Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Lidlissä mitään ärsyttävää vai onko se vain niin hiton hyvä?

Vierailija
18.06.2026 |

Miten tuntuu, että Lidl on ollut viime vuodet jonkinlaisessa "ylistyksen kehässä." On yleensä hintavertailujen halvin, niiden tuotteet voittaa useita vertailuja, mainokset on joskus olleet hyviä ja erilaisia ja niihin on panostettu isosti, tietyt ihmiset ihailee kyseistä kauppaa aivan estoitta, ostavat jopa niiden väreillä ja logoilla varustettuja asusteita jne. jne. 

Itse olen kauppojen "sekakäyttäjä" eli käyn kaikissa kaupparyhmissä ja jopa saman ryhmän erikokoisissa myymälöissä ihan miten sattuu huvittamaan.   

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäviihtyisä, varastomainen ja ruma.

Vierailija
2/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mikää kaupoistakaan täydellinen ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se, että hevidtä on usein iltapäivällä jo viety muut, kuin kätyset.

Omassa ostoskorissa myös ässä on halvempi. Mutta tiedän, että riippuu mitä ostaa, käyttääkö kampanjatotteita ja laskeeko bonuksia.

Vierailija
4/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa ostoskorissa myös ässä on halvempi. Mutta tiedän, että riippuu mitä ostaa, käyttääkö kampanjatotteita ja laskeeko bonuksia.

En ymmärrä tuota ensimmäistä lausettasi.

Toisesta lauseesta olen samaa mieltä: itsellä kanssa aika vakio tuotevalikoima mitä yleensä ostan ja ne eivät välttämättä ole ollenkaan tarjouksissa tai kamppanjoissa silloin kun niitä on ostettava.

Ap

Vierailija
5/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman surkein maustevalikoima. Sieltä ei saa kuin muutamaa perusmaustetta.

Vierailija
6/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisesta lauseesta olen samaa mieltä: itsellä kanssa aika vakio tuotevalikoima mitä yleensä ostan ja ne eivät välttämättä ole ollenkaan tarjouksissa tai kamppanjoissa silloin kun niitä on ostettava.

Ap

Kaksi harmin aihetta tulee mieleen. Se, ettei aina ehdi saada mukaan paperista mainoslehteä.  Ne loppuvat varmaankin heti, kun niitä tulee kauppaan. Toinen on isoille koululaisille tarkoitetut hammasharjat kahden pakkauksissa. Niissä lukee, että harjia on pehmeä, siis soft, mutta oikeasti harjasten päät ovat kovat ja terävät ja raapivat hampaita ja ikeniä inhottavasti. Olen luultavasti joskus perotestoinut liikkeelle kirjallisesti, mutta selvästi turhaan.

Vierailija
7/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suppea valikoima, tylyt kassat. 

Vierailija
8/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäviihtyisä, varastomainen ja ruma.

Myös asiakaskunnassa on usein toivomisen varaa. Lidlissä on kieltämättä yksittäisiä hyviä tuotteita ja toisinaan hyviä lyhytaikaisia tuote-eriä, mutta ostopaikkana se on epämiellyttävä. Ja kokonaisuutena valikoima ei ole hyvä.

Vierailija
9/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin ongelma on se, ettei sieltä löydä koskaan kaikkea. Aina pitää käydä mafiakaupassa lisäksi paikkaamassa puutteet. Lidlistä voi puuttua ihan mikä tahansa arjen juttu. Milloin hiiva, milloin laastari, mutta aina joku. Nyt ne lopetti niiden hyvien oliivien myynnin, joita siellä oli vuosikaudet. Ilmeisesti ne hankkii kaiken hinta edellä, ja jos ei puoli-ilmaiseksi saa ostettua, niin anti olla ja nakkaa paskat sille mitä asiakas odottaa?

Vierailija
10/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy. En jaksa tutustua valikoimaan, liian outoja, täällä ihan tuntemattomia merkkejä. Pahinta on ne vaihtuvat krääsät. Ei ole minun kauppani. 

T. Saksasta

Vierailija
11/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää niistä kalsari-uimarengas-akkuporakone-kattila -hyllyistä, jotka ovat aina sikinsokin ja täynnä  revittyjä tuotepakkauksia. En siis itse osta ko. tuotteita Lidlistä, mutta on vain pistänyt silmään ohikulkiessa.

Vierailija
12/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä siitä että kassahenkilöt porisee  niihin korvanappi/mikrofooni hässäköihin kesken ostosten piippausten.

Viimeks alkoi jutteleen ja minä kysymään et anteeks mitä niin pölisi toiselle myyjälle..

Pahoitteli kyllä, siitä pojot.

Vierailija
13/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan yhtään sovi minulle. Käyttämäni perusainekset saan halvemmalla muualta ja usein pitää ostaa lisäksi tiettyjä mausteita, kastikkeita, öljyjä, nuudeleita tmv. eikä niitä ole lidlin valikoimassa.

Vierailija
14/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää, että hinnat on tuotteen yläpuolella, kaikialla muualla ne on alla ja en ikinä tule oppimaan lidlin hintalappulogiikkaa. Ruokavalikoima on aika pieni, kun puoli kauppa on vaatteita, leluja ja muuta tavaraa.

Vierailija
15/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on konseptina erittäin nerokas. Eihän sitä voi kun arvostaa, vaikka siellä ei juuri asioisikaan. 

Vierailija
16/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeisia vihanneksia ja väärin laskutettuja hintoja eli ei ole Lidl täydellinen.

Vierailija
17/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidl on konseptina erittäin nerokas. Eihän sitä voi kun arvostaa, vaikka siellä ei juuri asioisikaan. 

Jotain tuollaista siellä tosiaan täytyy olla, joku mystinen "se jokin". 

Ap

Vierailija
18/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sori. Hevistä, eli hedelmät ja vihannekse on usein loppu tai jäljellå vaan kätyset  eli surkeet. Ainakin meillä Jkl valikoima on pieni.

Vierailija
19/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko työntekijöiden olosuhteet hyvät?

Vierailija
20/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on paljon hyvääkin, mutta en ikinä osta esim. valmiita kanatuotteita. Jotain thaimaalaisia hirvityksiä suonineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän