Toiveena vauva (2019-2020)
Hei, Aloitin uuden ketjun, kun "Toiveena vauva (2018-2019)" on jo pitkä ketju ja vuosikin vaihtui. Kirjoitellaan tänne vauvahaaveista ja tuetaan toisia :) Itse olen avioliitossa ja yritämme ensimmäistä lasta. Ikää on 33- vuotta.
Kommentit (3096)
Yk1 päättymässä ja turhauttaa niin perkeleesti (jo tässä vaiheessa, säälittävää). Pillereiden lopetuksen jälkeen ollu kahet menkat ja ehdin jo ilahtua, että on säännölliset menkat kun kierrot olleet 30 päivää ja 28 päivää. Noh, nyt menossa kp32 eikä mitään merkkejä menkoista, paitsi kohdunsuu alhaalla ja auki. Yleensä tiputtelu alkaa 2-3 pvää ennen menkkoja. Kp28 tuli pari kertaa valkovuodon mukana sellanen pienenpieni ruskea "viiru"/klöntti, ja luulin että menkat alkaa. Sen jälkeen EI MITÄÄN. Raskaustesti niin nega kuin olla voi, eikä mitään raskausoireita. Voisko ne menkat vaan alkaa niin pääsis yrittään uudestaan...
Venice kirjoitti:
Raskaustesti niin nega kuin olla voi, eikä mitään raskausoireita. Voisko ne menkat vaan alkaa niin pääsis yrittään uudestaan...
Jaan tän tunteen niin kovin!! Sitä on niiiiiii turhautunu, kun menkat ei ala ja testi on negaaki negatiivisempi. Ja minulla on yrittämistä takana jo kaks vuotta... en ymmärrä yhtään omaa kroppaani, tuntuu usein että on vaan nii surkea nainen ettei lasta voi saaha 😔 onnesta nyt kummiki parempi mieli ja kausi, vielä se pettymys iskee jos tästäki kierrosta menkat alakaa eikä vauvvaa kuulu.
Pitkän lapsettomuuden jälkeen kahden lapsen äiti.
Teinkin jo eilen testin, kp 23/26. Tosin päiväpissasta, nega oli. 🙄 En usko että plussaksi enää muuttuu. Edellisestä muistaakseni plussasin jo ennen menkkojen alkua. Äh! 😔
Joky kirjoitti:
Teinkin jo eilen testin, kp 23/26. Tosin päiväpissasta, nega oli. 🙄 En usko että plussaksi enää muuttuu. Edellisestä muistaakseni plussasin jo ennen menkkojen alkua. Äh! 😔
Ompa harmi! 😔
Varpu mulla myös tänään kp19 😂
Vivalavida, lämpimät onnittelut plussasta. ❤ Toivottavasti raskaus etenee normaalisti. ❤
Teitkö dpo11 testiä? Mun mielestä toi sun dpo12 testi näyttää ihan selvältä plussalta. Mulla tänään itsellä ehkä dpo11, en tiedä tarkkaan kun en tikuttanut. Mutta joka tapauksessa, mun viivanpaikat todella sitten taitaa olla niitä viivan paikkoja. Yhdestä viivasta sain jopa kuvan ja muokkaamalla kontrastia viivan saa näkyviin. Muokkaamatta edes tihrustamalla ei näy mitään (kuvissa). Jotta perinteisesti tässäkin kierrossa, piinaillaan kuitenkin loppuun asti, sillä tänään aamutesti oli vähän näkyvämpi VIIVANPAIKKA kuin eilinen testi. Tiedän, olen ehkä vähän crazy näiden testien suhteen, mutta tää on vähän kuin lauantai-illan lotto ja jokeri - joka päivä. 😂
Villahuivi, toivon sulle paljon onnea yritykseen!
Venice kirjoitti:
Villahuivi, toivon sulle paljon onnea yritykseen!
Kiitos Venice! Sitä samaa toivon sinulle!
Tähtityttö kirjoitti:
Vivalavida, lämpimät onnittelut plussasta. ❤ Toivottavasti raskaus etenee normaalisti. ❤
Teitkö dpo11 testiä? Mun mielestä toi sun dpo12 testi näyttää ihan selvältä plussalta. Mulla tänään itsellä ehkä dpo11, en tiedä tarkkaan kun en tikuttanut. Mutta joka tapauksessa, mun viivanpaikat todella sitten taitaa olla niitä viivan paikkoja. Yhdestä viivasta sain jopa kuvan ja muokkaamalla kontrastia viivan saa näkyviin. Muokkaamatta edes tihrustamalla ei näy mitään (kuvissa). Jotta perinteisesti tässäkin kierrossa, piinaillaan kuitenkin loppuun asti, sillä tänään aamutesti oli vähän näkyvämpi VIIVANPAIKKA kuin eilinen testi. Tiedän, olen ehkä vähän crazy näiden testien suhteen, mutta tää on vähän kuin lauantai-illan lotto ja jokeri - joka päivä. 😂
Kiitos, toivotaan että kaikki menee hyvin!❤️ Mä maltoin vielä dpo 11 olla testaamatta, ihme kyllä 😂 mutta vahvasti veikkaan että jos olisin testannut, niin tuskin olisi vielä näkynyt hailuraviivaakaan. Joten tuo sun viivanpaikka voi hyvinkin olla haaleanhaalea positiivinen!☺️ Mulla tosiaan se dpo 12 haamu oli niiiin haalea että oli tosi vaikea erottaa oliko siinä hiventäkään väriä. Kontrastia muokkaamalla vähän paremmin sai esiin.
Toinen haaveissa pienellä ikäerolla, esikoinen 2020.
Tänään kp 33/26-30. Yk 7 tai 8 ja tänään se tapahtu: plussa! En voi uskoa tätä. Olin ihan varma että menkat alkaa, ei mitään raskausoireita. Mutta menkat ei vaan ala ja alkanu kiinnittää huomiota ihme mahan nipistelyihin ja nyt kun ajattelen ni on paleltanu ja väsyttäny. Myös vessassa saa rampata pissalla ja mahakin toimii useemmin ku ennen. Kontrolliviivan vahvunen plussa viiva pärähti testiin ennen kontrolliviivaa ja virtsa oli rakossa ehtiny olla tunnin. En vaan voi uskoa tätä!😳
Tsemppiä kamalasti kaikille ❤
Hei uusi kuumeilija täällä!
Olemme 30- ja 37-vuotias pariskunta ja menossa on yk3. Eilen alkoivat kuukautiset nelisen päivää myöhässä ja kieltämättä vitivalkoisista negoista huolimatta ehdin jo vähän innostua.
Meillä haasteita tuo oma reissuluonteinen työni, josta johtuen seksiä on melko hankala aikatauluttaa. Kuitenkin onneksemme olemme melko innokkaita tässä vauvantekohommassa.
Menossa mukana on pari kuukautta ollut foolihappo ja yritin ovulaatiotikkujakin, meni kuitenkin hermot jo testailun alkuvaiheessa, joten päätin mennä vain kehoani kuunnellen, ja luulen että bongasin ovulaation.
Millaisia kiertoja teillä muilla on? Omani on säännöllisen epäsäännöllinen vaihdellen välillä 27-33. Käytän Flo-appia, mutten ole varma, millä perusteella se ovulaation appiin heittää, sillä ainakin edelliskierroissa oma fiilis osui eri hetkelle kuin mitä Flo ehdotti ja luotankin enemmän siihen. Koska yleensä juuri tuosta fiiliksestä parin viikon päästä ne menkat on sitten alkaneet.
Vauvakuume on kova ja luulen että minulle on puhjennut myös anke sen hormonimyllerryksen seurauksena?? Voiko olla?
Harmitti eilen, kun menkat alkoi, mutta toisaalta nyt olen taas valmis uuteen yritykseen sen sijaan että odottelisin ja piinailisin vain myöhästyneitä menkkoja.
Onnea vauveli plussasta! 💕
Ja voi harmi Joky.. :/ Onhan raskaudet kuitenkin aina erilaisia, joten ennen kun menkat on alkaneet ei voi varmaksi tietää, eiks vaan?
Mä en sitten pystyny hillitsemään itseäni vaan tein aamulla testin. Ja se pirulainen oli viallinen! Ei tullu ees kontrolliviivaa ja siihen, mihin pitäis ilmestyä toinen viiva, jos on raskaana tuli jotain hailakkaa tuhrua. Eli nyt sitten ihan sama ku ei ois testannu ollenkaan. 🤷♀️
Seepia kirjoitti:
Onnea vauveli plussasta! 💕
Ja voi harmi Joky.. :/ Onhan raskaudet kuitenkin aina erilaisia, joten ennen kun menkat on alkaneet ei voi varmaksi tietää, eiks vaan?Mä en sitten pystyny hillitsemään itseäni vaan tein aamulla testin. Ja se pirulainen oli viallinen! Ei tullu ees kontrolliviivaa ja siihen, mihin pitäis ilmestyä toinen viiva, jos on raskaana tuli jotain hailakkaa tuhrua. Eli nyt sitten ihan sama ku ei ois testannu ollenkaan. 🤷♀️
No hittolainen tuota sinun testiä! 👹
Ja näinhän se on mutta ei ole kyllä yhtään raskaanaolofiilis joten uskon kyllä että tuo nega pysyy. 😅
Onna vauveli! Ihana uutinen!
Onnea plussanneille❤️ Piinapäivät... Kp 29 menossa (kierto 30-34) tein muka tuossa muutama pv sitten yhden testin aamupissasta (oli joku ei niin herkkä) ja nega se oli. On vain nuo apteekin testit (kohtuuhintaiset) melkein kaikki sellaisia ei kovin herkkiä.
Nyt on todellaki oltu aktiivisia joka toinen pv siinä ennen ovista ja oviksen jälkeen. Etovaa oloa vähän ollut ja pienen pientä lämmönnousua. Alkais jo menkat 🙈tai jos ei ole ma mennessä alkanu niin sit teen uuden testin. Ajankohta olis niiiiin passeli ku vois olla, mutta eihän niitä tehdä vaan saadaan. Se on kyllä tultu huomattua.
Minä täällä pohdin aamupissa rakossa että teenkö vielä testiä vai odotanko vaan suosiolla niitä menkkoja tulevaksi. 🤔 en haluaisi sitä negaa nähdä edes. 😩
Nuissa digitesteissä on se huono puoli ettei pääse ihmettelemään viivoja 😅
Joky kirjoitti:
Minä täällä pohdin aamupissa rakossa että teenkö vielä testiä vai odotanko vaan suosiolla niitä menkkoja tulevaksi. 🤔 en haluaisi sitä negaa nähdä edes. 😩
Sinuna en tekisi ainakaan digitestiä. Digitesti ei ole niin herkkä ja jos sulla ei ole vielä menkatkaan myöhässä niin voi olla ettei se näytä mitään. 😬
Esikoinen la 10/2020. 💜
Doshika kirjoitti:
Joky kirjoitti:
Sinuna en tekisi ainakaan digitestiä. Digitesti ei ole niin herkkä ja jos sulla ei ole vielä menkatkaan myöhässä niin voi olla ettei se näytä mitään. 😬
Totta, mutta nyt ei ole enää muita jäljellä 😅
Eikös nekin lupaa 99% varmuutta kuukautisten oletettuna alkupäivänä? 🤔
Näin yöllä unta että sain positiivisen tuloksen ja sen kanssa hihkuin. Aamulla masensi 😄
En oo samoilla päivillä, kp13 tänää ja alako jällee etova olo. Tietää siis hormonimäärän muutoata kehossa. Ovulaatio on ehkä ollu tällä viikolla, palion laimeammilla oireilla ko aiemmi - mitä nyt julmettu pääkipu ollut. Valkovuoto on runsasta ja hellyyttäkin ollaan osotettu toisillemme. Veikkaisin silti ettei tärpänny tässä(kään) kuussa, mutta empä ressaa siitä. Vaikka jännäähä se aina on viimiset päivät!
Tsemppiä jännittäjille ja onnea plussanneille!