Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL
Kommentit (4706)
Mistä ihmeestä Mattu keksi, että Jape nyt pelkäisi Matun jättävän hänet? Onko tuo leikattu noin hämäävästi, vai keksiikö Mattu ihan koko ajan päästään näitä valheita? Koko ajanhan Jape itse on sanonut, että ei katsele yhtään enää, jos Mattu jatkaa tuota sekoiluan? Millä ihmeen logiikalla se on nyt jotain pelkoa? Eiköhän mene ihan toisin päin, että Mattu itse vain toivooa Japen ajattelevan tai hän pelkää itse Japen jättävän hänet.
Joo, miehellä ei ole koskaan velvollisuutta tuottaa naiselle orgasmia. Kyllä miehen tarpeiden tyydyttäminen on aina naisen vastuu. Ihan julkisuudessa huudetaan miten naisen kuuluu tyydyttää miehen tarpeet. Silloin ei teitä oman vastuun huutajia kuulu. Aina kun mies voisi tehdä jotain naisen eteen, alkaa vaan kunnon ei ole miehen tehtävä julistus. Naisen tehtävä on aina ollut suostua seksiin vaikka pakon kautta. Mutta ei, miehellä ei mitään velvoitteita ole.
Ei miehet ole koskaan kysyneet mitä nainen haluaa. He ovat vetäneet naisia väkisin. Miettikää sitä kun ulisette miehen vastuuta vastaan. Kyllä naisen vastuulla on kaikki miehen oikut ja niiden ymmärtäminen. Yllätys, ettei miehet pysty samaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mattu ja moni muu näyttää ajattelevan, että on miehen vastuulla tuottaa naiselle orkku.
Ei se niin mene. Jokainen vastaa itsekkäästi omista orkuistaan.
Juuri näin. Usein naisen orgasmivaikeuksien takana on passiivisuus. Odotetaan, että orgasmi tipahtaa taivaalta tai, että kumppani sen jotenkin taikoisi. Pöh, orgasmi tehdään itse. Seksipartnerin merkitys on itseasiassa aika pieni.
Jos ei itse tiedä mitä haluaa/tarvitsee orgasmin saamiseen tai ei osaa/uskalla siitä toiselle puhua, on orgasmin puute täysin oma vika. Pitää myös muistaa että vaikka toinen tekisi fyysisesti kaiken "oikein" voi orgasmi jäädä saamatta ihan oman henkisen jännityksen/lukon takia.
Yhdessä ei voi kokeilla ja etsiä eikä mies voi mitenkään auttaa löytämisessä vaan jyystää vaan omien tarpeidensa mukaan kunnes nainen vaatimalla vaatii jotain muuta? Kuulostaa todella kylmältä että parisuhdeseksi on yhden ihmisen yksityinen suoritus itselleen.
Totta kai kumppani voi ja jopa pitäisi auttaa. Mutta jos toinen ei onnistu arvaamaan miten pitäisi auttaa tai jos neuvojen mukaan auttaminen ei auta saamaan orgasmia, niin ei pidä kaataa sitä kumppanin syyksi. Jos et osaa kertoa mitä tarvitset tai itse rentoutua niin oma ei kumppanin vika.
Ja huomaatko että minä puhun tästä sukupuolineutraalisti, koska uskon että sama koskee molempia sukupuolia.
Voit puhua sukupuolineutraalisti ja teoreettisella tasolla mutta tässä ketjussa puhuttiin nyt tuosta pariskunnasta mikä Temppiksissä on ja jossa ilmiselvästi näyttää siltä ettei miestä ole tarpeeksi kiinnostanut. Ihan suoraan Ruutu+ jaksossa jo sanoi ettei vaan kykene näkemään asioita kumppaninsa kannalta mitenkään kun ei ole ennenkään nähnyt hänen kannaltaan yhtään mitään. Ja uskon että tuollaisia miehiä on muitakin, itselläkin on ollut elämässä miehiä jotka muodollisesti kysyy että miten menee mutta onnistuu silti ohittamaan kaiken mitä kerron jos ei sovi heidän pirtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mattu ja moni muu näyttää ajattelevan, että on miehen vastuulla tuottaa naiselle orkku.
