Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalta pitäisi poistaa alapeukutus

Vierailija
19.03.2019 |

Ei tunnu kivalta, että toiset katsoo oikeudekseen alapeukuttaa juttuja, joita toiset kirjoittaa sydänjuuristaan. Kuka täällä toisiaan on tuomitsemaan?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman alapeukkuja törkymöykyt ei tietäis, koska sulkea suunsa.

Vierailija
22/70 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, joka ei kyttää lainkaan noita peukutettuja nuolia? Unohdan ne enkä välitä niistä. Sitten joku ottaa puheeksi miksi on peukutettu niin tai näin ja pariksi sekunniksi muistan että sellainenkin ominaisuus palstalla on. Ihan turha ominaisuus.

Itse taas ihmettelen mikä pakko monilla on peukuttaa. Kyse on pelkästä tuomitsemisesta jonka pitäisi olla aika tarpeetonta normaalille ihmiselle. Ehkä näiden peukuttajien tarve tuoda vaikka väkisin mielipidettään kaikkeen esiin on jotenkin häiriintynyt. Sitten sairasta on vielä se lentokonetilaan ja pois peukuttaminen jossa joku hullu multipeukuttaa omaa viestiään. Mistähän sekin kertoo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Jos täydellisen tuntemattomien henkilöiden peukut menee tosiaan noin tunteisiin, suosittelen välttämään internetissä kaikkea paitsi lasten yle areenaa

Vierailija
24/70 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vielä tervettä kun anonyymit antaa alapeukkua mutta meneppä Puutarhanettiin missä vanhat klikkiytyneet nimimerkkiverkostot nauraa pihalle uudet ja tuoreet puutarhaihmiset......ne jotka sinne uskaltutuu.

Siellä ei ole minkäänlaisia tapoja.

Kiitos vinkistä.

Puutarhurina ja koulutettuna voisinkin lähteä sinne pätemään ja trollailemaan.

Vierailija
25/70 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että pitäisi vaan iloisesti ja hyväksyvästi kompata vaikka olisi millaisesta törkyjutusta kyse. Alapeukuista käy hyvin selville mitä mieltä suurin osa on.

Se suurin osa peukuttajista harvemmin edustaa suurinta osaa koko populaatiosta. Luulempa että alapeukutuksista noin 95 % on naisten tekemiä. Monesti viestit saavat useitakin kriittisiä vastauksia miehiltä ilman yhtäkään alapeukkua. 

Vierailija
26/70 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene ylilaudalle. Siellä on vain yläpeukut.

Wau!

Miten nerokas ratkaisu. Ehkäisee vihapuhetta, jota alapeukuttaminenkin on.

Kyllä pitäisi olla ihmisellä oikeus ottaa selvää ketkä on alapeukuttanut ja saada vastuuseen moiset kiusaajat :(((

Vierailija
27/70 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huhhu. Itse saan yhtä paljon nautintoa alapeukuista kuin yläpeukuista.

Ai eikö alapeikku tunnu paremmalta? Minä nautin kunnon alapeukutuksesta.

Vierailija
28/70 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla trolli 😂 tai maailman isoin tosikko.

Vierailija
29/70 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis alapeukuttajana? Monestiko olet ollut itse vastaanottavana osapuolena? 

Vierailija
30/70 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis alapeukuttajana? Monestiko olet ollut itse vastaanottavana osapuolena? 

Nimenomaan vastaanottavana osapuolena.

Vierailija
31/70 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Jos täydellisen tuntemattomien henkilöiden peukut menee tosiaan noin tunteisiin, suosittelen välttämään internetissä kaikkea paitsi lasten yle areenaa

Myönnän, on mennyt tunteisiin, mutta en olekaan psykopaatti. Muutenkin ihmetyttää, kuinka mielipiteetön henkilö voi olla, jos aktiivisesta kirjoittelusta huolimatta ei tule koskaan rajusti alapeukutetuksi.

Vierailija
32/70 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä ei onneksi näe vielä samanlaisia likehuoria kuin muualla.

Tykkää jos olet samaa mieltä ;)

Vierailija
33/70 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä mitään että asiattomia kirjoituksia alapeukutetaan. ongelmana on että toisinaan alapeukutetaan myös täysin asiallisia kirjoituksia ja alapeuuttajat eivät selitä mitä vikaa kirjituksessa on. asiallisen viestin kirjittaja jää pohtimaan että mitä vikaa hänen kirjoituksessaan on. on toki mahdollista että jossain asiassa toiset on eri mieltä asiasta, mutta ei tuokaan ole riittävä syy alapeukuttaa. olisi parempi ettei peukuta ollenkaan ja kertoo miksi n asiasta eri mieltä.

Vierailija
34/70 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, joka ei kyttää lainkaan noita peukutettuja nuolia? Unohdan ne enkä välitä niistä. Sitten joku ottaa puheeksi miksi on peukutettu niin tai näin ja pariksi sekunniksi muistan että sellainenkin ominaisuus palstalla on. Ihan turha ominaisuus.

Itse taas ihmettelen mikä pakko monilla on peukuttaa. Kyse on pelkästä tuomitsemisesta jonka pitäisi olla aika tarpeetonta normaalille ihmiselle. Ehkä näiden peukuttajien tarve tuoda vaikka väkisin mielipidettään kaikkeen esiin on jotenkin häiriintynyt. 

No, mitä muuta tämä palsta on kuin omien mielipiteiden esiintyöntämistä? Varmaan 90% kaikesta kirjoittelusta on täysin turhaa ja tarpeetonta oman mielipiteen sönkötystä. Ilman toisten kirjoittelijoiden mielipidettäkin voisimme elää aivan hyvin. Silti olemme täällä aina vaan uudestaan ja uudestaan?

Vierailija
35/70 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vielä tervettä kun anonyymit antaa alapeukkua mutta meneppä Puutarhanettiin missä vanhat klikkiytyneet nimimerkkiverkostot nauraa pihalle uudet ja tuoreet puutarhaihmiset......ne jotka sinne uskaltutuu.

Siellä ei ole minkäänlaisia tapoja.

Kiitos vinkistä.

Puutarhurina ja koulutettuna voisinkin lähteä sinne pätemään ja trollailemaan.

Miksi menisit sinne trollaamaan? Mistä sait päähäsi mennä trollaamaan?

Mene vaan omana fiksuna itsenäsi. Sekin saa vedenpinnan värähtelemään tapeeksi, tullaksesi tuntemaan ettet ole tervetullut.

Vierailija
36/70 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puutarhanetin ahkerana käyttäjänä siellä en kyllä ole minkäänlaisiin törkeyksiin törmännyt? Olipa outo väite.

Voi pyhä yksinkertaisuus!

Tottakai siellä on seesteinen tunnelma kun kurottavat päät on katkaistu viikatteella! Ei siellä puutarhanetin puolella ole mitään normaalia keskustelua. Kyllä Pohjois-Koreassakin kukaset kukkii, mutta en sanoisi paikkaa normaaliksi.

Vierailija
37/70 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen joka alapeukuttaa ilkeyksissään jonkun kipeää tarinaa, voi mennä itseensä.

Hyvin kasvatettu ja empaattinen ihminen ei alapeukuta kenenkään surullista tarinaa. Tämä on ihan selvä asia. Luulen että moni alapeukuttaa siksi, koska ei usko että aloituspostaus on totta.

Mä en oikein osaa päättää kumpaa peukkua pitäisi painaa surullisessa tarinassa, jos haluaa kirjoittajaa tsempata. Yläpeukusta tulee vähän semmoinen olo, että kiva-kiva, alapeukusta taas, että olipa tyhmä kirjoitus. 

Pahempaa on nää ikävät vastaukset toisten asioihin ja muutaman käsittämätön tarve huutaa trollia ihan jokaiseen aloitukseen, jossa on hiukankin oman elämän ongelmia sivuttu. Perusteena usein, ettei tuollaista vaan tapahdu, vaikka ihan uskottavasta asiasta olisi kyse. 

Surulliseen tarinaan pitää tietysti antaa yläpeukku tukemisen merkiksi.

Vierailija
38/70 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei siinä mitään että asiattomia kirjoituksia alapeukutetaan. ongelmana on että toisinaan alapeukutetaan myös täysin asiallisia kirjoituksia ja alapeuuttajat eivät selitä mitä vikaa kirjituksessa on. asiallisen viestin kirjittaja jää pohtimaan että mitä vikaa hänen kirjoituksessaan on. on toki mahdollista että jossain asiassa toiset on eri mieltä asiasta, mutta ei tuokaan ole riittävä syy alapeukuttaa. olisi parempi ettei peukuta ollenkaan ja kertoo miksi n asiasta eri mieltä.

Minä alapeukutan esimerkiksi viestejä, jotka on kirjoitettu niin huonosti, ettei niitä viitsi edes lukea. Annoit tästä hyvän esimerkin.

Vierailija
39/70 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varma kevään merkki, kun alapeukkuhullu aloittaa vaahtoamisensa "tuomitsemisesta" ja "kiusaamisesta".

Vierailija
40/70 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnän, on mennyt tunteisiin, mutta en olekaan psykopaatti. Muutenkin ihmetyttää, kuinka mielipiteetön henkilö voi olla, jos aktiivisesta kirjoittelusta huolimatta ei tule koskaan rajusti alapeukutetuksi.

Oohhhhh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi