Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelottaako roikottaa jalkaa sängynreunan yli? Mikä olio jalastasi nappaa kiinni?

Vierailija
05.03.2019 |

Mä en pysty, on sellainen olo että siitä nappaa joku, esim se Ringin mustahiuksinen tyttö😱

Kommentit (188)

Vierailija
121/188 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sieltä mikään nappaa. Ei Muumimörköä ole olemassa.

Vierailija
122/188 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään et siellon joku olio/hirviö yleensä, murhaajakin käy joskus mielessä. Naurettavaa, mutta totta!

N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/188 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.Mä en pysty, on sellainen olo että siitä nappaa joku, esim se Ringin mustahiuksinen tyttö

Pystyt kuitenkin joka päivä istumaan wc-pytyllä, vaikka silloin sinua ihan oikeasti voi puraista rotta, tai käärme ahteriin? Ringin mustahiuksista tyttöä sen sijaan ei ole olemassa.

Vierailija
124/188 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekalla luokalla olin talvileirillä, ja isommat tytöt kertoivat kauhujuttua nukesta joka kasvatti torakynnet yöllä ja raateli omistajatytön. Aloin itkemään kesken tarinan hysteerisenä ja peitin korvani. Nukuin piiiiiiiitkän aikaa pussilakanan sisällä ettei se nukke raatele vatsaani yöllä auki 😅 Ikää nyt 28, ja kyllä sitä joskus jalkaa sängynreunan ulkopuolella pitäessä tulee millisekunnin kauhu, että joku nappaa sängyn alta. Vaikka ei sinne kyllä kovin helposti mahdu.

Apua, olin unohtanut tuon torakyntisen nuken ihan kokonaan! Muistan pelänneeni sitä ihan hirveästi, olikohan se tarina jossain kauhujuttukirjassa, ainakin näen mielessäni kuvan siitä nukesta hrrr D:

Taisi olla ainakin Kehtolaulu luurangolle-kirjassa 🤔 Ja tuon kummituskirjasarjan kaikissa kirjoissa on inhottava kuvitus :D

Vierailija
125/188 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samara

Vierailija
126/188 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ted Bundy tai joku muu hullu killer

Vierailija
127/188 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freddy Kruger sängyn alla ja Se kylppärin ritilän alla...jotkut lapsuuden ja nuouuden pelot ei sammu ikinä ilmeisesti, vanhainkotiinkin takuulla seuraavat :D N42

Vierailija
128/188 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.Mä en pysty, on sellainen olo että siitä nappaa joku, esim se Ringin mustahiuksinen tyttö

Pystyt kuitenkin joka päivä istumaan wc-pytyllä, vaikka silloin sinua ihan oikeasti voi puraista rotta, tai käärme ahteriin? Ringin mustahiuksista tyttöä sen sijaan ei ole olemassa.

Tosikko.

Vierailija
129/188 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen menin sulkemaan rullaverhon ja  minun oli tarkoitus kiertää sänky, sillä lapseni nukkui vieressäni siinä ikkunapuolella enkä aikonut hypätä tämän niskaan mutta makuuhuoneen pimettyä minuun iski varmuus että kylmät sormet kietoutuvat nilkkani ja pomppasin paniikissa sänkyyn kontaten lapsen jalkojen ohi :D

Ja ikää on... 38 vuotta. En kai ikinä pääse tästä pelostani ! Toinen on, etten katso yöllä peileihin.

En minäkään katso yöllä peiliin ja ikää 42 vuotta 😀

Tää on mulle ihan uusi juttu. Mikä tää peilipelko on? Ootteko te yöllä niin rumia vai mitä?

Yöllä joko ei näy oma peilikuva vaan pelkkää tyhjää tai sitten se kuva tekee eri asiota mitä itse tai sitten siellä olkapään takana näkyy joku esim. viikatemies tms

Nimimerkki: liikaakauhuleffojanähnyt 😬

Vierailija
130/188 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Olin kokonaan unohtanut nuo nuket. Mua pelotti kaikki nuket pienenä ja piilotin ne kaapin pohjalle. Mulla oli yks nukke josta joku sanoi että on ihan oikean hiuksen oloiset hiukset. Luulin sitten että ne hiukset kasvaa ja jos nekin kerran "elää" niin sitten elää koko nukke ja tietysti nappaa jalasta kiinni.

Vierailija
131/188 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei pelota, vaan kiihottaa, jos Juha Sipilä tulis sängyn alta nuolemaan ulkopuolelle lipsahtanutta jalkaani.

Vierailija
132/188 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiili siellä vaanii

Vierailija
133/188 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin kamala flunssa ja kurkkukipu että jätän jalan roikkumaan reunan yli yöksi, Mörkö lopeta kärsimykseni !

Toisaalta villasukassa muhineet hikivarpaat taitavat ajaa kaikki hirviöt tiehensä...

Vierailija
134/188 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun käsi tai vielä pahempaa: Käärme.

Vierailija
135/188 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Fright Nightin blondi jonka suu aukeaa luonnottomasti.

Vierailija
136/188 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kissahan on se olio joka siihen jalkaan silloin nappaa kiinni ja herättää keskellä yötä.

Vierailija
137/188 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenita Airisto

Vierailija
138/188 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa. Eikä minulla edes ole kissaa. Ne on p e l o t t a v i a.

Vierailija
139/188 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota mikään olio, vain ainoastaan se että jalka tulee kipeäksi.

Vierailija
140/188 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EX-Vaimo