Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hän ei tule mun luokseni :(

Vierailija
07.03.2013 |

Mä olen sairaana enkä ole nähnyt rakastani vähään aikaan, mutta hän ei nyt halua tulla mun luokseni. Mulla on niin kova ikävä.

Kommentit (464)

Vierailija
421/464 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 22:13"] fiksujen ihmisten fiksuja ajatuksia luen mielelläni. Kuten monia edellä olevia.

ap

[/quote]

Hah, sinua kiinnostaa vain ne mielipiteet, jotka ovat samoja kuin sinulla itselläsi tai pönkittävät niitä jollain tavalla. 

Vierailija
422/464 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 22:18"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 22:03"]

Kirjotitko ketjuun "millaista on rakastella miehen kanssa jolla on iso"?

[/quote]

Joo.

ap

[/quote]

Mikäs ketju tämä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/464 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä juoksulenkiltä! En laihtunut yhtään, vaikka juoksin yli tunnin. Ihan turhaan mainostavat :) Mutta oikeasti, mä olen lyhyessä ajassa lihonut ainakin 2 kiloa. Täällä tulee tehtyä itse vähemmän ruokaa, lienee syy. Mieskin kysyi, olenko mä lihonut, raskaana vai hankkinut silikonit, joten pitää pitää varansa ennen kuin housunvyötärö alkaa kiristää. Rasvaa se on, huonon itsekurin tulos.

Mun läheisimmillä ystävilläni ei ole vielä lapsia, joten en ole päässyt seuraamaan vauvaelämää läheltä. Muutamalla kaverilla on ja heillä vieraillessani en ole kyllä mitään kriisejä päässyt todistamaan. Mukavaa, leppoisaa kotiarkea lähinnä. Yhdellä vauvalla oli koliikki, ja se kävi unilomilla mummulassa sen vuoksi. Siis vanhemmat nukkuivat silloin. Toki ihmiset sairastuvat ja vastoinkäymisiä tulee, sehän kuuluu elämään.  Mun elämäni oli ennen hyvin tasaista ja mukavaa. Olen ajatellut, että tämä on vaihe, josta päästään yli, ja myöhemmin se tuntuu vain lyhyeltä jaksolta.

Kyllä mä olin pettynyt, järkyttynyt ja surin m:n jälkeen. Silloin aloitin terapiankin, josta oli paljon hyötyä. Sitten sureminen katkesi, kun kihlattuni, silloin entinen poikaystäväni, halusi mut takaisin, halusi mennä naimisiin ja onni palasi hänen mukanaan. Onhan tässä kipuilua ollut, koska asiat ovat tapahtuneet niin nopeasti.

Mulla on paljon hyvitettävää. Paitsi omalle miehelle, myös korjattavaa parisuhde-elämässä ylipäätään. En halua enää olla kylmä ja itsekeskeinen ja jättää ihmistä, kun ei ole enää yhtä hauskaa. En halua antaa ymmärtää, että ehkä myöhemmin, kun on parempi hetki, kannattaa vastata jos mä soitan. Olen aina ennen tehnyt niin. Haluan ottaa huomioon toisenkin näkökulman. Nyt se toinen näkökulma on ihmisen, jota mä rakastan ja hän minua.

En ole tehnyt päätöstä, mitä. vastaan. Mies on lieventänyt "ehtojaan", ei hän ollut tosissaan muussa kuin perheenperustamisessa ja talousasioissa. Mä mietin, miksi kyllä, miksi ei. Koitan pitää mielessä, että kihlattuni on valmis kaikkeen tähän, koska haluaa minut. Kuten minä haluan hänet. Jostain syystä hän haluaa minut. Mä uskon, että se syy on rakkaus, niin kuin hän sanoo. Mutta en tiedä, vieläkään en tiedä, mitä mä teen.

ap

Vierailija
424/464 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
425/464 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi he ovat nyt menossa naimisiin? Mistä "idea"? Kumpi sitä alunp. halusi?

Vierailija
426/464 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lähteä googlella hakemaan, mutta muistaakseni poikkis kosi kun oli muuttanut murun luokse asumaan....  Ja sitä yhteenmuttoakin muru täällä mietti ja pähkäili että onkohan viisasta.... ja sitten yhtäkkiä kaikki oli pelkkää onnea ja iloa ja häitä suunniteltiin.

Vierailija
427/464 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä kosi ulkomaanmatkalla yllätyksenä murulle muistaakseni isolla timantilla tähtitaivaan alla. Sen jälkeen hänestä muuttui "kihlattu".

