Hän ei tule mun luokseni :(
Mä olen sairaana enkä ole nähnyt rakastani vähään aikaan, mutta hän ei nyt halua tulla mun luokseni. Mulla on niin kova ikävä.
Kommentit (464)
Ikävä sanoa, mutta te haaakaatte vain toistenne aikaa. Ei sun kannata sitoutua mieheen, jonka olet jo jättänyt kertaalleen ja nyt pettänyt. Sopiva mies löytyy aikanaan, olet vielä nuori.
Mä palaan nyt vanhoihin asioihin ja tämä voi kuulostaa typerältä. Ehkä se onkin sitä. Mulla oli viime vuonna suhde toisen miehen kanssa. Silloin mä mietin, että miten kukaan niin hauska ja mukava saattoi olla niin kylmän petollinen. En voinut sitä ymmärtää. Ja kun mä halusin eroon siitä kaikesta, mies nimittikin minua siksi pahaksi ja likaiseksi. Niin kuin minä olisin ollut vastuussa koko kuviosta ja vetänyt hänet siihen mukaan. Tai toisinpäin, niin kuin hänen kanssaan oleminen olisi tehnyt minusta sellaisen. Kirjoitinko mä sen silloin itseeni? Saivatko nämä tapahtumat alkunsa jo silloin? Uskoinko niitä sanoja alitajuisesti? Olisinko nyt tässä ilman niitä, sen ajan tapahtumia?
ap
Älä jaksa. Noin tyhmä et voi sinäkään olla että uskoisit johonkin tommossen... "kirjoitinko itseeni"... voi luoja mitä harlekiini/kaunarit melodramaattista roskaa!!!!
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 18:55"]
Älä jaksa. Noin tyhmä et voi sinäkään olla että uskoisit johonkin tommossen... "kirjoitinko itseeni"... voi luoja mitä harlekiini/kaunarit melodramaattista roskaa!!!!
[/quote]
No mitä väliä sanavalinnoilla on? Kokemukset muokkaavat ihmistä. Mietin vain, mikä vaikuttaa mihinkin. Ja kirjoitinhan, että voi olla ihan typerä ajatus. Sinusta siis oli.
ap
Muru, sä olet kyllä oikeasti ihan vihoviimeinen narsistinen ja tuhoisa ihminen ja kaiken lisäksi tyhmä. Kuka tahansa saa höynäytettyä sinusta sänkyseuraa, luultavasti vielä ennen häitä. Ja varmaan bestmanikin ehtii pamputtaa ja keksit siihenkin jonkun selityksen.
Tyydytät jotain sisäistä tyhjyyttäsi tuolla pettämisellä ja tietoisella draamanhakemisella. Et pysty onneen ja tasaisuuteen, haluat tuhota ihmiset ympärilläsi.
MENE TERAPIAAN. YKSILÖTERAPIAAN. Pariterapia on ihan turhaa ihmiselle, jolle parisuhde tarkoittaa pettämisiä (kyllä se Micke oli pettämistä, tiedät sen auringonvarmasti itsekin) ja oman viehätysvoiman testaamista jopa oman kumppanin parhaaseen ystävään. Olet ihan sekaisin. Mene hoitoon. Älä satuta ihmisiä tajuamattomuudellasi ja julmuudellasi enempää. Säälin oikeasti todella paljon sun vanhempia, he rakastavat sinua ja haluavat sinulle hyvää ja sinä tuhoat ja tuhoat.
Kyllä sinun ongelmasi ovat syvemmällä. Et vain suostu uskomaan että olet saanut ihan vääränlaisen kuvan suhteista isäsi touhuista?
Eiku mä vaan nautin seksistä ja siitä että olen haluttava eikä vilkkaalla seksielämällä ja kumppanien runsaudella ol mitään tekemistä mahdollisen epävarmuuden kanssa, joka kumpuaisi siitä että suhteet ja rakkaus eivät ole todellisia. Kun oma malli on se että isi panee ketä sattuu, ja maksaa tyttärelleen että olisi hiljaa asiasta.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 18:53"]
Mä palaan nyt vanhoihin asioihin ja tämä voi kuulostaa typerältä. Ehkä se onkin sitä. Mulla oli viime vuonna suhde toisen miehen kanssa. Silloin mä mietin, että miten kukaan niin hauska ja mukava saattoi olla niin kylmän petollinen. En voinut sitä ymmärtää. Ja kun mä halusin eroon siitä kaikesta, mies nimittikin minua siksi pahaksi ja likaiseksi. Niin kuin minä olisin ollut vastuussa koko kuviosta ja vetänyt hänet siihen mukaan. Tai toisinpäin, niin kuin hänen kanssaan oleminen olisi tehnyt minusta sellaisen. Kirjoitinko mä sen silloin itseeni? Saivatko nämä tapahtumat alkunsa jo silloin? Uskoinko niitä sanoja alitajuisesti? Olisinko nyt tässä ilman niitä, sen ajan tapahtumia?
ap
[/quote]
Taas sä yrität sysätä syyllisyyden itseltäsi jonnekin muualle. Huomaatko, että teet sitä jatkuvasti. Lopeta se, ja elämä helpottuu jo huomattavasti. Olet aikuinen ihminen, et enää mikään pikkutyttö. Ota vastuu teoistasi.
Muru, se ON typerää. Sinä itse valitsit ruveta suhteisiin miehen kanssa, olit paha ja likainen jo siinä vaiheessa. Micke oli epäilemättä sika monella tapaa, mutta ei hän ole vastuussa huoraamisestasi vaan sinä itse. Sinä, Muru, olet paha ja likainen, deal with it. Se voi johtua lapsuudesta, se voi johtua nuoruudesta, se voi johtua siitä että olet yksinkertaisesti narsistinen narttu. Mutta mitään "alitajuisia kirjoittamisia" on ihan turha tästä syyttää. Aikuinen ottaa vastuun omasta elämästään. Mutta ai niin, ethän sinä ole aikuinen, isihän elättää sinua ja äiti järjestää hääsi. Toivottavasti ne häät jäävät pitämättä.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 19:06"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 18:53"]
ap
[/quote]
Taas sä yrität sysätä syyllisyyden itseltäsi jonnekin muualle. Huomaatko, että teet sitä jatkuvasti. Lopeta se, ja elämä helpottuu jo huomattavasti. Olet aikuinen ihminen, et enää mikään pikkutyttö. Ota vastuu teoistasi.
[/quote]
Kyllähän tuollainen Micke vie luottamuksen miehiin joksikin aikaa. Muut ihmiset ei silti ole vastuussa sen teoista, etkä sä voi oikeuttaa omia vääriä tekojasi sillä ihmisellä.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 18:29"]
Kuule muru. Ihan vinkkinä että jos te palaatte vuoteen 2011 ja leikitte että kaikki on hyvin ja menette naimisiin niin ei se voi toimia. Ei ne pettämiset, pettymykset ja sairaalakeikat sun muut häivy sillä että ne lakaistaan maton alle.
Mitä jos kävisitte parisuhdeterapeutilla. Työstäisitte teidän suhdetta. Rakentaisitte suhteenne rauhassa uudelleen ja siitä voisi tulla paljon parempi mitä se on koskaan ollut. Mutta se vaatii aikaa ja halua. Perukaa häät ja keskittykää rakentamaan parisuhde ensin kuntoon.
Mieti millaisen hääpäivän haluaisit ? Sellaisen että koko ajan mielistelet puolisoa koska luottamus ei ole kunnossa. Jokainen katse miespuolisiin ystäviisi katsotaan epäluulolla ja maksaa sinulle selityksiä myöhemmin jne. Vai haluaisitko sittenkin hääpäivän jolloin ei ole taakkana noita vanhoja pettymyksiä ym. vaan ne on käsitelty terapeutin avustuksella ja voitte aloittaa "puhtaalta pöydältä". Voitte rakastaa ehdoitta ja tasa-arvoisesti.
Toivon sinulle hyvää. Mutta se että menisitten naimisiin rikkinäisellä parisuhteella jota on paikattu epämääräisillä lupauksilla ja vaatimuksilla ei ole sinulle hyvää.
[/quote]
Olen ajatellut sitä pariterapiaa ja uskon, että siitä olisi hyötyä.Voin aikaistaa kotiinpaluutani parilla viikolla sen vuoksi. Häihin on vielä muutama kuukausi. En haluaisi perua niitä enkä siirtääkään. En edes kehtaisi kertoa sitä ihmisille. Voihan suhdetta hoitaa naimisiinmenon jälkeenkin. Mä en vielä tiedä, mitä teen, eikä se ole edes yksin minun käsissäni.
Meidän alkuperäisiin suunnitelmiimme kuului se, että valmistumme, menemme töihin, naimisiin, hankimme lapsen viimeistään, kun olen 30. Tulevaisuus näytti kauniilta. Ne olivat ihania suunnitelmia silloin ja kihlattuni haluaa nyt palata niihin. Hän sanoi, että asiat pitää hoitaa tyylikkäästi, oikeassa järjestyksessä ja mun pitää lopettaa tämä "teinipaska", edestakaisin haahuilu, ja tulla takaisin järkiini. Jos mä olen siihen valmis, hän on valmis antamaan mulle anteeksi sen "huoraamisen". Ei siis uskottomuuden tai pettämisen vaan tuolla sanalla. No, ymmärrän, että ne olivat vihaisen ihmisen sanoja.
ap
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 18:59"]
Muru, sä olet kyllä oikeasti ihan vihoviimeinen narsistinen ja tuhoisa ihminen ja kaiken lisäksi tyhmä. Kuka tahansa saa höynäytettyä sinusta sänkyseuraa, luultavasti vielä ennen häitä. Ja varmaan bestmanikin ehtii pamputtaa ja keksit siihenkin jonkun selityksen.
Tyydytät jotain sisäistä tyhjyyttäsi tuolla pettämisellä ja tietoisella draamanhakemisella. Et pysty onneen ja tasaisuuteen, haluat tuhota ihmiset ympärilläsi.
MENE TERAPIAAN. YKSILÖTERAPIAAN. Pariterapia on ihan turhaa ihmiselle, jolle parisuhde tarkoittaa pettämisiä (kyllä se Micke oli pettämistä, tiedät sen auringonvarmasti itsekin) ja oman viehätysvoiman testaamista jopa oman kumppanin parhaaseen ystävään. Olet ihan sekaisin. Mene hoitoon. Älä satuta ihmisiä tajuamattomuudellasi ja julmuudellasi enempää. Säälin oikeasti todella paljon sun vanhempia, he rakastavat sinua ja haluavat sinulle hyvää ja sinä tuhoat ja tuhoat.
[/quote]
Narsistinen? En minä ole se, joka asettaa ehdot suhteelle. En ole testannut viehätysvoimaani kihlattuni ystävään, keksit sen ihan itse. En ole mikään tapapettäjä. Enkä varmasti ole julma, vaikka väärin olenkin tehnyt.
Jos olisin julma, ei kihlattuni haluaisi ajatella yhteistä elämää kanssani. Miksi hän edelleen haluaa lapsia kanssani? Miksi hän haluaa minua yhtä paljon kuin ennenkin? Miksi hän ei pidä mua inhottavana ja vastenmielisenä?
ap
Aiotko suostua vauvan hankintaan?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 21:10"]
Aiotko suostua vauvan hankintaan?
[/quote]
Jossain vaiheessa, jos vain suhteemme jatkuu. Toisaalta mä mietin, että miksi mä vastustan ajatusta lapsesta tai siis haluan siirtää sitä eteenpäin. Kyllähän mä sitä vauvaa rakastaisin. Ei kai kukaan kadu omaa lasta. Sitten se olisi olemassa ja kaikki muu voisi asettua kohdalleen sen myötä. Mieheni saisi sellaisen elämän, jonka hän haluaa. Toisaalta.
ap
Älä hanki lapsia!!!!!!!!
Voi luoja että käy sääliksi sitä lasta jo nyt.....
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 19:35"]
Olen ajatellut sitä pariterapiaa ja uskon, että siitä olisi hyötyä.Voin aikaistaa kotiinpaluutani parilla viikolla sen vuoksi. Häihin on vielä muutama kuukausi. En haluaisi perua niitä enkä siirtääkään. En edes kehtaisi kertoa sitä ihmisille. Voihan suhdetta hoitaa naimisiinmenon jälkeenkin. Mä en vielä tiedä, mitä teen, eikä se ole edes yksin minun käsissäni.
Meidän alkuperäisiin suunnitelmiimme kuului se, että valmistumme, menemme töihin, naimisiin, hankimme lapsen viimeistään, kun olen 30. Tulevaisuus näytti kauniilta. Ne olivat ihania suunnitelmia silloin ja kihlattuni haluaa nyt palata niihin. Hän sanoi, että asiat pitää hoitaa tyylikkäästi, oikeassa järjestyksessä ja mun pitää lopettaa tämä "teinipaska", edestakaisin haahuilu, ja tulla takaisin järkiini. Jos mä olen siihen valmis, hän on valmis antamaan mulle anteeksi sen "huoraamisen". Ei siis uskottomuuden tai pettämisen vaan tuolla sanalla. No, ymmärrän, että ne olivat vihaisen ihmisen sanoja.
ap
[/quote]
Ei tainnut mennä vieläkään jakeluun Muru. Minä ymmärrän ettet haluaisi siirtää tai perua häitä mutta kun ei ole kyse siitä mitä sinä haluat. Tai hävettääkö sinua. Maailma ei pyöri sinun ympärilläsi. Kannattaisi ihan oikeasti kehdata. Jos kerta kutsuja ei ole vielä lähetetty niin homma on helppo hoitaa. Sitten kun perut häät viikkoa ennen tai jotain vastaavaa niin sitten tiedät vasta mitä se tarkoittaa että hävettää...
Kysyin kerran että eikö sinua haittaa että pitopalvelut ym. tekee turhaa työtä. Vastasit että te kyllä maksatte heille työstä vaikka häät peruuntuisivat. Siis kuka maksaa ??? Sinäkö vai poikkis ? Vai sinun vanhemmat ?
Mitä pidemmälle annat ajan kulua sen hankalampi sinun on perua häitä. Sen ahtaammasta nurkasta löydät itsesi. Ja sen isompiin ehtoihin poikkis saa sinut suostumaan... En tiedä onko poikkis niin fiksu että se antaa sun jatkaa hääjuttuja ja pakottaa sinut naimisiin ilman avioehtoa koska et viimeisellä viikolla kehtaa peruakkaan häitä ja se avioehdon poisjättäminen on ehto häille. Mitäs luulet isäsi tykkäävän jos menet naimisiin ilman avioehtoa ? Hänen tienaamansa rahat menee poikkikselle ??
Luuletko aikuisten oikeasti että kerta tai kaksi terapeutilla riittää. Minä veikkaisin että vuosi olisi oikeampi arvio mitä tarvitaan teidän suhteen hoitoon.Ei se toimi niin että käydään kerta terapeutilla ja kaikki on taas hyvin.
Miksi mennä rikkinäisellä suhteella naimisiin ? Mitä luulet onko hääpäivä silloin niin hyvä kun se voisi olla ? Jotenkin minusta tässä paistaa läpi se että poikkis ottaa tilanteesta kaiken irti. Haukkuu, laittaa rankkoja ehtoja ja vaatimuksia. En usko että tuolla tyylillä poikkis on valmis kehittämään suhdetta tasa-arvoisesti naimissa oltaessa. Ja poikkishan on niskan päällä. Jos muru ei suostu vauvaan niin erotaan. Jos muru käy liikaa viihteellä niin erotaan. Jos muru vaatii parisuheterapeutille niin erotaan... Ja poikkis tienaa.
Näissä muru kirjoituksissa on kyllä luotu vaikuttavia hahmoja. Poikkis kovasti mustasukkainen, narsistisiakin piirteitä ??? Ja muru niin uskomattoman naivi. Ei koskana hoksaa ajatella shakkipelin tapaan mitä vastapeluri tekee seuraavaksi mitä itse tekee ja miten vastapeluri sitten hyökkää jne. Siis muutama liike eteenpäin. Esimerkiksi tuo pettämistilanne miten se rakennetaan. Tutustutaan mukavaan tyttöön, käydään syömässä ja sitten ollaankin kohta huoneessa ja tilanne vaan ajautuu näin. Vai oliskohan tuo mies tehnyt sen tarkoituksella. Siis heti ekasta läheisemmästä juttelusta asti hänellä oli tavoite päästä murun housuihin. Mutta toinen ei tajunnut vaikka täällä koetettiin vääntää rautalangasta jo ennen pettämistä mitä tulee tapahtumaan...
Mutta ihan kivaa viihdettähän nämä ovat. Toivon vain hartaasti ettei totta tai jos ovat niin tälle parille ei tulisi lasta ainakaan seuraavaan 5 vuoteen. Jos vaikka siinä ajassa vähän aikuistuisi...
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 21:39"]
Älä hanki lapsia!!!!!!!!
Voi luoja että käy sääliksi sitä lasta jo nyt.....
[/quote]
Miksi?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 21:23"]
Toisaalta mä mietin, että miksi mä vastustan ajatusta lapsesta tai siis haluan siirtää sitä eteenpäin. Kyllähän mä sitä vauvaa rakastaisin. Ei kai kukaan kadu omaa lasta. Sitten se olisi olemassa ja kaikki muu voisi asettua kohdalleen sen myötä. Mieheni saisi sellaisen elämän, jonka hän haluaa. Toisaalta.
ap
[/quote]
Entäpä jos vauva olisikin kovin itkuinen tai jopa vammainen. Saisiko poikkis silloin sen elämän mitä haluaa ? Miksi poikkis haluaa niin kovin sitä lasta kun ei ole luvannnut sitä hoitaakkaan ???
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 20:57"]
Narsistinen? En minä ole se, joka asettaa ehdot suhteelle.
ap
[/quote]
Siis tiedät, että miesystäväsi on narsisti, mutta haluat hänen kanssaan sairaaseen suhteeseen? Äläkä väitä, että lauseesi ei tarkoittanut sitä.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 18:36"]
Mä tarvitsisin aikaa, mutta sitä ei nyt ole. Ja mun äitini! Kyselee jostain kirjekuorista. Mun pitää esittää, että en osaa millään päättää, mutta että ihanaa on miettiä kaikkia vaihtoehtoja.
ap
[/quote]
Okei. Jos sun ongelmat on tuolla tasolla niin täytyy sanoa että et kyllä ymmärrä vielä yhtään tilannetta. Siis ihan aikuisten oikeasti kuvitteletko että voitte mennä kesällä naimisiin ja kaikki on kunnossa. Eka päätös minkä ehdottaisin teitä tekemään on häiden siirtäminen vuodella eteenpäin.
Ei kyllä murun on pakko olla provo. Eihän kukaan voi olla noin naiiivi ainakaan kaiken sen jälkeen mitä sille on sattunut. Ei kukaan voi olla noin lapsellinen tuossa tilanteessa. Minä en voi keksiä ainuttakaan tapaa miten ne kesähäät kannattaisi pitää. Tai tietysti jos muru antaa omaisuutensa poikkikselle ja tekee lapsen jne jne niin kyllähän poikkis suostuu menemään naimisiin mutta en usko että tuollaisilla ehdoilla ja systeemeillä olisi mitenkään mahdollista rakentaa onnellista parisuhdetta.