Mitä keski-ikäinen mies haluaa uudelta suhteelta
Onko tulevaisuutta, jos 4kk seurustelun aikana mies on jo ilmoittanut, ettei ikinä muuta edellisessä avioliitossa hankkimastaan talosta, eikä mene uudestaan naimisiin. Yhdessäolo on päivystämistä työkeikoista miehen kotona. Tulevaisuuden suunnitelmat miehen puheissa on yhdessä hoitaa hänen mahdollisesti tulevia lapsen lapsia. Minulla ei ole lapsia.
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
Juu toi naimisiinmeno nyt ei ollut mikään ykköstoive. Ei tarvitse takertua siihen ja tulla mesomaan omaisuutensa ja perintönsä puolesta. Mutta kenen keski-ikäisen naisen tulevaisuuden unelma on kökkiä miehen ja perillistensä talossa hoitamassa näiden lapsia?
Sitten mies ei sopiva ja oikea. Move on.
”Ansa.”
😂😂😂
Anteeksi. Ihan oikeasti kyllä kannattaa elellä yksin. Mäyräkoira ja terrieri ovat kivoja kavereita nekin. Ja joskus se jälkikasvukin voi käydä pappaa tervehtimässä - josko henki olisi jo lähtenyt; Perintöä Odotellessa!
Kai sinä kuitenkin ymmärrät, että jossain vaiheessa miehestä tulee isoisä? Se, että sinula ei ole lapsia, ei poista sitä tosiasiaa, ja tottakai lapsenlapset ovat toivottuja vieraita isoisänsä luona. Mitä sinä sitten ajattelit tehdä silloin ? poistua paikalta aina vai ? Etkö sinä koe, että voisit saada myös jotain miehesi lapsilta ja mahdollisilta tulevilta lapsenlapsilta?
Vierailija kirjoitti:
”Ansa.”
😂😂😂
Anteeksi. Ihan oikeasti kyllä kannattaa elellä yksin. Mäyräkoira ja terrieri ovat kivoja kavereita nekin. Ja joskus se jälkikasvukin voi käydä pappaa tervehtimässä - josko henki olisi jo lähtenyt; Perintöä Odotellessa!
Usein käyvätkin, eivät välttämättä kävisi jos olisi joku ahne harppu tuossa lyömässä kapuloita rattaisiin. Uutta uhria vaan etsimään, onnea etsintään!
Vierailija kirjoitti:
Kai sinä kuitenkin ymmärrät, että jossain vaiheessa miehestä tulee isoisä? Se, että sinula ei ole lapsia, ei poista sitä tosiasiaa, ja tottakai lapsenlapset ovat toivottuja vieraita isoisänsä luona. Mitä sinä sitten ajattelit tehdä silloin ? poistua paikalta aina vai ? Etkö sinä koe, että voisit saada myös jotain miehesi lapsilta ja mahdollisilta tulevilta lapsenlapsilta?
Joo en koe. Poistun todellakin paikalta! 😁 Paskavaipat on tähän ikään vaihdettu - ja yöt valvottu. Pappa on hyvä vaan!
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä eroa nähdäänkö lapsia monta kertaa viikossa vai kuukaudessa. Kuulostaa, että miehen elämään ei mahdu naista eikä näin ollen sitä edes tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä eroa nähdäänkö lapsia monta kertaa viikossa vai kuukaudessa. Kuulostaa, että miehen elämään ei mahdu naista eikä näin ollen sitä edes tarvitse.
Siinä tapauksessa teidän tulevaisuuden toiveet eivät vain kohtaa, joten parempi antaa mennä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terrieri antaa perää pakkoraossa papalle.
Mitä kauheaa tuossa nyt on?
Jos asunto kiva niin miksei siinä voi asua myös ap.
Yhdessä voi olla ilman avioliittoa.
Jos ap olet nuori niin ei se sulle sovi mutta jos 40v. niin ei pitäisi olla ongelma.
Mulle tuo tilanne sopisi, olen kyllä naimisissa ollut 25 vuotta.
Taas kerran että seurustelkaa oman ikäisemme kanssa.
Hänellä lapset ja koti niin miksi niistä luopuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en koe. Poistun todellakin paikalta! 😁 Paskavaipat on tähän ikään vaihdettu - ja yöt valvottu. Pappa on hyvä vaan!
AP:llä ei ollut omia lapsia, joten tuskin on kauheasti joutunut vaippoja vaihtamaan tai öitä valvomaan
Onko keski-ikäinen mies 35-50v ? Ja mikä ikäinen tämä sinun miehesi on ja minkä ikäinen itse olet?
Vierailija kirjoitti:
Mitä kauheaa tuossa nyt on?
Jos asunto kiva niin miksei siinä voi asua myös ap.
Yhdessä voi olla ilman avioliittoa.
Jos ap olet nuori niin ei se sulle sovi mutta jos 40v. niin ei pitäisi olla ongelma.Mulle tuo tilanne sopisi, olen kyllä naimisissa ollut 25 vuotta.
Taas kerran että seurustelkaa oman ikäisemme kanssa.
Hänellä lapset ja koti niin miksi niistä luopuisi.
Joku itse kyhätty hökkeli jossa entistä eukkoja painettu? Kiitos ja hei!
Mies on rakentanut itselleen mieleiseen paikkaan talon perheelleen ja onnistunut sen pitämään vaikka on menettänyt erossa puolet omaisuudestaan. Todennäköisesti maksanut talon kahdesti, kun on molemmilla kerroilla joutunut ottamaan lainaa. Taloon on sijoitettu paljon fyysistä ja henkistä pääomaa ja siitä on tullut hänelle koti. Kyllä minä tänä miehenä miettisin pitkään ja hartaasti haluaisinko muuttaa mieluisasta paikasta mihinkään ja otanko riskiä että joudun seuraavan avioeron jälkeen maksamaan kolmatta lainaa samasta talosta. Siinä pitää olla jo mahdollisella vaimoehdokkaalla vahvat perustelut että liikahtaisin yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Mies on rakentanut itselleen mieleiseen paikkaan talon perheelleen ja onnistunut sen pitämään vaikka on menettänyt erossa puolet omaisuudestaan. Todennäköisesti maksanut talon kahdesti, kun on molemmilla kerroilla joutunut ottamaan lainaa. Taloon on sijoitettu paljon fyysistä ja henkistä pääomaa ja siitä on tullut hänelle koti. Kyllä minä tänä miehenä miettisin pitkään ja hartaasti haluaisinko muuttaa mieluisasta paikasta mihinkään ja otanko riskiä että joudun seuraavan avioeron jälkeen maksamaan kolmatta lainaa samasta talosta. Siinä pitää olla jo mahdollisella vaimoehdokkaalla vahvat perustelut että liikahtaisin yhtään mihinkään.
Tuota varten on keksitty avioehto! Minulle olisi ihan sama, jos mies haluaisi pitää talonsa, jos molemmilla olisi omat rahat ja minun ei tarvitsisi maksaa talosta.
Eiköhän suurin osa keski-ikäisitä jo tiedä, mitä haluaa ja koska pakkohan ei ole olla kenenkään kanssa, niin miksi olla sellaisen kanssa , joka ei ajattele samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota varten on keksitty avioehto! Minulle olisi ihan sama, jos mies haluaisi pitää talonsa, jos molemmilla olisi omat rahat ja minun ei tarvitsisi maksaa talosta.
avioehto ei poista lesken asumisoikeutta, jos mies kuolee.
Mä olen 45 mies vähän vanhempi. Tiedän kyllä monia lapsettomiakin omasta ikäluokasta. Sitä en tiedä onko kaikki lapselliset näin vauhkoina omaisuudestaan ja perinnöstään. Eihän näistä niin suoraan puhuta, mutta näyttää olevan pinnan alla päällimmäisenä.
”Mieluisa Paikka”, ”Fyysistä ja Henkistä Pääomaa”, ”Vainoehdokas”. Nyt on kyllä sellaista paatosta, että jokainen alle 75-vuotias nainen pakenee. Kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 45 mies vähän vanhempi. Tiedän kyllä monia lapsettomiakin omasta ikäluokasta. Sitä en tiedä onko kaikki lapselliset näin vauhkoina omaisuudestaan ja perinnöstään. Eihän näistä niin suoraan puhuta, mutta näyttää olevan pinnan alla päällimmäisenä.
Kun se viisikymmpinen on omalla työllään sen omaisuuden hankkinut, niin se ei ole vauhkoamista, vaan järkevää turvata se omaisuus. Toki aina voi tehdä avioehdon, mutta kun se ei valitettavasti sitä lesken asumisoikeutta poista.
Oppi kerrasta, ei mikään tyhmä mies.