Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL
Kommentit (4706)
Vierailija kirjoitti:
Matussa häiritsee sen korvat, tosi oudonnäköiset...phyi....Ja se aivoton naurahdus joka asian jälkeen mitä sanoo oikeen korostaa faktaa että äly loistaa poissaolollaan, aika feikki tyttö muutenkin.
Mä taas diggailen sen persoonallisia korvia 😁
Vierailija kirjoitti:
Viimeisimmässä ruutu+ extrassa oli videokooste kauden tähän menneistä kohokohdista, ja siinä näkyi, kuinka Mattu naku-uinnilla nousi jonkun sikkumiehen (en saanut selvää kenen) olkapäille "väärinpäin" niin, että hänen täysin paljas alapäänsä osui tämän miehen naamaan :DD Ai jestas, miksiköhän tätä ei ole näytetty Japelle? Hänen reaktionsa varmaan kyllä olisi nähty ja kuultu, jos olisi näytetty. Lisäksi altaassa näytti olevan ilman vaatteita myös ainakin Emppu, mutta tätäkään ei ilmeisesti ole iltanuotiolla näytetty.
Eipä taida Mattun markkina-arvo sinkkuna olla kovin korkealla, eihän tuollaisesta voi kukaan tykätä muuta kuin yhden illan juttuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisimmässä ruutu+ extrassa oli videokooste kauden tähän menneistä kohokohdista, ja siinä näkyi, kuinka Mattu naku-uinnilla nousi jonkun sikkumiehen (en saanut selvää kenen) olkapäille "väärinpäin" niin, että hänen täysin paljas alapäänsä osui tämän miehen naamaan :DD Ai jestas, miksiköhän tätä ei ole näytetty Japelle? Hänen reaktionsa varmaan kyllä olisi nähty ja kuultu, jos olisi näytetty. Lisäksi altaassa näytti olevan ilman vaatteita myös ainakin Emppu, mutta tätäkään ei ilmeisesti ole iltanuotiolla näytetty.
Eipä taida Mattun markkina-arvo sinkkuna olla kovin korkealla, eihän tuollaisesta voi kukaan tykätä muuta kuin yhden illan juttuna.
Maatuskan pitää nyt pysyä erossa Japesta, alkoholista ja miehistä vähän aikaa.
Miettiä millainen haluaa oikeasti olla ja kasvaa.
Korona-aika voi tehdä terää.
Temppareista hommattu sählän pissiksen maine voi seurata muutaman vuoden, mutta kolmikymppisillä toivottavasti jo helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Tänne olikin laitettu kuvakaappaus siitä, ihmettelinkin et miksei tollasta ole ollut Japen videoissa. Onkohan tarkotuksella jätetty näyttämättä (videolla ja teeveessä) ja miksi? Eikös yleensä kaikki tommonen vähänkin draamaa luova materiaali päädy samantien videolle. Tollasen kun vois kuvitella rikkovan aika monen pariskunnan rajoja aika selkeästi. Että ollaan siis alasti jonkun random-miehen naama jalkovälissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne olikin laitettu kuvakaappaus siitä, ihmettelinkin et miksei tollasta ole ollut Japen videoissa. Onkohan tarkotuksella jätetty näyttämättä (videolla ja teeveessä) ja miksi? Eikös yleensä kaikki tommonen vähänkin draamaa luova materiaali päädy samantien videolle. Tollasen kun vois kuvitella rikkovan aika monen pariskunnan rajoja aika selkeästi. Että ollaan siis alasti jonkun random-miehen naama jalkovälissä.
Tästä tulikin mieleen et olis varmaan tosi kiva olla varattuna tuolla, tihrustaa iltanotskilla siltä pädiltä videota ja yrittää saada selvää mitä siellä on todellisuudessa tapahtunut. Ja siinä tunnemyräkässä yrittää miettiä että vetääkö sitä herneet nenään ihan turhasta jos jostain loukkaantuu, ennen kun Kurosen grillaus alkaa. Kyllä tuolla on porukalta välillä aikamoisia aivopieruja tullut ja sinänsä en ihmettele, varmaan itelläkin olis ajatukset aika sekasin siinä.
Pakko ottaa puheeks, mitkä ne Valton tanssimuuvit oli? Mulle ihan uusia liikkeitä. Kelasin ainakin kolme kertaa et näin uusiks. Ai että! Onks toi joku uus juttu?
Se, että kaikkea ei näytetä videoissa johtuu varmaan siitä, että tuotanto haluaa jättää osallistujille jotain jännitettävää, kun katsovat sarjaa itse.
Miettikää Mari ja sen kumppani himassa, kun on katottu ekstraa. Siinä jossa Marin poikkis itkee niille muille. Marikin näkee sen ekaa kertaa. Sinä yönä siinä kodissa joku nukkui seuraavan yön sohvalla. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira vaikutti ensimmäisissä iltanuotioissa järkevältä, sellaiselta joka kykenee tarkastelemaan myös omaa toimintaansa ja ottamaan palautetta vastaan myös toiselta puolelta (jota ei kovin monesta muusta kauden osallistujasta voi sanoa).
Mutta nyt kun alkoi kielletty hedelmä houkuttaa niin tuo taito katosi kuin tuhka tuuleen. Olen myös sitä mieltä että Mira kyllä tietää mistä Valto videolla puhui vaikka video olikin leikattu jokseenkin karuksi. Mirahan itse haastattelussa sanoi että arvasi Valton vetävän herneet nenään hänen kännikäyttäytymisestään edellisellä videolla.. Eli ei voinut olla epäselvää että tarkottiko Valto nimenomaa tota videolla olevaa käyttäytymistä eikä suinkaan Miran aiempaa henkilökohtasta elämää.
Sitä vaan on helppo käyttää oikeutuksena omalle sikailulleen. "Kun tuo ei ymmärrä minun keskeneräisyyttäni ja käyttää sitä minua vastaan eikä oikeastaan muutenkaan ymmärrä minua ollenkaan, toisin kuin Markus".
Muutenkin tuntuu että tuolla aika harva varattu pystyy tempparikuplassaan ajattelemaan että noi sinkut on siellä tarkoituksella viettelemässä ja ymmärtämässä, ei ne välttämättä tavan elämässä samalla lailla olisi "tukena ja turvana". Tai ylipäätään käyttäytyisi kuten saarella. Ja että nuo sinkut kuulee vaan heidän versionsa asioista, ei ne välttämättä olisi samaa mieltä jos kuulisi myös parisuhteen toisen osapuolen kannan. Wallukin kuvittelee että olisi jonkinnäköset saumat Jeminaan..
Juuri näin. Voisihan Mirakin hyväksyä sen Valton keskeneräisyyden tässä hänen haasteiden ymmärtämisessä. Mutta ei se on toisen tehtävä hyväksyä ja sietää, hänellä itsellään on oikeus odottaa parasta. Onhan hän toki sen arvoinen.
Musta tuntuu että Mira ei tiedä, että hänen puuhastelunsa ovat tiedossa, vaan aidosti olettaa, että Valto on näreissään pelkästä kännisestä örveltamisestä ja hassuttelusta. Hän olettaa että tämä ei ole Valton mielestä sitä kypsää käyttäytymistä, vaikka Valto puhuukin muiden miesten kanssa vehtaamisesta.
Minä taas luulen, että Mira tietää sen, mutta yrittää kieltää sen itseltään ja kaikilta muilta. Hänhän oli iltanuotiolla aivan paniikissa, että nyt hänen touhunsa paljastuvat, mutta kuitenkin yritti pitää pakan kasassa ja yritti harhauttaa puhumalla ihan eri asiasta. Ehkä hän toivoo, että kun lakaisee asian maton alle, se lakkaa olemasta eikä kukaan enää kysele mitään.
Katsoin tuon edellisen jakson iltanuotion (ei ruutu ) uudestaan, enkä kyllä näe mitään paniikkia Mirassa vaan suuttuu/ärtyy/pahastuu Valton kritiikistä. Suru ja ahdistus nousee selkeästi jostain ennen saarelle tuloa tapahtuneesta asiasta Miran elämässä , josta Valto on Miran sanojen mukaan tietoinen. Syön hattuni jos tuossa yritetään valehdella jostain. Sitä en epäile, etteikö tuon jälkeen olisi voinut peitto heilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira vaikutti ensimmäisissä iltanuotioissa järkevältä, sellaiselta joka kykenee tarkastelemaan myös omaa toimintaansa ja ottamaan palautetta vastaan myös toiselta puolelta (jota ei kovin monesta muusta kauden osallistujasta voi sanoa).
Mutta nyt kun alkoi kielletty hedelmä houkuttaa niin tuo taito katosi kuin tuhka tuuleen. Olen myös sitä mieltä että Mira kyllä tietää mistä Valto videolla puhui vaikka video olikin leikattu jokseenkin karuksi. Mirahan itse haastattelussa sanoi että arvasi Valton vetävän herneet nenään hänen kännikäyttäytymisestään edellisellä videolla.. Eli ei voinut olla epäselvää että tarkottiko Valto nimenomaa tota videolla olevaa käyttäytymistä eikä suinkaan Miran aiempaa henkilökohtasta elämää.
Sitä vaan on helppo käyttää oikeutuksena omalle sikailulleen. "Kun tuo ei ymmärrä minun keskeneräisyyttäni ja käyttää sitä minua vastaan eikä oikeastaan muutenkaan ymmärrä minua ollenkaan, toisin kuin Markus".
Muutenkin tuntuu että tuolla aika harva varattu pystyy tempparikuplassaan ajattelemaan että noi sinkut on siellä tarkoituksella viettelemässä ja ymmärtämässä, ei ne välttämättä tavan elämässä samalla lailla olisi "tukena ja turvana". Tai ylipäätään käyttäytyisi kuten saarella. Ja että nuo sinkut kuulee vaan heidän versionsa asioista, ei ne välttämättä olisi samaa mieltä jos kuulisi myös parisuhteen toisen osapuolen kannan. Wallukin kuvittelee että olisi jonkinnäköset saumat Jeminaan..
Juuri näin. Voisihan Mirakin hyväksyä sen Valton keskeneräisyyden tässä hänen haasteiden ymmärtämisessä. Mutta ei se on toisen tehtävä hyväksyä ja sietää, hänellä itsellään on oikeus odottaa parasta. Onhan hän toki sen arvoinen.
Musta tuntuu että Mira ei tiedä, että hänen puuhastelunsa ovat tiedossa, vaan aidosti olettaa, että Valto on näreissään pelkästä kännisestä örveltamisestä ja hassuttelusta. Hän olettaa että tämä ei ole Valton mielestä sitä kypsää käyttäytymistä, vaikka Valto puhuukin muiden miesten kanssa vehtaamisesta.
Minä taas luulen, että Mira tietää sen, mutta yrittää kieltää sen itseltään ja kaikilta muilta. Hänhän oli iltanuotiolla aivan paniikissa, että nyt hänen touhunsa paljastuvat, mutta kuitenkin yritti pitää pakan kasassa ja yritti harhauttaa puhumalla ihan eri asiasta. Ehkä hän toivoo, että kun lakaisee asian maton alle, se lakkaa olemasta eikä kukaan enää kysele mitään.
Katsoin tuon edellisen jakson iltanuotion (ei ruutu ) uudestaan, enkä kyllä näe mitään paniikkia Mirassa vaan suuttuu/ärtyy/pahastuu Valton kritiikistä. Suru ja ahdistus nousee selkeästi jostain ennen saarelle tuloa tapahtuneesta asiasta Miran elämässä , josta Valto on Miran sanojen mukaan tietoinen. Syön hattuni jos tuossa yritetään valehdella jostain. Sitä en epäile, etteikö tuon jälkeen olisi voinut peitto heilua.
siis ei ruutu+ jakso piti sanoa
-edellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mattu ja moni muu näyttää ajattelevan, että on miehen vastuulla tuottaa naiselle orkku.
Ei se niin mene. Jokainen vastaa itsekkäästi omista orkuistaan.
Juuri näin. Usein naisen orgasmivaikeuksien takana on passiivisuus. Odotetaan, että orgasmi tipahtaa taivaalta tai, että kumppani sen jotenkin taikoisi. Pöh, orgasmi tehdään itse. Seksipartnerin merkitys on itseasiassa aika pieni.
Jos ei itse tiedä mitä haluaa/tarvitsee orgasmin saamiseen tai ei osaa/uskalla siitä toiselle puhua, on orgasmin puute täysin oma vika. Pitää myös muistaa että vaikka toinen tekisi fyysisesti kaiken "oikein" voi orgasmi jäädä saamatta ihan oman henkisen jännityksen/lukon takia.
Yhdessä ei voi kokeilla ja etsiä eikä mies voi mitenkään auttaa löytämisessä vaan jyystää vaan omien tarpeidensa mukaan kunnes nainen vaatimalla vaatii jotain muuta? Kuulostaa todella kylmältä että parisuhdeseksi on yhden ihmisen yksityinen suoritus itselleen.
