Onko minussa jotain vikaa
Aloin miettimään koko elämääni ja tulin siihen tulokseen että mussa on jotain vikaa mulla ei oo ikinä ollu 2 kaveria enempää ja muilla on jotain miljoonia kavereita epulla mulla oli yks kaveri topulla ja kolkilla yks kaveri viikillä yks kuukilla kaks ja nyt vaan yks kun mulle ja mun parhaalle kaverille tuli riita koska sanon aina kaiken mitä aattelen äänen sille haukuin sitä yhtä hulluks kun sen isä ja sit sen äitii tyhmäks ja kaikki muut kaverisuhteet päätty siihen kun mentiin eri luokille meen kesän jälkeen yläasteelle ja luultavasti meen sen kaveri kas samalle luokalle jonka kaa mulla on riita ja nykyisessäkin koulussa kaikki pitää mua vaan outona joskus vaan alan miettii et olis parempi kun en olis ikinä syntyny tai että kuolisin kertokaa onko mussa jotain vikaa
Ei mitään vikaa.
Mutta kannattaa opetella itsehillintää, eikä alkaa riidellä kavereiden kanssa, eikä haukkua ketään, koska ei kukaan halua sellaista kuunnella.
Ole oma kiltti itsesi, ystävällinen ja auttavainen.
Kaikilla ei ole laumoittain kavereita, esim. minulla, koska olen introvertti, viihdyn kirjojen tai muiden omien tekemisten parissa.
Mutta tsemppiä sinulle ja nauti keväisestä luonnosta. Ja elämästäsi, olet hyvä tyyppi, eikä sinussa ole enempää vikaa kuin kaikissa muissakaan. Jokaisella meistä on omat kipeät epävarmuuden hetkemme.