Juuri näin. Usein naisen orgasmivaikeuksien takana on passiivisuus. Odotetaan, että orgasmi tipahtaa taivaalta tai, että kumppani sen jotenkin taikoisi. Pöh, orgasmi tehdään itse. Seksipartnerin merkitys on itseasiassa aika pieni.
Jos ei itse tiedä mitä haluaa/tarvitsee orgasmin saamiseen tai ei osaa/uskalla siitä toiselle puhua, on orgasmin puute täysin oma vika. Pitää myös muistaa että vaikka toinen tekisi fyysisesti kaiken "oikein" voi orgasmi jäädä saamatta ihan oman henkisen jännityksen/lukon takia.
Yhdessä ei voi kokeilla ja etsiä eikä mies voi mitenkään auttaa löytämisessä vaan jyystää vaan omien tarpeidensa mukaan kunnes nainen vaatimalla vaatii jotain muuta? Kuulostaa todella kylmältä että parisuhdeseksi on yhden ihmisen yksityinen suoritus itselleen.
Ja naiseltahan ei voi vaatia mitään. Edes omien toiveiden kertomista. Se nyt vaan on miehen tehtävä huolehtia
omasta ja varsinkin naisen nautinnosta sillä välin kun prinsessa on ja nauttii. Kuulostaa tasa-arvolta, eiku..
Ei jeesus mitä p*skaa. Onko noin ahdistava ajatus että pitäisi tuottaa kumppanille mielihyvää. :D Ei ihme että syntyvyys vähenee, yksineläjät lisääntyy ja avioerot ne vain lisääntyy kun ihan pitäisi prinsessakumppani saada tyydytettyä seksin aikana. :,D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira vaikutti ensimmäisissä iltanuotioissa järkevältä, sellaiselta joka kykenee tarkastelemaan myös omaa toimintaansa ja ottamaan palautetta vastaan myös toiselta puolelta (jota ei kovin monesta muusta kauden osallistujasta voi sanoa).
Mutta nyt kun alkoi kielletty hedelmä houkuttaa niin tuo taito katosi kuin tuhka tuuleen. Olen myös sitä mieltä että Mira kyllä tietää mistä Valto videolla puhui vaikka video olikin leikattu jokseenkin karuksi. Mirahan itse haastattelussa sanoi että arvasi Valton vetävän herneet nenään hänen kännikäyttäytymisestään edellisellä videolla.. Eli ei voinut olla epäselvää että tarkottiko Valto nimenomaa tota videolla olevaa käyttäytymistä eikä suinkaan Miran aiempaa henkilökohtasta elämää.
Sitä vaan on helppo käyttää oikeutuksena omalle sikailulleen. "Kun tuo ei ymmärrä minun keskeneräisyyttäni ja käyttää sitä minua vastaan eikä oikeastaan muutenkaan ymmärrä minua ollenkaan, toisin kuin Markus".
Muutenkin tuntuu että tuolla aika harva varattu pystyy tempparikuplassaan ajattelemaan että noi sinkut on siellä tarkoituksella viettelemässä ja ymmärtämässä, ei ne välttämättä tavan elämässä samalla lailla olisi "tukena ja turvana". Tai ylipäätään käyttäytyisi kuten saarella. Ja että nuo sinkut kuulee vaan heidän versionsa asioista, ei ne välttämättä olisi samaa mieltä jos kuulisi myös parisuhteen toisen osapuolen kannan. Wallukin kuvittelee että olisi jonkinnäköset saumat Jeminaan..
Juuri näin. Voisihan Mirakin hyväksyä sen Valton keskeneräisyyden tässä hänen haasteiden ymmärtämisessä. Mutta ei se on toisen tehtävä hyväksyä ja sietää, hänellä itsellään on oikeus odottaa parasta. Onhan hän toki sen arvoinen.
Musta tuntuu että Mira ei tiedä, että hänen puuhastelunsa ovat tiedossa, vaan aidosti olettaa, että Valto on näreissään pelkästä kännisestä örveltamisestä ja hassuttelusta. Hän olettaa että tämä ei ole Valton mielestä sitä kypsää käyttäytymistä, vaikka Valto puhuukin muiden miesten kanssa vehtaamisesta.
