Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hän ei tule mun luokseni :(

Vierailija
07.03.2013 |

Mä olen sairaana enkä ole nähnyt rakastani vähään aikaan, mutta hän ei nyt halua tulla mun luokseni. Mulla on niin kova ikävä.

Kommentit (464)

Vierailija
41/464 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitään uusia syrjähyppyjä ei tule."

Eihän sitä ensimmäistäkään pitinyt tulla, niin varma olit itsestäsi ja periaatteistasi....
Uskottavuutesi on kyllä niin nollassa, että en yhtään ihmettelisi jos poikkiksesi päätyy siihen tulokseen ettei voi elää kanssasi, ja pelätä koko ajan että loukkaat häntä.. taas....

Vierailija
42/464 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen sinun seksihistoriasi alku oli? Oliko se myönteinen kokemus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/464 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 20:09"]

Millainen sinun seksihistoriasi alku oli? Oliko se myönteinen kokemus?

[/quote]

Oli myönteinen kokemus. Ihan ensimmäinen oli mun kaverini, mua joitakin vuosia vanhempi poika, johon olin vähän ihastunut. Hän kertoi mulle, että haluaisi olla mun ensimmäinen ja halusi odottaa, että mä täytän 16. Kokemus oli jännittävä mutta myönteinen. Hän on elämässäni edelleen, hyvin läheinen ihminen ja nykyään myös kihlattuni kaveri. Ennen viime vuotta en ollut kokenut negatiivisia asioita sillä elämän alueella.

ap

Vierailija
44/464 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko se vain minä, joka ajattelee, että tässä Murun ajattelutavassa on jotain mätää? Hänen kärsimyksensä? Mites sen petetyn kärsimys sitten? Ymmärrätkö Muru ollenkaan, että menetetty luottamus ei ehkä koskaan korjaannu? Heitit kaiken roskiin hetkellä, joka "ei merkinnyt sinulle mitään". Seuraukset tuntuvat kuitenkin merkitsevän?

Vierailija
45/464 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 20:04"]

Eihän sitä ensimmäistäkään pitinyt tulla, niin varma olit itsestäsi ja periaatteistasi....
Uskottavuutesi on kyllä niin nollassa, että en yhtään ihmettelisi jos poikkiksesi päätyy siihen tulokseen ettei voi elää kanssasi, ja pelätä koko ajan että loukkaat häntä.. taas....

[/quote]

Miten niin "taas"? Olen tehnyt tämän yhden asian. En muuta. Mulla on edelleen paljon annettavaa, enemmän kuin koskaan.

ap

Vierailija
46/464 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 20:47"]

[/quote]

Miten niin "taas"? Olen tehnyt tämän yhden asian. En muuta. Mulla on edelleen paljon annettavaa, enemmän kuin koskaan.

ap

[/quote]

Et ole ennen loukannut poikkista?

Hän ei ollut lainkaan loukkaantunut kun jätit hänet viime keväänä? Oli vain että "Ok, fine, ei haittaa, senkus menet" vaikka rakasti sinua niin paljon että halusi sitten jatkaa kanssasi kun huomasit ettei se jännittävä elämä ollutkaan mitään parempaa?

Eikä ollu lainkaan loukaantunut pusuttelustasi kaverinsa kanssa?

Vierailija
47/464 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 20:47"]

[/quote]

ap

[/quote]

Et ole ennen loukannut poikkista?

Hän ei ollut lainkaan loukkaantunut kun jätit hänet viime keväänä? Oli vain että "Ok, fine, ei haittaa, senkus menet" vaikka rakasti sinua niin paljon että halusi sitten jatkaa kanssasi kun huomasit ettei se jännittävä elämä ollutkaan mitään parempaa?

Eikä ollu lainkaan loukaantunut pusuttelustasi kaverinsa kanssa?

[/quote]

Mä en kylmästi jättänyt, me ajauduttiin erilleen. Se oli kaksipuolinen ero, vaikka mä viimeisen sanan sanoinkin. Kihlatullani oli oma vilkas elämänsä samaan aikaan, ne kuukaudet. Ja koko sen ajan hän oli hyvä ystäväni.  Hän ei loukkaantunut minulle siitä, että kaverinsa mua suuteli vaan sille kaverille, koska en tehnyt mitään.

Vierailija
48/464 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nuori on jos on 16v.synttäreillä pannut ekan kerran.Paitsi av:llahan puolet aloittaa 13v.

Olit ysillä ja jätkä joku vanhempi?

Vierailija
49/464 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 08:57"]

Olenko se vain minä, joka ajattelee, että tässä Murun ajattelutavassa on jotain mätää? Hänen kärsimyksensä? Mites sen petetyn kärsimys sitten? Ymmärrätkö Muru ollenkaan, että menetetty luottamus ei ehkä koskaan korjaannu? Heitit kaiken roskiin hetkellä, joka "ei merkinnyt sinulle mitään". Seuraukset tuntuvat kuitenkin merkitsevän?

[/quote]

Oletko lukenut viestejä ollenkaan? Nimenomaanhan muru asettaa miehen etusijalle ja itsen ja oman kärsimyksen vähemmän tärkeäksi.

Vierailija
50/464 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen lukenut viestit, ja minusta tämä hemmetin oma kärsimys on juuri ihan käsittämätöntä paskaa. Juu kaduttaa varmaan, mutta pitikö lähtee. Multa riittää sympatiaa tasan ja ainoastaan sille, jonka luottamus on hyvin kevyesti petetty.

Vierailija
51/464 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 21:53"]

Mä en kylmästi jättänyt, me ajauduttiin erilleen. Se oli kaksipuolinen ero, vaikka mä viimeisen sanan sanoinkin. Kihlatullani oli oma vilkas elämänsä samaan aikaan, ne kuukaudet. Ja koko sen ajan hän oli hyvä ystäväni.  Hän ei loukkaantunut minulle siitä, että kaverinsa mua suuteli vaan sille kaverille, koska en tehnyt mitään.

[/quote]

Niin että vuosi sitten te erositte koska molemmat oli sitä mieltä että te ette ole sopiva pari. Sitten  kaikki on muuttunut ja te menettekin naimisiin koska et voi rakastaa ketään muuta niin paljon kuin poikkista paitsi että tuli syrjähyppy. Ja poikkis ei halua olla edes yhteydessä sinuun ja silti jatkat hääjärjestelyitä !!!!

Minä en jaksa ymmärtää miksi mennä naimisiin jos tilanne on se että ei tässä vaiheessa vielä tiedetä haluaako EDES seurustella. Miten sitten mennä heti naimisiin. Luottamuksen takaisin saaminen vaatii aikaa ja tuskin onnistuu muutamassa kuukaudessa.

Ai että ihan sama milloin hääjärjestelyt lopetetaan. Kysyppä niiltä ihmisiltä jotka laskee tarjouksia ja suunnittelee teille tarjottavia, tiloja jne. Tosi moni ihminen tekee "turhaa työtä" omassa yrityksessään ja menettää rahaa sen enemmän mitä myöhemmin turha työ lopetetaan. Sinua se ei haittaa yhtään. No eihän muiden tunteilla ym ole väliä.

Vierailija
52/464 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on petetty edellisessä suhteessani ja sen suhdesekoilun jälkeen olin vielä valmis jatkamaan seurustelua. Erottiin kuitenkin n. vuoden jälkeen siitä, koska haavat eivät olleet parantuneet, enkä kyennytkään antamaan anteeksi eikä luottamus palautunut. Tämä tarina nyt esimerkiksi siitä, että pettämisen jälkeen asiat eivät korjaannu sormia napsauttamalla ja huonosti voi käydä, vaikka alkuun näyttäisikin lupaavalta. Siksi laittaisin myös hääjärjestelyille stopin ja katselisin rauhassa tilannetta.

Vierailija
53/464 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 11:53"]

No olen lukenut viestit, ja minusta tämä hemmetin oma kärsimys on juuri ihan käsittämätöntä paskaa. Juu kaduttaa varmaan, mutta pitikö lähtee. Multa riittää sympatiaa tasan ja ainoastaan sille, jonka luottamus on hyvin kevyesti petetty.

[/quote]

Oleellista on se että MIKSI kaduttaa. Kaduttaako että voi menettää mukavuuksia tulevaisuudessa vai se että on satuttanut toista ihmistä. Oman kärsimyksen taisi tässä ketjussa lanseerata joku muu kuin muru kun ei hyväksynyt että muru ei näytä tarpeeksi omaa kärsimystä miehelle. Mies ei ilmeisesti ole niitä kerrasta poikki miehiä. Miksiköhän ei? Se olisi tyypillistä miehille.

Vierailija
54/464 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 08:56"]

Minua on petetty edellisessä suhteessani ja sen suhdesekoilun jälkeen olin vielä valmis jatkamaan seurustelua. Erottiin kuitenkin n. vuoden jälkeen siitä, koska haavat eivät olleet parantuneet, enkä kyennytkään antamaan anteeksi eikä luottamus palautunut. Tämä tarina nyt esimerkiksi siitä, että pettämisen jälkeen asiat eivät korjaannu sormia napsauttamalla ja huonosti voi käydä, vaikka alkuun näyttäisikin lupaavalta. Siksi laittaisin myös hääjärjestelyille stopin ja katselisin rauhassa tilannetta.

[/quote]

Sitten on tapauksia että suhde on jopa parempi kun on yhdessä kipuiltu ja haettu uusi luottamus. AP:n tapauksessahan mies on pyrkinyt kontrolloimaan ja sitten on tullut tällainen ylilyönti. Ehkä puntit ovat tasan.

Vierailija
55/464 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 11:53"]

[/quote]

Sitten on tapauksia että suhde on jopa parempi kun on yhdessä kipuiltu ja haettu uusi luottamus. AP:n tapauksessahan mies on pyrkinyt kontrolloimaan ja sitten on tullut tällainen ylilyönti. Ehkä puntit ovat tasan.

[/quote]

Että muru pettämisen jälkeen yhtäkkiä pystyykin miehen toiveesta muuttumaan kotona istuvaksi pikkuvaimpksi?

Tai että mies murun pettämisen jälkeen yrittäisi kontrolloida vähemmän, ja luottaa enemmän?

Vierailija
56/464 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 13:37"]

[/quote]

[/quote]

Että muru pettämisen jälkeen yhtäkkiä pystyykin miehen toiveesta muuttumaan kotona istuvaksi pikkuvaimpksi?

Tai että mies murun pettämisen jälkeen yrittäisi kontrolloida vähemmän, ja luottaa enemmän?

[/quote]

Tai että tasapaino löytyy yhteisen rajanhaun kautta? Suhteen alkuvaiheessa haetaan rajoja ja yhteisiä arvoja. Sen jälkeen on tasaisempaa.

Vierailija
57/464 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 14:33"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 13:37"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tai että tasapaino löytyy yhteisen rajanhaun kautta? Suhteen alkuvaiheessa haetaan rajoja ja yhteisiä arvoja. Sen jälkeen on tasaisempaa.

[/quote]

Mutta nämä kaksihan on seurustellut jo pitkään, niin pitkään että muru kyllästyi ja erosivat viime keväänä ihan yhteisymmärryksessä.

Sen jälkeen onkin ollut yhtä draamaa, mutta kai muru ja poikkis vaan niin kakaroita että rajat piti hakea uudestan...

Vierailija
58/464 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu! Onko uusi lohduttaja vai saitteko sovittua?

Vierailija
59/464 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
60/464 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kävi? Me ollaan huolestuneita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän