Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toiveena vauva (2019-2020)

24.02.2019 |

Hei, Aloitin uuden ketjun, kun "Toiveena vauva (2018-2019)" on jo pitkä ketju ja vuosikin vaihtui. Kirjoitellaan tänne vauvahaaveista ja tuetaan toisia :) Itse olen avioliitossa ja yritämme ensimmäistä lasta. Ikää on 33- vuotta.

Kommentit (3096)

1321/3096 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dpo 10.. en sitten malttanut olla testaamatta. Dpo 8 tein aivan tyylipuhtaan negan ja tänä aamuna sain selkeästi erottuvamman viivan toiseen rfsun testiin. Nuo viivanpaikat vähän hirvittää, mutta toivotaan, että kerrankin pitäisi paikkaansa. Ei tarvitse edes tikkua käännellä, että näkee, mut kuvaa en saanut kyllä otettua. Noh, ylihuomenna uudestaan ja taidan hakea apteekista herkemmän testin :)

1322/3096 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilinpa kuitenkin saada jonkinlaisen kuvan. Ylempi siis dpo 8 ja alempi tänään dpo 10. Näettekö mitään? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1323/3096 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räpätäti kirjoitti:

Kokeilinpa kuitenkin saada jonkinlaisen kuvan. Ylempi siis dpo 8 ja alempi tänään dpo 10. Näettekö mitään? :D

kyllä mä nään alemassa ainaki hennon viivan☺️

19v molemmat, esikoinen haaveissa, mukana kulkee PCO ja takana yksi kemiallinen tosi vahvoilla oireilla

1324/3096 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

salainen haave kirjoitti:

Räpätäti kirjoitti:

kyllä mä nään alemassa ainaki hennon viivan☺️

Toivotaan, että vahvistuu 😋 olis kyllä mahtavaa jos tärppäis jo tästä tokasta yk:sta!

1325/3096 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kaikille! Mulla on Flo’m mukaan nyt oikein otolliset päivät menossa. Mietin noita tikkuja tuolla kaapissa. Katsotaan 👀 Greippimehu on ollut ahkerassa kulutuksessa ja alkoholia oon juonut tietoisesti vähemmän tässä kierrossa. Toivotaan, että tähdet olisivat otollisessa asennossa.

Mulla on tosta Flosta vähän ristiriitaiset fiilikset. Toisaalta se on helppokäyttöinen ja selkeä, toisaalta taas tuntuu että se on todella random. Toivotaan, että se ois tällä kertaa kärryillä tästä kierrosta, sillä nyt ois just sopivan rento viikko et jaksaa työstää sitä vauvaa 😄

1326/3096 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille! Onnittelut plussanneille! Meillä menossa yk5 ja kiertopäivä 23 sain ekaa kertaa clearbluen ovistikkuun hymynaaman, arvatkaa kuinka onnellinen olin!!(viime kierto 38pv) Harvinaisen myöhässä vaiheessa kierrossa ovuloin joten aiemmin tosiaan ollaan ihan väärään aikaan hyödynnetty. Kierrot edelleen ihan perseelleen, nyt on odotukset korkealla tässä kierrossa. Ootteko muut kuulleet tästä uudesta ksm 66 rohdoksesta joka kuulemma vaikuttaa hedelmällisyyteen ja stressiin ymsyms,?mainonnan uhrina ostin testiin. Tovottavasti ei oo huuhaata 😁

1327/3096 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerttu-Inkeri kirjoitti:

Heippa kaikille! Onnittelut plussanneille! Meillä menossa yk5 ja kiertopäivä 23 sain ekaa kertaa clearbluen ovistikkuun hymynaaman, arvatkaa kuinka onnellinen olin!!(viime kierto 38pv) Harvinaisen myöhässä vaiheessa kierrossa ovuloin joten aiemmin tosiaan ollaan ihan väärään aikaan hyödynnetty. Kierrot edelleen ihan perseelleen, nyt on odotukset korkealla tässä kierrossa. Ootteko muut kuulleet tästä uudesta ksm 66 rohdoksesta joka kuulemma vaikuttaa hedelmällisyyteen ja stressiin ymsyms,?mainonnan uhrina ostin testiin. Tovottavasti ei oo huuhaata 😁

Siis mulla on macan, greippimehun, ja royal geleen lisäksi käytössä myös tuo ksm 66 :D järeät on aseet, joka päivä kaikenmaailman juttuja... :D Mutta tosiaan jostain näistä tuo varmasti johtuu että mun ovis oli todella todella selkeä tässä kuussa. Jänitän niin miten käy! tänään dpo 3 ja nippaillut alavatsalla päivittäin. 

1328/3096 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja onnittelut kaikille plussanneille <3 <3

1329/3096 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneet! Toivotan teille kaikille onnea matkaan. 💕

Olemme nyt miehen kanssa keskustelleet vähän vakavammin tästä vauvaprojektista. Tosiaan yk8 kp6 nyt käynnissä. Ovulaatio voisi olla tuossa parin viikon päästä ja ajateltiin että tässä kierrossa kokeillaan jokapäivä-joka toinen päivä talletteluja. Mielessä kävi jopa muumimukimenetelmä. En vain oikein ymmärrä miten eroaa ihan tavallisesta tallettelusta. Kuitenkin jotkut ovat sillä keinolla onnistuneet. Olen valmis antamaan kaikkeni nyt tämän vuoden loppuun asti ja sitten mietitään asioita uudelleen. Jos sinne lääkäriin asti mennään, niin voidaan ainakin kertoa että kaikki kotikeinot on kokeiltu.

Täytyy vielä se sanoa, että kriittinen puoli vuotta ollaan yritetty ja vielä kuukausi päälle, niin paineet tavallaan laskeneet. Päästiin sieltä piinaavista todennäköisyys ajoilta pois ja nyt voin jopa sanoa, että vaikka todennäköisyysprosentti pienenee, pää on kevyempi. Toivon että en sorru testailemaan tässä kierrossa liian aikaisin.

Ainiin! Sain kerrottua yhdelle ystävälle tästä yrittämisestä, ja vastaanotto oli kannustava! Sekin kevensi mieltä hurjasti. ❤

1330/3096 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellou teille kaikille!

Vanhaan ketjuun kommentoin, mutta olen aika huono pyörimään palstoilla niin se nyt sitten jäikin. Ihan kaikkia tämän ketjun viestejä en nyt jaksanut lukea, kun sivujakin on jo reilusti yli 60 .... :D Paljon onnea teille plussanneille ja tsemppiä meille muille :)

Noh, mitäpäs nyt kuuluu. Meille vuosi yritystä täyteen kesällä, mikä harmittaa aika paljon kun kuitenkin aika nuoria ollaan (reippaasti alle 30 kuitenkin). Lähipiiriin on kuitenkin syntynyt viime aikoina paljonkin vauvoja, osa jopa ihan "vahinkoja". Tämä tietenkin lisää omaa ahdistusta entisestään. Noh, eteenpäin mennään.

1331/3096 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seepia kirjoitti:

Olikohan se muuten joku teistä täällä, joka suositteli Hei baby-podcastia..? Jos oli, niin haluan kiittää suosituksesta, sillä se on aivan mahtava! Ekat jaksot kuuntelin jo ennen raskautumista, mutta varsinkin plussan jälkeen sitä on ollu NIIN kiva kuunnella! Voin suositella! 😊👌

Minä se olin! 😇 Itekin tykkään edelleen kovasti! 😍

Esikoinen la 10/2020. 💜

1332/3096 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman viikon sisällä tullut nyt kaksi vauvauutista lähipiiristä. Olen vilpittömän onnellinen etenkin toisen puolesta kun vauva oli heille toivottu mutta samalla hieman masentaa kun tärppi tuli lähes heti. Toinen vauva ei ollut suunniteltu mutta iloinen asiahan se aina on. Näistä uutisista sain potkun takalistolle ja varasin vihdoin gynen, ajattelin mennä vain tarkastukseen jos voisi vaikka ultralla vilkaista onhan kaikki päälisinpuolin kunnossa. Verikokeissa kävin aiemmin joissa otettiin perus kokeet ja siellä kaikki kunnossa. Ainoa neuvo mitä siltä lääkäriltä liikeni oli että sekä minun että puolisoni pitäisi pudottaa painoa. 

Vielä ei saisi heittää kirvestä kaivoon mutta kyllä tässä alkaa hiukan epätoivo tulla välillä. 

Yritys aloitettu 3/2022
Esikoinen 5/2020

1333/3096 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli testata tänään apteekin herkemmällä testillä ja haamuhan sieltä tuli!!

1334/3096 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räpätäti kirjoitti:

Pakko oli testata tänään apteekin herkemmällä testillä ja haamuhan sieltä tuli!!

ei oo totta! ihanaa☺️toivotaan että tuosta vahvistuu vielä🙏🏻

ite sain taas negan testin... toivottavasti se muuttuu positiiviseksi vielä, vaikka eihän tässä perjaatteessa viel mikään hätä sen suhteen ole😅 nää päivät on kyllä todellakin PIINA päiviä😒

19v molemmat, esikoinen haaveissa, mukana kulkee PCO ja takana yksi kemiallinen tosi vahvoilla oireilla

1335/3096 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Täällä yksi kuumeilija ilmoittautuu 🙂

Olen iältäni 40-vuotias ja mies on 36. v. Asunto on ja vakituiset työpaikat. Yhdessä ollaan miehen kanssa oltu nyt reilut 3 vuotta. Minulla on 10 vuotias tyttö aikaisemmasta liitosta. Nykyisellä miehellä ei ole yhtään lasta. Aloitimme yrittämisen 5/19, jolloin minulta poistettiin hormonikierukka (Kylena). Eli nyt on yk5 menossa.

Aiemmin en ole ovistestejä tehnyt, mutta nyt päätin rueta sitäkin tikuilla bongailemaan, kun ei ole tulosta aikaisemmissa kierroissa tullut. Gynegologilla olen käynyt ja kaikki pitäisi olla kunnossa ja munarakkuloitakin oli runsaasti näkyvissä, mikä on tietysti positiivinen juttu. Iän puolesta alkaa olla vähän semmoinen "paniikki" mieliala, että jos onkin jo liian myöhäistä.

Minulla nyt menossa kp11 ja Flon mukaan ovulaatio olisi kp13. Minulla on ollut tosi säännöllinen kierto 27-28 pv.

Äsken tein RFSU:n ovistestin ja minusta siihen tuli haamuviiva 😊, joten meillä tiedossa ahkeraa peitonheiluttelua lähipäivinä. Laitoin tuohon kuvankin, missä kyllä huonosti haamu näkyy, livenä vähän paremmin kyllä. Myös tänään aamusta ja äsken veskissä pyyhkiessä tuli papriin ihan kirkasta ja venyvää limaa, joka voisi myös viitata lähestyvään ovikseen.

Minä niin odotan, että saataisiin oma pikkuinen käärö tänne meillekin vielä 😍 iästä huolimatta.

1336/3096 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 43 eikä vieläkään mitään merkkejä menkoista. Pari päivää sit tein negan. Alkaa tämä epätietoisuus vähän turhauttaa. Menkkojen odotetulla viikolla oli vatsan nippailua ja jatkui viikon, niin että luulin koko ajan menkkojen alkavan. Nyt viimeisen viikon ei ole ollut oikeen mitään oireita mihinkään suuntaan 🤔

29 | yk 5 | esikoinen toiveissa

1337/3096 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp 24 menossa. Alamaha nii kipee, et epäilempä menkkojen tekevän tuloaan. 😥 että eipä taia sitte yk23 tuota vieläkää ootettua lopputulosta. 😭

Pitkän lapsettomuuden jälkeen kahden lapsen äiti.

1338/3096 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa aloitetaan lähiviikkoina yritys. Tosin nyt viimekierto menty keskeytyksellä, menkkojen pitäs alkaa muutaman päivän päästä. Ennestään lapsia kaksi, ja tätä kolmatta oon haaveillut jo yli vuoden päivät, mutta nyt vasta tohtii alkaa yrittämään. Tässä kierrossa bongasin tikuilla oviksen kp 14, kierto on 26-29 päivää aina. Jänniä aikoja eletään tulevaisuudessa 😍

1339/3096 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palelu on jotain ihan järkyttävää🥶 tänään olin laittamassa lempi paitaani päälle, mutta sepäs ei enään mennytkään rintojen kohdalta, ne on niin turvoksissa😅 alavatsan vihlonta jatkuu, mutta testit näyttää puhdasta negaa:( huomenna ois tarkotus taas aamupissasta testailla, josko se sieltä vielä plussaksi muuttuis🤷🏼‍♀️

1340/3096 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

salainen haave kirjoitti:

Tää palelu on jotain ihan järkyttävää🥶 tänään olin laittamassa lempi paitaani päälle, mutta sepäs ei enään mennytkään rintojen kohdalta, ne on niin turvoksissa😅 alavatsan vihlonta jatkuu, mutta testit näyttää puhdasta negaa:( huomenna ois tarkotus taas aamupissasta testailla, josko se sieltä vielä plussaksi muuttuis🤷🏼‍♀️

Toivon todella et plussaat!! Mua kanssa palellu oviksesta asti ihan kunnolla.. katsoin nyt työpäivän jälkeen tuota testiä uudestaan ja kyllä siinä edelleen se viiva killuu ja vielä väriäkin löytyy. Iik!

Ketju on lukittu.