Minä taas luulen, että Mira tietää sen, mutta yrittää kieltää sen itseltään ja kaikilta muilta. Hänhän oli iltanuotiolla aivan paniikissa, että nyt hänen touhunsa paljastuvat, mutta kuitenkin yritti pitää pakan kasassa ja yritti harhauttaa puhumalla ihan eri asiasta. Ehkä hän toivoo, että kun lakaisee asian maton alle, se lakkaa olemasta eikä kukaan enää kysele mitään.
Samaa mieltä. Huomasitteko miten sen Miran ja Markuksen epäselvän ja salailevan keskustelun jälkeen Mira laittoi hellästi paidan Markuksen olkapäille ja halasivat ja taisi olla suukkokin. Aivan selvästi noiden välillä on jotain enemmänkin. Niin ja se kohtaus siinä sängyllä, kun Markus siveli Miran reiden yläosaa ihan luontevasti eikä Mira mitenkään säpsähtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Ruutu+ kirjoitti:
Eikös nyt Ruutu+:ssa annettu ymmärtää, että Mira ja Marcus olisivat natisuttaneet sänkyä oikein urakalla?
Mihin kommenttisi perustuu -sanottiinko/tapahtuiko jotain? Kieltämättä jo viime jaksossa TV:ssä ne kommentit kyllä vihjaili siihen suuntaan. Tyyliin ”jos jotain olis tapahtunu” jne. Jotain ne salailee ja on tietoisia, että mikit on läsnä.
No Ruutu+:n Extra-jaksossa näytettiin, kun kaksi sinkkumiestä selitti menneensä jonkun huoneen ohi, missä ovi oli ollut sepposen selällään ja sänky natissut.
Vallulle ja Japelle elämänohje: Menkää kotiin kasvaan ja karvottuun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira vaikutti ensimmäisissä iltanuotioissa järkevältä, sellaiselta joka kykenee tarkastelemaan myös omaa toimintaansa ja ottamaan palautetta vastaan myös toiselta puolelta (jota ei kovin monesta muusta kauden osallistujasta voi sanoa).
Mutta nyt kun alkoi kielletty hedelmä houkuttaa niin tuo taito katosi kuin tuhka tuuleen. Olen myös sitä mieltä että Mira kyllä tietää mistä Valto videolla puhui vaikka video olikin leikattu jokseenkin karuksi. Mirahan itse haastattelussa sanoi että arvasi Valton vetävän herneet nenään hänen kännikäyttäytymisestään edellisellä videolla.. Eli ei voinut olla epäselvää että tarkottiko Valto nimenomaa tota videolla olevaa käyttäytymistä eikä suinkaan Miran aiempaa henkilökohtasta elämää.
Sitä vaan on helppo käyttää oikeutuksena omalle sikailulleen. "Kun tuo ei ymmärrä minun keskeneräisyyttäni ja käyttää sitä minua vastaan eikä oikeastaan muutenkaan ymmärrä minua ollenkaan, toisin kuin Markus".
Muutenkin tuntuu että tuolla aika harva varattu pystyy tempparikuplassaan ajattelemaan että noi sinkut on siellä tarkoituksella viettelemässä ja ymmärtämässä, ei ne välttämättä tavan elämässä samalla lailla olisi "tukena ja turvana". Tai ylipäätään käyttäytyisi kuten saarella. Ja että nuo sinkut kuulee vaan heidän versionsa asioista, ei ne välttämättä olisi samaa mieltä jos kuulisi myös parisuhteen toisen osapuolen kannan. Wallukin kuvittelee että olisi jonkinnäköset saumat Jeminaan..
Juuri näin. Voisihan Mirakin hyväksyä sen Valton keskeneräisyyden tässä hänen haasteiden ymmärtämisessä. Mutta ei se on toisen tehtävä hyväksyä ja sietää, hänellä itsellään on oikeus odottaa parasta. Onhan hän toki sen arvoinen.
