Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa kokemuksia Tangle Teezer ihmeharjasta?

Vierailija
06.03.2013 |

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sitten sorruin ostamaan. Onhan se ihan ok, mutta ei kyllä mikään ihmeharja vaikka sitä on sellaiseksikin tituleerattu... Mä olen kai niin kylmän realistinen, että kaikenlainen hurahtamislisä tuotekokemuksissa puuttuu.

Vierailija
42/74 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse ostin juuri omani ja kyllä tykkään! Tosi vaivaton harjata. Toivon, että katkenneita hiuksia olisi tulevaisuudessa vähemmän, toivottavasti tämä auttaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paksu alaselkään asti ulottuva tukka ja jonkin verran olen saanut takkujen kanssa taistella elämäni aikana. Ostin tämän Tangle teezerin muutama viikko sitten ja paras harjani se on ehdottomasti ollut tähän mennessä, vaikka kymmeniä erilaisia on tullut kokeiltua. Hiuksia lähtee huomattavasti vähemmän, tukka kiiltää ja on pehmeä. Takkujen selvittely ei ole enää jokailtaista piinaa, vaan nyt nautin kauniin tukkani harjaamisesta. Suosittelen!

Vierailija
44/74 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuelle tukalle sopii, paksulle ei. Ellei sitten vaivaudu sukimaan paksua tukkaa kerros kerrokselta, mihin ei ainakaan oma aikani riitä.

Käytin Tangle Teezeriä useamman kuukauden, kehuinkin sitä, kun tuntui niin hellävaraiselta jne. Sitten huomasin, että takahiusten alimmat kerrokset olivat alkaneet rastoittua (!), siis olivat jo niin pahassa takussa, että osa piti leikata auki. Ei sitä jotenkin huomannut, kun päällimmäiset hiuskerrokset olivat siistit ja sileät. Lyhyet piikit eivät kerta kaikkiaan yletä "puremaan" niihin alimmaisiin hiuskerroksiin, jos tukkaa on paljon kuten itselläni.

Vierailija
45/74 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 16:34"]

Ohuelle tukalle sopii, paksulle ei. Ellei sitten vaivaudu sukimaan paksua tukkaa kerros kerrokselta, mihin ei ainakaan oma aikani riitä.

Käytin Tangle Teezeriä useamman kuukauden, kehuinkin sitä, kun tuntui niin hellävaraiselta jne. Sitten huomasin, että takahiusten alimmat kerrokset olivat alkaneet rastoittua (!), siis olivat jo niin pahassa takussa, että osa piti leikata auki. Ei sitä jotenkin huomannut, kun päällimmäiset hiuskerrokset olivat siistit ja sileät. Lyhyet piikit eivät kerta kaikkiaan yletä "puremaan" niihin alimmaisiin hiuskerroksiin, jos tukkaa on paljon kuten itselläni.

[/quote]

No minä ainakin käytän harjaa sekä hiusten alta että päältä, jotta saan kaikki takut selvitettyä. Ja tosiaan märkään hiuksistoon TT puree jopa paremmin kuin kuivaan.

Toinen tosi hyvä, ellei vielä parempi, harja on Roger Paran aukiselvitysharja. Sitä saa lemmikkieläinkaupoista jopa halvemmalla kuin ihmisille tarkoitetuista kaupoista.

Vierailija
46/74 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 17:05"]

No minä ainakin käytän harjaa sekä hiusten alta että päältä, jotta saan kaikki takut selvitettyä. Ja tosiaan märkään hiuksistoon TT puree jopa paremmin kuin kuivaan.

[/quote]

Niin, no kuten sanoin, ohueen tukkaan TT on ihan bueno. Itselläni ei vaan kerta kaikkiaan riitä aika hiusten sukimiseen kerros kerrokselta, kun niitä on niin paljon. Mieluummin harjaan tavallisella, pitkäpiikkisellä harjalla, jolla saan hiukset kerralla selviksi.

t. nro 40

Vierailija
47/74 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon ohutta, piikkisuoraa lasimaista helposti pesussa takkuuntuvaa hiusta. Hiukseni ovat siis ns. paksut. Jos kyse on samasta neonvärisestä munuaisenmuotoisesta pehmeäpiikkisestä kapistuksesta, jonka ostin Sokoken kosmetiikkaosastolta, voin sanoa että se on LOISTAVA pestyjen märkien hiusteni selvittämiseen. Mietin jo lyhyisiin hiuksiin siirtymistä kun nyppi se ainainen repiminen. Nyt hiuksia irtoaa 70% vähemmän pestyjen hiusten selvitysvaiheessa. 

Vierailija
48/74 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaa rakastan TT:tä <3

Sopii hiuslaadulleni loistavasti, on pienikokoinen (=näppärä otta treeneihin ja uimahalliin mukaan), nätti väreiltään ja kaikin puolin maan mainio!

Vierailija
49/74 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa paksut hiukset, jotka saa selvitettyä tavallisella harjalla ainoastaan päältä harjaamalla? Heh, hyvä vitsi. Jos on oikeesti paljon hiuksia, ne on aina pakko selvittää kerroksittain, ihan sama millainen suka kyseessä.

Vierailija
50/74 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän tuotteen suosio on minusta huikean astroturffauksen ansiota :D! Ihan tavallinen muoviharja. Odotin jotakin edes himpun verran erikoisempaa/parempaa nettisuositusten perusteella. No, tytölle tuo kelpaa. Itse jatkan siis aitoharjasharjan käyttöä, joka on toistaiseksi paras harja luonnonkiharalle, paksulle ja pitkälle tukalleni.

Vierailija
51/74 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää suostu muuta käyttämäänkään. Selvittää ainakin mun tavallisen suomalaisen tukkani oikein hyvin. TT toisaalta kyllä lentelee kädestä lattialle vähän turhan usein oudon muotoilun takia, mutta se nyt on pientä sen rinnalla, miten hyvin se toimii. Ei katko hiuksia tai revi, mikä on hyvä kun kasvatan tukkaani.

Vierailija
52/74 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enään ikinä palaa takaisin tavalliseen harjaan! Tangle on niin paljon parempi, ei revi hiuksia ja takut lähtee repimättä :-)

Vierailija
53/74 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

te jotka omistatte molemmat mallit, onko eroa matkaversion ja tavallisen välillä?

Vierailija
54/74 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pettynyt Tangle Teezeriin. Ostin ja jäi käyttämättä parin yrityksen jälkeen. Eihän ne lyhyet piikit edes yltäneet hiusten läpi ja repivät mukanaan hiuksia huomattavasti enemmän kuin normaalisti käyttämäni harvapiikkinen kampa. Myös heti pesun jälkeen käytettynä, vaikka kyseessä oli sellainen erityisesti märkiin hiuksiin tarkoitettu malli.

Minulla on siis oikeasti (!) todella paksut,pitkät ja suorat hiukset. Yleensäkin ihmettelen sitä harhaluuloa, että harja muka olisi parempi kuin harva kampa. Luin joskus jonkun ammattilaisen kirjoittaman artikkelinkin, jossa kerrottiin, että tämä on vain sitkeässä istuva kuvitelma. Ja näenhän ihan omin silminkin, että hiuksia jää kampaan huomattavasti vähemmän ja hiukseni ovat selvemmät ja sileämmät ilman mitään kiskomisia. Kamman vain tosiaankin pitää olla hyvälaatuinen ja harvahko.

Vierailija
55/74 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 18:21"]

te jotka omistatte molemmat mallit, onko eroa matkaversion ja tavallisen välillä?

[/quote]

Matkaversio on pienempikokoinen, ja siinä harja päälle asettuu muoviosa, joka suojaa piikkejä vääntymiseltä kassissa.

Mulla on molemmat ja pidän. Hiukset lapaluihin asti olevat normaalipaksuiset luonnonkiharat, jotka harjaan märkänä jätettävän hoitoaineen kanssa, päivällä pari kertaa kannettavalla ja illalla ennen nukkumaanmenoa harjaan ennen nutturallelaittoa. Ei ole mitään takkuongelmaa. Aamuisin harjaan päältä ja illalla nutturaa laittaessa myös alhaalta nopeasti (pää alaspäin).

Vierailija
56/74 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin petyin harjaan. Oli aluksi hankala käyttää (ja nykyisinkin putoaa usein lattialle) ja alussa tuntui raapivan päänahkaa. Nykyisin käytän tätä enemmän kuin muita harjojani, mutten huomaa mitään ihmeellistä eroa: hiuksia lähtee samanverran kuin ennenkin eikä takut aukea helpommin.

Vierailija
57/74 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin alennuksesta tilata o: pakko kokeilla o; jos ei sovi niin annan äidille :)

Vierailija
58/74 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko se tosi kiharaa tukkaan? siis sellaisin, jossa kiharan läpimitta on 2-3 milliä?

Vierailija
59/74 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko se tosi kiharaa tukkaan? siis sellaisin, jossa kiharan läpimitta on 2-3 milliä?

Vierailija
60/74 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei avaa tyttären eikä minun kiharoita hiuksia. Menee kyllä läpi suht hyvin, koska osa piikeistä lyhyempiä, mutta ei avaa takkuja.