Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL
Kommentit (4706)
Wallu taisi itkeä vain sitä että Emilia löysi fiksumman, pidemmän, hoikemman, parempitukkaisen ja ilman karseita tatskoja olevan Miehen. Joona osaa myös olla välillä hiljaa... Eikä Wallulle itselle ole irronnut keneltäkään. Vaikka onhan suudelmia vaihdettu jo useasti ja olisi jo hommaillut Jeminan kanssa jos ei olisi ollut niin kännissä, yllätys...
Japea ja Wallua vituttaa vain se että naiset on saaneet paremman loman kuin he. Tulee takavuosien Sammy mieleen.
Tuohon orgasmikeskusteluun... itse en ole myöskään siinä "helppo tapaus", en saanut yhtäkään yli kymmenvuotisessa suhteessa. En osannut vaatia, mietin liikaa kaikkea ja toki seksi oli yksitoikkoista eikä kumppanikaan erityisen osaava/halukas. Myöhemmin oikeissa käsissä on toisinaan onnistunut. Ei sitä yksin miehen ongelmaksi voi sysätä, mutta mitä enemmän Jape alkoi vakuutella asiasta, sitä syvempään suohon itsensä laittoi, olisi kuitannut lyhyesti vaan.
Tämä jakso viimeistään osoitti sen että Jape ei näe itsessään mitään vikaa, syyttelee kaikesta muita. Wallu myös antaisi itselleen kaikki vapaudet, mutta naiselleen ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mattu on eläimellinen, villi ja vapaa: hienoa että hän saa olla oma itsensä ja on päässyt Japen alistuksesta irti.
Vallu on eläimellinen, villi ja vapaa: kuinka voi olla noin törkeä, sääliksi käy Emppua.
Kyllä se niin on, että jos joku miehistä kuseskelis estoitta pitkin pihoja seurueen keskellä ja esittelisi elimiään, niin hänet olisi jo poistettu saarelta ja metoota huudettaisiin.
Tuomio olisi vauvapalstalla varma.
Nyt se sika on vaan naamioitu nätimpään pakettiin ja säälin kerjäämisellä pärjää.
Hyi stana.Ei Mattu mitään elintä vilauttanut, vaan rintojaan.
On ne varatut miehetkin olleet yläosattomissa omalla resortillaan ilman että ketään on poistettu. Ja yksi jopa kysyi Jeminalta että HALUATKO NÄHDÄ V***N ISON KYRVÄN.
Miten niin ei? Monta kertaa on istunut kyykkypissille kysymättä ihan toisten ääreen ja ollut sen lisäksi naku-uinneilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole aiemmin ajatellut, että sarjassa yritettäis tuotannon puolelta saada joku pettämään, mutta tuon videon jälkeen mikä Miralle näytettiin oon vahvasti sitä mieltä, et provosoi ja pyrki edesauttamaan pettämistä. Kun missään kohtaa Miralle ei näytetty Valton surua, vaan irrotettiin lauseita asiayhteydestä. Ja toki, onhan sitä tehty videoissa ennenkin, mutta nyt jätettiin mielestäni todella törkeästi pois se miksi Valto puhui noin.
Nyt harmittaa vielä enemmän Valton puolesta, kun Mira tuskin olisi pettänyt (jos kerran näin on käynyt) , jos ei videota olisi editoitu noin.
Jep, oikeastaanhan Mira on tässä uhri. Hänet noin ilkeästi tuotannon puolelta ajettiin pettämään.
Aika dramaattisestihan se video oli editoitu mutta ei saanut kyllä mun sympatioita millään muotoa Miran puolelle. Mitä voi odottaa jos siellä toimii just sellasella tavalla minkä tietää loukkaavan toista.. Ja jo sillä videolla mikä Valtolle nyt näytettiin näkyi kun Mira ja Markus puhui jostain salaisuudesta mitä on tapahtunut joten itse veikkaan että siellä on rajoja rikottu jo aiemminkin. Itseä alko Mira vaan ärsyttää, kuinka voikin olla niin tekopyhä.
Ja sitä paitsi pettäminen on aina valinta, ei kukaan siihen pakota.
Samaa mieltä. Paljon on puhuttu, ettei Jape näe itsessään mitään vikaa, mutta Mirasta voi minun mielestäni sanoa ihan samaa eilisen perusteella. Vaikutti siltä, ettei Mira tajua ollenkaan, miten hän on omalla toiminnallaan loukannut Valtoa ja myötävaikuttanut tämän epäröintiin (joka on aivan aiheellista). Muutenkin tuntui käyttävän omaa keskeneräisyyttään oikeutuksena sikailulleen Markuksen kanssa. Ihan kuin Valto olisi ollut se, joka on mokannut, kun on halunnut luottaa ja luottanutkin kumppaniinsa. Ilmeisesti Valton olisi pitänyt lähteä saarelle asenteella, että totta kai Mira pettää kolmen vuoden seurustelun jälkeen, mutta yhdessä jatketaan silti, kun reissuun on omasta "vapaasta tahdosta" ylipäänsä suostuttu lähtemään. V*ttu mitä vastuunpakoilua.
Iso osa sarjasta perustuu tuohon, että videot on leikattu tarkoitushakuisesti. Sitä tehdään kaikille. Tuotanto valitsee mihin suuntaan kenenkin hahmoa aletaan viedä ja näyttää niin yleisölle kuin puolisoille sen mukaan valittuja pätkiä. Näkeehän sen siitäkin miten erilailla Kuronen käsittelee varattuja iltanuotiolla. Toisia grillataan oikein kunnolla, toisia ymmärretään paljon enemmän.
Esimerkiksi Japea on painostettu kovasti Mattun kanssa risteävistä lausunnoista, mutta Mattua kohdellaan paljon hellemmin. Ei häntä ole syyllistetty siitä että puhuu ristiin Japen kanssa tai edes omista tempauksistaan. Ei Miraakaan ole grillattu hänen lähentymisestään ja salailuistaan. Ei tuo ole puolueetonta testiä tai terapiaa vaan viihdetuotanto, jossa jotain draamaa pitää olla vaikka väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mattu ja moni muu näyttää ajattelevan, että on miehen vastuulla tuottaa naiselle orkku.
Ei se niin mene. Jokainen vastaa itsekkäästi omista orkuistaan.
Juuri näin. Usein naisen orgasmivaikeuksien takana on passiivisuus. Odotetaan, että orgasmi tipahtaa taivaalta tai, että kumppani sen jotenkin taikoisi. Pöh, orgasmi tehdään itse. Seksipartnerin merkitys on itseasiassa aika pieni.
Jos ei itse tiedä mitä haluaa/tarvitsee orgasmin saamiseen tai ei osaa/uskalla siitä toiselle puhua, on orgasmin puute täysin oma vika. Pitää myös muistaa että vaikka toinen tekisi fyysisesti kaiken "oikein" voi orgasmi jäädä saamatta ihan oman henkisen jännityksen/lukon takia.
Yhdessä ei voi kokeilla ja etsiä eikä mies voi mitenkään auttaa löytämisessä vaan jyystää vaan omien tarpeidensa mukaan kunnes nainen vaatimalla vaatii jotain muuta? Kuulostaa todella kylmältä että parisuhdeseksi on yhden ihmisen yksityinen suoritus itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Mattu se joka ei enään tavannut ystäviä kun rupesi seurustelee Japen kanssa?
Kuronen on aina hiilostannut kaikissa jaksoissa jotakin.Nyt varmaan hän tai tuotanto huomannut ,että Jape ei huomaa omia virheitään ja kaiken pistää Matun syyksi.Mattu kyllä irottelee täysin ja hyppii sinnen tänne nakuna.Mistä lie sitten juontaa tuo? Millaista ollut elämä ennen Japea ja millainen yleensä oli? Jotenkin tuo Jape on juuri kakara joka ei tunne mitään sympatiaa toista ihmistä kohtaa.Valtoa kohtaa oli ällö myhäili vaan kun Valto itki.
Kysymys kuuluukin miksi ei saanut tavata kavereita tai miksi piti hankkia silarit? Mattun mielestä Jape pakotti, Japen mielestä Mattu puhuu paskaa. Olisikohan tässä kyseessä perinteinen kommunikaatio-ongelma? Ei puhuta selkeästi vaan tulkitaan ja oletetaan asioita. Mattu ei olisi ensimmäinen huonoitsetuntoinen nainen joka itse rajoittaa omia tekemisiään koska on jostain saanut käsityksen että näin yleisesti kuuluu tehdä tai poikaystävän rivien välistä on tulkinnut että tätä toinen haluaa.
Sama silareissa. Taisi molemmat kertoa, että Mattu oli se joka otti asian esille (eikö itse uskonut että riittää ilman?). Mitä Jape oikeasti vastasi ja mikä on kummankin tulkintaa on epäselvää. Ehkä hän luuli että Mattu niitä haluaa eikä halunnut sitä tyrmätä. Mattu sitten tulkitsi että ei kelpaa ilman. En sano että Jape olisi puhdas pulmunen, mutta en usko sitä Mattustakaan. Kumpikaan syyttää vain toista. Jostain syystö Mattu on haluttu tulkita uhrina ja Jape pahiksena. Voisi Kuronen grillata välillä Mattuakin asiasta.
Tuo silarivääntö on kyllä ihan käsittämätön. Mitä hiton väliä sillä on, vaikka poikaystävä onkin halunnut silarit ellei nyt mitään kohtuutonta painostusta asiasta ole ollut. Mattu on kuitenkin itse tehnyt sen lopullisen valintansa.
Lopulta tuossa on kyse vain siitä, miten Mattu olisi toivonut Japen toimivan siinä tilanteessa, kun hän itse niitä harkitsi. Jos on jotenkin noloa tykätä naisella silareista, on ihan täsmälleen yhtä noloa ellei jopa nolompaa ottaa ne vain siksi, että toinen ehkä tykkää. Mattu onkin nyt alkanut perua puheitaan, kun ensin antoi ymmärtää, että Jape olisi nimenomaan näin toivonut, mutta nyt kuitenkin kertoo, että on itse ehdottanut ja Jape ei ole sitä vain tarpeeksi ponnekkaasti kieltänyt. Ja näköjään Jape huomaa myös, että ongelma on tuo ja siksi hän ehkä omalta osaltaan myös liioittelee, että olisi moneen kertaan pyytänyt harkitsemaan. Japen ainoa virhe on se, että ei ole imarrellut Mattua tarpeeksi ja kokee nyt siitä itsekin syyllisyyttä (vaikka ei välttämättä edes tarvitsisi).
Mä en kestä katella ton inkun keltaista naamaa, kroppa on normivärinen ja naama kuin simpsoneissa. Joko sisukset huutaa apua tai sit jäätävästi pakkelia. Kysyn että miks autingonottoa tai muuta sellaista varten varten pitää pakkeloida?
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä katella ton inkun keltaista naamaa, kroppa on normivärinen ja naama kuin simpsoneissa. Joko sisukset huutaa apua tai sit jäätävästi pakkelia. Kysyn että miks autingonottoa tai muuta sellaista varten varten pitää pakkeloida?
Omasta mielestäni Inkku on sinkkunaisista yksi positiivisimmin mieleenjääneistä, hyvällä tavalla persoonallisen näköinen eikä käytöskään luotaantyöntävä. Karmea kyllä tuo "muovinen" rintojen väli josta näkyy ihan heti että on silikonit.
Sofia hyvä esimerkki siitä miten nätistä naisesta saadaan tyylitajuttomuudella lähes sirkuspellen näköinen. Valkoiset hiukset, mustat paksut epäsiistinnäköiset kulmat vaaleissa kasvoissa ja leopardikuosi päällä lähes kokoajan.
Alisa näyttää joltain oudolta linnulta. Puhetyyli ei lisää viehättävyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mattu on ihanan energinen pakkaus, hauska, ei mikään totinen torvensoittaja.
Onhan Mattu energinen pakkaus, mutta haluaako kukaan mies, että oma tyttöystävä käyttäytyy tuolla tavalla, tuskin.
Niinpä. Mattun käytös vaikuttaa ylilyönniltä vapaudenhuumassa. Hän on kuin innostunut sonni, joka pääsee keväällä vihdoinkin kesälaitumille. Mattu hakee nyt itseään ja on aika hukassa. Ehkä parempi ettei lähtisi nyt suhteeseen kenenkään kanssa ennen kuin alkaa itsenäistyä ja seisoa omilla jaloillaan. Toki houkuttelevinta on varmasti ottaa vierelle mies tukipilariksi, joten todennäköisesti homma jatkuu ja menee aina miehen vanavedessä, kunnes rohkenee kuunnella omaa ääntään ja toimia sen mukaan...ilman ylilyöntejä.
Niin tosiaan, kohtahan ne tehdään valinnayt 24h treffeille.
Mä en oo yhtään varma että ottaako Mira Markuksen, vaikka äkkiä vois kuvitella niin. Varsinki jos jollekin on nyt selvinnyt Miran ja Markuksen panemiset. Luulisin että siinä vaiheessa menis vähän itseensä, ja ei ottais "turhaa riskiä" valitsemalla 24 Markuksen. Jos yhtään häpiäis omis touhuja.
Emppu ottanee Joonan. Matusta vaikee ottaa selvää, ottanee sen keneltä saa eniten huomiota :D Okei, ehkä Anttonin. Tai Iiron.
Wallu ottaa Jeminan, Jape ehkä Danielan tai Miinan. Valto sit Miinan tai sen kenen kans oli tatuointitreffeillä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mattu on ihanan energinen pakkaus, hauska, ei mikään totinen torvensoittaja.
Onhan Mattu energinen pakkaus, mutta haluaako kukaan mies, että oma tyttöystävä käyttäytyy tuolla tavalla, tuskin.
Niinpä. Mattun käytös vaikuttaa ylilyönniltä vapaudenhuumassa. Hän on kuin innostunut sonni, joka pääsee keväällä vihdoinkin kesälaitumille. Mattu hakee nyt itseään ja on aika hukassa. Ehkä parempi ettei lähtisi nyt suhteeseen kenenkään kanssa ennen kuin alkaa itsenäistyä ja seisoa omilla jaloillaan. Toki houkuttelevinta on varmasti ottaa vierelle mies tukipilariksi, joten todennäköisesti homma jatkuu ja menee aina miehen vanavedessä, kunnes rohkenee kuunnella omaa ääntään ja toimia sen mukaan...ilman ylilyöntejä.
Juu, todellakin on ylilyönti. Ja jotenkin tuntuu elävän sellaisessa harhassa, että nyt kun hän uskaltaa olla "oma villi itsensä", hänellä riittää miehiä ja voisi vaihtaa Japen milloin tahansa parempaan. Todellisuudessa nämä saaren sinkkumiehetkään tuskin katselisivat tyttöystävältään tuollaista menoa yhtään sen kummemmin, joten ei Jape lopulta ole yhtään sen huonompi mies kuin muutkaan, vaikka hän nyt niin kuvitteleekin.
Eikös nyt Ruutu+:ssa annettu ymmärtää, että Mira ja Marcus olisivat natisuttaneet sänkyä oikein urakalla?
Vierailija kirjoitti:
Niin tosiaan, kohtahan ne tehdään valinnayt 24h treffeille.
Mä en oo yhtään varma että ottaako Mira Markuksen, vaikka äkkiä vois kuvitella niin. Varsinki jos jollekin on nyt selvinnyt Miran ja Markuksen panemiset. Luulisin että siinä vaiheessa menis vähän itseensä, ja ei ottais "turhaa riskiä" valitsemalla 24 Markuksen. Jos yhtään häpiäis omis touhuja.
Emppu ottanee Joonan. Matusta vaikee ottaa selvää, ottanee sen keneltä saa eniten huomiota :D Okei, ehkä Anttonin. Tai Iiron.Wallu ottaa Jeminan, Jape ehkä Danielan tai Miinan. Valto sit Miinan tai sen kenen kans oli tatuointitreffeillä...
Onko missään vaiheessa ollut merkkejä siitä että Mira häpeäisi omia touhujaan? Korkeintaan sen verran ettei halua jäädä nauhalle, mutta muuten haluaa jatkaa kuten tähänkin asti. Tarkoituksellisesti johtaa harhaan ja silmät kirkkaina ihmettelee mistä toinen nyt muka närkästyy. Täys petturi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole aiemmin ajatellut, että sarjassa yritettäis tuotannon puolelta saada joku pettämään, mutta tuon videon jälkeen mikä Miralle näytettiin oon vahvasti sitä mieltä, et provosoi ja pyrki edesauttamaan pettämistä. Kun missään kohtaa Miralle ei näytetty Valton surua, vaan irrotettiin lauseita asiayhteydestä. Ja toki, onhan sitä tehty videoissa ennenkin, mutta nyt jätettiin mielestäni todella törkeästi pois se miksi Valto puhui noin.
Nyt harmittaa vielä enemmän Valton puolesta, kun Mira tuskin olisi pettänyt (jos kerran näin on käynyt) , jos ei videota olisi editoitu noin.
Jep, oikeastaanhan Mira on tässä uhri. Hänet noin ilkeästi tuotannon puolelta ajettiin pettämään.
Aika dramaattisestihan se video oli editoitu mutta ei saanut kyllä mun sympatioita millään muotoa Miran puolelle. Mitä voi odottaa jos siellä toimii just sellasella tavalla minkä tietää loukkaavan toista.. Ja jo sillä videolla mikä Valtolle nyt näytettiin näkyi kun Mira ja Markus puhui jostain salaisuudesta mitä on tapahtunut joten itse veikkaan että siellä on rajoja rikottu jo aiemminkin. Itseä alko Mira vaan ärsyttää, kuinka voikin olla niin tekopyhä.
Ja sitä paitsi pettäminen on aina valinta, ei kukaan siihen pakota.
Samaa mieltä. Paljon on puhuttu, ettei Jape näe itsessään mitään vikaa, mutta Mirasta voi minun mielestäni sanoa ihan samaa eilisen perusteella. Vaikutti siltä, ettei Mira tajua ollenkaan, miten hän on omalla toiminnallaan loukannut Valtoa ja myötävaikuttanut tämän epäröintiin (joka on aivan aiheellista). Muutenkin tuntui käyttävän omaa keskeneräisyyttään oikeutuksena sikailulleen Markuksen kanssa. Ihan kuin Valto olisi ollut se, joka on mokannut, kun on halunnut luottaa ja luottanutkin kumppaniinsa. Ilmeisesti Valton olisi pitänyt lähteä saarelle asenteella, että totta kai Mira pettää kolmen vuoden seurustelun jälkeen, mutta yhdessä jatketaan silti, kun reissuun on omasta "vapaasta tahdosta" ylipäänsä suostuttu lähtemään. V*ttu mitä vastuunpakoilua.
Iso osa sarjasta perustuu tuohon, että videot on leikattu tarkoitushakuisesti. Sitä tehdään kaikille. Tuotanto valitsee mihin suuntaan kenenkin hahmoa aletaan viedä ja näyttää niin yleisölle kuin puolisoille sen mukaan valittuja pätkiä. Näkeehän sen siitäkin miten erilailla Kuronen käsittelee varattuja iltanuotiolla. Toisia grillataan oikein kunnolla, toisia ymmärretään paljon enemmän.
Esimerkiksi Japea on painostettu kovasti Mattun kanssa risteävistä lausunnoista, mutta Mattua kohdellaan paljon hellemmin. Ei häntä ole syyllistetty siitä että puhuu ristiin Japen kanssa tai edes omista tempauksistaan. Ei Miraakaan ole grillattu hänen lähentymisestään ja salailuistaan. Ei tuo ole puolueetonta testiä tai terapiaa vaan viihdetuotanto, jossa jotain draamaa pitää olla vaikka väkisin.
Noissa iltanuotioissahan nimenomaan se on tyhmää, että Kuronen ei hiillosta mitään siitä, mitä nämä ihmiset ovat tehneet saarella itse, vaan ainostaan siitä, mitä videolla puhutaan. Jos esimerkiksi Emilia ei puhu videolla siitä, mitä Vallu on tehnyt Jeminan kanssa, ei Kuronen siitä tenttaa mitään ennen viimeistä iltanuotiota.
Ruutu+ kirjoitti:
Eikös nyt Ruutu+:ssa annettu ymmärtää, että Mira ja Marcus olisivat natisuttaneet sänkyä oikein urakalla?
Mihin kommenttisi perustuu -sanottiinko/tapahtuiko jotain? Kieltämättä jo viime jaksossa TV:ssä ne kommentit kyllä vihjaili siihen suuntaan. Tyyliin ”jos jotain olis tapahtunu” jne. Jotain ne salailee ja on tietoisia, että mikit on läsnä.
Aa, kesän lapsi mä oon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira vaikutti ensimmäisissä iltanuotioissa järkevältä, sellaiselta joka kykenee tarkastelemaan myös omaa toimintaansa ja ottamaan palautetta vastaan myös toiselta puolelta (jota ei kovin monesta muusta kauden osallistujasta voi sanoa).
Mutta nyt kun alkoi kielletty hedelmä houkuttaa niin tuo taito katosi kuin tuhka tuuleen. Olen myös sitä mieltä että Mira kyllä tietää mistä Valto videolla puhui vaikka video olikin leikattu jokseenkin karuksi. Mirahan itse haastattelussa sanoi että arvasi Valton vetävän herneet nenään hänen kännikäyttäytymisestään edellisellä videolla.. Eli ei voinut olla epäselvää että tarkottiko Valto nimenomaa tota videolla olevaa käyttäytymistä eikä suinkaan Miran aiempaa henkilökohtasta elämää.
Sitä vaan on helppo käyttää oikeutuksena omalle sikailulleen. "Kun tuo ei ymmärrä minun keskeneräisyyttäni ja käyttää sitä minua vastaan eikä oikeastaan muutenkaan ymmärrä minua ollenkaan, toisin kuin Markus".
Muutenkin tuntuu että tuolla aika harva varattu pystyy tempparikuplassaan ajattelemaan että noi sinkut on siellä tarkoituksella viettelemässä ja ymmärtämässä, ei ne välttämättä tavan elämässä samalla lailla olisi "tukena ja turvana". Tai ylipäätään käyttäytyisi kuten saarella. Ja että nuo sinkut kuulee vaan heidän versionsa asioista, ei ne välttämättä olisi samaa mieltä jos kuulisi myös parisuhteen toisen osapuolen kannan. Wallukin kuvittelee että olisi jonkinnäköset saumat Jeminaan..
Juuri näin. Voisihan Mirakin hyväksyä sen Valton keskeneräisyyden tässä hänen haasteiden ymmärtämisessä. Mutta ei se on toisen tehtävä hyväksyä ja sietää, hänellä itsellään on oikeus odottaa parasta. Onhan hän toki sen arvoinen.
Musta tuntuu että Mira ei tiedä, että hänen puuhastelunsa ovat tiedossa, vaan aidosti olettaa, että Valto on näreissään pelkästä kännisestä örveltamisestä ja hassuttelusta. Hän olettaa että tämä ei ole Valton mielestä sitä kypsää käyttäytymistä, vaikka Valto puhuukin muiden miesten kanssa vehtaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mattu ja moni muu näyttää ajattelevan, että on miehen vastuulla tuottaa naiselle orkku.
Juuri näin. Usein naisen orgasmivaikeuksien takana on passiivisuus. Odotetaan, että orgasmi tipahtaa taivaalta tai, että kumppani sen jotenkin taikoisi. Pöh, orgasmi tehdään itse. Seksipartnerin merkitys on itseasiassa aika pieni.
Jos ei itse tiedä mitä haluaa/tarvitsee orgasmin saamiseen tai ei osaa/uskalla siitä toiselle puhua, on orgasmin puute täysin oma vika. Pitää myös muistaa että vaikka toinen tekisi fyysisesti kaiken "oikein" voi orgasmi jäädä saamatta ihan oman henkisen jännityksen/lukon takia.
Yhdessä ei voi kokeilla ja etsiä eikä mies voi mitenkään auttaa löytämisessä vaan jyystää vaan omien tarpeidensa mukaan kunnes nainen vaatimalla vaatii jotain muuta? Kuulostaa todella kylmältä että parisuhdeseksi on yhden ihmisen yksityinen suoritus itselleen.
Totta kai kumppani voi ja jopa pitäisi auttaa. Mutta jos toinen ei onnistu arvaamaan miten pitäisi auttaa tai jos neuvojen mukaan auttaminen ei auta saamaan orgasmia, niin ei pidä kaataa sitä kumppanin syyksi. Jos et osaa kertoa mitä tarvitset tai itse rentoutua niin oma ei kumppanin vika.
Ja huomaatko että minä puhun tästä sukupuolineutraalisti, koska uskon että sama koskee molempia sukupuolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naiseltahan ei voi vaatia mitään. Edes omien toiveiden kertomista. Se nyt vaan on miehen tehtävä huolehtia
omasta ja varsinkin naisen nautinnosta sillä välin kun prinsessa on ja nauttii. Kuulostaa tasa-arvolta, eiku..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira vaikutti ensimmäisissä iltanuotioissa järkevältä, sellaiselta joka kykenee tarkastelemaan myös omaa toimintaansa ja ottamaan palautetta vastaan myös toiselta puolelta (jota ei kovin monesta muusta kauden osallistujasta voi sanoa).
Mutta nyt kun alkoi kielletty hedelmä houkuttaa niin tuo taito katosi kuin tuhka tuuleen. Olen myös sitä mieltä että Mira kyllä tietää mistä Valto videolla puhui vaikka video olikin leikattu jokseenkin karuksi. Mirahan itse haastattelussa sanoi että arvasi Valton vetävän herneet nenään hänen kännikäyttäytymisestään edellisellä videolla.. Eli ei voinut olla epäselvää että tarkottiko Valto nimenomaa tota videolla olevaa käyttäytymistä eikä suinkaan Miran aiempaa henkilökohtasta elämää.
Sitä vaan on helppo käyttää oikeutuksena omalle sikailulleen. "Kun tuo ei ymmärrä minun keskeneräisyyttäni ja käyttää sitä minua vastaan eikä oikeastaan muutenkaan ymmärrä minua ollenkaan, toisin kuin Markus".
Muutenkin tuntuu että tuolla aika harva varattu pystyy tempparikuplassaan ajattelemaan että noi sinkut on siellä tarkoituksella viettelemässä ja ymmärtämässä, ei ne välttämättä tavan elämässä samalla lailla olisi "tukena ja turvana". Tai ylipäätään käyttäytyisi kuten saarella. Ja että nuo sinkut kuulee vaan heidän versionsa asioista, ei ne välttämättä olisi samaa mieltä jos kuulisi myös parisuhteen toisen osapuolen kannan. Wallukin kuvittelee että olisi jonkinnäköset saumat Jeminaan..
Juuri näin. Voisihan Mirakin hyväksyä sen Valton keskeneräisyyden tässä hänen haasteiden ymmärtämisessä. Mutta ei se on toisen tehtävä hyväksyä ja sietää, hänellä itsellään on oikeus odottaa parasta. Onhan hän toki sen arvoinen.
Musta tuntuu että Mira ei tiedä, että hänen puuhastelunsa ovat tiedossa, vaan aidosti olettaa, että Valto on näreissään pelkästä kännisestä örveltamisestä ja hassuttelusta. Hän olettaa että tämä ei ole Valton mielestä sitä kypsää käyttäytymistä, vaikka Valto puhuukin muiden miesten kanssa vehtaamisesta.
Minä taas luulen, että Mira tietää sen, mutta yrittää kieltää sen itseltään ja kaikilta muilta. Hänhän oli iltanuotiolla aivan paniikissa, että nyt hänen touhunsa paljastuvat, mutta kuitenkin yritti pitää pakan kasassa ja yritti harhauttaa puhumalla ihan eri asiasta. Ehkä hän toivoo, että kun lakaisee asian maton alle, se lakkaa olemasta eikä kukaan enää kysele mitään.