Olen käynyt viimeksi kampaajalla tasan vuosi sitten, entä sinä?
Kuinka pitkät hiuksesi ovat? Mulla nyt olkapäiden alle, tuolloin viime keväänä leikkautin pitkän polkan.
Kommentit (88)
Eilen, lyhyt polkka. Eilen aamulla oli pitkä polkka
Vuonna 2014, kun menin naimisiin 😀
Juuri ennen lapseni syntymää kävin leikkauttaan hiuksia, eli 9kk sitten.
15 vuotta sitten. Hiekset ovat ehkä puoleen selkään. Tasoittelen niitä yleensä itse.
Vierailija kirjoitti:
Ja sen jälkeen olet vain antanut itsesi lihoa ja rupsahtaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollaisen johtopäätöksen voi vetää jostain kampaamokäynneistä?
2001. En ole varma vuodesta, mutta niihin aikoihin suunnilleen.
Pitkä tukka tällä hetkellä, on se välillä lyhyempikin.
Kävin viime kesänä JA viimeksi kk sitten. Tavallista nopeampi tahti! Molemmilla kerroilla kyllä petyin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, siis millaisella kampaajalla sinä käyt jos se laihduttaa?? Mitä siellä oikein tehdään??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollaisen johtopäätöksen voi vetää jostain kampaamokäynneistä?
Kyllä vaan voi.
18 vuotta sitten. Säästänyt monta kymentä tuhatta euroa.
Ostin säästöillä sijoitusasunnon jo.
Käykää te vaan viemässä rahat kampaajille.
Mieluummin käytän vaikka muoviperuukkia.
Äiti tasoitti latvani ennen joulua. Hiukset on pitkät. Kampaamossa olen käynyt 15 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, siis millaisella kampaajalla sinä käyt jos se laihduttaa?? Mitä siellä oikein tehdään??
Kyllä herättää epäilykset rupsahtamisesta, kun nainen on käynyt kampaajalla viimeksi sillon ku on menny naimisiin. Eihän naiset enää sen jälkeen ulkonäöstään huolehdi, ku mies on saatu koukkuun.
Jotkut ilmeisesti luulevat, ettei hiuksiaan voi kotona värjätä ja leikata. Jos on luonnostaan hyväkuntoiset pitkät hiukset, ei siinä mitään kampaajia tarvita.
Viime tiistaina. Lapoihin asti yltää. Kampaaja otti mielestäni vähän liikaa, mut äkkiä se taas kasvaa. Käyn säännöllisesti 3-4 kkn välein
Joululomalla kävin, sitä ennen oli varmaan puolen vuoden tauko.
Hävettää käydä kampaajalla kun oon niin ruma. Toiset lähtee kampaajan tuolista nättinä ja itsevarmana, minä maansa myyneenä kun tajuan, että ei tätä rumaa naamaa pelasta paraskaan kampaaja.
Viime kesänä. Tarkoitus oli vain vähän lyhentää latvoja, ja ensin yritin tehdä sen itse, mutta en saanut lopputuloksesta siistiä ja yritin korjata sitä monta kertaa. Sitten tukkaa oli jo lähtenyt omasta mielestäni liikaa, joten en viitsinyt leikata enempää vaan menin suosiolla kampaamoon. En ollut käynyt sitä ennen kampaamossa moneen vuoteen.
Ovat tässä ajassa kasvaneet ehkä jotain 10 senttiä tai vähän yli eli kai noin samaan mittaan kuin olivat ennen leikkaamista.
Jotakuinkin sama kuin ap:llä. Alkaa jo tuntua, että olisi kohta aika taas lyhentää. Mulla on ollut vaihtelevasti ihan lyhyt ja ihan pitkä tukka (vyötärölle), mutta lyhyt vaatii tiheitä kampaajalla käyntejä ja pitkä on muuten kamalan hankala ja hiostava, painavakin, kuivuu hitaasti pesun jälkeen ja pitkiä hiuksia viemärissä sun muualla huushollissa on yäks. Siinä välissä siis mennään.
No minulla on tuonne puoleen selkään asti hiukset. Vuosi sitten kävin viimeksi minäkin. Pitäisi kyllä taas mennä, latvat ovat ihan hirveässä kunnossa.