Kertokaa kokemuksia Tangle Teezer ihmeharjasta?
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 18:00"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 16:52"]
Harja on ollut parempi kuin odotin. Minulla on pitkät, ohuet hiukset, ja aikaisemmin ne olivat oikeastaan jatkuvasti enemmän tai vähemmän takussa. Nykyään harjaan pari kertaa päivässä, ja hiukset pysyvät ihmeen selvinä ja sileinä. Olen vasta nyt saanut tietää, millaiset hiukset minulla "oikeasti" on, sillä aiemmin pieni takkuisuus teki hiusten ulkonäöstä vähän epämääräisen
[/quote]
Ei mikään harja pidä hiuksia suorana! Ei sillä mitään jälkivaikutusta ole, hyvänen aika.
[/quote]
"Selvinä ja sileinä", mistä sen suoran tuohon kekkasit?
Ja aivan hyvin harjalla voi muotoilla suoraksi MIKÄLI harjaa märkää tukkaa. Älä puhu höpöjä.
[/quote]
No ei pidä "selvinä ja sileinäkään". Ihan oikeasti, hiusharjoilla ei ole jälkivaikutuksia.
Ostin kun sitä täällä niin hehkutettiin. Minusta se ei ole tavallista harjaa kummoisempi. Pitkän tukan latvoja on vaikea takaa harjata, jos ei tuo hiuksia tuohon sivulle. Käsi ei riitä, kun ei ole harjan varren tuomaa jatkoa apuna. Alussa myös tiputin sitä jatkuvasti lattialle, muotoilu on hankala pienikätiselle. Olen syksystä asti käyttänyt kuitenkin ainoastaan noita (minulla on sekä tavallinen että matkamalli) ja hiukset ovat kuten ennenkin. En ole huomannut edes, että lähtisi hiuksia vähemmän tms. Ihan jees se siis on, mutta ei mikään maata mullistava.
Itselläni on käytössä Tarjoustalosta parilla eurolla ostettu klassinen hiussuka. Ajanee saman asian, eli selvittää hiukset helposti.
Meillä se on ainoa harja jolla saa lasten (ala-asteikäiset tytöt) hiukset harjata! Ei satu eikä revi, loistokapistus.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 18:00"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 16:52"]
Harja on ollut parempi kuin odotin. Minulla on pitkät, ohuet hiukset, ja aikaisemmin ne olivat oikeastaan jatkuvasti enemmän tai vähemmän takussa. Nykyään harjaan pari kertaa päivässä, ja hiukset pysyvät ihmeen selvinä ja sileinä. Olen vasta nyt saanut tietää, millaiset hiukset minulla "oikeasti" on, sillä aiemmin pieni takkuisuus teki hiusten ulkonäöstä vähän epämääräisen
[/quote]
Ei mikään harja pidä hiuksia suorana! Ei sillä mitään jälkivaikutusta ole, hyvänen aika.
[/quote]
"Selvinä ja sileinä", mistä sen suoran tuohon kekkasit?
Ja aivan hyvin harjalla voi muotoilla suoraksi MIKÄLI harjaa märkää tukkaa. Älä puhu höpöjä.
[/quote]
No ei pidä "selvinä ja sileinäkään". Ihan oikeasti, hiusharjoilla ei ole jälkivaikutuksia.
[/quote]
Hiusharja A vaurioittaa hiuksen pintaa ja tekee siitä karhean. Hiusharja B on hellävaraisempi hiuksille. Kummallakin harjalla harjatut hiukset ovat kuitenkin ihan yhtä selvät ja sileät, koska hiusharjoilla ei ole jälkivaikutuksia. Millä keinolla tai välineellä mielestäsi tarkkaan ottaen saadaan näitä jälkivaikutuksia hiuksiin? Eikö millään hiustenhoitovälineillä tai niiden materiaaleilla ole vaikutuksia hiusten kuntoon ja tuntumaan, vai koskeeko tämä jälkivaikutusten puute vain hiusharjoja? Vai onko jälkivaikutus jotain muuta kuin se, miltä hiukset näyttävät ja tuntuvat?
Ihana harja! Mulla on hennot ja helposti katkeilevat hiukset. Nyt noin puolen vuoden käytön jälkeen ihan selvästi hius paremmassa kunnossa kun ei enään katkeile. Mulla vaalennettu hius ja se on vaan pakko märkänä harjata. Nyt selviän siitäkin "urakasta" muutamalla vedolla. Muita harjoja en juurikaan enään käytä :)
Mulla paksut keskipitkät hiukset jotka on TODELLA paksut... Kyseinen harja vaan katkoo ja ohentaa hiuksia paljon, en tykkää :/
Minulla tuo harja putoaa koko ajan käsistä samoin äidilläni.
Meidän pitkähiuksiset tytöt ei suostu enää muita käyttämään. Se on kyllä totta että lentää helposti kädestä, turhan liukas pinta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla tuo harja putoaa koko ajan käsistä samoin äidilläni.
Ostin itselle matkaversion, se on tarpeeksi pieni. Ongelma on lähinnä se, että harja suoristaa luonnonkiharan tukan.
Paras harja jota olen ikinä käyttänyt :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla paksut keskipitkät hiukset jotka on TODELLA paksut... Kyseinen harja vaan katkoo ja ohentaa hiuksia paljon, en tykkää :/
Mulla sama! Harmittaa, että otin testiin koko kapistusta, kun repinyt hiuksia todella paljon. Palaan nyt afrokampaan, jota käyttänyt 20 v.
Sopii minulle. En usko, että saisin millään muulla harjalla vaalennettuja raitoja pesun jälkeen repimättä selvitettyä. En olekaan tuon vaalennuksen jälkeen käyttänyt muita harjoja. Omani ostin Tokmannilta, en muista mitä maksoi, tuskin paljon.
Eihän hiuksia saa harjata märkinä? Luonnonharja ei vaurioita hiusta,mutta takkujen selvittelyyn menee enemmän aikaa kuin normaalilla muoviharjalla.