Prisma oli tänään juhannusaaton aattona klo 13:00 helvetin esikartano
Kommentit (28)
Olisi ollut asiaa myös apteekkiin, kurkkasin ovelta sisälle ja totesin että antaa olla. Alkoon ei onneksi ollut mitään asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kävin aamu 9 ja aika hiljaista oli.
Nopeasti se eskaloitui.
Meidän Prisma on auki klo 23 saakka.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut asiaa myös apteekkiin, kurkkasin ovelta sisälle ja totesin että antaa olla. Alkoon ei onneksi ollut mitään asiaa.
Kiitos.
T farmaseutti
Miksi menet tuohon aikaan? Aamuisin on aina hiljaista.
Vierailija kirjoitti:
Meidän Prisma on auki klo 23 saakka.
Sinne saakka siis helvettiä luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi menet tuohon aikaan? Aamuisin on aina hiljaista.
Töissä puoli yhteen tänään.
Minä kävin jo tiistaina yrittämässä ostaa juhannusruuat, mutta missään ei ollut päiväyksiä juhannuksen yli. Tänään kun kävin aamulla uudestaan, niin nyt päiväyksiä riitti viikon-kahden päähän. Eli ihan turhaa on aina yrittää tehdä ostoksia etukäteen.
Se oli sitä jo eilen kello viiden ja kuuden välillä.
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin seitsemältä. Oli jo aika tukalaa.
Kellä on varaa käydä kaupassa?? Itse syön vuohenputkea ja voikukkia.
Mä kävin cittarissa 9:30 ja melko rauhallista oli vielä. Mies kävi alkossa samaan aikaan, eikä sielläkään ollut vielä ruuhkaa siihen aikaan
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin jo tiistaina yrittämässä ostaa juhannusruuat, mutta missään ei ollut päiväyksiä juhannuksen yli. Tänään kun kävin aamulla uudestaan, niin nyt päiväyksiä riitti viikon-kahden päähän. Eli ihan turhaa on aina yrittää tehdä ostoksia etukäteen.
Ja ne keräilykärryt täytti joka paikat aamulla. Jos ei väkeä ollut ihan tungokseksi asti niin kyllä niitä ylileveitä keräilykärryjä oli tukkeena joka välissä.
Vierailija kirjoitti:
Kellä on varaa käydä kaupassa?? Itse syön vuohenputkea ja voikukkia.
TÖIHIN! menemällä tuostakin ongelmasta pääsisi. Mutta kun se on NIIIIIIIIIN mukavaa demaroida ja olla kelalla töissä elättinä, niin syö sitten niitä rehuja. Sehän on ihan oma valinta : )
Oli pitkä jono ja jonotin puoli tuntia. Ihmisillä oli kärryt täynnä tavaraa aja lkoholia oli monella laatikko kaljaa.
Menen vasta huomenna loppuiltapäivästä. Kyllä siellä vielä jotain makkaraa ja lihoja on jäljellä. Helpompi ostellakin kun valikoima on vähän suppeampi.
Vierailija kirjoitti:
Oli pitkä jono ja jonotin puoli tuntia. Ihmisillä oli kärryt täynnä tavaraa aja lkoholia oli monella laatikko kaljaa.
No ei kai tätä nykymenoa selvin päin kukaan kestä
Jaa, meidän paikallisessa Prismassa oli ihan kuollutta äsken. Pk-seutu.