Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin, miten rumalla työkaverilla on komea mies

Vierailija
31.05.2019 |

En ymmärrä, kuinka ihmeessä työkaveri on onnistunut saamaan niin komean miehen. Olleet siis vuosia yhdessä ja nainen paisuu kuin pullataikina. Eivät edes ole hankkineet lapsia ja välillä tuskailee, kun ei tiedä haluaako lapsia ja on niin vanha. Laskisi miehen edes vapaalle, kun siinä menee hyvät geenit hukkaan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menepä kysymään työkaveriltasi, jos hän vaikka antaisi sinulle tuon komean miehen. Voisit sitten tehdä täydellisillä geeneillä olevia lapsia tuon komistuksen kanssa.

Vierailija
2/26 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi jo, että miestäkin alkaisi kyllästyttää, kun ei nainen tiedä haluaako lapsia vai ei. Naisen puheiden mukaan mies kun selkeästi itse niitä haluaisi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mieti, kun sulla ei ole välineitä siihen. (Sanoi minulle työkaverini 1991)

Vierailija
4/26 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se, toisilla naisilla naisilla vaan on niin peevelisti vientiä, vaikka ovat rumia, ja jotkut kauniit, ei löydä ketään. Mistähän tämä johtuu.

Vierailija
5/26 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitään tätä nyt tämä päivä. Eihän tässä hyödyllisempääkään tekemistä ole.

Vierailija
6/26 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä, joskin vähemmistönä. Yleensä parit ovat ulkonäöltään melko samantasoiset. Lukuun ottamatta tietysti "raha puhuu" -tapauksia. 

Naapurissa on muija, jonka naama on kuin talviperuna. Yhtä houkutteleva.  Hipsu-hiiren hännästäkin saa näyttävämmän poninhännä. Rouva ei ole lihava, mutta ympärysmitta miltä tahansa kohdalta on sama 90 cm. 

Mutta on kyllä valoisan, älykkään ja oikein mukavan tuntuinen ihminen. 

Miehensä on paikkakunnan komistus. Komistus sellaisella perinteisellä filmitähtityylillä, pitkä, isoleukainen ja raamikas. 

Kai hänkin ihan kiva on, en vain ole kuullut koskaan sanaakaan sanovan. 

Vierailija
7/26 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on ollut tavatessa hyvännäköinen ja päästänyt itsensä vain menemään?

Vierailija
8/26 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei ole sen miehen mielestä ruma. Ja hänellä voi olla paljon muita hyviä ominaisuuksia, joita mies pitää ulkonäköä tärkeämpinä.

Vierailija
9/26 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän mutten kerro. Myös minulla on komea mies ja kauniit lapset hänen kanssaan.

Vierailija
10/26 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kattelen joskus miten joillakin on niin hyvännäkönen mies kun itse eivät ole hyvännäköisiä. Kai niillä on sitten niin miellyttävä luonne että ne miehet tykkää ja tuntee olonsa hyväksi niiden seurassa tms.

En kyllä itse haluaisi että mies olisi minua paremman näköinen, mielummin yhtä hyvännäköinen tai vähemmän.

Vierailija
11/26 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei tämäkin aloitus ole taas provo, niin sanoisin että todella teinimäinen tollanen ajattelutapa, jossa jaotellaan ihmisiä eri "tasoisiin" ulkonäön perusteella. Varsinkin kun se hyvä ulkonäkökin tarkoittaa eri ihmisille eri asioita. Oletteko te siis ihan aikuisia ihmisiä, jotka hahmotatte ympäristöänne noin? Ymäärrättekö, että ne "tasot" olemassa vain teidän päässä ne?

Tuntuu jotenkin alentuvalta tällaista selittää, mutta normaalitilanteessahan ihmisten väliseen viehätyksen vaikuttaa ulkonäön lisäksi myös esimerkiksi älykkyys, huumorintaju, lahjakkuus, samat kiinnostuksenkohteet, empatiakyky ja keskinäinen vetovoima, ihan feromonitkin. Toivottavasti sä ap kunnioitat sitä sun työkaveriasi, vaikket kykenisikään tätä ymmärtämään.

Vierailija
12/26 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo luonnekaan mitenkään kummoinen ole ja ilmeisesti pulskemman puoleinen ollut aina. Stressaa koko ajan joka asiasta. Ap

Vierailija
13/26 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä rumalla työkaverillasi on ollut tunneälyä enemmän kuin sinulla?

Vierailija
14/26 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi. Yritin kyllä sanoa miehelle aikanaan, että älä minua ala kun olen näin ruma. Mutta ei se pirulainen uskonut vaan roikkui vaan. Jossain kohtaa luovutin, vaikka syyllisyyttä kannoinkin. Anteeksi.

Vierailija
15/26 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto miten kateellinen olet. Ai niin vapaalle pitäisi päästää, jotta voisit napata miehen? No voipi kuule olla, ettet kelpaisi miehelle, vaan työkaverissasi on jotain ja paljon, jota sinulla ei koskaan tule olemaan.

Vierailija
16/26 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä laiha lohtu on, että ainakaan yksi ruma ei lisäänny.

Vierailija
17/26 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, puhutkohan ap minusta? 

Mies tykkää persoonastani, huumoristani ja älystäni. Jopa siinä määrin, että pohtimisen jälkeen oli valmis jättämään omat lapsihaaveensa, jotta voisimme olla yhdessä. Tämä on tietysti ollut meille kipeä asia, mutta ratkaistu, ainakin toistaiseksi.

Ei haittaa, vaikka muut pitäisivät meitä epäsuhtaisena parina. Meidät tuntevat tietävät kyllä, että olemme hyvä parivaljakko.

Vierailija
18/26 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oletko, mutta noilla meriiteillä ei työkaverini mielestäni ole ansainnut kumppaniaan. Mies saisi kyllä paljon parempaakin. Ap

Vierailija
19/26 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietihän edelleen. Ehkäpä se joskus sulle selkenee.

Olet kateellinen.

Vierailija
20/26 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oletko, mutta noilla meriiteillä ei työkaverini mielestäni ole ansainnut kumppaniaan. Mies saisi kyllä paljon parempaakin. Ap

Komeat miehet kyllä pääsevät valkkaamaan päältä ihan itse millaisen ja kenet haluaa. Siinä ei auta kuin kateellisten ruikuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi