Hän ei tule mun luokseni :(
Mä olen sairaana enkä ole nähnyt rakastani vähään aikaan, mutta hän ei nyt halua tulla mun luokseni. Mulla on niin kova ikävä.
Kommentit (464)
Sulla ei ole mitään kiirettä hankkia lapsia. Sun kannattaa olla sinkkuna ja etsiä mies, jota rakastat. Jos tuo sun touhusi viimeisen vuoden sisällä on mielestäsi rakkautta, et todellakaan ole löytänyt sitä oikeaa. Sitoutuminen tähän kihlattuun on järjetöntä.
Uskomatonta, että joku kirjoittaa 'naivi'. Kirjoitatko myös 'kuullostaa' ja 'enään'?
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 23:45"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 23:33"]
Joko tiedät mitä sanot kihlatulle?
[/quote]
En, en tiedä. Istuin tuolla ulkoportailla sauhuillakin, vaikka en ole sitä pitkään aikaa harrastanut. Pää on täynnä ajatuksia eikä ajatus siltikään kulje.
ap
[/quote]
Raskaaksi aikova ei voi polttaa tupakkaa eikä varsinkaan mitään kovempia. Omat mielihalut ja vaaralliset tavat pitää unohtaa, niitä ei saa yksinkertaiseti olla.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 15:33"]
[/quote]
En, en tiedä. Istuin tuolla ulkoportailla sauhuillakin, vaikka en ole sitä pitkään aikaa harrastanut. Pää on täynnä ajatuksia eikä ajatus siltikään kulje.
ap
[/quote]
Raskaaksi aikova ei voi polttaa tupakkaa eikä varsinkaan mitään kovempia. Omat mielihalut ja vaaralliset tavat pitää unohtaa, niitä ei saa yksinkertaiseti olla.
[/quote]
No huuhhhhuhuhhhhh =DDDDDDDDD
Kyllä sitä raskautta yrittäessä voi viettää ihan normaalia elämää, ja jos/kun raskautuu tekee sitten elämäntaparemontin jos sellainen tarvitaan.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 15:47"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Kyllä sitä raskautta yrittäessä voi viettää ihan normaalia elämää, ja jos/kun raskautuu tekee sitten elämäntaparemontin jos sellainen tarvitaan.
[/quote]
Ai jotain pilveä esim. poltella? Entäs jos onkin just tullut raskaaksi?
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 15:47"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ai jotain pilveä esim. poltella? Entäs jos onkin just tullut raskaaksi?
[/quote]
No jos on just tullut raskaaksi niin jos tekee tarpeeksi pahaa damagee alkiolle, se päätyy keskenmenoon, jolloin kukaan ei ole mitään menettänyt.
Tottakai jokainen saa tehdä tavallaan, mutta hysteerikon neuvoja on turhaa jakaa yleisenä totuutena.
Millainen äiti muutenkin olisi nainen joka "sauhuttelee" ja miettii että antaako vauvan tulla? Itsekäs.
Miten kihlattu kestää raskauden tekemät muutokset vartalossa jos nyt jo pitää laihduttaa kun on pari kiloa tullut lisää?
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 16:01"]
Miten kihlattu kestää raskauden tekemät muutokset vartalossa jos nyt jo pitää laihduttaa kun on pari kiloa tullut lisää?
[/quote]
Raskaus on eri asia jonka kai kaikki aikuiset tajuavat. Jos mies haluaa vauvan kai se palvoo sitä kasvavaa vatsaa.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 16:18"]
[/quote]
Raskaus on eri asia jonka kai kaikki aikuiset tajuavat. Jos mies haluaa vauvan kai se palvoo sitä kasvavaa vatsaa.
[/quote]
Niin. Kyllä mun mieheni tietää, mistä ja miten vauvat tulevat. Tuskin tulee shokkina, että kroppa vähän muuttuu hetkeksi.
ap
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 16:18"]
[/quote]
[/quote]
Niin. Kyllä mun mieheni tietää, mistä ja miten vauvat tulevat. Tuskin tulee shokkina, että kroppa vähän muuttuu hetkeksi.
ap
[/quote]
Entä js olet niitä jotka turpoavat nesteiden takia yli 30kg? Ja tulee raskausarpia? Mitä miehesi niistä sanoo? Kai se tietää että ainakin sun rinnat tulee kärsimään?
Kysymys ap:lle.