Vierailija
428/464 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut muru kommentoimaan enää tänään. KIhlattu on varmaan ainakin jäänyt yöksi. Tai sitten muru on ihan romuna.

Vierailija
429/464 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko tulkinta-apua? Mun kaverini lähetti viestin, jossa luki "katso kasipallo, kun tuut kotiin, tajuut kyllä." Hän ei vastannut enää, kun kysyin, mitä tarkoittaa. Niin että mitä ihmettä se voisi tarkoittaa?

ap

Vierailija
430/464 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

'8-pallo' on elokuva.

Lehden selostus: Nuori äiti vapautuu vankilasta ja aloittelee uutta elämää. En ole nähnyt, en tiedä tuon tarkemmin. Googleta. 

Vierailija
431/464 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Luin muutaman jutun enkä kyllä vieläkään yhdistä. Katsoin trailerin, ilmeisesti jonkinlainen rikosleffa. Siinä oli myös vauva, mutta ei selvinnyt, mihin liittyi. En siis tajua vieläkään, miten se voisi minuun liittyä.

ap

Vierailija
432/464 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 23:15"] En siis tajua vieläkään, miten se voisi minuun liittyä.

ap

[/quote]

Huumeita, vauvoja, ulkomaankomennuksia, vääriä valintoja elämässä jne.

Hyvä, jos ei ole sulle tuttuja aiheita.

Vierailija
433/464 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 23:21"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 23:15"] En siis tajua vieläkään, miten se voisi minuun liittyä.

ap

[/quote]

Huumeita, vauvoja, ulkomaankomennuksia, vääriä valintoja elämässä jne.

Hyvä, jos ei ole sulle tuttuja aiheita.

[/quote]

Ootsä nähnyt sen?

ap

Vierailija
434/464 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tiedät mitä sanot kihlatulle?

Vierailija
435/464 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt ko. leffaa. Olen tuo, joka vastasi ensin kysymykseesi ja sitten nopeasti googletin itsekin. Tuskin kaverisi on tarkoittanut, että leffa on kuin kopio sinun elämästäsi. Ehkä pikemminkin niin, että siinä on samoja teemoja ja voisi olla sinulle hyvä idea nähdä se. Voisit saada uusia ideoita käsitellä omia ongelmiasi. 

Tämän kaverisi/ystäväsi lienee sellainen, joka tietää sinusta aika paljon. Ihan tyhjästä ei kukaan sanoisi "tajuut kyllä". Eli ehkä joku, joka on huolissaan sinusta.

En tiedä onko elokuvassa onnellinen vai surullinen loppu. En edes aio mennä katsomaan, kun ei ole minun tyyppiseni leffa.

Vierailija
436/464 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on hyvä ystävä. Ehkä mä käyn sen katsomassa, kun ihan pian käyn kotona, jos ehdin. Kävisin varmaan muutenkin.

ap

Vierailija
437/464 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 23:33"]

Joko tiedät mitä sanot kihlatulle?

[/quote]

En, en tiedä. Istuin tuolla ulkoportailla sauhuillakin, vaikka en ole sitä pitkään aikaa harrastanut. Pää on täynnä ajatuksia eikä ajatus siltikään kulje.

ap

Vierailija
438/464 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 23:41"]

Joo, on hyvä ystävä. Ehkä mä käyn sen katsomassa, kun ihan pian käyn kotona, jos ehdin. Kävisin varmaan muutenkin.

ap

[/quote]

Kauanko vielä viivyt ulkomailla? 

Toivottavasti sulla on hyvä viikonloppu vaikka siellä itseksesi oletkin. 

Vierailija
439/464 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööh... eli joku on tunnistanut sut tältä palstalta? Jos et ole puhunut näistä asioista edes juuri kenellekään... ja sitten joku suosittelee sulle leffaa jossa on samankaltaisia käänteitä kuin elämässäsi.....? Ehkä se tajuut kyllä oli viittaus siihen että sut on tunnistettu?

Vierailija
440/464 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 23:46"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 23:41"]

ap

[/quote]

Kauanko vielä viivyt ulkomailla? 

Toivottavasti sulla on hyvä viikonloppu vaikka siellä itseksesi oletkin. 

[/quote]

En enää kovin kauan. Mä voin aikaistaa kotiinpaluutani parilla viikolla, jos haluan ja hommat sujuu hyvin, mutta en tiedä, olenko valmis tulemaan vielä kotiin. Kyllä mun pitäisi. Ei tämä mikään hilpeä viikonloppu ole, mutta kyllä mä pärjään.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme