Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitin 100 euroa ja hävisin kaikki. Ottaa päähän ääliöisyyteni.

Vierailija
04.12.2025 |

Voitin parista eri pelistä yhteensä 103 euroa. Ajattelin, että nyt on pirunmoinen tuuri, joten pelasin lisää. Yhtäkkiä olin hävinnyt kaikki. Söin samalla pelatessani puolikkaan kuivakakun ja kauhean määrän karkkia.

Kyllä nyt vitůttaa. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa nyt ees haukkumaan mut.

Vierailija
2/17 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt. Tuo on pelien tarkoituskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niitä k*sipäitä jotka luulevat että pelaamalla rikastuu. Itse asiassa köyhdyt joka ainoan kerran kun kosket niihin peleihisi...

Vierailija
4/17 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, ei irtoa multa haukkumiset. "Ääliöisyyteni" oli niin hyvä muotoilu, että tulin kehumaan sitä.

Vierailija
5/17 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasitko omilla vai kaverin rahoilla?

Vierailija
6/17 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet niitä k*sipäitä jotka luulevat että pelaamalla rikastuu. Itse asiassa köyhdyt joka ainoan kerran kun kosket niihin peleihisi...

Kuule, tiedän yhden tyypin joka laittoi neljä riviä eurojaskaa, kone arpoi. Voitti monta kymmentä miljoonaa. Mitä tähän sanot? 

Vierailija
7/17 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta

Vierailija
8/17 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteenpäin elämässä. 

Vierailija
9/17 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin viikko sitte pitkävedosta 350 ja pari päivää sitten 250. Viime yönä voitin paffin nettipokerista 600 euroa. Pari tuntia sitten voitin s marketin pokerista 80 euroa. Tosi hyvä tuuri ollut viime aikoina. Laitan jääkiekkoon yleensä 4-5 tasapeliä pitkävetoon tai ainakin sen voittamaan jolla on iso yli 4 kerroin. Silloin saa paljon rahaa jos osuu ja viime aikoina on osunut hyvin. Jokunen viikko sitten voitin 2700 euroa pitkävedosta koska mulla oli pitkävedosta 5 oikein ja niistä 3 tasapeliä ja kaksi vierasvoittoa, oli 2 euroa panos.

Vierailija
10/17 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, tiedän yhden tyypin joka laittoi neljä riviä eurojaskaa, kone arpoi. Voitti monta kymmentä miljoonaa. Mitä tähän sanot? 

Varmaan pelannut sitä ennen kymmenillä miljoonilla joo, mutta niistä häviöistähän ei pahemmin huudella.

Vierailija
11/17 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelikassaa aluksi noin kymppitonni. Sitten pelaamaan vetoja. Panokset vähintään 100 euroa. Ei muuta kuin tienaamaan. 

Vierailija
12/17 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan pelannut sitä ennen kymmenillä miljoonilla joo, mutta niistä häviöistähän ei pahemmin huudella.

Miksi sunkin pitää aina jauhaa paskaa? 

Vierailija
13/17 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelikassaa aluksi noin kymppitonni. Sitten pelaamaan vetoja. Panokset vähintään 100 euroa. Ei muuta kuin tienaamaan. 

No näin. Miksi kaikki eivät pelaa ja rikastu helposti ja vaivattomasti??

Vierailija
14/17 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pelaamalla voi voittaa. 

Vierailija
15/17 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näin. Miksi kaikki eivät pelaa ja rikastu helposti ja vaivattomasti??

Täytyy myös ottaa muutenkin selvää, mitä ja ketä kannattaa veikata. 

Vierailija
16/17 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, ei irtoa multa haukkumiset. "Ääliöisyyteni" oli niin hyvä muotoilu, että tulin kehumaan sitä.

Kiitos. Se syntyi melkein puolivahingossa, kun yritin kirjoittaa ääliömäisyyteni.

Voitin 10 sentin panoksilla.

Vierailija
17/17 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme