Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Nikon Sofiakin pikkuisen turvautunut täyteaineisiin nassussa?? (linkki)

Vierailija
21.03.2013 |

http://www.seiska.fi/seiskatv/_a574943/niko+ja+sofia+bikini+fitness+kisat+ennen+vauvaa/

Miksi nuori nätti nainen haluaa namansa ja huulensa näyttää tuollaiselta pinkeältä ja luonnottomalta?

 

Ja älkää jaksako heittää kateuskorttia kehiin. En ole kateellinen. Itsellänikin olisi rahaa botoxiin, mutta en ole ainakaan vielä 34vuotiaana kokenut tarvitsevani sitä. Eri asia voi olla sitte viiskymppisenä..

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koulukiusaaminen on tällaisesta ketjusta kaukana.

 

Nyt puhutaan julkisuuden (tai ainakin kovasti sinne haluavasta) henkilöstä, joka nimenomaa on tullut tunnetuksi kauneuskisasta (Miss Helsinki) ym. Jos täällä ruotii ylipäätään sitä mikä saa kauniin TYTÖN parikymppisenä turvautumaan kauneusleikkauksiin tai vastaaviin kasvojen täyttämisiin, on ihan tervettä keskustelua. Se on elämää, jota me kaikki tyttölasten äidit saisimme pohtia, että kuinka valmentaisimme tyttäremme niin vahvalla itsetunnolla, jotta vastaaviin operaatioihin ei tarvitsisi parhaimmalla iällä alkaa ryhtymään. Ja opettaisimme tyttäremme rakastamaan itseään terveellä tavalla juuri sellaisena kuin ovat.

Itse jopa ymmärrään jonkun kasvojen kohotuksen tai botoxin ja en tiedä, voisin ehkä jopa itsekin siihen turvautua joskus tulevaisuudessa, ollessani päälle viidenkymmenen, mutta mielestäni nämä operaatiot ei kuulu kaksikymppiselle nuorelle naiselle. Ja tämän mielipiteen ääneen sanominen ei tee minusta koulukiusaajaa tai kiusaamisen puolustajaa.

Vierailija
2/109 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää Janina Fryta (ent. Frostell). Just oli jossain ohjelmassa haastateltavana; niin kaunis. Nelikymppinen nainen ja upea. MIKSI nämä parikymppiset pilaavat itsensä ihan turhaan? Huolestuttava ilmiö...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh ja pah. Te samat mekastajat haukuitte täällä Sofian ulkonäköä jo muutama vuosi sitten. Edelleen ihmettelen, että mikä oikeasti saa tällaista aikaan. Ja joku täällä peräänkuuluttaa älykkyyttäkin vielä, kun itse alentuu moiseen :D

Vierailija
4/109 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 23:17"]

Pyh ja pah. Te samat mekastajat haukuitte täällä Sofian ulkonäköä jo muutama vuosi sitten. Edelleen ihmettelen, että mikä oikeasti saa tällaista aikaan. Ja joku täällä peräänkuuluttaa älykkyyttäkin vielä, kun itse alentuu moiseen :D

[/quote]

Ehkä viittasit minun viestiini? Mikäli näin, niin luehan se uudelleen niin, että aivotoimintasi on aktiivitilassa. :) En väittänyt olevani itse älykäs tai Sofian ulkonäön muokkauksen arvostelun tekevän minusta älykkään. Sanoin, että voisin kadehtia mielestäni älykästä ihmistä, ja MINUN MIELESTÄNI Sofia ei siltä vaikuta. Tämähän on tietysti täysin subjektiivinen näkemykseni ja totuus voikin olla vaikka, että minä itse olen idiotismin ruumiillistuma ja Sofia on superälykkö. :)

 

ps. Mielestäni sohvi oli jo muutama vuosi sitten liian muovinen, vaikken täällä meuhkannutkaan ;) Ihmisillä on erilaiisa kauneuskäsityksiä ja toiset arvostavat esim. luonnollista ulkomuotoa.

-45

 

Vierailija
5/109 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä S:n lapsuudentuttu: mistä olet kotoisin?

Vierailija
6/109 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajumala, nainen on ihan pelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/109 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tää keskustelu on ollut asiallista huomioonottaen mistä kuitenkin puhutaan. Moni kehunut Sofiaa ja ihmetellyt miksi mennyt pilaamaan itsensä. Toivottavasti tyttö havahtuu joku päivä katsomaan meidän silmin sinne peiliin ja lopettaa ulkonäkönsä tuhoamisen.

Vierailija
8/109 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan iso arabikyömynokka hänellä olikaan alunperin? 

 

Itse en pidä leikeltyjä, täytettyjä ym  kauniina.

Marrakechin kaduillakin näkee kauniimpia, luonnollisesti kauniimpia ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/109 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niko-rotta ja muovi-sohvi, suomen kerma

Vierailija
10/109 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pitkään pohtinut, minne tämä maailma on oikein menossa. Tosi surullista, että nuoret ihmiset lähtevän tuollaiseen. S on kohta kuin Suomen Heidi Montag.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/109 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 23:17"]

Pyh ja pah. Te samat mekastajat haukuitte täällä Sofian ulkonäköä jo muutama vuosi sitten. Edelleen ihmettelen, että mikä oikeasti saa tällaista aikaan. Ja joku täällä peräänkuuluttaa älykkyyttäkin vielä, kun itse alentuu moiseen :D

[/quote]

Hei! Minä olen aina pitänyt Sofian ulkonäöstä ja olen sen täälläkin aiemmin kertonut.

