Toiveena vauva (2019-2020)
Hei,
Aloitin uuden ketjun, kun "Toiveena vauva (2018-2019)" on jo pitkä ketju ja vuosikin vaihtui. Kirjoitellaan tänne vauvahaaveista ja tuetaan toisia :) Itse olen avioliitossa ja yritämme ensimmäistä lasta. Ikää on 33- vuotta.
Kommentit (3096)
Hmmm.. mun piti testata ekan kerran vasta huomenna mutta testasin Sofi liuskalla tänään. Hyvin hailu viiva näkyy mutta siis niin hailu ettei sitä oikein voi tulkita. Täytyy testata uudestaan koska en usko että nyt olisi tärpännyt. Mulla oli ovis 14.1. Rinnat vähän arat ja toisen rinnan nännipihan näppylät kosketusarat, mitähän sekin nyt on. Alavatsan nipistelyä ajoittain on nyt parina päivänä ollut. Clearblue laskurin mukaan huomenna olis eka päivä jolloin kantsii testata herkällä testillä. Piinaa siis 😮 eli katsellaan!
Hei, olen seurannut sivummalta keskustelua. Noista tuntemuksista, sain kuun alussa plussan testiin ja en minä vaan olisi huomannut mistään, että olisin raskaana. Tuntui vain siltä, kuin olisi kuukautiset kohta alkamassa. Eivät sitten alkaneet ja sitten ne tuntemuksetkin loppuivat.
Onnea Hilti!!💜💕💕💕💕
Tähtitaivas☆
Hei vaan!
Minäkin ajattelin liittyä tähän keskusteluun.
Juuri parisen päivää sitten oli kierukan poisto ja nyt saa lapsi tulla jos on tullakseen. :)
Kyseessä on siis mieheni ja minun ensimmäinen vauvaprojekti.
Minulla entuudestaan kolme lasta.
Olen aina tullut raskaaksi herkästi jopa kierukankin läpi.
Saa nähdä kuinka nopeasti tällä kertaa asiat tapahtuu, ikinä kun ei voi tietää :)
Moikka kaikki.
Me ollaan uusioperhe ja nyt olis sitten vihdoin vauvan aika...
Mulla on entuudestaan jo 10-v poika, miehellä ei lapsia. Mä olenkin jo 36 ja mieheni vasta 23.
Olemme puhuneet jo muutaman vuoden että haluamme yhteisen lapsen, kunhan hän on saanut koulun loppuun ja töitä.. nyt nämä asiat olisi plakkarissa😊 ihana kuulla kuinka hän on innoissaan asiasta ja täysin varma että se onnistuu. Mäkin olen innoissaan mutta en varma että onnistuu, ainakaan kovin nopeaa. Olen puhunut hänelle että ei ole sama asia kuin parikymppisenä. Ja että alkais olee jo vähän kiire😬
Hormonikierukka minulla on ollut jo vuodesta 2010 (vaihdettu siis välissä uusi). Nyt pitäisi varata aika poistoon.
Aikaisempi raskaus alkoi ensimmäisellä yrityksellä ja minä ja siskoni ollaan kyllä aika sikiävää sorttia joten mä sydämeni pohjasta toivon että meillä on onnea ja raskaus alkaa suht nopeaa poiston jälkeen. Ja että se myös kestää 9kk ja saadaan yhteinen terve lapsi❤️
N 39 M 26
💙05/2010
💙06/2021
Hei taas pitkästä aikaa!🖐
Plussanneille onnittelut❤ ja menetyksiä kokeneille halit❤
Me tuskin ollaan vielä yrittämässä, vaikka suurin suru onkin ylitetty. Mies on menossa esinahan leikkaukseen, koska se on liian kireä ja aiheuttaa kipuja. Lienee aika yleistä🙄
Tähtitaivas☆
Ja tervetuloa uusille!😘
Tähtitaivas☆
Apua... kirjoitinkin aiemmin, kun on ollut rintojen arkuutta.
Tänään kp29/31 ja ovistestiin kaksi viivaa.
Hui!
Uskaltaisiko hakea jo herkän testin ja kokeilla aamulla?
Piroka, testaa ihmeessä!👍🤗
Plussa tähän kiertoon!💕💕💕💕💕
Huomasin kirjoitttaneeni "väärälle" palstalle vahingossa ja palasinkin jo kirjoittamaan sinne nyt vauva kuluvalle vuodelle...tule sinne mukaan👍
Tähtitaivas☆
Haluaisin kysyä onko kellään muulla samankaltaista tilannetta tullut vastaan!
Elikkä, meillä miehen kanssa yritystä raskauteen takana 2 vuotta ilman tulosta. Ennen tätä aikaa takana 1 tuulimunaraskaus sekä yksi raskauden keskeytys, sillä aika ei ollut meille otollinen perheenlisäykseen.
Kuitenkaan nyt 2 vuoteen ei ole tullut tärppiä. Viime kerralla minut ultrattiin ja kävi ilmi että vaikka ovulaatio on tikutusten kautta tullut esiin ja tapahtuu, ei kohdun limakalvoni ollut paksuuntunut. Lääkärin sanojen mukaan oli viivamaisen ohut ja päätyi siihen tulokseen että otettiin näyte nimenomaan kohdun seinämän limakalvosta. Tuloksissa kuitenkin kestää jokunen aika ja haluaisin kuulla muitten mahdollisia kokemuksia? Lääkäri mietti myös kohdun limakalvon perusteella että määräisi jonkun hormoonin tukemaan kohdun seinämän limakalvoja, mutta odotellaan ensin mikä näytteen tulos on.
Onko muilla kokemusta siitä että ovulaatio on kuitenkin tapahtunut mutta kohdun seinämän limakalvo ei ole paksuuntunut? Kuinka kauan teillä meni että raskaus alkoi ja saitteko lisäksi hormoonit avuksi? Mitä hormoonihoitoja teillä oli käytössä? Voiko olla mahdollista että en ole ovulaatiota tikuttanut sitten oikein, eli ei tapahdu 😳
Tässä ilmeisesti turhaa toivoa antava viivanpaikka. Testinä RFSU:n herkkä puikkotesti.
Etsivä kirjoitti:
Tässä ilmeisesti turhaa toivoa antava viivanpaikka. Testinä RFSU:n herkkä puikkotesti.
Mä en ole koskaan saanut tolla testillä viivanpaikkaa, vaikka kemiallisia minulla ilmeisesti onkin useita takana. Varmaan jo tiedät tärppäsikö vai ei, mutta ajattelin vaan muille sanoa että tuo RFSU:n herkkä liilassa paketissa on ainakin itselläni ollut armollinen. Saman merkin oranssissa paketissa olevat herkät antaa herkästi viivanpaikkoja.
Pco, km 10/19 ja 11/20, kaksosten la 11/21
Hei kaikki!
Minäkin liityn seuraan, ensimmäinen yrityskierto menossa ja dpo6takana km rv14.
Vauva olisi ihana ja kuumeiltu ollaan jo pitkään. 😍
Huomaan koko ajan lueskelevani vauvapalstoja ja ihastelevan vauvatarvikkeita.
Plussatuulia kaikille! +++++
Megs©
Piroka todellakin testiä tekemään!
Etsivän testi on mun mielestä positiivinen! +
Megs©
Dpo 12. Ja tuntuu että menkat alkaa???
Mietin, että naisissa yleisesti on voimaa ja vaikka kukin kirjoittaa siellä missä itse haluaa, niin enemmän jengiä saa enemmän aikaan keskustelua ja enemmän vertaistukea. Eikä kukaan enää ehdi vuodelle 2019, mutta 2020 on isolle osalle meistä varmasti plus merkkinen, myös ihan tilastollisesti.