Mitäpä ap jos homomaudut raskaaksi ja sitten poikkis huomaakin ettei se raskauskaan palauta luottamusta tai auta häntä antamaan anteeksi. Ja poikkis jättää sinut. Onko tällainen tullut kertaakaan mieleesi ????
Mitä takeita poikkiksella on siihen että hän kykenee sitten antamaan anteeksi jos saa kanssasi lapsen ? Miten hän voi sen todistaa ???
Miltä tuntuisi elämä yksinhuoltajana ja pahimmillaan jo ennen vauvan syntymää ero ?
Unohda vauva.
Unohda kihlattusi.
Etsi uusi mies niin huomaat että se ei ole vaikeata.
Oletko harkinnut että voisit tarjota poikkikselle hyvitykseksi lupaa käydä kerran sängyssä jonkun muun naisen kanssa. Olisitte sitten tasoissa ? Ei tarvisi hyvitellä raskaudella, häillä ja omaisuudella ?
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 17:16"]
ap
[/quote]
Vinkki: Ensinnäkin kroppa muuttuu kyllä vähän pidemmäksi aikaa kuin hetkeksi. Ja osa muutoksista tulee olemaan pysyviä eikä vain hetkellisiä...
Ja tuskin siinä nainen on naisellisimmillaan jos oksentaa monta kertaa päivässä raskauspahoinvoinnissa tai kävelee kuin ankka liitoskipujen vaivaamana tai sitten makaa sairaalassa seurannassa ettei äiti tai vauva kuolisi raskausmyrkytyksessä...
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 17:45"]
Unohda vauva.
Unohda kihlattusi.
Etsi uusi mies niin huomaat että se ei ole vaikeata.
[/quote]
En mä halua uutta miestä. Miten voisin rakastaa ketään toista, kun rakastaisin jo yhtä? Sitä paitsi, tämän miehen mä tunnen. Hänen taustaltaan ei paljastu yllätyksiä. Hän on se, joka on. Häneen mä voin luottaa. En uskaltaisi ottaa riskiä sitoutua ihmiseen, joka voisi olla jotain ihan muuta kuin olisin uskonut.
ap
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 17:46"]
Oletko harkinnut että voisit tarjota poikkikselle hyvitykseksi lupaa käydä kerran sängyssä jonkun muun naisen kanssa. Olisitte sitten tasoissa ? Ei tarvisi hyvitellä raskaudella, häillä ja omaisuudella ?
[/quote]
En ole, kauhea ajatus. (Ja kauhea nimitys tuo poikkis, kuka lieneekään keksinyt). Taitaa olla niin, että mies ei edes haluaisi käydä vieraissa, mikäli mä häntä yhtään tunnen. Enkä kyllä suostuisi siihen. Eivät häät ja vauva ole hänelle hyvittelyä vaan tulevaisuutta, jonka hän haluaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 17:55"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 17:46"]
[/quote]
En ole, kauhea ajatus. (Ja kauhea nimitys tuo poikkis, kuka lieneekään keksinyt). Taitaa olla niin, että mies ei edes haluaisi käydä vieraissa, mikäli mä häntä yhtään tunnen. Enkä kyllä suostuisi siihen. Eivät häät ja vauva ole hänelle hyvittelyä vaan tulevaisuutta, jonka hän haluaa.
ap
[/quote]
Mutta avioehdon unohtaminenko on sitä "hyvittelyä" ?
Se sanotaan "hän ei tule minun luokse" tai "hän ei tule luokseni"
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 08:45"]
Ei vauvaa. EI EI EI EI! Nyt lopetat alkuunsa edes sen ajattelemisen.
Koska sä itsekin haluat siirtää ja siirtää vauvan tuloa, niin sä et todellakaan ole valmis. Näkeehän sen sun toimistasi, teksteistäsi ja ties mistä.
Mitä sitten kun poikkis ei jaksakaan hoitaa vauvaa, se huutaa yöt ja oot väsynyt etkä jaksakaan laittautua tai mennä salille. Se on raskasta jos toinen on sitä mieltä ettei hänestä tule mitään "koti-isää"..
[/quote]
Ja jatkan:
Kuvitteletko itse että lapsi on hyvä tähän saumaan?
Yliannostus huumeista, pettämistä, huorittelua, ulkomaan komennuksia.. Alle vuodessa kaikki tämä.