Musta tuntuu että Mira ei tiedä, että hänen puuhastelunsa ovat tiedossa, vaan aidosti olettaa, että Valto on näreissään pelkästä kännisestä örveltamisestä ja hassuttelusta. Hän olettaa että tämä ei ole Valton mielestä sitä kypsää käyttäytymistä, vaikka Valto puhuukin muiden miesten kanssa vehtaamisesta.
Minä taas luulen, että Mira tietää sen, mutta yrittää kieltää sen itseltään ja kaikilta muilta. Hänhän oli iltanuotiolla aivan paniikissa, että nyt hänen touhunsa paljastuvat, mutta kuitenkin yritti pitää pakan kasassa ja yritti harhauttaa puhumalla ihan eri asiasta. Ehkä hän toivoo, että kun lakaisee asian maton alle, se lakkaa olemasta eikä kukaan enää kysele mitään.
Samaa mieltä. Huomasitteko miten sen Miran ja Markuksen epäselvän ja salailevan keskustelun jälkeen Mira laittoi hellästi paidan Markuksen olkapäille ja halasivat ja taisi olla suukkokin. Aivan selvästi noiden välillä on jotain enemmänkin. Niin ja se kohtaus siinä sängyllä, kun Markus siveli Miran reiden yläosaa ihan luontevasti eikä Mira mitenkään säpsähtänyt.
Juuri tuokin kohta oli niin läpinäkyvä. Muka vaan viattomasti laittoi puseron toisen hartioille, mutta selvästi näkyi ja kuului, että nojautui lähemmäs ja antoi suukon kameralta piilossa.
Minkä takia Wallulla on jokin pakkomielle huutaa aivan helv etin lujaa aina, kun Jape on jossain jonkun naisen kanssa?
Viimeisimmässäkin bileissä ruutu+ Jape oli jonkun pylvään takana juttelemassa jonkun sinkun kanssa, ja taustalla kuului taas Wallu kuin palosireeni huutamassa "MITÄ JAPE TEKEE PYLVÄÄN TAKANA!! OUMAIGAAD JAPE TUU POIS SIELTÄ PYLVÄÄN TAKAA MITÄ OIKEEN TEET JAPE JAPE JAPEEE SIELLÄ PYLVÄÄN TAKANA JONKUN KANSSA EIKÄÄÄHH JAPEEHH"
Siis mitä saamarin vttua se luulee, että saa tuosta aikaiseksi jonkin tosipahan editoinnin, jotta Japekin menettäisi parisuhteensa vai myös, kun Wallu ite nyt pelkää siellä menettäneensä elättäjänsä.
Siis onko Miran ja Markuksen välillä tapahtunut jotain muuta kuin se kaapin takana oleminen?
Vierailija kirjoitti:
Aa, kesän lapsi mä oon
Aika halvan näköisesti tehty silikonit rintoihin. Liian isot implantit tungettu luisevaan rintakehään. Näyttää nyt jo kovettuneille, mitä ne yleensä tekee vasta noin 10 vuoden kehossa olon jälkeen! Vai onko solariumin säteily pilannut ne, lyhentänyt käyttöikää?
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Miran ja Markuksen välillä tapahtunut jotain muuta kuin se kaapin takana oleminen?
Kaksi sinkkumiestä kertovat Miran huoneen oven olleen sepposen selällään ja huoneesta kuuluneen kunnon sängyn rynkytystä.
Vierailija kirjoitti:
Matti & Teppo; "Kaapin takana on nainen" ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naiseltahan ei voi vaatia mitään. Edes omien toiveiden kertomista. Se nyt vaan on miehen tehtävä huolehtia
omasta ja varsinkin naisen nautinnosta sillä välin kun prinsessa on ja nauttii. Kuulostaa tasa-arvolta, eiku..
Mies joka tietää mitä tekee saa naiselle kun naiselle orgasmin. Nämä miehet nauttivat siitä kun nainen nauttii, jolloin seksi on molempien mielestä kivaa eikä mitään orgasmin suorittamista.
Ja tämän tietää kyllä jokainen orgasmin saanut nainen.
Mietin tota Japea.
Japella varmaan ikänsä ollut jokin mielikuva millaisen tulevan tyttöystävän pitää olla.