Vaikka varmastikin on ollut leikelty jo silloinkin kun julkisuuteen tuli (esim. tissit) mutta silti mun mielestä hän niihin aikoihin, esim. naimisiin mennessään oli todella kaunis.

Täytyy sanoa että järkytys oli suuri kun avasin tuon 7 päivää linkin. En olisi tunnistanut häntä samaksi henkilöksi. Valitettavasti näillä "parannuksilla", joita Sofia oli ottanut kasvoihinsa, ei ole ollut parantavaa vaikutusta, enkä voi yksinkertaisesti käsittää mikä saa kauniin ihmisen toimimaan noin?? Esim. Taylor Forresteria näyttelevä Hunter Tylo on aika samankaltainen esimerkki. Jumalaisen kaunis nainen oli aikoinaan, mutta suoraan sanoen pilasi ulkonäkönsä lukuisilla kauneusoperaatioilla. Ja Sofia on vielä nuori, 23v niin toivottavasti tajuaa lopettaa nuo operaatiot ja yrittäisi saada itsevarmuutta lisää jotain muuta kautta. Lopputulos 50 vuotiaana voi olla tämä:

http://www.studio55.fi/hyvaolo/artikkeli.shtml/1239695/maailman-kauheimmat-kauneusleikkaukset---katso-kuvat-ja-hammasty

 

 

 

 

Vierailija
12/109 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Sofia oli suomen kauneimpia naisia.

Nyt noi sen huulet on aivan täysin luonnottomat. Silmät ovat kauniit ja kroppa. Mutta huulet pilaavat aika paljon.

Ja jotenkin vaikuttaa tuon videon /äänensä perusteella olevan aivan täynnä itseään.

Miten kukaan mies sellaista jaksaa? Oli nainen miten upea tahansa?

Sofia on ihan keinotekoinen ja itseään täynnä.. Niin taitaa olla Nikokin kyllä. Että ehkäpä ovat sitten hyvä pari :D ahhaha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/109 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylllä mun käsityksen mukaan koulukiusaaminen on vähän toista kuin se, että osallistuu keskusteluun, jossa melkein jokainen osallistuja on sanonut, että kyseessä olisi kaunis nainen, kunhan ei leikkelisi ja täyttelisi kasvojaan turhaan, kun ne ovat muutenkin jo kauniit. Eri asia, jos häntä arvosteltaisiin sellaisista asioista, joille hän ei voi mitään - huulitäytteiden suhteen hän on itse tehnyt valintansa ja varmaan on päättänyt, että lopputulos miellyttää sitten omaa silmää niin paljon, että se on sen arvoista.

Vierailija
14/109 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höhö Niko haluaa lapsia, mutta toi nainen ei.. Veikkaan ettei Sofia halua lapsia vielä moneen vuoteen, kun haluaa ton oman uransa käyntiin kunnolla niin kauan kun ulkonäköä riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/109 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts. Sofia oli kauniimpi ennen noita duck face-huulia. Ymmärrän täyteaineet, jos huulet ovat olemattomat/ylähuuliryppyjen takia, mutta tässä tapauksessa lopputulos on rumentanut kaunista Sofiaa.

Vierailija
16/109 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sofia oli ihan mielettömän kaunis vielä sillon ku voitti miss helsingin 2010, mutta nyt.. koko naama on niin täyteen pumpattu, että kauhistuttaa. Miltä näyttää kymmenen, puhumattakaan 20 vuoden päästä. Mitenhän Niko ei oo puhunu sofialle järkeä, sillä kun tuntuu kuitenki olevan järki päässä.

Vierailija
17/109 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kommentoi nyt mitään muuta kuin tuota ääntä... Jessus että otti korviin!

Vierailija
18/109 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittää niko. Tossa videollakin näki selvästi, miten sitä hävetti sohvin maailmanvalloituspuheet. sen siitä saa, kun ottaa parikymppisen tipulin, jolle yhtäkkiä julkisuus ja oma "ihanuus" nousee päähän.

Nuo eroaa, sanokaa mun sanoneen.

Vierailija
19/109 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy myöntää olevani tyytyväinen, että on pilannut kasvonsa ja varmasti jatkaa samaan malliin. Ei todellakaan tarvitse kadehtia häntä. Sitä paitsi hän vaikuttaa typerältä ja vain ärsyttävältä nasaaliäänensä kanssa.

Vierailija
20/109 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te "ihmiset" olette täällä kauheita. Olen aikaisemminkin ihmetellyt tätä menoa täällä, mutta nyt keksin vastauksen: te olette niitä vanhoja koulukiusaajia. Tai ainakin niitä, jotka hirnuivat takanapäin. Nyt kun mammailette kotona ja teillä ei (toivottavasti) ole muita kiusaamisen kohteita, niin notkutte täällä puhumassa törkeyksiä milloin kenestäkin. Ja jos ei ole julkkis hampaissa, niin sitten toiset mammat. Te olette niitä, jotka toimitte koulussa näin: huomaatte, että jollain on päällä uusi ja hieno paita. Tajuatte, että teillä ei ole varaa siihen/te ette mahdu sellaiseen paitaa, joten menette sanomaan tälle kyseiselle ihmiselle, että "v*t*n ruma paita sulla, tapa ittes!" Näin se menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme