En laita kuvia, mutta nyt jotkut varmaan jo tunnistaa, moi vaan :)

Vierailija
102/102 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittuakos se sun persettä kutittaa millä rahalla kukin sisustaa?? Mitäs jos pitäisit huolen omista rahoistasi.

Mistä rahoista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä