Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hän ei tule mun luokseni :(

Vierailija
07.03.2013 |

Mä olen sairaana enkä ole nähnyt rakastani vähään aikaan, mutta hän ei nyt halua tulla mun luokseni. Mulla on niin kova ikävä.

Kommentit (464)

Vierailija
121/464 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mun ainoa aktiivinen ketjuni.

ap

Vierailija
122/464 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia micke oli sun kanssa?

Olitko lämmin ihminen ja hyvä kuuntelija?

Vai olitko sittenkin kaunis, seksikäs, piireistä ja hyvä pano?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/464 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 23:16"]

Tämä on mun ainoa aktiivinen ketjuni.

ap

[/quote]

Joo, ihan niin kuin se HIV-ketjukaan ei ollut sun. Älä jaksa.

Vierailija
124/464 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 23:24"]

Minkä takia micke oli sun kanssa?

Olitko lämmin ihminen ja hyvä kuuntelija?

Vai olitko sittenkin kaunis, seksikäs, piireistä ja hyvä pano?

[/quote]

Mä olin hyvää seuraa, sanoi hän. Meillä oli kivaa yhdessä. Seksi oli (vain) osa suhdetta. Ei kukaan ole pelkän ulkonäön ja seksin takia kenenkään kanssa viikko- tai kuukausitolkulla. Täytyy viihtyä muitenkin yhdessä. Ja mä olin myös hyvä kuuntelija ja lämmin ihminen. Mutta sillä tyypillä nyt ei ole enää väliä.

ap

Vierailija
125/464 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin piti kirjoittaa.

Mä olen ihan lähellä saada takaisin kaiken. Mulla vain ei ole paljon aikaa miettiä ja tehdä päätöksiä. Muutama päivä. En haluaisi olla tässä tilanteessa, mutta mä olen valmis melkein kaikkeen, että asiat olisivat kuten ennenkin. Helpointa mun olisi vain jättää pillerit pois ja antaa kohtalon määrätä, mitä tapahtuu. Tiedän, että sitä ei kuulu tehdä niin, ja silti mä mietin sitä ihan vakavissani. Haluaisin vain yli tästä hetkestä ja päästä eteenpäin.

ap

Vierailija
126/464 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 23:47"]

Mä olen ihan lähellä saada takaisin kaiken. Mulla vain ei ole paljon aikaa miettiä ja tehdä päätöksiä. Muutama päivä. En haluaisi olla tässä tilanteessa, mutta mä olen valmis melkein kaikkeen, että asiat olisivat kuten ennenkin. Helpointa mun olisi vain jättää pillerit pois ja antaa kohtalon määrätä, mitä tapahtuu. Tiedän, että sitä ei kuulu tehdä niin, ja silti mä mietin sitä ihan vakavissani. Haluaisin vain yli tästä hetkestä ja päästä eteenpäin.

ap

[/quote]

Lopeta seksissä sähläily. Kyse on jonkun ihmisen ainoasta elämästä eikä sinun häittesi pelastamisesta, jos tulet raskaaksi. Tilanne ei ole enää koskaan sama kuin ennen, joten käsittele ensin pieleen menneet asiat ennen kuin siirryt seuraavaan. Muuten jokaikinen niistä tulee vielä vastaasi.

Vierailija
127/464 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

Eiköhän se tästä välity, miksei sinusta ole äidiksi. Paitsi että olet itsekeskeinen, sinulta puuttuu myös kärsivällisyyttä.

Vierailija
128/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 23:59"]

ap

[/quote]

Eiköhän se tästä välity, miksei sinusta ole äidiksi. Paitsi että olet itsekeskeinen, sinulta puuttuu myös kärsivällisyyttä.

[/quote]

Ei ole mun kärsivällisyydestäni kiinni. Mun pitää antaa vastauksia. On muuten aika rankasti sanottu, että ei sovi äidiksi. Missä sun äitikelpoisuutesi on mitattu?

Mä olen aika ahtaalla nyt. Jos mä en pysty minkäänlaisiin päätöksiin, mun koko elämäni muuttuu. En kestä sitä ajatusta. Pienestä on kiinni tulevaisuus, kun mietin, mikä tähän johti. En todellakaan suhtaudu tähän kevyesti, jos joku niin luulee. Mun pitää tavata huomenna klo 9 yksi sovinisti eikä sekään voisi tällä hetkellä vähempää innostaa.

ap

Vierailija
129/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 23:47"]Helpointa mun olisi vain jättää pillerit pois ja antaa kohtalon määrätä, mitä tapahtuu. 

ap

[/quote]

Pillerit? Sinähän monta kertaa täällä kerroit, että lääkäri kielsi ne sinulta. 

Vierailija
130/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 23:47"]Helpointa mun olisi vain jättää pillerit pois ja antaa kohtalon määrätä, mitä tapahtuu. 

ap

[/quote]

Pillerit? Sinähän monta kertaa täällä kerroit, että lääkäri kielsi ne sinulta. 

[/quote]

Niin, mulla oli tauko niistä päänsärkyjen takia. Yhteyttä tutkittiin ja jo jokin aika sitten mä palasin taas niihin.

ap

Vierailija
131/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 00:13"] Mun pitää antaa vastauksia. ---

Mä olen aika ahtaalla nyt. Jos mä en pysty minkäänlaisiin päätöksiin, mun koko elämäni muuttuu. En kestä sitä ajatusta. 

ap

[/quote]

Mitä vastauksia ja mihin kysymyksiin? 

Sun elämäsi muuttuu? Eihän siinä ole ollut mitään pysyvää viimeisen vuoden aikana.

Vierailija
132/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies rakastaa sinua, hän odottaa kyllä vielä seuraavaan kesään. Ei noin isoja päätöksiä pidä tehdä selkä seinää vasten.

Vierailija
133/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 00:17"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 00:13"] Mun pitää antaa vastauksia. ---

Mä olen aika ahtaalla nyt. Jos mä en pysty minkäänlaisiin päätöksiin, mun koko elämäni muuttuu. En kestä sitä ajatusta. 

ap

[/quote]

Sun elämäsi muuttuu? Eihän siinä ole ollut mitään pysyvää viimeisen vuoden aikana.

[/quote]

No onhan, hyvänen aika, kihlauksesta alkaen tai siitä, kun mies muutti mun luokseni asumaan.

ap

Vierailija
134/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 00:20"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 00:17"]

ap

[/quote]

[/quote]

No onhan, hyvänen aika, kihlauksesta alkaen tai siitä, kun mies muutti mun luokseni asumaan.

ap

[/quote]

Alle vuoden kestävä jakso, jonka aikana olet kirjoittanut tänne lukuisia aloituksia ongelmistanne. 

Vierailija
135/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kihlattusiko on rakastellut kanssasi vaikka  tietää että olet juuri ollut toisen miehen kanssa sängyssä?

Vierailija
136/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vastauksia sinun pitää antaa ja mihin kysymyksiin?

Vierailija
137/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 00:26"]

Siis kihlattusiko on rakastellut kanssasi vaikka  tietää että olet juuri ollut toisen miehen kanssa sängyssä?

[/quote]

On. Miten niin?

ap

Vierailija
138/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 00:28"]

Mitä vastauksia sinun pitää antaa ja mihin kysymyksiin?

[/quote]

Vastauksia kysymyksiin sitoutumisesta ja siitä, miten mä sen osoitan. Ja siitä, olenko mä valmis palaamaan meidän alkuperäisiin suunnitelmiin ja toiveisiin nyt, välittömästi ym.

ap

Vierailija
139/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap. Sä kadut pettämistä nyt kovin kun satutit poikkista ja ennen kaikkea siksi mitä seurauksia siitä on ollut sulle.

Jos hommaat vauvan tähän sotkuun niin satutat sitä vauvaa todella pahasti. Paljon pahemmin mitä poikkista nyt. Kuvittele millaista on lapsen elämä jos vanhempien parisuhde on aivan rikki. Ja vinkkinä ei lapsi sitä korjaa. Jos poikkis haluaa hallita sinua niin se haluaa vauvan joka pitää sut kiltisti kotona jne. Mutta ei se vauva ole silloin isälleen ennenkaikkea oma lapsi vaan väline hallita sinua. Ja sinähän et koe olevasi vielä valmis äidiksi mutta hommaat lapsen vain pitääksesi kihlattusi. ONKO REILUA VAUVAA KOHTAAN ??? Ja entä jos vauva onkin vakavasti sairas tai vammainen ? Silloin teidän elämä muuttuu tosi paljon ja tuskin ainakaan helpompaan suuntaan.

Eli tee mitä haluat. Nai mies jolla idioottimaisia ehtoja ja kärsikää toisistanne. Anna omaisuutesi sille ja samalla pilaa isäsuhteesi. Peru häät viimehetkellä ja nolaa äitisi kun kutsut on jo lähetetty.  Mutta sama mitä teet niin älä hommaa lasta laastariksi tai pelastamaan suhde. Sitä on monet koittaneet ja ei se toimi. Ja se joka kärsii siitä kaikista eniten on viaton lapsi.

Jos sulla on minkäänlaista moraalia niin et hommaa lasta muuta kuin haluttuna lapsena itsenään. Ei laastarina. Ei miehen pitämiseksi jne.

Sitäpaitsi kuulostaa ettei siinä miehessä ole mitään minkä takia siitä kannattaisi taistella. Jos minä pettäisin miestä ja hän haukkuisi minua huoraamisesta niin kyllä se olisi siinä. Pettäminen on paha mutta niin on tuollainen haukkuminenkin !

Peru häät. Jätä poikkis ja voit löytää jotain mielettömän hyvää (kyllähän Mickkekin oli sun mielestä niin hyvä tyyppi ettei parempaa voi olla ja se petti, raiskas). Koetan vinkata ettei sun arvostelukyky ole vielä kehittynyt ihan parhaimilleen niin kannattaisi oikeasti miettiä sitä mitä muutkin sanoo. Eikä se ole niin kauheaa olla välillä sinkkukin. Kunnes löytyy oikeasti kunnollinen mies. Ja sellainen joka ei tunnu sinusta tylsältä jne. Sun on helpompi löytää ja saada uusi suhde toimimaan kun takana ei ole avioeroa ja mukana lasta edellisestä liitosta.

Vierailija
140/464 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vauvaa. EI EI EI EI! Nyt lopetat alkuunsa edes sen ajattelemisen. 

Koska sä itsekin haluat siirtää ja siirtää vauvan tuloa, niin sä et todellakaan ole valmis. Näkeehän sen sun toimistasi, teksteistäsi ja ties mistä. 

Mitä sitten kun poikkis ei jaksakaan hoitaa vauvaa, se huutaa yöt ja oot väsynyt etkä jaksakaan laittautua tai mennä salille. Se on raskasta jos toinen on sitä mieltä ettei hänestä tule mitään "koti-isää".. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi