Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osta enää mitään uutena jotta Suomeen ei kerry verotuloja

Vierailija
10.08.2024 |

Ostan vain kirppareilta ja käytettynä, jotta tätä nykyistä pahoinvointiyhteiskuntaa ei rahoiteta minun ostovoimallani.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaminen vähentynyt automaattisesti hintojen noustessa.

Vierailija
2/28 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta mitään Suomessa tuotettuja, koska yrittäjät äänesti Kokoomusta ja koko yhteiskunta sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu ja jos tarvitsen jotain uutena, tilaan sen ulkomailta (en mistään temusta tms ennenkuin joku sen tähän vetäisee, vaan esim amazonista jne).

Vierailija
4/28 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän epäilen, ettei Suomi tähänkään asti ole ap:n verotuloista juuri kostunut.

Vierailija
5/28 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ruoka?

Vierailija
6/28 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni asia kuluu sillä vauhdilla, että on melkein pakko ostaa uutena että kestää edes vähän aikaa. Silti pienituloinen ei kovin kestäviä saa kaikissa asioissa, se maksaa ostaa kunnollinen kestävä. Paitsi ne tuotteet joita ei ole saatavilla uutena tai on liian kalliita uutena.

Vierailija
7/28 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparien työntekijät on  9 e päivä tai muilla vastaavilla tukitöillä esim. palkattomat harjoittelut. Kun ostat kirpparilta, tuet nykyistä systeemiä, jossa ihmiset ei pääse töihin oikealla palkalla ja työttömiä käytetään hyväksi. Ostan minäkin kirpparilta, mutta harvoin. Mieluummin ostan oikean kaupan aletangosta, kun kaupoilla työntekijät saa palkkaa ja siitä työstä menee veroja valtiolle. 

Vierailija
8/28 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvätuloinen. 

Vierailija
9/28 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, saadaan verotulot alas ja joudutaan leikkaamaan entistä enemmän tuilla eläjiltä. 😂🤣

Vierailija
10/28 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvätuloinen. 

Niin varmaan, tukipummi. 😂

Vierailija
11/28 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikalailla miljoonilla saisit olla koko ajan ostelemassa sitä sun tätä, jotta valtio hyötyisi sinun, yhden kansalaisen, ostelusta. 

Vierailija
12/28 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaa siis maksimoida pahoinvoinnin ja saada verotulot alas. Hyvä, kannatetaan! 

Vierailija
13/28 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ap muuta ulkomaille?

Vierailija
14/28 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirpparien työntekijät on  9 e päivä tai muilla vastaavilla tukitöillä esim. palkattomat harjoittelut. Kun ostat kirpparilta, tuet nykyistä systeemiä, jossa ihmiset ei pääse töihin oikealla palkalla ja työttömiä käytetään hyväksi. Ostan minäkin kirpparilta, mutta harvoin. Mieluummin ostan oikean kaupan aletangosta, kun kaupoilla työntekijät saa palkkaa ja siitä työstä menee veroja valtiolle. 

Nettikirpparilta käytettynä, en liikkeestä

Vierailija
15/28 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin, kaalitoimiston iigor.

Vierailija
16/28 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatko ruoankin käytettynä?

Vierailija
17/28 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä meni elämän tarkoitus, oletko edes paikannut kestävyysvajetta lisääntymällä.

Vierailija
18/28 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettikirpparilta käytettynä, en liikkeestä

No jos suoraan ostaa yksityishenkilömyyjältä, ei ongelmaa. Muuten kirppisfirmojen henkilökunta on yleensä tukityöllistettyjä, paitsi omistaja. Eräässäkin suositusssa kirppisfirmassa ei ollut yhtään oikeasti palkattua työntekijää vaan työntekijät tuli tittelillä "harjoittelija." Varmaan moni oli palkattomassa harjoittelussa opintoihin. Työntekijähakemuksissakin ilmoittivat, että pitää olla palkkatuki, harjoittelutuki tai jokin vastaava. 

Vierailija
19/28 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan vain ruuan Suomesta. Vaatteet ja elektroniikkahankinnat olen jo vuodet tehnyt Ruotsista / Euroopasta. On muuten elektroniikka Saksassa merkittävästi halvempaa! Auton olen huoltanyt itse ja osat olen ostanut Saksasta. Nykyisin ajan kesälomalla saksaan, ja teen hankinnat sieltä.

Vierailija
20/28 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, saadaan verotulot alas ja joudutaan leikkaamaan entistä enemmän tuilla eläjiltä. 😂🤣

Oikein ja luonnollista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän