Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toiveena vauva (2019-2020)

24.02.2019 |

Hei, Aloitin uuden ketjun, kun "Toiveena vauva (2018-2019)" on jo pitkä ketju ja vuosikin vaihtui. Kirjoitellaan tänne vauvahaaveista ja tuetaan toisia :) Itse olen avioliitossa ja yritämme ensimmäistä lasta. Ikää on 33- vuotta.

Kommentit (3096)

1341/3096 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

One step 25 raskaustesti tehty kp6 päiväpissasta, kuva otettu kp7. Tästä kuvasta näkee hyvin viivanpaikan. Eikö näy aika hyvin? Tein testin itseäni varten ja lähinnä muistutukseksi, että en ala tulkitsemaan viivanpaikkoja haamuiksi.

1342/3096 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räpätäti kirjoitti:

salainen haave kirjoitti:

Tää palelu on jotain ihan järkyttävää🥶 tänään olin laittamassa lempi paitaani päälle, mutta sepäs ei enään mennytkään rintojen kohdalta, ne on niin turvoksissa😅 alavatsan vihlonta jatkuu, mutta testit näyttää puhdasta negaa:( huomenna ois tarkotus taas aamupissasta testailla, josko se sieltä vielä plussaksi muuttuis🤷🏼‍♀️

Toivon todella et plussaat!! Mua kanssa palellu oviksesta asti ihan kunnolla.. katsoin nyt työpäivän jälkeen tuota testiä uudestaan ja kyllä siinä edelleen se viiva killuu ja vielä väriäkin löytyy. Iik!

kiitos kanssaelämisestä🙏🏻☺️

19v molemmat, esikoinen haaveissa, mukana kulkee PCO ja takana yksi kemiallinen tosi vahvoilla oireilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1343/3096 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkeekö joku muukin tuossa jotain?! just tein testin ja olen siinä näkevinäni toisenkin "viivan"😱🙏🏻 toivottavasti vahvistuu!!😍

19v molemmat, esikoinen haaveissa, mukana kulkee PCO ja takana yksi kemiallinen tosi vahvoilla oireilla

1344/3096 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkeekö joku muukin tuossa jotain?! just tein testin ja olen siinä näkevinäni toisenkin "viivan"😱🙏🏻 toivottavasti vahvistuu!!😍

Mä näen myös! Tsemppii 🤩

1345/3096 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon mun juuri laittamaan kuvaan tarkennan vielä, että siinä EI siis kuuluisikaan olla toista viivaa, menkat oli just. Mutta vähän zoomaamalla näkee viivanpaikan.

1346/3096 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räpätäti kirjoitti:

Mä näen myös! Tsemppii 🤩

kiitos!!💕🙈

1347/3096 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänniä päiviä menossa! Tsemppiä kaikille. 👍🏼

Mulla alkaa olla ovulaatiotuntemuksia, iiks kun jännittää! Nyt on semmonen olo, että tärppää!!

1348/3096 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

puha kirjoitti:

Jänniä päiviä menossa! Tsemppiä kaikille. 👍🏼

Mulla alkaa olla ovulaatiotuntemuksia, iiks kun jännittää! Nyt on semmonen olo, että tärppää!!

mulla oli ihan samanlainen olo! huvittavaa sekin että juttelin kaverin kans elokuussa mieheni mun mun vauvahaaveista, sanoin vain että ollaan haaveiltu ens kesän vauvasta. perään totesin että syyskuussa sit täytys tapahtua, ja kuinka ollakkaan, niin tapahtui🤔😂

1349/3096 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas menkat tuli ja meni. Yk4 on siis alkanut.

Erikoista, että nämä ja edellisetkin menkat kesti vain 3 päivää?! Onko muilla menkkojen kesto alkanut muuttua? Mistähän lie johtuu...vaan eipä tuo sinänsä haittaa kun ei oo mitään lemppariaikaa kuusta :D

Onnittelut kaikille plussanneille 😊

1350/3096 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille kanssahaaveilijoille! Alla olisi tämän päivän tulos eli dpo 12. Minusta näyttää viiva vahvistuneen ja ihan selkeästi väriäkin löytyy.. jännää! Oon niin malttamaton, että testaan joka päivä menkkoihin tai plussaan asti :D

1351/3096 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen kateellisena teidän tikkuja... miksikö? Koska itse en edes pääse tikuttamaan 😭 ja samalla oon valtavan onnellinen jokaisen puolesta, joka haaleanki viivan saa tikkuun, ja jää jännityksellä odottamaan josko se vahvistuisi.

Sydämen pohjalta onnea Räpätätille! ❤ siellä viiva vain vahvistuu 🥰 ja salaiselle haaveelle myös onnittelut, ihania onnostumisia teillä molemmilla! ❤🥰😍

Pitkän lapsettomuuden jälkeen kahden lapsen äiti.

1352/3096 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villahuivi kirjoitti:

Katselen kateellisena teidän tikkuja... miksikö? Koska itse en edes pääse tikuttamaan 😭 ja samalla oon valtavan onnellinen jokaisen puolesta, joka haaleanki viivan saa tikkuun, ja jää jännityksellä odottamaan josko se vahvistuisi.

Sydämen pohjalta onnea Räpätätille! ❤ siellä viiva vain vahvistuu 🥰 ja salaiselle haaveelle myös onnittelut, ihania onnostumisia teillä molemmilla! ❤🥰😍

Kiitos, vielä ei uskalla täysiä juhlia, mutta toivo elää❤️

Toivottavasti sinäkin saisit pian viivoja tikkuun! Olette kuitenkin jo niin kauan yrittäneet! En nyt muista, mutta olitteko käyneet jossain tutkimuksissa, että onko kaikki kunnossa vauvan saannin suhteen vai eikö muuten vain ole tärpännyt?

1353/3096 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sietää noita ovulaatiotikkuja. Taas tulee haaleaa viivaa, vaikka on kaikenlaisia oireita. Pitäisi varmaan ostaa sellainen hymynaamajuttu, tämä viivojen tuijottelu ei vaan oo mua varten. Kuuntelen nyt vaan kehoani ja Flota ja luotan siihen, että se riittää. Ja sekin toivottavasti riittää, että olemme lähes militäristisellä otteella harrastaneet seksiä joka päivä perjantaista asti 😂 Kolmas kerta toden sanoo!!

1354/3096 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos villahuivi🙏🏻 toivottavasti tää on vaan pahaa unta, mitä juuri tänään tapahtui.. taisin nuolasta enneku tipahti💔😔 tein aamulla toiveikkaana uuden testin ja siihen tuli ainoastaan viivanpaikka😱😭 voikohan olla mahdollista että olen silti raskaana vai onko tää joku kemiallinen raskaus tms😟😔 tein äsken vielä kaksi uutta erittäin herkkää testiä kolme tuntia rakossa olleesta pissasta, ja nekin negatiivisia... hajottaa aivan suunnattomasti😔 edelleen näkyy ihan himmeänä eilisessä testissä haamu🙄 oireet on silti yhtä voimakkaat kun tähänkin asti on ollut🤔 auttakaa mua, tuntuu et pää hajoaa tähän pisteeseen🤯😭

1355/3096 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätinpä minäkin tulla tänne kuumeilemaan.

Ollaan vihdoin miehen kanssa alettu yrittää lasta ja tää kuukaus on ollut kyllä hyvin omituinen. Ovulaatiopäivästä lähtien viisi päivää vatsa nippaili kokoajan ja ihme paine vatsassa ja jos yskii tai aivastaa ni tuli kunnon repäsykipuja. viidentenä päivänä alko tuntumaan jo että menkat alkaa kohta ja alaselkä/ lantio särki ja tuntu vähän kosketusaralta. Sit tuli kuudes päivä ja kaikki oireet hävis ja mietin jo et siinäkö se nyt meni et ei tärpänny tässäkään kierrossa kunnes illalla niistin ja taas viilsi vatsasta. Sit pari päivää myöhemmin herään keskellä yötä ja saman tien alkaa kuvottaa. Tuntu että mun vatsassa oli niin hirveesti happoja jotka olis pitäny oksentaa ulos.. sit se aamu meni yökkäillessä mut en kuitenkaan oksentanu. Niin kauan ku oli pystyasennossa ni oli ihan hyvä olo mut illalla ku meet sänkyyn ni sama hapotus alkaa uudestaan. Sit seuraavana päivänä huono olo tuli aina ku vähänki teki jotain. Ja välillä jotain ihme viiltoja tullu nyt vähän niinku jostain kohdun suulta tai jostain. Tänään tein clearblue erittäin herkän testin, mutta en kyllä usko että se näytti mitään. Kyllä siitä ehkä jotain erotti ku tarpeeks käänteli mut en luota kyl siihen tulokseen. Täytyy vaan malttaa vielä odottaa viikon verran että menkat oikeesti olis myöhässä. Jotenki vaan tuli hirvee masis tosta testistä aamulla että enkö mä muka ookkaan raskaana ja sit jos en oo ni mikä mulla sit oikeen on kun on näin paljon alavatsanippailuja ja muita joita normaalisti on siis vaan sen yhden ovupäivän. Ei vaan millään malttais odotella :/

1356/3096 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räpätäti, ihan luomuna mennään. Tutkimuksissa oon sen verra käyny, että pitäs olla hyvät mahikset saada lapsi. Kummikin taustalla endo-epäily ja pcos, erittäin epäsäännölliset menkat ja 4 varhaisraskauden keskenmenoa. Mies ei suostu tutkimuksiin tämän enempää (lapsi saa tulla mutta sitä ei sais edesauttaa). Kiitos tsempeistä ❤ täällä sentää ymmärretään, jos on vähän kateellisuuttakin, kun taas ystäväpiirissä suljetaan heti ulos keskusteluista. Vaikka kuinka oon onnellinen toisen puolesta, ei se silti auta unohtamaan sitä kipua, että meille ei vieläkään tule vauvaa...

Salainen haave, oon syvästi pahoillani jos raskaus ei pääse kunnolla alkuun ❤ tiedän tuon tunteen, haalea positiivinen / haamu, sitte kesken. Pahimmillaan samana päivänä😔 toivon kovasti että saisit vauvan, ja raskaus alkaisi kunnolla ❤🥰

Puha, minäkään en siedä ovistikkuja. Tosin syystä, että ne alko ahdistaan. En pidä aikataulutetusta rakastelusta, joten fiiliksien mukaan mennään. Toki seuraan appsista missä vaiheesa kierto on, ja yleensä oviksen ollessa sen myös tuntee himojen lisääntymisenä ellei muita oireita tule. Tsemppiä, muistakaa nauttia toisistanne! Rakastelun ei pitäs koskaan olla vauvantekoa, vaan nimenomaisesti rakastelua. Vauva on vain lisäbonus ihanasta hetkestä 🥰😍

Tarkkailijattarelle tervetuloa joukkoon!

1357/3096 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä menossa kp25. Alavatsakipu loppu. Maha sekaisin, mutta niin se on aina 1-5vrk ennen menkkoja, ovulaatin aikoihin ja menkkojen viimeisenä päivänä.

Appsin mukaan ovulaatio pitäs olla loppuviikosta, mut himojen, limojen, kipujen ja ärsytyksen perusteella se on ollu kyllä jo kp10-12. Appsi ehdottaa kierron pituudeksi 45pv edellisten 3 kierron perusteella.

Ja ei. Ei raskausoireita. Oksettavaa oloa, mahakipuja, kohdun suurentumista lukuunottamatta. Tuntuuko kellään kohtu ennen menkkoja aivan alavatsalla sellaisena kovana kohtana? Minulla on tuntunu joskus voimakkaiden kipujen aikana ihan toisen painamanakin selkeästi sellainen 3-4 sormen levyinen kova kohta aivan alhaalla. Ei tunnu juuri koskaan, muutamien menkkojen aikana on tuntunu ja ekassa keskenmenossa. Vimeksi yli vuosi sitten ja nyt taas 🤔

Täällä toivon ja rukoilen, että kuitenkin saatas vauva. Ja pian! Tuntuu väärälle kun joutuu yrittämään ja toivomaan kuukausi toisensa perään 😔

1358/3096 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu totta kai vielä hyvällä motivaatiolla hoidetaan vauvantekopuuhat 😊 Itselleni oikein tervetullut bonus tämä lisääntynyt makuuhuone-elämä!

Ainoa mikä syö hermoja on se menkkojen/plussan odottelu. Tässä kierrossa olen nyt kieltänyt itseäni testaamasta ennen kuin menkat on kunnolla myöhässä, pettymys on muuten liian suuri. Itse en ole saanut edes haamua koskaan, vaikka niitä olen koittanut tiirailla. Parempi testata vaan sitten, kun on sen aika.

1359/3096 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

puha kirjoitti:

Juu totta kai vielä hyvällä motivaatiolla hoidetaan vauvantekopuuhat 😊 Itselleni oikein tervetullut bonus tämä lisääntynyt makuuhuone-elämä!

Ainoa mikä syö hermoja on se menkkojen/plussan odottelu. Tässä kierrossa olen nyt kieltänyt itseäni testaamasta ennen kuin menkat on kunnolla myöhässä, pettymys on muuten liian suuri. Itse en ole saanut edes haamua koskaan, vaikka niitä olen koittanut tiirailla. Parempi testata vaan sitten, kun on sen aika.

Itsestä tuntuu samalle. On ressaavaa kun kierto on sekaisin. Aikunen ihminen ja ihan sekava kierto! Siksi en nytkää testiä ole tehny, kun en tiedä koska menkat tässä kierrossa on myöhässä ja tänään on "vasta" kp25....

1360/3096 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villahuivi, pystyisitkö ottamaan terolutit epäsäännöllisiin menkkoihin? Muistelen, että kirjoitit ettet halua mitään "apukeinoja", mutta nuohan tasaavat kiertoa. Ja niitähän käyttävät nekin, jotka eivät välttämättä edes lasta yritä. Mutta ymmärrettävää, jos et niitäkään halua :)

Itse sain nyt letrozolit, mutta en pääse aloittamaan kuuria, koska ei ne menkat taaskaan ala edes terolutilla! Niin turhauttavaa :( taas vaan odottelen.

Toivottavaati muiden haamut vahvistuu!

Ketju on lukittu.