Ja naiseltahan ei voi vaatia mitään. Edes omien toiveiden kertomista. Se nyt vaan on miehen tehtävä huolehtia
omasta ja varsinkin naisen nautinnosta sillä välin kun prinsessa on ja nauttii. Kuulostaa tasa-arvolta, eiku..Mies joka tietää mitä tekee saa naiselle kun naiselle orgasmin. Nämä miehet nauttivat siitä kun nainen nauttii, jolloin seksi on molempien mielestä kivaa eikä mitään orgasmin suorittamista.
Ja tämän tietää kyllä jokainen orgasmin saanut nainen.Ei muuten saa. Tuostahan on tehty joku kyselykin, jossa 2% naisista ei saa ikinä orgasmia, edes masturboidessaan. Sitten on iso joukko heitä, jotka osaavat sen itse itselleen tehdä, mutta eivät saa kumppanin seurassa. Ihan sama, onko kumppani mies vai nainen. Olihan Sex Tape Suomessakin lesbopari, jonka toinen osapuoli ei saanut millään. Kyseessä ei ollut rakkauden puute tai se, ettei kumppani olisi halunnut miellyttää.
Tuollaisesta uhosta tulee nuorille pojille vain paineita. Aina ei saa orgasmia edes tutun ja rakastetun ihmisen kanssa. Siihen vaikuttaa niin moni asia, esim. nuorilla naisilla se, miten viehättävinä he pitävät vartaloaan ja pystyvätkö rentoutumaan. Jos Jape on halunnut opetella ja on yrittänyt ja onnistunutkin, hän on ihan riittävän hyvä rakastaja ikäänsä nähden.
Ja jos kirjoittaja väittää että nainen kuin nainen saa esim. yhden illan jutuissa, jos vaan on riittävän taitava mies, niin puhuu paksua palturia. Äärettömän moni nainen ei saa satunnaisen kumppanin kanssa muuta kuin hiivatulehduksen.
On olemassa miestyyppi, joka ei tule koskaan kokemaan, miltä näyttää orgasmin saava nainen. Se on miestyyppi, joka väittää saavansa naisen kuin naisen tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta :D Tsekkasin videon uudestaan ja kyllä kuka vaan vetäisisi herneet nenään tuosta, oli tilanne kummin päin hyvänsä :D
Mattu nimittäin nousi vedestä niin, että oli koko kroppa tyrkyllä tälle miehelle sentin päässä ja lopuksi oikeasti miehen kasvot siellä paljaassa jalkovälissä ilman mitään välejä :D Mies on voinut ehkä olla Iiro.
Vierailija kirjoitti:
Näyttäis siltä et sinkkumies näkee erittäin läheltä Matun nakuilun. Vaikea erottaa kenestä sinkkumiehestä on kyse. Kuvamateriaali ei ole kovinkaan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näytetty koska Kurosella alkaa loppua syyt mistä Matun käytös voidaan kääntää Japen syyksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, jännästi tilanne tulkitaan eri tavalla. Minusta Valton kritiikki ei ollut tuossa nyt niin erityisen pahaa, kun minusta sanoi niitä samoja asioita videolla kuin aiemminkin eikä ainakaan televisiossa näytetyssä pätkässä alkoholin juomisesta kyllä Miraa soimannut vaan ihan muunlaisista asioista. Minusta Mira huomasi ihan selvästi, että Valto on saattanut nähdä jotain pahoja pätkiä. Aiemmin on suhtautunut melko rauhallisesti Valton kritiikkiin ja yrittänyt etsiä niistä jotain järkevää sanottavaa eikä ole juurikaan provosoitunut, mutta nyt silminnähden oli enemmän tolaltaan. Eikä ollut mielestäni mitenkään surullinen tai pettynyt valton sanomisista, vaan ihan oikeasti pelästynyt. Mutta joo, varmasti toiset näkevät tuon eri tavalla.
Jemina näyttää tosi paljon "Iiro-kauden" Janinalta. Lisäksi molemmilla on kiusallinen tilanne hengailla yli-ihastuneen sikailijan kanssa 🤷🏼
Vierailija kirjoitti:
Aa, kesän lapsi mä oon
Kuka tuo mies on?
Vierailija kirjoitti:
Juuri Näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aa, kesän lapsi mä oon
Kuka tuo mies on?
Iiro. Niinkuin pittääkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Miran ja Markuksen välillä tapahtunut jotain muuta kuin se kaapin takana oleminen?
Kaksi sinkkumiestä kertovat Miran huoneen oven olleen sepposen selällään ja huoneesta kuuluneen kunnon sängyn rynkytystä.
Miten tää menikin multa ihan ohi? Valtolle ei kuitenkaan näytetty videota? 🤔