Siisti, hyväkäytöksinen, aito, vaimomateriaalia jota voi esitellä ja joka ei koskaan häpäise ja suhde jossa hän saa tuntea olevansa perheen pää ja joka huolehtii toisesta. Sellaista Stepford Wife:a varmaan hakenut. Trophy Wifea. Mistä lie sitten sen mielikuvan saanut, kasvuympäristöstään ehkä? On toivonut että Mattusta tulisi sellainen, mutta Mattu tekikin täyskäännöksen ja alkaa käyttäytyä teinimäisesti, kapinoida.
Siksi tuo on kova paikka, tulla häpäistyksi, ja Jape ottaa sen henkilökohtaisena epäonnistumisena. Taitaa olla melkoinen kontrollifriikki kaikessa suhteessa elämässään, voisi löysätä vähän. Pahalta tai ilkeältä ei vaikuta, mutta jääräpäiseltä ja kaavoihin kangistuneelta.
Mietin tota Mattua.
Miksi Mattulla ei ole kavereita?
Meillä oli kaveripiirissä tuollainen "mattutyylinen" huomionhakija aikoinaan kun oltiin sen ikäisiä että päästiin baareihin, mutta se kaveri sai jäädä. Syystä että yritti mm. meidän muiden poikakavereita vokotella, oli ihan järkyttävää se sen huomionhaku. Saattoi olla ilman rintsikoita, pukea todella syvän v-kaula-aukon päällensä ja kumarteli kuiskimaan poikaystäviemme puoleen niin että tiesi että varmasti näkyy kaikki. Tai halusi keskustella kuukautisistaan tai alakarvojen trimmaamisesta siistiksi viivaksi että uskaltaako itse vai pitäisikö jonkun auttaa. Oli rasittava kaikkien mielestä, ja mitä enemmän joi, sitä rasittavammaksi vaan muuttui, välillä ihan sietämättömäksi.
Kun nämä pojat pyysivät kohteliaasti lopettamaan nuo juttunsa tai siirtymään pois tieltä, niin alkoi kamala koko illan pituinen itku että miten surkea p-ska on kun kukaan ei pidä hänestä, eikä hän itsekään pidä itsestään, ja meidän tyttöjen ilta meni siihen kun jouduttiin lohduttaa sitä mielipahan jälkeen. Illat pilalla, kerta kerran jälkeen. Päätettiin ettei enää oteta sitä mukaan tai jos joku näkee vilaukselta niin häivytään. Puhe ei koskaan auttanut, lupasi monta kertaa parantaa tapansa, ei vaan osoittanut sitä mitenkään.
Sama missä liikkui miehiä niin tämä kieli pitkällä kyttäämässä, noloa. Vaikka hänellä oli poikaystävä, niin ikään kuin unohti sen poikaystävän läsnäolon ja hehkutti muita. Silti valitti päivittäin kaikille ettei poikaystävä rakasta häntä tarpeeksi.
Voiko tuon tyylinen käytös kuin tuolla resortilla on nähty, olla syynä siihen ettei kavereita enää ole ollut? Paitsi ne Japen kaverit? Entä jos olisi sinkkunaisten joukossa? Kiipeäisi jokaisen varatun miehen päälle mauttomasti silikonejaan hinkaamaan ja pissimään näiden jalkojen juureen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
omasta ja varsinkin naisen nautinnosta sillä välin kun prinsessa on ja nauttii. Kuulostaa tasa-arvolta, eiku..Mies joka tietää mitä tekee saa naiselle kun naiselle orgasmin. Nämä miehet nauttivat siitä kun nainen nauttii, jolloin seksi on molempien mielestä kivaa eikä mitään orgasmin suorittamista.
Kukaan mies ei tajua naisen feikkaavan orgasmia, kuvittelevat että sai oikeasti. Huudat, huohotat että tulet ihan juuri ja värisytät jalkoja ja peppua vähän niin täydestä menee. Kaikilla naisilla kun ei orgasmin jälkeen sisukset syki eikä nännit kovetu. Mistä mies voi siis muutenkaan olla satavarma että nainen sai orgasmin?
Valitettavasti tämä on hyvin yleistä. Yleisempää kuin voimme edes kuvitella.
Miehen huomattavasti vaikeampi feikata omaansa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joops ei ole Matulle opetettu koulussa yhtään mitään millään valistustunneilla. Enkä usko et Mattu tuntee oman piparinsa oikein. Kannattaisi ottaa se peili käteen ja tutkia. Osaako hän käyttää sitä tähän tarkoitukseen??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
omasta ja varsinkin naisen nautinnosta sillä välin kun prinsessa on ja nauttii. Kuulostaa tasa-arvolta, eiku..Mies joka tietää mitä tekee saa naiselle kun naiselle orgasmin. Nämä miehet nauttivat siitä kun nainen nauttii, jolloin seksi on molempien mielestä kivaa eikä mitään orgasmin suorittamista.
Ja tämän tietää kyllä jokainen orgasmin saanut nainen.Kukaan mies ei tajua naisen feikkaavan orgasmia, kuvittelevat että sai oikeasti. HuudatTakoHuudat, huohotat että tulet ihan juuri ja värisytät jalkoja ja peppua vähän niin täydestä menee. Kaikilla naisilla kun ei orgasmin jälkeen sisukset syki eikä nännit kovetu. Mistä mies voi siis muutenkaan olla satavarma että nainen sai orgasmin?
Valitettavasti tämä on hyvin yleistä. Yleisempää kuin voimme edes kuvitella.
Miehen huomattavasti vaikeampi feikata omaansa :)
Ihan näin yksinkertaisesti voisin sanoa, että kyllä sen vaan naisen käytöksestä seksin jälkeen huomaa onko hän tyytyväinen ja tyydytetty. Näille teini jonneille voisin sanoa että pornoa katsomalla ei opi kun pornoa, pitkässä parisuhteessa oppii RAKASTELEMAAAN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten saa. Tuostahan on tehty joku kyselykin, jossa 2% naisista ei saa ikinä orgasmia, edes masturboidessaan. Sitten on iso joukko heitä, jotka osaavat sen itse itselleen tehdä, mutta eivät saa kumppanin seurassa. Ihan sama, onko kumppani mies vai nainen. Olihan Sex Tape Suomessakin lesbopari, jonka toinen osapuoli ei saanut millään. Kyseessä ei ollut rakkauden puute tai se, ettei kumppani olisi halunnut miellyttää.
Tuollaisesta uhosta tulee nuorille pojille vain paineita. Aina ei saa orgasmia edes tutun ja rakastetun ihmisen kanssa. Siihen vaikuttaa niin moni asia, esim. nuorilla naisilla se, miten viehättävinä he pitävät vartaloaan ja pystyvätkö rentoutumaan. Jos Jape on halunnut opetella ja on yrittänyt ja onnistunutkin, hän on ihan riittävän hyvä rakastaja ikäänsä nähden.
Ja jos kirjoittaja väittää että nainen kuin nainen saa esim. yhden illan jutuissa, jos vaan on riittävän taitava mies, niin puhuu paksua palturia. Äärettömän moni nainen ei saa satunnaisen kumppanin kanssa muuta kuin hiivatulehduksen.
Tuokin on kyllä niin naurettavaa, että Vallu tuolla selittää, että Jemina on hänen resorttivaimonsa ja on hänestä kiinnostunut ja Emilia on historiaa ja Jeminakin kertoi avoimesti seksiaikeistaan Vallun kanssa. Sitten kuitenkin jokaisen iltanuotion jälkeen näillä on pystyssä tämä ihmeellinen näytelmä, että Vallu on uskollinen poikaystävä, jonka nainen tekee hänelle väärin ja Jeminallekin on muka ihan fine, kun Vallu itkee sen tyttöystävän perään, jonka moneen kertaan on uhonnut jättävänsä. Ja täsmälleen sama on nähty monta kertaa ennemminkin. Esimerkiksi Väpällä taisi olla ihan sama juttu, että painoi menemään kännissä minkä ehti, mutta sitten kuitenkin iltanuotion jälkeen aina kaikki leikkivät, että mitään ei ole tapahtunut.