Voitin 100 euroa ja hävisin kaikki. Ottaa päähän ääliöisyyteni.
Voitin parista eri pelistä yhteensä 103 euroa. Ajattelin, että nyt on pirunmoinen tuuri, joten pelasin lisää. Yhtäkkiä olin hävinnyt kaikki. Söin samalla pelatessani puolikkaan kuivakakun ja kauhean määrän karkkia.
Kyllä nyt vitůttaa.
Kommentit (17)
Älä nyt. Tuo on pelien tarkoituskin.
Olet niitä k*sipäitä jotka luulevat että pelaamalla rikastuu. Itse asiassa köyhdyt joka ainoan kerran kun kosket niihin peleihisi...
Sori, ei irtoa multa haukkumiset. "Ääliöisyyteni" oli niin hyvä muotoilu, että tulin kehumaan sitä.
Pelasitko omilla vai kaverin rahoilla?
Vierailija kirjoitti:
Olet niitä k*sipäitä jotka luulevat että pelaamalla rikastuu. Itse asiassa köyhdyt joka ainoan kerran kun kosket niihin peleihisi...
Kuule, tiedän yhden tyypin joka laittoi neljä riviä eurojaskaa, kone arpoi. Voitti monta kymmentä miljoonaa. Mitä tähän sanot?
Voitin viikko sitte pitkävedosta 350 ja pari päivää sitten 250. Viime yönä voitin paffin nettipokerista 600 euroa. Pari tuntia sitten voitin s marketin pokerista 80 euroa. Tosi hyvä tuuri ollut viime aikoina. Laitan jääkiekkoon yleensä 4-5 tasapeliä pitkävetoon tai ainakin sen voittamaan jolla on iso yli 4 kerroin. Silloin saa paljon rahaa jos osuu ja viime aikoina on osunut hyvin. Jokunen viikko sitten voitin 2700 euroa pitkävedosta koska mulla oli pitkävedosta 5 oikein ja niistä 3 tasapeliä ja kaksi vierasvoittoa, oli 2 euroa panos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, tiedän yhden tyypin joka laittoi neljä riviä eurojaskaa, kone arpoi. Voitti monta kymmentä miljoonaa. Mitä tähän sanot?
Varmaan pelannut sitä ennen kymmenillä miljoonilla joo, mutta niistä häviöistähän ei pahemmin huudella.
Pelikassaa aluksi noin kymppitonni. Sitten pelaamaan vetoja. Panokset vähintään 100 euroa. Ei muuta kuin tienaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan pelannut sitä ennen kymmenillä miljoonilla joo, mutta niistä häviöistähän ei pahemmin huudella.
Miksi sunkin pitää aina jauhaa paskaa?
Vierailija kirjoitti:
Pelikassaa aluksi noin kymppitonni. Sitten pelaamaan vetoja. Panokset vähintään 100 euroa. Ei muuta kuin tienaamaan.
No näin. Miksi kaikki eivät pelaa ja rikastu helposti ja vaivattomasti??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näin. Miksi kaikki eivät pelaa ja rikastu helposti ja vaivattomasti??
Täytyy myös ottaa muutenkin selvää, mitä ja ketä kannattaa veikata.
Vierailija kirjoitti:
Sori, ei irtoa multa haukkumiset. "Ääliöisyyteni" oli niin hyvä muotoilu, että tulin kehumaan sitä.
Kiitos. Se syntyi melkein puolivahingossa, kun yritin kirjoittaa ääliömäisyyteni.
Voitin 10 sentin panoksilla.
Tulkaa nyt ees haukkumaan mut.