Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmeellinen sattuma tapahtui, jäi pyörimään mieleen joten jaan sen teille...

Vierailija
01.05.2019 |

Aluksi pikkuinen taustatarina, olin kymmenisen vuotta sitten au pairina reilun vuoden ulkomailla. Siellä ollessani rakastuin nuoruuden vimmalla palavasti au pair perheen sukulaispoikaan, seurustelimme melkein vuoden. Lopulta erosimme aika myrskyisästi, olimme edelleen kovasti rakastuneita, mutta emme vain keksineet keinoa olla yhdessä sen jälkeen kun muutin takaisin Suomeen. Emme pitäneet enää mitään yhteyttä, silloin ei pahemmin ollut vielä sosiaalista mediaakaan. Se oli sellaista viatonta nuorta rakkautta, mutta täytyy myöntää että harvoin on mennyt vieläkään pitkiä aikoja etten olisi pohtinut mitä hänelle kuuluu.

Nyt sitten itse asiaan, tulimme viime viikolla reissusta kotiin ja odottelimme lentoa Suomeen kentällä Tukholmassa. Ja ihan yhtäkkiä tuo kyseinen poika -tosin nyt jo mies - käveli ohi. Olin ja olen ihan varma että se oli hän. Jotenkin se tilanne meni sitten vain niin nopeasti että jäin vain pöllästyneenä tuijottamaan hänen peräänsä. Oli kumma tilanne!

Nyt vaan mietityttää että oliko tuo joku viesti universumilta, tuskin :D Onko muille tapahtunut vastaavaa? Jäi ihan outo olo.

Kommentit (614)

261/614 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MallaM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, kiitos tästä! Jännittää :D Ehkä odotan niihin hänen synttäreihinsä asti ja laitan silloin viestin.

Se kuulostaa hyvältä idealta, ehdit hieman vielä henkisesti varautua :) Kerro sitten miten kävi! AP

Joo pitääpä tulla sitten raportoimaan tänne myöhemmin :)

Ja ihana tuo teidän ensitapaamistarina! :D Hänellä on ollut alusta asti selvät sävelet, että miten tämä juttu tulee menemään.

Kiva :)

Joo, niin taisi olla, tulkitsin sen vain alkuun hieman k*sipäisyydeksi :D AP

Vierailija
262/614 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ap, älä missään nimessä anna noiden hölmöjen kommenttien saada sinua lopettamaan tänne kirjoittamista! Meitä on täällä varmasti todella monta joita kiinnostaa kuulla tämä juttu loppuun, aivan sama vaikka se etenisi "tylsästi".

(Laittakaa peukku ylös tähän kommenttiin kaikki te, joilla asia kiinnostaa😊)

Ja tähän kommenttiin peukku ylös ne jotka ovat sitä mieltä että tämä on FEIKKIÄ ja aikovat tulla siitä muistuttelemaan. Naurettavaa miten jotkut uskovat 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/614 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies tekemisissä sen sinun entisen ai pair perheen kans? Kun itse sanoit että et ole. Suuttuivatko he siis jostain vai?

Vierailija
264/614 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, ei sun tarvi laittaa enää AP joka viestin perään. Sää olet MallaM nyt, me tunnistetaan sut ilman sitä AP kirjoitusta lopussa 😁

265/614 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies tekemisissä sen sinun entisen ai pair perheen kans? Kun itse sanoit että et ole. Suuttuivatko he siis jostain vai?

On au pair perheen äidin ja lasten kanssa tekemisissä silloin tällöin. Asuvat vaan nykyään aika kaukana toisistaan. Ja joo, minä en ole. Heille tuli aika paljon ikäviä vastoinkäymisiä ja lopulta he sitten erosivat. Ero oli aika hankala ja ehkä siinä kävi niin että kumpikin olisi kaivannut minulta tukea omalle puolelleen, mutta halusin pysyä neutraalina koska mielestäni asia ei sinänsä kuulunut minulle (olin jo Suomessa) Ehkä he sitten tavallaan suuttuivat, tai varmaan voisi sanoa enemmänkin että välit ja yhteydet hiipuivat isoksi osaksi siitä johtuen. AP

Vierailija
266/614 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ap, älä missään nimessä anna noiden hölmöjen kommenttien saada sinua lopettamaan tänne kirjoittamista! Meitä on täällä varmasti todella monta joita kiinnostaa kuulla tämä juttu loppuun, aivan sama vaikka se etenisi "tylsästi".

(Laittakaa peukku ylös tähän kommenttiin kaikki te, joilla asia kiinnostaa😊)

Ja tähän kommenttiin peukku ylös ne jotka ovat sitä mieltä että tämä on FEIKKIÄ ja aikovat tulla siitä muistuttelemaan. Naurettavaa miten jotkut uskovat 😂

Miten tylsää sun elämä on kun oikein varta vasten pitää tulla tänne muistuttelemaan? Normaalisti ihmiset vain jättävät lukematta jos on feikkiä heidän mielestään. Käytkö joka ikisessä mielestäsi feikki-ketjussa ”muistuttelemassa” lukijoita, että hoksaattehan nyt varmasti, että tämä on feikkiä ja kyllä MINÄ ainakin hoksaan? Aika säälittävää.

267/614 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, ei sun tarvi laittaa enää AP joka viestin perään. Sää olet MallaM nyt, me tunnistetaan sut ilman sitä AP kirjoitusta lopussa 😁

Totta! Mutta se meinaa olla vaan aika juurtunut tapa. Tulee niin automaattisesti että meinasin erään miehelle menevän viestinkin loppuun laittaa AP :D

Jospa sen saisi karistettua vielä pois. Ja hyvä että tunnistaisitte ilmankin :)

AP (:D)

Vierailija
268/614 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sulta AP kysellä enemmänkin juttuja noilta ajoilta? Ja muutenkin kysymyksiä. Olen nyt täysin koukuttunut tähän ja jotenkin on sellainen olo että haluaisi kuulla sitä taustatarinaa enemmänkin. Mutta ymmärrän kyllä täysin jos se tuntuisi susta hassulta. Ja älkää pitääkö mua sekopäänä, olen vaan sairaslomalla ainakin kesään asti ja aika käy TODELLA PITKÄKSI 😁

Vierailija
269/614 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MallaM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi (vähän ilkeässä) kommentissa että tämä homma käy tylsäksi ellei tule jänniä käänteitä ja flashbackejä Englannin ajoilta. Mää en kaipaa niitä käänteitä, mutta flashbackit olisi kyllä hauskoja 😁 Miten alunperin tapasitte? Aloitteko heti seurustelemaan? Ymmärrän kyllä jos et halua vastata.

Tapasimme sen minun au pair perheen kautta, hän oli (ja on oletettavasti edelleen) heidän sukulainen.

Melkein heti :D Muistan kun nähtiin ekan kerran, hän esitteli itsensä ja sanoi että on odottanut minun tapaamista siitä asti kun kuuli että olen tulossa ja sitten totesi että "I'm gonna take you on a date". Minä en suoraan tuosta lämmennyt ja ajattelin että hänellä on vain suomitytön kaatoyritys päällä. Samana iltana juttelin miehestä sitten au pair perheen äidille ja hän kertoi aivan eri tyylisen tarinan jossa tämä mies oli kysellyt ennen minulle juttelemista perheen äidiltä että olenkohan minä sinkku. Muutenkin perheen äiti puhui hänestä paljon hyvää, joten päätin että mennään vaan käymään treffeillä.

Ja treffeillä minun ennakko-oletukset hänestä romuttui ja ei siinä kyllä kauaa mennyt kun seurustelimme oikeasti. On kyllä ikävä noita aikoja :) AP

"Ja on oletettavasti edelleen"??? Justhan sinä sanoit että he ovat tekemisissä. Eli on sukua. Alkaako tarinat menemään feikillä jo sekaisin?

270/614 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako sulta AP kysellä enemmänkin juttuja noilta ajoilta? Ja muutenkin kysymyksiä. Olen nyt täysin koukuttunut tähän ja jotenkin on sellainen olo että haluaisi kuulla sitä taustatarinaa enemmänkin. Mutta ymmärrän kyllä täysin jos se tuntuisi susta hassulta. Ja älkää pitääkö mua sekopäänä, olen vaan sairaslomalla ainakin kesään asti ja aika käy TODELLA PITKÄKSI 😁

Kyllä kai minulta saa jotakin kysellä, en vaan lupaa että vastaan kaikkeen. Mutta siis joo, saa kysyä.

Tsemppiä sairaslomaan :) AP

271/614 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MallaM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi (vähän ilkeässä) kommentissa että tämä homma käy tylsäksi ellei tule jänniä käänteitä ja flashbackejä Englannin ajoilta. Mää en kaipaa niitä käänteitä, mutta flashbackit olisi kyllä hauskoja 😁 Miten alunperin tapasitte? Aloitteko heti seurustelemaan? Ymmärrän kyllä jos et halua vastata.

Tapasimme sen minun au pair perheen kautta, hän oli (ja on oletettavasti edelleen) heidän sukulainen.

Melkein heti :D Muistan kun nähtiin ekan kerran, hän esitteli itsensä ja sanoi että on odottanut minun tapaamista siitä asti kun kuuli että olen tulossa ja sitten totesi että "I'm gonna take you on a date". Minä en suoraan tuosta lämmennyt ja ajattelin että hänellä on vain suomitytön kaatoyritys päällä. Samana iltana juttelin miehestä sitten au pair perheen äidille ja hän kertoi aivan eri tyylisen tarinan jossa tämä mies oli kysellyt ennen minulle juttelemista perheen äidiltä että olenkohan minä sinkku. Muutenkin perheen äiti puhui hänestä paljon hyvää, joten päätin että mennään vaan käymään treffeillä.

Ja treffeillä minun ennakko-oletukset hänestä romuttui ja ei siinä kyllä kauaa mennyt kun seurustelimme oikeasti. On kyllä ikävä noita aikoja :) AP

"Ja on oletettavasti edelleen"??? Justhan sinä sanoit että he ovat tekemisissä. Eli on sukua. Alkaako tarinat menemään feikillä jo sekaisin?

Apua, se oli vitsi. Ja huono sellainen ilmeisesti :D AP

Vierailija
272/614 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näitä juttuja olen jääny pohtimaan.

Kuinka vanhoja olette?

Minkälaisissa ammateissa?

Kumpi päätti erosta?

Onko hän ollut koskaan Suomessa?

Voisiko hän muuttaa tänne?

Minkä ikäisiä lapsia hoidit?

Missä asut?

Vierailija
273/614 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, voisitko kuvitella asuvasi Iso-Britanniassa? Tulisiko ikävä perhettäsi?

Vierailija
274/614 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ai niin, voisitko kirjoittaa blogia tästä aiheesta?

275/614 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näitä juttuja olen jääny pohtimaan.

Kuinka vanhoja olette?

Minkälaisissa ammateissa?

Kumpi päätti erosta?

Onko hän ollut koskaan Suomessa?

Voisiko hän muuttaa tänne?

Minkä ikäisiä lapsia hoidit?

Missä asut?

Siinähän tuli lista :D

Minä olen 28, hän 30.

Ammatteja en ala kommentoimaan. Omaani en siksi koska pelkään jonkun työkaverin (pomon!) tunnistavan.

Tavallaan kumpikin, tavallaan ei kumpikaan. Se oli hankala tilanne.

On ollut Suomessa.

Ei tällä hetkellä hajuakaan voisiko tai haluaisiko hän muuttaa tänne.

Ihan pieniä lapsia :) Heitä on edelleen kova ikävä, vaikka ovatkin aika isoja nykyään.

Suomessa asun :D

AP

276/614 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, voisitko kuvitella asuvasi Iso-Britanniassa? Tulisiko ikävä perhettäsi?

Voisin kai. Silloin ainakin viihdyin siellä todella hyvin. Ei tulisi ikävä, minulla ei valitettavasti ole kovin läheistä perhettä enää. AP

277/614 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ai niin, voisitko kirjoittaa blogia tästä aiheesta?

En voisi. Eihän minulla riitä tännekään juttua :D AP

Vierailija
278/614 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkään seurustelitte? En ole varma vaikka olisit jossain viestissä maininnutkin.

Vierailija
279/614 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kiitos tästä ketjusta. Tämä on pääosin hyvänmielenketju. Vaikutat ihanalta tyypiltä ja toivon teille kaikkea hyvää.

280/614 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkään seurustelitte? En ole varma vaikka olisit jossain viestissä maininnutkin.

Vähän alle vuoden. Taisin mainita aloituksessa, en ole ihan varma :) AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän