Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain viikon sairaslomaa - kynsivalli punoittaa

Vierailija
24.02.2019 |

Omg

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lääkärien saikkelapunkirjoitusinnokkuutta (vau mikä sana) pitäisi jotenkin valvoa. Ei tossa ole järjen häivää. Mullekin lätkästiin kädessä olevan haavaihottuman vuoksi ensimmäisenä viikon sairausloma kun menin pyytämään jotain lääkerasvaa. En tietenkään pitänyt sitä saikkea, ihmettelen vaan että miten tuollainen voi olla laillista. Työnantajat aivan kusessa noiden lääkärien kanssa.

Vierailija
2/6 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä työskentelen erään kuntainliiton keskussairaalassa, ja ehdottomasti sairasulomalla kynsivallintulehduksen tai muun infektoituneen ihovamman takia. 

Aiheuttaja useimmiten stafylococcus aureus, joka voi olla jopa kohtalokas potilaalle jolla immuunivaste alentunut sairauden tai esim. operaation seurauksena.

Uskon, että myöskään elintarvikealalla ei hyvällä katsota jos sörkkii elintarvikkeita tulehtunein sormin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä työskentelen erään kuntainliiton keskussairaalassa, ja ehdottomasti sairasulomalla kynsivallintulehduksen tai muun infektoituneen ihovamman takia. 

Aiheuttaja useimmiten stafylococcus aureus, joka voi olla jopa kohtalokas potilaalle jolla immuunivaste alentunut sairauden tai esim. operaation seurauksena.

Uskon, että myöskään elintarvikealalla ei hyvällä katsota jos sörkkii elintarvikkeita tulehtunein sormin?

Elintarvikealalla käytetään suojahanskoja elintarvikkeihin koskettaessa. Siellä kunnallisessa sairaalassa tietysti moista ei ole vielä keksitty potilaisiin koskettaessa. Sehän on ymmärrettävää, kun tuo julkinen terveydenhuolto ei perinteisesti ole kovin reippaasti kehittyvä alue...

Vierailija
4/6 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä lääkärien saikkelapunkirjoitusinnokkuutta (vau mikä sana) pitäisi jotenkin valvoa. Ei tossa ole järjen häivää. Mullekin lätkästiin kädessä olevan haavaihottuman vuoksi ensimmäisenä viikon sairausloma kun menin pyytämään jotain lääkerasvaa. En tietenkään pitänyt sitä saikkea, ihmettelen vaan että miten tuollainen voi olla laillista. Työnantajat aivan kusessa noiden lääkärien kanssa.

Ihan olisit kuule voinu mennä töihin saikestas huolimatta. 

Vierailija
5/6 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elintarvikealalla käytetään suojahanskoja elintarvikkeihin koskettaessa. Siellä kunnallisessa sairaalassa tietysti moista ei ole vielä keksitty potilaisiin koskettaessa. Sehän on ymmärrettävää, kun tuo julkinen terveydenhuolto ei perinteisesti ole kovin reippaasti kehittyvä alue...

Tulehtuneen ja visvaa erittävän raajan päälle ei voi laittaa oikein kumikäsineitä kahdeksaksi tunniksi, jos ei halua tulehduksen pahenevan.

Vierailija
6/6 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan olisit kuule voinu mennä töihin saikestas huolimatta. 

Niinhän minä meninkin, kuten kommentissani sanoin.

/1

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi