Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt

Vierailija
20.09.2022 |

Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.

Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.

Kommentit (2018)

Vierailija
1/2018 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ihanaa etten ole ainoa :D

N27

Vierailija
2/2018 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkovoide Spf 30 tai yli jokaisena vuoden päivänä. Se on tehokkain keino.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/2018 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Aurinkorasva, ympäri vuoden vähintään silloin kun on aurinkoa tai olet ulkona valoisaan aikaan pidemmän aikaa.

2. Retinoli

+elämäntavat ja geenit

Vierailija
4/2018 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avitcid-voide reseptillä, kosteuttava kasvosuihke + seerumi, päälle ihoöljy, kasvojen kuivakuppaus.

Vierailija
5/2018 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkorasva on tärkein. Mutta jos sulla on jo tuossa iässä selkeitä juonteita, se voi johtua kollageenin vähäisestä määrästä, eikä sille voi tehdä oikein  mitään.

Vierailija
6/2018 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkosuojaa ympäri vuoden.  UV-Säteily vanhentaa ihoa ja sille altistuu niin talvella kuin kesälkläkin. Toisena vinkkinä ei alkoholia, koska se vanhentaa ihoa.

Jos rahat haluaa käyttää kalliisiin ihonhoitotuotteisiin niin voin ainakin näitä Biothermejä suositella, esimerkkinä....: https://tinyurl.com/2m25y23c

Vielä yksi kysymys: miksi pelkäät ihan perus ryppyjä?

Vierailija
7/2018 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on semmonen...pikku marmori...rulla jossa on varsi, "kiinakaupasta eurolla" tyyliin. Sillä rullaan kasvoja illalla ennen tökötin levittämistä, ihan markettiperustöhnää.

Olen n 70v ja ihan tai siis aika rypytön, osa sukuvikaa. En ole koskaan ottanut aurinkoa.

AI niin, juutuubissa on ohjeita naamajumppaan ja naamahierontaan. En tee joka päivä, mutta kuiteskin. Vettä sisäisesti ja ulkoisesti, paljon hedelmiä ja vihanneksia!

EI TUPAKKAA!!!!

Vierailija
8/2018 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain 2 ainetta jotka oikeasti tutkitusti auttaa: aurinkovoide ja retinoli. Retinolivoiteen  tai seerumin voisit ottaa siis iltarutiiniin, jos olet niitä onnellisia joiden iho kestää retinolia. Itselläni ei valitettavasti kestä, kun on rosaceaa ja herkkä iho. 

Mutta et ole mitenkään erityisen aikaisin sinänsä rypistynyt, varsinkin kuivahko ihotyyppi yleensä alkaa jo 25 v. eteenpäin saada hienoja ryppyjä ja välillä vähän vähemmänkin hienoja. Ja ilmeryppyjä esim. otsalle tai nenästä suuhun voi tulla kelle vaan jo tuossa iässä jos kasvojen anatomia ja tapa ilmehtiä on sellainen että altistaa niille. 

Minusta ei kuitenkaan kannata liioitella sitä, miten rypyt vaikuttaisivat iän vaikutelmaan. Joo, ihmiset ymmärtää että et ole 20 jos on pieniäkin ryppyjä, mutta et myöskään näytä niiden takia nelikymppiseltä, eikä toisaalta nelikymppinen näytä sinun ikäiseltä vaikka kävisi kaikki rypyt laseroimassa, täytättämässä tms. Iän vaikutelmaan vaikuttaa enemmän kasvojen jäntevyys, ihon "hehku" tms kuin se onko silmien ympärillä jotain pikku juonteita tai otsalla muutama otsan rypistelystä tuleva ilmejuonne. 

Toisaalta ei kyllä ikääntyneen näköisyydessäkään ole mitään vikaa, itse olen 48 ja varmasti ikäiseni näköinen mutta en edes haluaisi olla muuta. Mutta myönnän, itsekin 25 v. stressailin kun oli otsaryppyjä ja naama meni hymyillessä "vekeille" kun minusta kellään muulla ei ollut sellaisia. 

Vierailija
9/2018 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonhoitotuotteisiin kannattaa panostaa, jos meikkaa ja haluaa pitää ihostaan huolta. Ei ne Hollywood-tähdet turhaan niitä purkkeja käytä. Meikki ja rasvainen iho tukkii ja rasittaa ihoa, jonka takia sitä pitää hoitaa ja puhdistella.

Iho ei ole koskaan hoitovapaa eli perus vesipesut ei mielestäni kyllä riitä, jos siitä haluaa pitää huolta.

Geenit auttaa toki vähän, mutta kyllä itsekin voi paljon vaikuttaa.

Tässä vähän yleisiä ohjeita:

- Vältä auringonotttoa (se vanhentaa ihoa kummasti)

- Juo paljon

- Älä tupakoi ja juo alkoholia (molemmat vanhentaa)

- Jojo-laihduttaminen ei toimi, samoin pikaruoka

- Terveellinen ruokavalio

- Pidä lepopäiviä iholle

T. rypytön N50

Vierailija
10/2018 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vain 2 ainetta jotka oikeasti tutkitusti auttaa: aurinkovoide ja retinoli. Retinolivoiteen  tai seerumin voisit ottaa siis iltarutiiniin, jos olet niitä onnellisia joiden iho kestää retinolia. Itselläni ei valitettavasti kestä, kun on rosaceaa ja herkkä iho. 

Mutta et ole mitenkään erityisen aikaisin sinänsä rypistynyt, varsinkin kuivahko ihotyyppi yleensä alkaa jo 25 v. eteenpäin saada hienoja ryppyjä ja välillä vähän vähemmänkin hienoja. Ja ilmeryppyjä esim. otsalle tai nenästä suuhun voi tulla kelle vaan jo tuossa iässä jos kasvojen anatomia ja tapa ilmehtiä on sellainen että altistaa niille. 

Minusta ei kuitenkaan kannata liioitella sitä, miten rypyt vaikuttaisivat iän vaikutelmaan. Joo, ihmiset ymmärtää että et ole 20 jos on pieniäkin ryppyjä, mutta et myöskään näytä niiden takia nelikymppiseltä, eikä toisaalta nelikymppinen näytä sinun ikäiseltä vaikka kävisi kaikki rypyt laseroimassa, täytättämässä tms. Iän vaikutelmaan vaikuttaa enemmän kasvojen jäntevyys, ihon "hehku" tms kuin se onko silmien ympärillä jotain pikku juonteita tai otsalla muutama otsan rypistelystä tuleva ilmejuonne. 

Toisaalta ei kyllä ikääntyneen näköisyydessäkään ole mitään vikaa, itse olen 48 ja varmasti ikäiseni näköinen mutta en edes haluaisi olla muuta. Mutta myönnän, itsekin 25 v. stressailin kun oli otsaryppyjä ja naama meni hymyillessä "vekeille" kun minusta kellään muulla ei ollut sellaisia. 

Ehkä ap tulkiseekin rypyt väärin ja ei tajua että ne on vain isoja juonteita??

Vierailija
11/2018 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattilaisvinkit:

1. Ruokavalio kuntoon

2. Juo paljon vettä

3. Älä tee turhia ilmeitä tai koskettele ihoa turhaan

4. Hyvät geenit auttaa

5. Rahalla saa ongelmaa autettua sijoittamalla ne ihonhoitotuotteisiin esim biotherm ja elizabeth arden

Vierailija
12/2018 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinkosuojaa ympäri vuoden.  UV-Säteily vanhentaa ihoa ja sille altistuu niin talvella kuin kesälkläkin. Toisena vinkkinä ei alkoholia, koska se vanhentaa ihoa.

Jos rahat haluaa käyttää kalliisiin ihonhoitotuotteisiin niin voin ainakin näitä Biothermejä suositella, esimerkkinä....: https://tinyurl.com/2m25y23c

Vielä yksi kysymys: miksi pelkäät ihan perus ryppyjä?

UV-säteily on kyllä pahaksi iholle, siitähän ne ihosyövätkin yleensä johtuu. Iso peukku tuolle Blue Therapylle t. Skandinaavinen, hoikka ja rypytön N30

Vierailija
13/2018 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihonhoitotuotteisiin kannattaa panostaa, jos meikkaa ja haluaa pitää ihostaan huolta. Ei ne Hollywood-tähdet turhaan niitä purkkeja käytä. Meikki ja rasvainen iho tukkii ja rasittaa ihoa, jonka takia sitä pitää hoitaa ja puhdistella.

Iho ei ole koskaan hoitovapaa eli perus vesipesut ei mielestäni kyllä riitä, jos siitä haluaa pitää huolta.

Geenit auttaa toki vähän, mutta kyllä itsekin voi paljon vaikuttaa.

Tässä vähän yleisiä ohjeita:

- Vältä auringonotttoa (se vanhentaa ihoa kummasti)

- Juo paljon

- Älä tupakoi ja juo alkoholia (molemmat vanhentaa)

- Jojo-laihduttaminen ei toimi, samoin pikaruoka

- Terveellinen ruokavalio

- Pidä lepopäiviä iholle

T. rypytön N50

Minusta taas tuntuu että geenit on melkein ainoat jotka vaikuttaa. Tai no ehkä aurinko myös, se on kai aika hyvin osoitettu, mutta harva näillä leveysasteilla saa niin paljon aurinkoa että sen takia "rusinoituu". Omassa tuttavapiirissä 40-50 v naisilla ainakaan nuo elämäntavat ei tunnu mitenkään korreloivan rypyttömyyden kanssa. Jotkut on ryppyisiä vaikka elävät hyvin terveellisesti, jotkut hyvin rypyttömiä vaikka suurkuluttavat alkoholia, elävät hampurilaisaterioilla, pizzoilla ja kebabeilla yms. Ihotyyppi siihen taitaa paljon vaikuttaa, paksu rasvainen iho rypistyy hitaammin. Samoin ylipainoiset usein on vähemmän ryppyisiä kuin hoikat, kun ihonalaisrasva vetää ihon pinkeäksi.

Vierailija
14/2018 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin olen puhdistellut YSL top secretillä ja kosteuttaa kivasti ihoa meikin alla.

Tinted moisturizeria käyttänyt kanssa, en tosin tiedä mikä se on suomeksi? :D Ehkä kosteuttava värivoide. Pesen naaman vedellä ja kevyellä öljyllä ja käsiä sekä jalkoja rasvaan iltaisin. Olen 31 ja iho on talvisin pkuiva, eikä näppyjä ole sen pahemmin paitsi silmissä.

Vierailija
15/2018 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on semmonen...pikku marmori...rulla jossa on varsi, "kiinakaupasta eurolla" tyyliin. Sillä rullaan kasvoja illalla ennen tökötin levittämistä, ihan markettiperustöhnää.

Olen n 70v ja ihan tai siis aika rypytön, osa sukuvikaa. En ole koskaan ottanut aurinkoa.

AI niin, juutuubissa on ohjeita naamajumppaan ja naamahierontaan. En tee joka päivä, mutta kuiteskin. Vettä sisäisesti ja ulkoisesti, paljon hedelmiä ja vihanneksia!

EI TUPAKKAA!!!!

Mitä sillä rullalla tekee?

Vierailija
16/2018 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattilaisvinkit:

1. Ruokavalio kuntoon

2. Juo paljon vettä

3. Älä tee turhia ilmeitä tai koskettele ihoa turhaan

4. Hyvät geenit auttaa

5. Rahalla saa ongelmaa autettua sijoittamalla ne ihonhoitotuotteisiin esim biotherm ja elizabeth arden

Minusta taas nuo merkkikosmetiikat on täyttä rahanhukkaa. On tiettyjä harvoja tehoaineita joiden on osoitettu vaikuttavan (lähinnä retinoli ja mahdollisesti C-vitamiini), mutta useinkaan niitä ei edes ole merkittävinä pitoisuuksina noissa kalliissa tuotteissa, ja jos onkin niin samat aineet saa halvemmalla kohtuuhintaisemmista tuotteista tyylin Paula's Choice, Ordinary tms. 

Vierailija
17/2018 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävästi protskua ruokavaliossa, riittävä kosteutus, vältä sokeria. 

Plus samat mitä moni muu on yllä kertonut. Kalliita voiteita et todellakaan tarvitse. 

Olen kuullut kasvorypyistä, mutta en rypyistä jotka tulevat kasvojen sivuille. Minulla kasvojen "sivuilla" on hiusraja, korvien seutu ja leukaperät - sinnekö ne ryppysi tulevat?

Vierailija
18/2018 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ihanaa etten ole ainoa :D

N27

Ei 27-vuotiaalla pitäisi olla ryppyjä vielä kymmeneen vuoteen herran jestas. Etelässä asuvat alkoholisti sarjatupakoijat ovat erikseen.

Vierailija
19/2018 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antioksidanttia saa kasvoihinsa c-vitamiinitableteista. Mulla jauhetta, jota hieron kasvoihin iltaisin, kun en enää näytä naamaani auringonvalolle. 

Vierailija
20/2018 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältä ennen kaikkea voimakkaita painonvaihteluita ja sitä tärkeämpää mitä vanhemmaksi tulet! Mä laihdutin 40 v jälkeen lähes 50 kg ja muutuin ikäisekseni varsin vähäryppyisestä vanhainkoti-asukin näköiseksi naamasta. Kaulalla heiluu ryppyinen helttapussi, kulmakarvojen alla oleva iho joka pullotti kun olin lihava roikkuu tyhjänä pussina, posket on veltot ryppypussit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan