Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käsilaukku minkälainen

Vierailija
17.03.2024 |

Minkälainen käsilaukku sulla on ja mistä ostettu?

Tarvisin laukun jokapäiväiseen käyttöön. Mielellään olkalaukku, mutta myös toiset "kahvat".

Kehu omaasi jos olet siihen tyytyväinen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista etsit, väri ja materiaali? Onko merkillä väliä tai koolla?

Vierailija
2/19 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko että laukussa on oltava kantokahva sekä olkahihna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanista ostettu kankainen laukku, jossa kantokahvat ja olkahihna. Helppo pestä koneessa, kivat sisätaskut ja sopivan tilava kaikelle mitä tarvitsen.

Vierailija
4/19 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä niistä 14 ? On joka lähtöön.Siltikin aina mukana Mulberryn pieni laukku johon sopii vähän tavaraa. En ymmärrä itsekään. 

Vierailija
5/19 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ebaysta 8 vuotta sitten ostettu laukku. Sieltä vaan valkkaamaan.

Vierailija
6/19 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo koskaan ymmärtänyt noita, missä on sekä olkahihna että kahvat. Ne toiset on aina tiellä ja sotkemssa ja rumat ylimääräiset roikot. Mulla on yksinkertaisesti eri laukut eri tarkoituksiin ja sitä omaa tarkoitustaan ne palvelevat täydellisesti eikä melkein.

Vierailija
7/19 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en oo koskaan ymmärtänyt noita, missä on sekä olkahihna että kahvat. Ne toiset on aina tiellä ja sotkemssa ja rumat ylimääräiset roikot. Mulla on yksinkertaisesti eri laukut eri tarkoituksiin ja sitä omaa tarkoitustaan ne palvelevat täydellisesti eikä melkein.

Täysin pänvastoin. Minusta on erittäin rasittavaa vaihdella laukun sisältöä toiseen lähes päivittäin. Tietysti jos sulla ei ole muuta tekemistä, meneväthän ne vapaa-ajat kotosalla noinkin laukkushown parissa.

Vierailija
8/19 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut monta Kiplingin laukkua peräkkäin. Onpahan kerrankin sellaiset laukut, joissa vetoketjut säilyvät hyvinä koko elinkaarensa aikana.

Vierailija
9/19 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempilaukkuni: Three Bags ja Adax.

Muitakin on mut noita käytän eniten. Ai niin ja yksi ihanuus torilta Firenzestä.

Vierailija
10/19 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on Zalandon alesta ostettu Anna Fieldin laukku. Hyvän näköinen ja toimiva.

Vierailija
11/19 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut monta Kiplingin laukkua peräkkäin. Onpahan kerrankin sellaiset laukut, joissa vetoketjut säilyvät hyvinä koko elinkaarensa aikana.

Keinonahkapaskaa, hyi. 

Vierailija
12/19 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän nykyään vaan Longchampin Le Pliage -olkakasseja. Ne ovat kevyitä ja tavaraa mahtuu hyvin. Mulla on nyt niitä eri kokoisia ja värisiä ja muut laukut on jäänyt täysin käyttämättä.  

Vierailija
13/19 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin pänvastoin. Minusta on erittäin rasittavaa vaihdella laukun sisältöä toiseen lähes päivittäin. Tietysti jos sulla ei ole muuta tekemistä, meneväthän ne vapaa-ajat kotosalla noinkin laukkushown parissa.

Mitä ihmettä sulla on siellä laukussa, jos tuohon menisi noin paljon aikaa? Jos minä vaihdan laukkua, niin kyllä se on alle minuutissa vaihdettu. Eri

Vierailija
14/19 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ja kompakti laukku, joka jättää kädet vapaiksi eli crossbody. Lyhytkahvaiset laukut on ihan kauheita ja epäkäytännöllisiä, samoin kaikki jättikokoiset ostoskassit.

Vierailija
15/19 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkalaukku on kätevin. En kuljeta mukanani kovin paljon tavaraa, joten se riittää.

Vierailija
16/19 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on pieni Samsoniten reppu, Samsoniten liikkeestä ostettu.

Vierailija
17/19 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keinonahkapaskaa, hyi. 

Kangasta minun kaikki Kiplingini ovat.

Vierailija
18/19 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sulla on siellä laukussa, jos tuohon menisi noin paljon aikaa? Jos minä vaihdan laukkua, niin kyllä se on alle minuutissa vaihdettu. Eri

Mm lääkinnällisiä tarvikkeita ja varasyötävää eli karkkeja tms. 

t DM1

Vierailija
19/19 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kirpputorilta löysin.