Toiveena vauva (2019-2020)
Hei, Aloitin uuden ketjun, kun "Toiveena vauva (2018-2019)" on jo pitkä ketju ja vuosikin vaihtui. Kirjoitellaan tänne vauvahaaveista ja tuetaan toisia :) Itse olen avioliitossa ja yritämme ensimmäistä lasta. Ikää on 33- vuotta.
Kommentit (3096)
^ Mulle on käynyt niin että mulla taas tämä vauvanteko ei todellakaan herätä mitään lisähaluja. 😅🙈 Tuntuu, että tässä on pakko olla juuri tiettynä päivänä tekemässä tietyt asiat ja se ainakin iteltä vie haluja. En tykkää liian aikataulutetusta menosta näissä asioissa. 😅
Esikoinen la 10/2020. 💜
Hei kaikki!
Uutena liityn keskusteluun.
Pistin just ekat Gonal-F:t ja tästä lähtee meidän IVF-yritykset. Takana kolme inseminaatiota kehnoin tuloksin ja taustalla sosiaalinen lapsettomuus ja yllärinä löytynyt PCO-diagnoosi. Ikää itselläni pian 29, vaimo 32.
No joo kieltämättä se aikatauluttaminen stressaa hieman. Itsellä kun on myös reissutyö, joka välillä monimutkaistaa asioita. Mutta silti tuntuu, että seksielämä on vilkastunut myös tuon ovulaatioikkunan ulkopuolella, mikä on ainakin minulle todella tervetullut muutos. Ja siitä on tullut jotenkin jännittävämpää, että en jos juuri nyt saamme uuden elämän aikaiseksi :D
Moikka! Oon lueskellut teidän viestejä ja nyt päätin itsekin liittyä mukaan. Olen 23 vuotias ja puolisoni 29, nyt olisi haaveissa vauva. Jätin ehkäisyn pois alkuvuodesta, tosin siitä syystä, että pillerit sai koko elimistön sekasin enkä jaksanu niiden kanssa tapella.. Käytettiin ehkäisykeinona keskeytettyä yhdyntää pitkään, kunnes kuukausi sitten mies tuli sisään ja ilmoitti, että jos se vaavi on tullakseen niin saa tulla! Voi sitä ilon ja onnen päivää, vauvakuume on mulla ollut jo puoltoista vuotta :D
Edellisessä kierrossa oli jo tekemisen meininkiä oviksen aikaan, mutta ikävä kyllä menskut sitten tuli. Nyt kp 16 ja ovis oli arviolta perjantai/lauantai, seksiä oli keskiviikkona ja perjantaina. Toivotaan, että tärppäis näinkin nopeesti!
Heippa! Olen taka-alalla keskusteluita seurannut jonkun aikaa ja nyt päätin liittyä mukaan. Olemme mieheni kanssa kolmekymppisiä. Meillä on pian vuoden ikäinen vauva ja pikkusisarus hänelle on toiveissa. Ollaan yritetty nyt keväästä, enempi vähempi aktiivisesti. Kesällä sain varhaisen keskenmenon ja nyt on menkat 4 päivää myöhässä, mutta raskaustesti näyttää negatiivista. Viime kierrossa koitettiin laskeskella ja ajoittaa touhuiluja ovulaation aikaan, ovista en oo tikutellut enkä sitä tunne. Menkkamaisia mahakipuja ja etovaa oloa on ollu nyt, mitkä vois olla raskausoireita, mutta oon niin malttamaton, kun testi näyttää negaa, pitää kai vaan muutaman päivän päästä testata uudestaan, jos ei menkkoja kuulu.. 😬
Seepia! Miten siellä!? Minä en malta odottaa sinunkaan testausta! 😅
Heippa kaikille uusille😊 itse oli pakko tänään yks testi tuhlata ja niin nega oli että ei auta vaikka minkä viivalasien läpi katsois🙄
No nyt on vasta kp 22/26-27 ja dpo 9 eli ihan liian aikaisin tässä nyt testailin😅
A-p-u-a! En tiedä vielä, mitä ajatella. Mulla kp 28/27, menkkoja ei näy ja tein aamulla testin vaikka ensin ajattelin katsoa josko ne menkat tänään alkaisi.
Sain testiin hyvin hailakan haamuviivan ihan testiajan puitteissa 😍
Yritin ottaa siitä kuvankin, mutta siinä se ei näy kun on niin haalea.
Testaan parin päivän päästä uudelleen jollei menkat ala sitä ennen.
Kierron aikana oudointa oli ettei rinnat tulleet kipeiksi viikkoa ennen niin kuin aina ennen menkkoja, muuten en kyllä voi sanoa että mitään oireita olisi ollut.
Toivotaan että tämä olisi nyt totta ❤️
Iloa kaikkien viikkoon!
Täällä tunteisen mylläkkää. Voi kumpa osaisin olla rennosti tämän vauvatoiveen kanssa! Juuri nt itkettää ja ahdistaa koko toive, kun pelottaa että saa taas pettyä 😔 nämä aaltoilevat tunteet myös tekee epävarmaksi kaiken suhteen.
Pitkän lapsettomuuden jälkeen kahden lapsen äiti.
Joky kirjoitti:
Ihanaa, kun joku kyselee, kiitos. 🤩 Teen testin tänään, tuun tänne raportoimaan sitten. 🤓 En nyt jaksa odottaa, että saisin aamupissasta testattua niin teen päivällä.
Mikäs sulla on tilanne?
Onnea hurjasti kaikille plussanneille! 💕 Teitähän tais olla täällä useampikin. Tervetuloa myös uusille kuumeilijoille!
Seepia kirjoitti:
Joky kirjoitti:
Ihanaa, kun joku kyselee, kiitos. 🤩 Teen testin tänään, tuun tänne raportoimaan sitten. 🤓 En nyt jaksa odottaa, että saisin aamupissasta testattua niin teen päivällä.
Mikäs sulla on tilanne?Onnea hurjasti kaikille plussanneille! 💕 Teitähän tais olla täällä useampikin. Tervetuloa myös uusille kuumeilijoille!
Ei kuulu menkkoja! Yöllä oli tissit pirun kipeät mutta se nyt voi olla mitä vaan. 🤔 Minä niin jännään sinunki puolesta!
Jaahas, ja nyt sit alkoi menkat 4 päivää myöhässä. Taas yksi pettymys 😔 Esikoinen sai alkunsa ekasta kierrosta ja nyt, kun on jo muutama kierto yritetty ja yksi mennyt keskenkin, niin stressaa ja ahdistaa. Voi, kun vois olla vaan miettimättä koko asiaa..
Tämmönenhän sieltä sitten äsken pärähti! Oli vielä laimeat pissat. Sydän hakkaa! 😭😭 olin aivan varma että ei sieltä enää plussaa tule!
Joky kirjoitti:
Tämmönenhän sieltä sitten äsken pärähti! Oli vielä laimeat pissat. Sydän hakkaa! 😭😭 olin aivan varma että ei sieltä enää plussaa tule!
Onnea plussasta💕💕
Onnea plussasta Joky ja Seepian tuloksia myös odotellen!! Tigerille paljon viivanvahvistumisia!!😍
Onnea tuhannesti plussaneille! ❤️❤️
Täällä elellään jänniä hetkiä kp18 eli vielä viikon verran saa odotella että pääsisi itse tekemään testiä! Jännitys on nyt jo nii kova että en tiedä miten selviin hengissä tästä viikosta, pakko koittaa pitää ittensä kiireellisenä 🙈
Onnea Joky! ♥ Paljon tarrasukkia! 💜
Oi onnea plussanneille ❤️
Täälläkin kp 18 menossa, ekat menkat tuli ajallaan ja vahva ovisplussa tikutettu ja moneen otteeseen hyödynnetty 🙈 Nyt vaan pitäs malttaa ottaa ihan rennosti ja olla toivomatta liikoja mut ihanaa, että kerranki kroppa toimii omillaan 😅 Mut toivotaan parasta kaikille meille piinailijoille, ehkä jollaki meistä tärppää 👍
Joky kirjoitti:
ONNEAAA!!
Mulle tuli kanssa plussa!! Oon nyt kaks tuntia yrittäny jakaa kuvaa täällä, mutta sivusto bugittaa. 😑
Mutta plussa plussa plussa!! 🤩🤩
Ihanaa onnea plussista! Mä jaan ton fiiliksen, että täällä plussaneista tulee tosi hyvälle mielelle, mutta lähipiirin uutisista saattaa joskus jopa vähän harmistua. Älkää käsittäkö väärin, olen tietysti onnellinen kaikkien puolesta! Mutta täällä ehkä ihmiset on vaan avoimempia siitä, kuinka kauan on yritetty jne. Ja lähipiiriläiset ei ehkä niin henkilökohtaisista asioista puhu.
Mulla alkaa olla menkat lusittu ja ihan älyttömällä innolla ollaan alkamassa uuteen yritykseen! Miten muilla, onko säpinä lisääntynyt makuukammarin puolella, kun vauvaa on alettu tekemään? Meillä ainakin se on tuonut tosi paljon spontaaniutta ja kipinää. Ennen ehkäisynä olikin kondomi, joka ehkä vähän söi tota spontaaniutta. Ja sitten keskeytetty taas omalla tavallaan ehkä myös.