Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kootaan Mandela-efektejä (myös suomalaisia)

Vierailija
07.05.2019 |

Olen ihan varma, että se pinkki suklaapatukka oli nimeltään Suffeli Puffeli. Muistan kun lapsena isäni vei minut lentokentälle ja antoi minulle Suffeli Puffeli -patukan. Nyt se on nimeltään muka Suffeli Puffi??

Mitä muita näitä on?

Kommentit (365)

Vierailija
361/365 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pluto oli planeetta! 

Vierailija
362/365 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ohjaaja John Guillerman vai Guillermin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/365 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ja vähän karmivakin ketju!

Tässä on ollut puhetta karttojen muuttumisista (esim. Australian paikka), ja siitä minulle tuli mieleen, että mielestäni Iso-Britannia on yhtäkkiä valahtanut aivan liian alas! Olen aina "tiennyt", että se sijaitsee pohjoisempana ja muistan miettineeni joskus elämäni varrella luppoaikoina, että onpa kumma miksi ne ajautuivat sotimaan Ranskan kanssa kun ovat maantieteellisesti niin kaukana toisistaan (siis en tarkoita sodan varsinaisia syitä vaan pelkästään välimatkaa) .. sitten ihan muutama kuukausi sitten näin maailman kartan jossain sattumalta ja tajusin, että nehän ovat melkein kiinni toisissaan! Eivät varmasti olleet sitä ennen!

Vierailija
364/365 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös muistan Mandelan kuolemasta kertovat otsikot joskus aikojen takaa. Tosin en kyllä 60-luvulta vaan myöhemmin, että olisi kuollut vankilassa.

Muutama vuosi sitten sain pääni ihan sekaisin kun katsoin youtubesta näitä mandelaeffect -juttuja. Niissä joku kertoi teorian, että useat maailmat yhdistyvät ja sitä kautta erilaiset rinnakkaistodellisuudet, niin silloin osalla on yksi muisto ja toiset muistaa saman asian toisella tavalla.

Joku on miettinyt sitäkin että voiko näillä cernin törmäyttimillä olla jotain tekemistä näiden juttujen kanssa, koska ennen kun se helvetinkone käynnistettiin niin tässä maailmassa oli jotain järkeäkin. Nyt on nämä mandelaeffectit, trump presidenttinä ja muuta ihan älytöntä. Ihan kuin osa porukasta eläisi jotain pelletodellisuutta eikä näkisi esm. trumpin läpi että mikä se oikeasti on. Mu

No nyt hän on. 

Vierailija
365/365 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös muistan Mandelan kuolemasta kertovat otsikot joskus aikojen takaa. Tosin en kyllä 60-luvulta vaan myöhemmin, että olisi kuollut vankilassa.

Muutama vuosi sitten sain pääni ihan sekaisin kun katsoin youtubesta näitä mandelaeffect -juttuja. Niissä joku kertoi teorian, että useat maailmat yhdistyvät ja sitä kautta erilaiset rinnakkaistodellisuudet, niin silloin osalla on yksi muisto ja toiset muistaa saman asian toisella tavalla.

Joku on miettinyt sitäkin että voiko näillä cernin törmäyttimillä olla jotain tekemistä näiden juttujen kanssa, koska ennen kun se helvetinkone käynnistettiin niin tässä maailmassa oli jotain järkeäkin. Nyt on nämä mandelaeffectit, trump presidenttinä ja muuta ihan älytöntä. Ihan kuin osa porukasta eläisi jotain pelletodellisuutta eikä näkis

Joku ennusti ihan nappiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi