Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä keski-ikäinen mies haluaa uudelta suhteelta

Vierailija
17.04.2019 |

Onko tulevaisuutta, jos 4kk seurustelun aikana mies on jo ilmoittanut, ettei ikinä muuta edellisessä avioliitossa hankkimastaan talosta, eikä mene uudestaan naimisiin. Yhdessäolo on päivystämistä työkeikoista miehen kotona. Tulevaisuuden suunnitelmat miehen puheissa on yhdessä hoitaa hänen mahdollisesti tulevia lapsen lapsia. Minulla ei ole lapsia.

Kommentit (212)

Vierailija
61/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on rakentanut itselleen mieleiseen paikkaan talon perheelleen ja onnistunut sen pitämään vaikka on menettänyt erossa puolet omaisuudestaan. Todennäköisesti maksanut talon kahdesti, kun on molemmilla kerroilla joutunut ottamaan lainaa. Taloon on sijoitettu paljon fyysistä ja henkistä pääomaa ja siitä on tullut hänelle koti. Kyllä minä tänä miehenä miettisin pitkään ja hartaasti haluaisinko muuttaa mieluisasta paikasta mihinkään ja otanko riskiä että joudun seuraavan avioeron jälkeen maksamaan kolmatta lainaa samasta talosta. Siinä pitää olla jo mahdollisella vaimoehdokkaalla vahvat perustelut että liikahtaisin yhtään mihinkään.

Sitten on parempi pitää sitä museota ihan itsekseen.

Vierailija
62/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan edes haluaisi jäädä leskenä toisen taloon. Ja sen oikeuden voi kumota sillä, että taloon tuleva säästää oman asuntonsa, joten lesken asumisoikeutta ei ole. En kyllä menisi naimisiin miehen kanssa, joka ei uskoisi minun häipyvän talosta. Eihän minun kirjoja olisi pakko laittaa sinne, kun en edes maksaisi talosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 45 mies vähän vanhempi. Tiedän kyllä monia lapsettomiakin omasta ikäluokasta. Sitä en tiedä onko kaikki lapselliset näin vauhkoina omaisuudestaan ja perinnöstään. Eihän näistä niin suoraan puhuta, mutta näyttää olevan pinnan alla päällimmäisenä.

Kun se viisikymmpinen on omalla työllään sen omaisuuden hankkinut, niin se ei ole vauhkoamista, vaan järkevää turvata se omaisuus. Toki aina voi tehdä avioehdon, mutta kun se ei valitettavasti sitä lesken asumisoikeutta poista.

Mistä te olette? Ihan oikeasti kiinnostaa? En ole koskaan kuullut viisikymppisten puhuvan näin vanhoillisia juttuja.

Vierailija
64/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko keski-ikäinen mies 35-50v ? Ja mikä ikäinen tämä sinun miehesi on ja minkä ikäinen itse olet?

Tällä suuri merkitys. Keski-ikäiset ajattelee eri tavalla ja eivät mene niin perinteisesti.

Nuoret naiset haluaa yhteisen kodin ja lapsia.

Olen itse 53v. niin minulle sopisi hyvin tuollainen mies jos siis eroaisin ja löytäisin uuden kumppanin.

Vierailija
65/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 45 mies vähän vanhempi. Tiedän kyllä monia lapsettomiakin omasta ikäluokasta. Sitä en tiedä onko kaikki lapselliset näin vauhkoina omaisuudestaan ja perinnöstään. Eihän näistä niin suoraan puhuta, mutta näyttää olevan pinnan alla päällimmäisenä.

Sellaiset varmaan ovat, joilla on muutakin omaisuutta kuin tuulenhuuhtoma perse.

Vierailija
66/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko keski-ikäinen mies 35-50v ? Ja mikä ikäinen tämä sinun miehesi on ja minkä ikäinen itse olet?

Tällä suuri merkitys. Keski-ikäiset ajattelee eri tavalla ja eivät mene niin perinteisesti.

Olen itse 53v. niin minulle sopisi hyvin tuollainen mies jos siis eroaisin ja löytäisin uuden kumppanin.

Minä olen 45-vuotias, ja tuollainen vanhakantainen ajatusmaailma suorastaan pöyristyttää! Omat lapseni ovat aikusia, olen sen verran varoissani etten tarvitse elättäjää. En ikipäivänä lähtisi johonkin kulahtaneeseen röttelöön homehtumaan, koska joku säästää Perintöjä! Hyvänen aika!

Vierailija
67/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se viisikymmpinen on omalla työllään sen omaisuuden hankkinut, niin se ei ole vauhkoamista, vaan järkevää turvata se omaisuus. Toki aina voi tehdä avioehdon, mutta kun se ei valitettavasti sitä lesken asumisoikeutta poista.[/quote]

Järki edellä, mitä tunteista. Miksi edes olla yhdessä, jos ensimmäisenä huolena on ettei tuo toinen nyt vain hyödy mistään jos minä kuolen. Jos aikuiset lapset niin riippuvaisia sinun hankkimasta talosta, niin pitäisikö se laittaa rahoiksi jo ennen kuin sen veivin heität.

Vierailija
68/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kauheaa tuossa nyt on?

Jos asunto kiva niin miksei siinä voi asua myös ap.

Yhdessä voi olla ilman avioliittoa.

Jos ap olet nuori niin ei se sulle sovi mutta jos 40v. niin ei pitäisi olla ongelma.

Mulle tuo tilanne sopisi, olen kyllä naimisissa ollut 25 vuotta.

Taas kerran että seurustelkaa oman ikäisemme kanssa.

Hänellä lapset ja koti niin miksi niistä luopuisi.

Joku itse kyhätty hökkeli jossa entistä eukkoja painettu? Kiitos ja hei!

Niin sanoinkin että jos kaunis koti, muuten ei.

Keski-ikäiset voi asua omissa kodeissaan ja edetä hitaasti. Taas nuori nainen sellaiseen ei voi suostua.

Vierailija
69/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun se viisikymmpinen on omalla työllään sen omaisuuden hankkinut, niin se ei ole vauhkoamista, vaan järkevää turvata se omaisuus. Toki aina voi tehdä avioehdon, mutta kun se ei valitettavasti sitä lesken asumisoikeutta poista.

Mistä te olette? Ihan oikeasti kiinnostaa? En ole koskaan kuullut viisikymppisten puhuvan näin vanhoillisia juttuja.

Olet varmaankin itse tällainen hetkessä eläjä, eletään kädestä suuhun ja loppukuu ollaan ilman rahaa. Raha polttelee taskuissa ja kaikki laitetaan heti sileäksi. Carpe diem ja silleen. Sitten vanhana itketään kun olisi kiva olla se oma asunto, josta maksaisi vaan pienen vastikkeen eikä vuokraa.

Vierailija
70/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järki edellä, mitä tunteista. Miksi edes olla yhdessä, jos ensimmäisenä huolena on ettei tuo toinen nyt vain hyödy mistään jos minä kuolen. Jos aikuiset lapset niin riippuvaisia sinun hankkimasta talosta, niin pitäisikö se laittaa rahoiksi jo ennen kuin sen veivin heität.

Vierailija
71/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset varmaan ovat, joilla on muutakin omaisuutta kuin tuulenhuuhtoma perse.[/quote]

Kannattaa sitten selvittää toisen tulotaso ja omaisuus heti alussa ja tyytyä siihen omaan seurapiiriin. Tai maksulliseen seuraan.

Vierailija
72/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaankin itse tällainen hetkessä eläjä, eletään kädestä suuhun ja loppukuu ollaan ilman rahaa. Raha polttelee taskuissa ja kaikki laitetaan heti sileäksi. Carpe diem ja silleen. Sitten vanhana itketään kun olisi kiva olla se oma asunto, josta maksaisi vaan pienen vastikkeen eikä vuokraa.

No kun en. Asunnot ja mökit on maksettu, muutakin pientä löytyy. Tuo ajatusmaailma on vain käsittämätön!

Vierailija
73/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 45-vuotias, ja tuollainen vanhakantainen ajatusmaailma suorastaan pöyristyttää! Omat lapseni ovat aikusia, olen sen verran varoissani etten tarvitse elättäjää. En ikipäivänä lähtisi johonkin kulahtaneeseen röttelöön homehtumaan, koska joku säästää Perintöjä! Hyvänen aika!

En todellakaan ole vanhanaikainen ja mistä muuten tiedät että asunto on röttelö.

Voi hyvinkin olla kiva asunto.

Kyllä miehilläkin on isoja ok-taloja ja kiva moderni sisustus.

Meidän ero on vissiin se että sinä olet sinkku ja minä olen ollut naimisissa 25vuotta ja olen edelleen naimisissa.

Ei olisi mitään kiirettä uuteen avioliittoon tai uuteen yhteiseen kotiin.

Vierailija
74/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole vanhanaikainen ja mistä muuten tiedät että asunto on röttelö.

Voi hyvinkin olla kiva asunto.

Kyllä miehilläkin on isoja ok-taloja ja kiva moderni sisustus.

Meidän ero on vissiin se että sinä olet sinkku ja minä olen ollut naimisissa 25vuotta ja olen edelleen naimisissa.

Ei olisi mitään kiirettä uuteen avioliittoon tai uuteen yhteiseen kotiin.

Tarkoitin lähinnä, etten lähtisi toisen historiaan aloittamaan uutta alkua. Tietenkään. Hyvänen aika.

Vierailija
75/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Pitäisin itsekkin tietenkin oman kotini ja mies omansa. En missään nimessä menisi uudelleen naimisiin ja onneksi en enää lapsia pysty saamaan, kun ikää on jo sen verran.

Minulle sopisi oikein hyvin tuollainen seurustelusuhde, missä kummallakin olisi omaa tilaa.

Ja kyllä. Omat lapset menevät kaiken eteen. Jopa niissä perintöasioissa. Haluan, että he perivät minut ja minun perimäni omaisuuden.

Vierailija
76/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tässä ollut kyse mistään elättämisestä, Vaan siitä että mies ei halua naimisiin eikä muuttaa kohdistansa pois.

Silloin asutaan miehen kodissa tai kummallakin omat kodit.

Vierailija
77/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärrän miehen näkökannan ihan täysin. Hänellä on lapsia, jotka perivät hänet hänen kuoltuaan. Jos te menisitte naimisiin, jäisi sinulle siinä tapauksessa leskenä asuinoikeus hänen kuoltuaan, eli hänen lapsensa perintöä saisi käyttää lapsille ei mitään sukua oleva nainen. Harvinaisen viisas mies, joka ajattelee nimenomaan pidemmälle, kuin vain tätä hetkeä. Sinä kuulostat siltä lähinnä, että juurikin haluaisit hyötyä toisesta välillisesti, miehet kun tuppaavat kuolemaan nuorempina.

Täytyy tähän todeta, että mun papalla oli uusi vaimo. Me kaikki oltiin iloisia hänen onnestaan 5-kymppisenä solmitusta ja loppuelämän kestäneestä avioliitosta. Pappa kuoli jo 20 vuotta sitten ja leskelle annettiin meidän suvusta ylimääräistäkin, ihan hyvästä sydämestä. Tämä leskirouva nyt jo 90v.

Vierailija
78/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tässä ollut kyse mistään elättämisestä, Vaan siitä että mies ei halua naimisiin eikä muuttaa kohdistansa pois.

Silloin asutaan miehen kodissa tai kummallakin omat kodit.

Minusta koko suhde on tuossa tapauksessa turhista turhin. Masturbointikin tuottaa nautinnollisemman tuloksen. Toinen säästää pippeli kovana rötisköään perinnöksi ja palvoo geenejään. Sitten ”kyläillään”. Mahtavaa - itsemurhafiilis tavoittaa minut jo.

Vierailija
79/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärrän miehen näkökannan ihan täysin. Hänellä on lapsia, jotka perivät hänet hänen kuoltuaan. Jos te menisitte naimisiin, jäisi sinulle siinä tapauksessa leskenä asuinoikeus hänen kuoltuaan, eli hänen lapsensa perintöä saisi käyttää lapsille ei mitään sukua oleva nainen. Harvinaisen viisas mies, joka ajattelee nimenomaan pidemmälle, kuin vain tätä hetkeä. Sinä kuulostat siltä lähinnä, että juurikin haluaisit hyötyä toisesta välillisesti, miehet kun tuppaavat kuolemaan nuorempina.

Täytyy tähän todeta, että mun papalla oli uusi vaimo. Me kaikki oltiin iloisia hänen onnestaan 5-kymppisenä solmitusta ja loppuelämän kestäneestä avioliitosta. Pappa kuoli jo 20 vuotta sitten ja leskelle annettiin meidän suvusta ylimääräistäkin, ihan hyvästä sydämestä. Tämä leskirouva nyt jo 90v. Olen siis ap, jolle talous on vain yksi palikka elämän kokonaisuudessa.

Vierailija
80/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy tähän todeta, että mun papalla oli uusi vaimo. Me kaikki oltiin iloisia hänen onnestaan 5-kymppisenä solmitusta ja loppuelämän kestäneestä avioliitosta. Pappa kuoli jo 20 vuotta sitten ja leskelle annettiin meidän suvusta ylimääräistäkin, ihan hyvästä sydämestä. Tämä leskirouva nyt jo 90v.

Oi olittepa te ihania - ihan sydämistänne. Kehtaat. Häntähän pappanne rakasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi