Kertokaa kokemuksia Tangle Teezer ihmeharjasta?
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 14:07"]
Ja helposti käy niin, jos tyttö itse harjaa, että vain pintahiukset on selvät ja siellä pohjalla on edelleen takkuja.
[/quote]
Joo, just näin. Ne piikit on niin lyhyet, etteivät jaksa pureutua paksuun tukkaan.
Kutonen
Surkea värkki. En suosittele haaskaamaan siihen rahoja.
Mä tykkään. Tytöllä paksu ja pitkä tukka ja hän sanoo harjalla harjausta silittämiseksi.
Avaa meidän kaikkien hiuksista takut parilla vedolla ja on tosi käytännöllinen. Meillä on kuppimallinen johon saa harjan ja kuppiin pompulat ja pinnit talteen.
Meillä tykkää äiti ja tytär. Kummallakin paksu tukka (paljon hiuksia siis), mutta lapsella ohuempi hiuslaatu, luonnonkiharat kummallakin. Hiukset katkeilevat vähemmän, ja lapsi ei enää muuta harjaa haula käyttää kun tuolla kuulemma sattuu vähiten. Lapsella meinaa helposti jäädä takkuja hiusten "alle", mutta sama ongelma on ollut kaikkien harjojen kanssa.
Itse olen kokeillut harjoja joissa on pitkät jäykät (muttei kovat) muovipiikit, ohuet metallipiikit joissa nuppi päässä ja luonnonharjas, lapsella on ollut harjoja joissa jäykät pitkät muovipiikit (raapivat) ja luonnonharjas (ei selvittänyt kunnolla).
Näähän on makuasioita ja riippuu paljon paitsi hiuslaadusta myös esim. siitä kuinka herkkä päänahka on ja millainen on oma "harjauskäsiala" vai miksi sitä sanoisi, siis se tapa millä tykkää hiuksensa harjata :) Meille tuo sopii, mutta tiedän kyllä että kaikki eivät tykkää.
Märkiin hiuksiin jes, mutta muotoilu on pienikätiselle ihan perseestä.
Mulle tosi hyvä, mulla on pitkä ja paksu, kihara tukka. Toisaalta tyttären hentoon, suoraan mutta takkuuntuvaan tukkaan ei toimi selvittämiseen ollenkaan hyvin.
Harja on ollut parempi kuin odotin. Minulla on pitkät, ohuet hiukset, ja aikaisemmin ne olivat oikeastaan jatkuvasti enemmän tai vähemmän takussa. Nykyään harjaan pari kertaa päivässä, ja hiukset pysyvät ihmeen selvinä ja sileinä. Olen vasta nyt saanut tietää, millaiset hiukset minulla "oikeasti" on, sillä aiemmin pieni takkuisuus teki hiusten ulkonäöstä vähän epämääräisen
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 16:52"]
Harja on ollut parempi kuin odotin. Minulla on pitkät, ohuet hiukset, ja aikaisemmin ne olivat oikeastaan jatkuvasti enemmän tai vähemmän takussa. Nykyään harjaan pari kertaa päivässä, ja hiukset pysyvät ihmeen selvinä ja sileinä. Olen vasta nyt saanut tietää, millaiset hiukset minulla "oikeasti" on, sillä aiemmin pieni takkuisuus teki hiusten ulkonäöstä vähän epämääräisen
[/quote]
Ei mikään harja pidä hiuksia suorana! Ei sillä mitään jälkivaikutusta ole, hyvänen aika.
Minusta yliarvostettu kapistus. Ei sovi minun paksulle ja luonnonkiharaiselle hiukselle. Jäänyt käyttämättä :P
Mulla on paksut, pitkät, suorat hiukset, joihin tulee talvisin aina niskaan valtava takku, kun takin kaulus ja kaulahuivi "hankaa".
Jouluksi tuli Tangle Teezer ja takkuongelmaa ei ole ollut.
Muutama isompi takku on ollut, niissä on ollut hiukan repimistä, mutta on hyvä harja ja tuntuu hyvältä. Mulla toi harja sitten taas tekee hiukset hiukan sähköisemmiksi kuin aiemmin käyttämäni puinen harja.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 16:54"]
[/quote]
Ei mikään harja pidä hiuksia suorana! Ei sillä mitään jälkivaikutusta ole, hyvänen aika.
[/quote]
"Selvinä ja sileinä", mistä sen suoran tuohon kekkasit?
Ja aivan hyvin harjalla voi muotoilla suoraksi MIKÄLI harjaa märkää tukkaa. Älä puhu höpöjä.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 16:54"]
[/quote]
[/quote]
"Suoruudesta" puhuit sinä, en minä. Eikä minulla ole mitään tieteelliseen tutkimukseen perustuvaa näyttöä harjan vaikutuksesta hiusten sileyteen. Silti esimerkiksi äitini, joka ei tiennyt koko harjasta mitään, huomautti hiusteni näyttävän jotenkin sileämmiltä kuin aikaisemmin. Sellainen teoria tulee mieleen, että kun aiemmin käytin hiuksilleni ja/tai harjaamistekniikalleni sopimatonta harjaa, jouduin käyttämään enemmän aikaa ja voimaa takkujen selvittämiseen, mikä vaurioitti hiuksia. Vaurioituneet hiukset menivät helpommin takkuun. Sitten syntyy sellainen kierre, että hiukset ovat takussa, minkä vuoksi niitä täytyy selvittää jatkuvasti, minkä vuoksi ne kuluvat ja menevät taas enemmän takkuun. Tangle Teezer selvittää takut ihan muutamalla vedolla, minkä vuoksi hiukset pysyvät parempikuntoisempina ja sileämpinä.
En myöskään yritä väkisin kaupata tätä harjaa kenellekään ja uskon, että joillekin se ei sovi ollenkaan. Halusin vain kertoa, että minun kohdallani se on ollut maineensa veroinen ihmeharja.
Tänään saapui omani. 6 vanhaa hiusharjaa lähti roskikseen. Paras tuote, mitä olen koskaan käyttänyt . Luulin jo oikeasti etten saa ikinä näitä niskatakkuja auki. Yleensä suihkun jäljeen yritän selvittää hiuksia yksitellen, siihen menee ikuisuus , koska harjat repee niitä takkuja hiusten kanssa. Hiukset kiiltä, ei yhtäkään uutta takkua ilmestynyt, päänahka sai hyvän hieronnan, tuntuu, et olisin käynyt jossain päähironnassa, verenkierto vahvistui, tykkään! Ostan nyt jouluksi sukulaisille lahjaksi, mainio tuote
Astroturfing tai astroturffaus tarkoittaa maksettujen mielipiteiden hyödyntämistä viestinnässä. Astroturffauksessa mainostaja tai poliittinen ryhmä joko maksaa todellisille ihmisille suosiollisista lausunnoista tai luo keksittyjä henkilöllisyyksiä saadakseen positiivista näkyvyyttä mediassa.[1] Astroturffauksessa yritetään luoda vaikutelma siitä, että ruohonjuuritasolla on laaja tuki jollekin politiikalle, henkilölle tai tuotteelle, vaikka todellisuudessa tällaista tukea ei ole. Astroturfingissa käytetään yleisön harhautukseen tekaistuja henkilöllisyyksiä sekä keksittyjä painostusryhmiä. Näin uskotellaan, että astroturfingin avulla markkinoitu näkemys vastaa yleistä mielipidettä.[2] Sana on peräisin AstroTurf-nimisestä tekonurmesta. Käsitteen suomenkielisiksi vastineiksi on esitetty muun muassa valekannatusta, mielipidelannoitusta, lumetusta ja palkkatrollausta [3].
paljonko ap tienaa tästä keskustelusta?
Mä tykkään. Enkä tienaa mitään, itse tilasin briteistä sen vuosi takaperin ja vieläkin toimii kuin unelma.
ja vinkkinä myös muille, tilasin omani ebaysta,maksoi 10e,ovimies toi suoraan ovelle 5 pv päästä tilauksesta :)
Meillä tyttö tykkää, ei anna harjata muilla. Aika kauan sillä kyllä saa harjailla jotta takut saa selviksi. Ja helposti käy niin, jos tyttö itse harjaa, että vain pintahiukset on selvät ja siellä pohjalla on edelleen takkuja. Mutta ihan ok harja ja hintansa väärti.