Hän ei tule mun luokseni :(
Mä olen sairaana enkä ole nähnyt rakastani vähään aikaan, mutta hän ei nyt halua tulla mun luokseni. Mulla on niin kova ikävä.
Kommentit (464)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 23:45"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 23:33"]
Joko tiedät mitä sanot kihlatulle?
[/quote]
En, en tiedä. Istuin tuolla ulkoportailla sauhuillakin, vaikka en ole sitä pitkään aikaa harrastanut. Pää on täynnä ajatuksia eikä ajatus siltikään kulje.
ap
[/quote]
Mitäs sauhuttelit?
Mä ymmärrän kyllä että joku voi pitää tätä satuilua viihdyttävänä mutta miten joku jaksaa oikein pistää aikaa ja vaivaa tällaseen vastailuunkin...? Siis kun osa oikein pohdiskelee ap:n tilannetta ja kirjottaa piiiitkiä vastauksia, osa jopa hiiltyy jne.
Nro 340, vastaisin sulle, mutta en voi, koska muutenhan sinäkin joutuisit syvemmälle tähän tarinaan :D.
t: se, joka selitti tuota leffaa
Siinä elokuvassa ongelmat johtuvat huumeista. Ei kai ystäväsi vihjaa että kihlattusi on syvemmällä ongelmassa kuin tiedätkään?
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 00:30"]
Siinä elokuvassa ongelmat johtuvat huumeista. Ei kai ystäväsi vihjaa että kihlattusi on syvemmällä ongelmassa kuin tiedätkään?
[/quote]
Ei. Kaikki on nyt ihan hyvin.
ap
Tylsä juttu oli sekin tänään illalla, että kihlattuni lähetti mulle lyhyen viestin, jossa käski mennä testeihin. Sehän on sinänsä järkevää (vaikka riski minimoitiin), mutta häneltä se kuulostaa enemmän rangaistukselta kuin huolelta, koska hän on ensin koskenut muhun ja vasta sen jälkeen käskee mennä testeihin. No, mä menen enkä tee siitä isompaa numeroa.
ap
"8-pallo kertoo Jessica Grabowskyn esittämästä Pikestä, nuoresta narkkarista, jonka elämä muuttuu perustavanalaatuisesti vankilassa syntyneen lapsen myötä. Paluuta tai edes halua menneisyyteen ei nuorella äidillä ole, mutta menneisyydestä irti pyristeleminen ei ole helppoa ilman tukiverkkoa.
Kuvaus äidin kamppailusta menneisyyttä huokuvan ympäristön ja tulevaisuuden mahdollisuuksia edustavan lapsen ristipaineessa luotaa varsin syvälle pysäyttävään yksilökurimukseen, jonka kautta avataan ajatuksia herättäviä näkymiä yhteiskuntamme toimintamekanismeihin. Elokuvan pelkistetyssä kerronnassa varsinkin pieneen lapseen kulminoituvat tilanteet vetävät hiljaiseksi.
Pike on lapsensa kanssa elokuvan inhimillisessä keskiössä. Tarinalliset ulottuvuudet rakennetaan Piken elämään liittyvien miesten kautta. Entinen miesystävä ja lapsen isä Lalli (Eero Aho) ja rikostutkija Kaski (Pirkka-Pekka Petelius) johdattelevat Pikeä haluamiinsa suuntiin. Lallille Pike on oman edun tavoittelun pelinappula, kun taas Kaski näkee nuoressa äidissä pilkahduksen toivoa, joka tulisi ohjata pois loputtomasta noidankehästä."
Piti kirjoittaa, mutta en tuon yhden viestin jälkeen.
ap
Yeah right. koska toihan on pahin mitä murulle on sanottu. En usko että 416 on muru.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 18:54"]
Piti kirjoittaa, mutta en tuon yhden viestin jälkeen.
ap
[/quote]
No älä nyt viitti, joku avohoitopotilas horisee.
Tämä av-Muru on niin fiktiiviä kuin olla vaan voi. Isä on välillä isä ja välillä faija. Muru, rikasta perijätär, miestennielijä, ulkomailla seikkaileva, menestyvä, naivi nuori nainen. Jatkuvasti tapahtuu kaikkea, ennemmän kun Salkkareissa ja Kauniissa sekä Rohkeissa viimeisen kolmen kuukauden aikana.
Aika uskotamtonta, eikös?
Menee todella paljon OT:ksi, mutta kun raskauden aiheuttamista muutoksista kehossa kerran puhuttiin sivulla 15 niin kysyisin, muuttuvatko rinnat (roikkuviksi) pakostakin? Entäs jos ei imettäisi? Mistä se rintojen muutos johtuu? Maidon pakkaantumisesta niihin? Auttaisiko rintapumpun käyttö?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 16:43"]
Menee todella paljon OT:ksi, mutta kun raskauden aiheuttamista muutoksista kehossa kerran puhuttiin sivulla 15 niin kysyisin, muuttuvatko rinnat (roikkuviksi) pakostakin? Entäs jos ei imettäisi? Mistä se rintojen muutos johtuu? Maidon pakkaantumisesta niihin? Auttaisiko rintapumpun käyttö?
[/quote]
Rinnathan kasvaa jo raskauden aikana, eivätkä ne samankokoisiksi sitten jää. Kun taas pienenevät, niin kai ne väkisinkin roikkuu kun niissäon enemmän ihoa kuin ennen raskautta. Että sanoisin että kyllä se raskaus vaikuttaa niihin, eikä sitten enää niin paljon se imettäminen.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 17:09"]
[/quote]
Rinnathan kasvaa jo raskauden aikana, eivätkä ne samankokoisiksi sitten jää. Kun taas pienenevät, niin kai ne väkisinkin roikkuu kun niissäon enemmän ihoa kuin ennen raskautta. Että sanoisin että kyllä se raskaus vaikuttaa niihin, eikä sitten enää niin paljon se imettäminen.
[/quote]
Ok. Kiitos asiallisesta vastauksesta.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 17:37"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Voi olla ettei kukaan usko mutta minulla ei muuttunut tippaakaan rintojen koko ja muoto vaikka imetin yli vuoden. Toistakin lasta. Se on yksilöllistä. Minulla ei ole paljon rasvakudosta rinnoissa, koko on B-C75. Tosiaankin OT...
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 18:01"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 17:37"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Voi olla ettei kukaan usko mutta minulla ei muuttunut tippaakaan rintojen koko ja muoto vaikka imetin yli vuoden. Toistakin lasta. Se on yksilöllistä. Minulla ei ole paljon rasvakudosta rinnoissa, koko on B-C75. Tosiaankin OT...
[/quote]
Mulla taas muuttui, vaikka imetin vain 4 kk yhtä lasta ja olen vain kerran ollut raskaana.
Erilaisia kaikki.
Taas täällä, ristiriitaisin tunnelmin. Toisaalta olisi ollut mukava jäädä kotiin, toisaalta haluan tehdä täällä hommat loppuun. Kävin katsomassa sittenkin sen leffan. Se oli rankka kokemus ja ymmärrän, miksi ystäväni käski mun katsoa sen. Itkin monessa kohtauksessa, niin vaikuttava se oli, ja tunnistin omat tunteeni monessa kohtaa. Aikaa oli kovin vähän kaikille jaettavaksi, joten olin liikkeessä lähes koko ajan päivisin. Mikään meidän välinen asia ei mennyt eteenpäin eikä taaksepäin, eikä niistä edes puhuttu.
ap
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 23:49"]
Ööööh... eli joku on tunnistanut sut tältä palstalta? Jos et ole puhunut näistä asioista edes juuri kenellekään... ja sitten joku suosittelee sulle leffaa jossa on samankaltaisia käänteitä kuin elämässäsi.....? Ehkä se tajuut kyllä oli viittaus siihen että sut on tunnistettu?
[/quote]
Eikä. Se oli ystävä, joka tietää mun kuvioni. Hänen kanssaan mä juttelen paljon.
ap