Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen käynyt viimeksi kampaajalla tasan vuosi sitten, entä sinä?

Vierailija
22.03.2019 |

Kuinka pitkät hiuksesi ovat? Mulla nyt olkapäiden alle, tuolloin viime keväänä leikkautin pitkän polkan.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen 12 v aikana käynyt kolmesti ja noistakin 2 x koska isäni maksoi. Joka kerta kun käyn parturissa, lopputulos on hirveä. Itse kun leikkaan ja värjään, tulee juuri sellainen mistä tykkään.

Vierailija
82/88 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kampaamo käynnistä on 19 vuotta ja olen 30v. Hiukset leikattu 5 vuotta sitten viimeksi. Hiukset olkapäille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä leikkasin itse hiukseni polkkamittaan. Ei varaa kampaajaan. Hävettää ruma kampaus. Sain työpaikan, olen kuin ruma sorsa, kauniiden joutsenten joukossa.

Vierailija
84/88 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen. Käyn niin 6-7 krt vuodessa.

Hiukset ovat lyhyehköt, seuraan trendejä.

Olen kuitenkin 50plus 😊

Vierailija
85/88 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan puoli vuotta sitten. Leikkautin niskasiilin ja kuolleet latvat 15cm. Hiukset muuten alaselkään asti. Ensi kuussa olisi tarkoitus päästä kampaajalle. Niskasiili on nyt 10cm pitunen, kun en omista omaa trimmeriä.

"kuolleet latvat"? Luuleeko joku, että hiukset ovat elävää ainetta?

Höhöhöhöhöö! En luule, puhun noista haperoista latvoista kuolleena ja hyväkuntoista sanon terveeksi. Vaikka eihän hius voi olla terve, kun ei se eläkkään.

Vierailija
86/88 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisen 12 v aikana käynyt kolmesti ja noistakin 2 x koska isäni maksoi. Joka kerta kun käyn parturissa, lopputulos on hirveä. Itse kun leikkaan ja värjään, tulee juuri sellainen mistä tykkään.

Harvinaista, että mies leikkaa ja värjää itse ja pitää hiuksiaan noin pitkinä.

Vierailija
87/88 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä mitä hienoa siinä on, ettei käy kampaajalla koskaan tai kerran 20 vuodessa 😂. Oikeesti, vain Suomessa ylpeillään tällaisessa asiassa.

Jos rahasta on tiukkaa, niin kannattaa mennä vaikka opiskelijoiden käsittelyyn. Opettaja valvoo, joten lopputulos on varmasti ihan hyvä.

Itselläni on sellainen työ, että haluan näyttää huolitetulta ja trendikkäältä. Hiukset tekee paljon! Työssäni näen paljon asiakkaita joilla on tyylikkäät vaatteet ,mutta tukka aivan kamala (hoitamaton reuhka). Silloin ne vaatteet ei enää pelasta, vaan kokonaisuus on suttuisen näköinen.

T. Se joka käy n.2kk välein kampaajalla

Vierailija
88/88 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä mitä hienoa siinä on, ettei käy kampaajalla koskaan tai kerran 20 vuodessa 😂. Oikeesti, vain Suomessa ylpeillään tällaisessa asiassa.

Jos rahasta on tiukkaa, niin kannattaa mennä vaikka opiskelijoiden käsittelyyn. Opettaja valvoo, joten lopputulos on varmasti ihan hyvä.

Itselläni on sellainen työ, että haluan näyttää huolitetulta ja trendikkäältä. Hiukset tekee paljon! Työssäni näen paljon asiakkaita joilla on tyylikkäät vaatteet ,mutta tukka aivan kamala (hoitamaton reuhka). Silloin ne vaatteet ei enää pelasta, vaan kokonaisuus on suttuisen näköinen.

T. Se joka käy n.2kk välein kampaajalla

Aloituksessa kysyttiin koska viimeksi on käynyt kampaajalla ja miten pitkät hiukset on ja näihin kysymyksiin vastataan, niin missä kohtaa mielestäsi se ylpeily on? Esim. Minä olen käynyt viimeksi sen noin 20 v sitten ja hiukseni ovat vyötäisille saakka. Mikä tässä oli ylpeilyä? Mun puolesta saat käydä kampaajalla vaikka kerran päivässä, mikä eräissä piireissä on tavallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme