Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen käynyt viimeksi kampaajalla tasan vuosi sitten, entä sinä?

Vierailija
22.03.2019 |

Kuinka pitkät hiuksesi ovat? Mulla nyt olkapäiden alle, tuolloin viime keväänä leikkautin pitkän polkan.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saatte leikattua pitkät hiukset tasaisesti itse? Kun eihän siinä voi mitenkään olla suorassa jos itse leikkaa takahiuksia.

Nappaa ne sellaisella pussinsulkijalla suoraan linjaan ja sit päästelee menemään :D itsellä niin ohut tukka että mahtuu hyvin. Onnistuneen itsetehdyn leikkaamisen salaisuus on varovaisuudessa ja vain minimaalisessa lyhentämisessä.

Vierailija
62/88 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2016. Enää en värjää hiuksia ja leikkaan itse latvat. Tasapitkä pitkä polkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn noin kuuden viikon välein. Mulla on ihan lyhyet hiukset, joten on pakko käydä niin usein, 2 kuukautta ihan maksimi. Valitettavasti en voi kasvattaa pidempiäkään. No, onpahan aina hyvä tukka. 

Vierailija
64/88 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli viisi vuotta sitten.

Supermies mulla myös, leikkaa ja valmista 10 minuutissa.

Pitkää polkkaa harrastan. Pidä melkein aina kiinni, "kauhea" hiuslaatu.

Väriä tai raitoja suunnittelen nyt mennä laittamaan. Itse en tykkää värjätä yhtään.

Vierailija
65/88 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn yleensä puolen vuoden välein, mutta nyt heittäydyin villiksi, menin viiden kuukauden tauon jälkeen. Ajattelin että teen jotain hullua, leikkautan pitkästä tukasta long bobin ja kerrostuksia. Kukaan ei ole vielä huomannut muutosta, mieheltäkin tivasin eilen että miltä näyttää. Kivalta kuulemma.

Vierailija
66/88 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla noin vuonna 2002. Ennen kaverin häitä. Hiukset ylettää vyötäisille. Helppo silloin tällöin itse leikata kuivat latvat pois.

Vierailija
67/88 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

7.3. kävin viimeksi ja siitä viiden viikon päästä seuraavan kerran. 4-6 viikon välein käyn. Ns. long bob-malli eli tasoitus ja tyvi + olaplex joka kerta, latvojen värjäys n. joka toinen kerta, tarpeen mukaan.  

Vierailija
68/88 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että täällä useimmilla on pitkä tukka. Meillä töissä taas lähes jokaisella on lyhyt tukka, jota täytyy leikata 5 viikon välein, jotta muoto säilyy.

Vierailija
69/88 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 2014, kun menin naimisiin 😀

Ja sen jälkeen olet vain antanut itsesi lihoa ja rupsahtaa?

Hetkinen, siis millaisella kampaajalla sinä käyt jos se laihduttaa?? Mitä siellä oikein tehdään??

Kyllä herättää epäilykset rupsahtamisesta, kun nainen on käynyt kampaajalla viimeksi sillon ku on menny naimisiin. Eihän naiset enää sen jälkeen ulkonäöstään huolehdi, ku mies on saatu koukkuun.

Olen eri, mutta en harrastanut kampaajalla käyntiä ennen enkä jälkeen naimisiinmenon. Mennessäni naimisiin kävin kampaajalla vain ottaakseni kampauksen häitäni varten. Koko elämäni ajan olen käynyt kampaajalla vain silloin, kun on ollut tarvetta laitattaa kampaus isompaa juhlaa varten. Sitä ei ole muuttanut eikä muuta naimisiinmenot.

Vierailija
70/88 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ollut joskus 2006 tai niillä paikkeilla. Ajelen 9mm siilitukan itse.

t. Mies

Vierailija
71/88 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kesäkuulla. Nyt alkaa yltämään solisluuhun asti.

Vierailija
72/88 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kävin lähemmäs 3 kk sitten, ja nyt on ehtinyt kasvaa kunnon Beatles-malli. Onneksi ensi viikolla leikkauttamaan. Kun hiukseni olivat pitkät, pisin aika leikkauttamatta oli 1,5 vuotta. Olivat kyllä aika epätasaiset latvoista silloin.

Vierailija
73/88 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että täällä useimmilla on pitkä tukka. Meillä töissä taas lähes jokaisella on lyhyt tukka, jota täytyy leikata 5 viikon välein, jotta muoto säilyy.

Mitäs tästä voisi päätellä niistä työkavereista ja täällä kirjoittavista ;)

Vierailija
74/88 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta sitten. Tukka ulottuu puoleen selkään

Vierailija
75/88 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen,10kk edellisestä.Oli pitkä,nyt polkka.Mutta haksahdin väriin vaikkei pitänyt.En raaski kovin usein käydä eikä aikaakaan ole kun väriin menee leikkauksineen 2.5h..

Vierailija
76/88 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! Työkaverit ovat ikähaarukassa 30-65, useimmat FM. Ehkä täällä kirjoittavat ovat nuorempia.

Vierailija
77/88 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

12/2016 ja sitä ennen kesällä vuonna 2013. Viimeksi kampaaja toivotti tervetulleeksi taas kolmen vuoden päästä :D hiukset yltävät ristiselkään. Olen kahdesti leikannut itse kuivat latvat. Lopetin hiusten värjäämiseen vuonna 2011 ja eipä nuo latvat paljoa kuivu tai katkeile luonnontilassa.

Vierailija
78/88 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12/2016 ja sitä ennen kesällä vuonna 2013. Viimeksi kampaaja toivotti tervetulleeksi taas kolmen vuoden päästä :D hiukset yltävät ristiselkään. Olen kahdesti leikannut itse kuivat latvat. Lopetin hiusten värjäämiseen vuonna 2011 ja eipä nuo latvat paljoa kuivu tai katkeile luonnontilassa.

Oletpa onnekas. Mulla kuivuu, katkeilee ja haaroittuu luonnontilassakin.

Vierailija
79/88 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on paljon pitkätukkaista porukkaa! Mun kaikki tutut taas ovat kuin Hanna g tai Anna Puu. Itse olen hiuslaadulta tyyppiä Katri Helena tai Tarja Halonen.

Vierailija
80/88 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! Työkaverit ovat ikähaarukassa 30-65, useimmat FM. Ehkä täällä kirjoittavat ovat nuorempia.

Mä voin koputella teidän lokeroonne. Tämä FM ei ole työkaverinne, mutta kirjoittaa tänne. Ikää 40 ja tukka häntäluuhun. Ei hätää, ette näe sitä auki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan