Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä keski-ikäinen mies haluaa uudelta suhteelta

Vierailija
17.04.2019 |

Onko tulevaisuutta, jos 4kk seurustelun aikana mies on jo ilmoittanut, ettei ikinä muuta edellisessä avioliitossa hankkimastaan talosta, eikä mene uudestaan naimisiin. Yhdessäolo on päivystämistä työkeikoista miehen kotona. Tulevaisuuden suunnitelmat miehen puheissa on yhdessä hoitaa hänen mahdollisesti tulevia lapsen lapsia. Minulla ei ole lapsia.

Kommentit (212)

Vierailija
81/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko keski-ikäinen mies 35-50v ? Ja mikä ikäinen tämä sinun miehesi on ja minkä ikäinen itse olet?

Tällä suuri merkitys. Keski-ikäiset ajattelee eri tavalla ja eivät mene niin perinteisesti.

Nuoret naiset haluaa yhteisen kodin ja lapsia.

Olen itse 53v. niin minulle sopisi hyvin tuollainen mies jos siis eroaisin ja löytäisin uuden kumppanin.

Minä olen 45-vuotias, ja tuollainen vanhakantainen ajatusmaailma suorastaan pöyristyttää! Omat lapseni ovat aikusia, olen sen verran varoissani etten tarvitse elättäjää. En ikipäivänä lähtisi johonkin kulahtaneeseen röttelöön homehtumaan, koska joku säästää Perintöjä! Hyvänen aika!

En todellakaan ole vanhanaikainen ja mistä muuten tiedät että asunto on röttelö.

Voi hyvinkin olla kiva asunto.

Kyllä miehilläkin on isoja ok-taloja ja kiva moderni sisustus.

Meidän ero on vissiin se että sinä olet sinkku ja minä olen ollut naimisissa 25vuotta ja olen edelleen naimisissa.

Ei olisi mitään kiirettä uuteen avioliittoon tai uuteen yhteiseen kotiin.

Tarkoitin lähinnä, etten lähtisi toisen historiaan aloittamaan uutta alkua. Tietenkään. Hyvänen aika.

Mikään ei estä että kummallakin on oma koti. Aika näyttää miten asiat hiotuu.

Kait nyt ap jossain asuu.

En minä nuorena tuollaiseen olisi suostunut ettei yhdessä asuta ja yhdessä osteta asuntoa.

Vierailija
82/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset varmaan ovat, joilla on muutakin omaisuutta kuin tuulenhuuhtoma perse.

Kannattaa sitten selvittää toisen tulotaso ja omaisuus heti alussa ja tyytyä siihen omaan seurapiiriin. Tai maksulliseen seuraan.

Nimenomaan ei tarvitse tyytyä kun löytää samaa tulotasoa olevan henkilön. Gold diggerit jatkakoon matkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä mies haluaa suhteelta? Millaisen suhteen? Ihanaa yhdessäoloa vai että tilaa sinut paikalle kun p*nettaa?

Onko teillä oikea suhde vai jokin FWB?

Vierailija
84/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi olittepa te ihania - ihan sydämistänne. Kehtaat. Häntähän pappanne rakasti.[/quote]

Olipa typerä kommentti. Ilmeisesti mahdoton ajatus, että voisi aidosti rakastaa sekä lapsiaan, että uutta kumppania.

Vierailija
85/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset varmaan ovat, joilla on muutakin omaisuutta kuin tuulenhuuhtoma perse.

Kannattaa sitten selvittää toisen tulotaso ja omaisuus heti alussa ja tyytyä siihen omaan seurapiiriin. Tai maksulliseen seuraan.

Nimenomaan ei tarvitse tyytyä kun löytää samaa tulotasoa olevan henkilön. Gold diggerit jatkakoon matkaa.

Anteeksi mutta minusta vanha omakotitalo on lähes pahempi kuin ”tuulen huuhtoma perse”. Perämetsä on sitten asia ihan erikseen. Tässä huvittaakin juuri tuo pihi pappa rötiskössään. 😁

Vierailija
86/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä mies haluaa suhteelta? Millaisen suhteen? Ihanaa yhdessäoloa vai että tilaa sinut paikalle kun p*nettaa?

Onko teillä oikea suhde vai jokin FWB?

Jos FWB, niin noin pihiltä papalta kannattaa kyllä periä maksu. Ihan periaatteen vuoksi.

Vierailija
87/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko keski-ikäinen mies 35-50v ? Ja mikä ikäinen tämä sinun miehesi on ja minkä ikäinen itse olet?

Tällä suuri merkitys. Keski-ikäiset ajattelee eri tavalla ja eivät mene niin perinteisesti.

Olen itse 53v. niin minulle sopisi hyvin tuollainen mies jos siis eroaisin ja löytäisin uuden kumppanin.

Minä olen 45-vuotias, ja tuollainen vanhakantainen ajatusmaailma suorastaan pöyristyttää! Omat lapseni ovat aikusia, olen sen verran varoissani etten tarvitse elättäjää. En ikipäivänä lähtisi johonkin kulahtaneeseen röttelöön homehtumaan, koska joku säästää Perintöjä! Hyvänen aika!

Eikä tässä ollut kyse mistään elättämisestä, Vaan siitä että mies ei halua naimisiin eikä muuttaa kohdistansa pois.

Silloin asutaan miehen kodissa tai kummallakin omat kodit.

Minusta koko suhde on tuossa tapauksessa turhista turhin. Masturbointikin tuottaa nautinnollisemman tuloksen. Toinen säästää pippeli kovana rötisköään perinnöksi ja palvoo geenejään. Sitten ”kyläillään”. Mahtavaa - itsemurhafiilis tavoittaa minut jo.

Tää on sun mielipide mutta sopii monelle jotka ovat jo lapset tehneet.

Muutenkin sun kielenkäyttö kuin jollain luola naisella.

Ei aina tarvitse olla yhdessä.

Vierailija
88/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti täällä ei näy nyt juurikaan yh-äitejä julistamassa että mikään ei mene äidin/isän ja lapsen väliin tai koiranomistajia kertomassa kuinka valitsee aina koiran jos joutuu miehen ja koiran väliltä valitsemaan. Onko nämäkin samalla tavalla "pöyristyttävän vanhakantaisia" asenteita...

Vierailija
89/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan ei tarvitse tyytyä kun löytää samaa tulotasoa olevan henkilön. Gold diggerit jatkakoon matkaa.[/quote]

Olisiko ne kaiken helpolla saaneet sitten plösöjä vai miksi lähteä vokottelemaan niitä ketterämpiä.

Vierailija
90/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta minusta vanha omakotitalo on lähes pahempi kuin ”tuulen huuhtoma perse”. Perämetsä on sitten asia ihan erikseen. Tässä huvittaakin juuri tuo pihi pappa rötiskössään. 😁

Missä on kerrottu talon ikä ja kunto sekä muu varallisuus? Yleensä ne, joilla tosiaan on varallisuutta, sekä perittyä että itse hankittua, pitävät tarkasti siitä huolen ja myös että ne periytyvät ettei sukupolvien perintöketju katkea. Sitä ei sellainen ihminen ymmärrä, jolla ei mitään ole koskaan ollut eikä tule olemaan.

Vierailija
91/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Pitäisin itsekkin tietenkin oman kotini ja mies omansa. En missään nimessä menisi uudelleen naimisiin ja onneksi en enää lapsia pysty saamaan, kun ikää on jo sen verran.

Minulle sopisi oikein hyvin tuollainen seurustelusuhde, missä kummallakin olisi omaa tilaa.

Ja kyllä. Omat lapset menevät kaiken eteen. Jopa niissä perintöasioissa. Haluan, että he perivät minut ja minun perimäni omaisuuden.

Jotain hyötyä on näistä vaihdevuosista, ei tarvitse lapsia enää tehdä eikä kukaan niitä voi vaatia.

Mullakin kaksi melkein aikuista lasta niin ei ole kiire mihinkään suuntaan.

Vierailija
92/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on kerrottu talon ikä ja kunto sekä muu varallisuus? Yleensä ne, joilla tosiaan on varallisuutta, sekä perittyä että itse hankittua, pitävät tarkasti siitä huolen ja myös että ne periytyvät ettei sukupolvien perintöketju katkea. Sitä ei sellainen ihminen ymmärrä, jolla ei mitään ole koskaan ollut eikä tule olemaan.

Perintöketju 😂😂😂😂😂😂

Valitettavasti on perintöjä. Valitettavasti. Asioihin voidaan suhtautua monella tapaa.

Vierailija
93/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tässä ollut kyse mistään elättämisestä, Vaan siitä että mies ei halua naimisiin eikä muuttaa kohdistansa pois.

Silloin asutaan miehen kodissa tai kummallakin omat kodit.

Minusta koko suhde on tuossa tapauksessa turhista turhin. Masturbointikin tuottaa nautinnollisemman tuloksen. Toinen säästää pippeli kovana rötisköään perinnöksi ja palvoo geenejään. Sitten ”kyläillään”. Mahtavaa - itsemurhafiilis tavoittaa minut jo.

Tää on sun mielipide mutta sopii monelle jotka ovat jo lapset tehneet.

Muutenkin sun kielenkäyttö kuin jollain luola naisella.

Ei aina tarvitse olla yhdessä.

Tuo ”masturbointiko” minusta teki luola(väli)naisen? 😁 Noin vanhaksi älä rupea vielä.

Vierailija
94/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mihinkään ei voi rakastua niinkuin omaisuuteen. Ja mitään ei voi niin vihata, kuin kuka sitä omaisuutta uhkaa.

Vierailija
95/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopisi hyvin, puolensa ja puolensa. Saisin omaa aikaa ja keskittyä omiin harrastuksiini ja ystäviini. Mies ei olisi ainakaan vinkumassa lasta.

Muutenkin haluan asua omassa kämpässä, ahdistaa ajatus kokoaikaisesta yhdessäolosta.

Vierailija
96/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, mihinkään ei voi rakastua niinkuin omaisuuteen. Ja mitään ei voi niin vihata, kuin kuka sitä omaisuutta uhkaa.

Tätä se ihmisyys on 😁

(Pohjanmaalla)

Vierailija
97/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ne perilliset sitten ymmärtää palvoa sitä taloa, jolle elämäsi omistit.

Vierailija
98/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No esim. mennä naimisiin. Hankkia yhteinen koti. Viettää eläkepäivät vaikka osittain Espanjassa.

Ja se yhteinen koti ei voi olla se, jonka mies on jo hankkinut?

Vierailija
99/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on jotkut hulluina taloihinsa.

Tokihan nyt ihan ahneuttani menisin suhteeseen ja kävisin odottamaan, että 50v mies kuolisi ja saisin lastensa kiusaksi asua TALOSSA. Hähä.

Vierailija
100/212 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä löysin miehen jonka kanssa ollaan puhuttu, että kun lapset lähtee maailmalle niin muutetaan yhteen (molemmilla kaksi kotona asuvaa muksua) ja mennään naimisiin. Kolme vuotta ollaan nyt seurusteltu ja noin kolme vielä menee tuohon unelmaan. Joko molemmat myydään asuntomme ja ostetaan uusi yhteinen, tai sitten valitaan toisen koti yhteiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi