Palstalta pitäisi poistaa alapeukutus
Ei tunnu kivalta, että toiset katsoo oikeudekseen alapeukuttaa juttuja, joita toiset kirjoittaa sydänjuuristaan. Kuka täällä toisiaan on tuomitsemaan?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen, joka menee pois tolaltaan alapeukkujen vuoksi, eim pitäisi palstailla av:lla lainkaan.
Kerro nyt siten että mitä tarvetta palvelee se että annat alapeukun hänelle, joka kertoo omaa surullista ja kipeää tarinaansa?
Mikä on se tunne sinulla joka laittaa antamaan alapeukun?
Tottakai on vihapuhetta antaa alapeukku jonkin surulliseen tarinaan. Alapeukku luo vihaa ja koston kierrettä.
Ei niissä mitään vikaa olisi, jos jokainen pystyisi vain yhden laittamaan...
Täällä nyt vaan harrastetaan mielipiteenmuokkausta manipuloimalla peukutuksia. Usein näkee, että selvään provoaloitukseen ja sitä tukeviin ekoihin viesteihin tulee jopa satoja yläpeukkuja samalta käyttäjältä. Kirjoittaja yleensä hylkää provon, jos alkaa vastapeukuttamaan. :D Jos eivät ole mo dejen tai ammattitrollien tekosia, niin mt-ongelmaisilla on nykyään aika mielenkiintoiset harrastukset...
Jos joku ei usko että on mahdollista, niin katsopa tämän viestin peukkuja!
Mä alapeukutan systemaattisesti kaikki jotka rutisee alapeukuista.
EI
VOI
OLLA
NIIN
VAKAVAA!
Aika jännä juttu että tämmöisellä "auk*isten palstalla" saa mellastaa mielin määrin ja negatiivista fiilistä luovat alapeukutkin on "välttämättömiä".
Kun sitten taas nuorten ja miesten palstat kitkevät kiusa*misen heti alkuunsa kuten ylila*ta tai joku murobbs josta kiusaajat ja negaajat lentää pihalle kuin leppäkeihäät.
Ja kumpi sukup*oli täällä taas olikaan vallalla? Alapeukku on hen*istä väkivaltaa ja sitä halutaan käyttää. Juuri silloin kun joku kuvittelee saavansa tukea vaikeuksiinsa niin saa puuk*oa selkään peukkujen muodossa.
Vierailija kirjoitti:
EI
VOI
OLLA
NIIN
VAKAVAA!
Saat kiusaamisesta nautintoa. Kuittaat kiusaamisesi naurulla ja leimaat kiusatun tosikoksi.
Vierailija kirjoitti:
EI
VOI
OLLA
NIIN
VAKAVAA!
On se siinä mielessä vakavaa, mikäli tarkoituksena on vaikuttaa yleiseen mielipiteeseen. Jos luet esim. aloituksen, jossa sanotaan, että on mahtavaa kun kaikilla nuorilla on nykyisin sugardaddy/mama, aloituksessa 456 yläpeukkua ja 32 alapeukkua. Tämä vaikuttaa sinuun, vaikket tiedosta välttämättä asiaa. Jos viikottain törmäät samaan juttuun alat pikkuhiljaa uskoa, että asia on näin kun lehdessäkin siitä kirjoitetaan. Vaikka oikeasti asialla olisi parin henkilön aikaansaama kampanja. Tämä nyt vain huonona esimerkkinä, mutta ymmärrät varmaan pointin :D
Tyhmät ihmiset oikeasti uskovat näihin palstan juttuihin.
On siinä huonojakin puolia, mutta ottaen huomioon miten paljon naisvihaa netissä on, minusta on ollut jotenkin ihanaa nähdä (peukutuksista), että täällä se lähes yksimielisesti tuomitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI
VOI
OLLA
NIIN
VAKAVAA!Saat kiusaamisesta nautintoa. Kuittaat kiusaamisesi naurulla ja leimaat kiusatun tosikoksi.
Siis mitä... mistä lähtien on KIUSAAMISTA olla ERI MIELTÄ? Uskomatonta sakkia.
Vierailija kirjoitti:
No huhhu. Itse saan yhtä paljon nautintoa alapeukuista kuin yläpeukuista.
Jep. Alapeukut ovat sitä varten jos joku kirjoittaa aivan puuta heinää eikä jaksa ruveta turhaan väittelemään asioista, ja yläpeukut, jos kirjoitus vaikuttaa järkevältä ja on samaa mieltä kirjoittajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI
VOI
OLLA
NIIN
VAKAVAA!Saat kiusaamisesta nautintoa. Kuittaat kiusaamisesi naurulla ja leimaat kiusatun tosikoksi.
Ei se mitään kiusaamista ole jos ei jonkun kanssa hurraa samoille asioille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI
VOI
OLLA
NIIN
Joku kirjoittaa surullisen tarinan ja annat alapeukun? En sanoisi että olet eri mieltä, vaan kiusaat.
Kun mies nipistää pyllystä, niin miksi suuttua. Älä ole tosikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI
VOI
OLLA
NIIN
Joku kirjoittaa surullisen tarinan ja annat alapeukun? En sanoisi että olet eri mieltä, vaan kiusaat.
Mistäs keksit että alapeukutan surullisia tarinoita? Taasko joku kuvittelee inttävänsä jollekin yhdelle samalle?
Vierailija kirjoitti:
Jokainen joka alapeukuttaa ilkeyksissään jonkun kipeää tarinaa, voi mennä itseensä.
Hyvin kasvatettu ja empaattinen ihminen ei alapeukuta kenenkään surullista tarinaa. Tämä on ihan selvä asia. Luulen että moni alapeukuttaa siksi, koska ei usko että aloituspostaus on totta.
Ja minä kun alapeukutan siksi, että kenenkään ei pitäisi sellaisia asioita joutua kokemaan ja sitä, kuinka ilkeästi ja väärin joku on tehnyt. Ihmiset ajattelevat peukutukset niin eri tavalla :(
Yläpeukusta tulee mieleen "hyvä kun sinulle kävi noin kurjasti"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI
VOI
OLLA
NIIN
Ei se mitään kiusaamista ole jos ei jonkun kanssa hurraa samoille asioille.
Riippuu ihan siitä millaiseen viestiin antaa alapeukun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen joka alapeukuttaa ilkeyksissään jonkun kipeää tarinaa, voi mennä itseensä.
Hyvin kasvatettu ja empaattinen ihminen ei alapeukuta kenenkään surullista tarinaa. Tämä on ihan selvä asia. Luulen että moni alapeukuttaa siksi, koska ei usko että aloituspostaus on totta.
Ja minä kun alapeukutan siksi, että kenenkään ei pitäisi sellaisia asioita joutua kokemaan ja sitä, kuinka ilkeästi ja väärin joku on tehnyt. Ihmiset ajattelevat peukutukset niin eri tavalla :(
Yläpeukusta tulee mieleen "hyvä kun sinulle kävi noin kurjasti"
Jos näin ajattelee niin eikö silloin ole lasi puoleksi tyhjänä aina? Asenne ei ole elämänmyönteinen, koska kenen elämänmyönteisen mieleen voisi tulla että yläpeukun antaminen voisi olla ilkeilyä tai joku muu merkitys kuin kannustaa?
Ainakin miehenä ajattelen näin.
Vierailija kirjoitti:
Miten av-mammat sitten ilmaisisivat paheksuntansa, jos joku rohkenee olla eri mieltä.
Joo, ilman alapeukkuja kaikkien pitäisi nähtävästi hymyillä yhdessä ja taputtaa käsiä kuin Pohjois-Korean työväenpuolueen istunnossa. Kun voi antaa miinuksia, niin silloin niillä plussillakin on suurempi merkitys. Jos viestin yhteydessä näkyisi vain 10 yläpeukkua ilman niitä 10 alapeukkua, niin sehän ei antaisi lainkaan oikea kuvaa mielipiteiden jakautumisesta.
High Five kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Alapeukut ovat sitä varten jos joku kirjoittaa aivan puuta heinää eikä jaksa ruveta turhaan väittelemään asioista, ja yläpeukut, jos kirjoitus vaikuttaa järkevältä ja on samaa mieltä kirjoittajan kanssa.
Tässä ketjussa nyt puhutaan alapeukkujen osalta siitä, että empaattinen henkilö (jos palstalla on?) lukee surullisen ja kirjoittajalle kipeän asian, ja menee ja antaa tästä alapeukun.
Tämä on aihe ja että onko kiusaamista ja hyväksyttävää ja elämämyönteistä ja rakentavaa vaiko netin vihapuhetta.
Vierailija kirjoitti:
High Five kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa nyt puhutaan alapeukkujen osalta siitä, että empaattinen henkilö (jos palstalla on?) lukee surullisen ja kirjoittajalle kipeän asian, ja menee ja antaa tästä alapeukun.
Tämä on aihe ja että onko kiusaamista ja hyväksyttävää ja elämämyönteistä ja rakentavaa vaiko netin vihapuhetta.
Mä alapeukutan jos tarina vaikuttaa keksityltä . Joskus myös jos kärpäsestä tehdään härkänen. Mistä näistä yhdestäkään tietää? Oma on mielipiteeni, jos ei kestä eriäviä, kannattaa mieluummin soittaa ennustajalle, ne saa palkkaa myötäilystä. Minä en.
Mistä tiedät ettei kirjoittajalla ole vaikka lukihäiriötä?