Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiveena vauva (2019-2020)

24.02.2019 |

Hei, Aloitin uuden ketjun, kun "Toiveena vauva (2018-2019)" on jo pitkä ketju ja vuosikin vaihtui. Kirjoitellaan tänne vauvahaaveista ja tuetaan toisia :) Itse olen avioliitossa ja yritämme ensimmäistä lasta. Ikää on 33- vuotta.

Kommentit (3096)

1101/3096 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on ihan kunnolla haamuja ja plussia tullut kun hetken on poissa! Onnea teille ja toivottavasti pysyvät kyyttissä. ♥

En tiedä mikä kiertopäivä itsellä on, varmaan ovis voisi olla oireiden perusteella. Eipä väsymykseltä olla jaksettu petihommiakaan, mutta se tämän kierron ajatuksena olikin että ei stressata ja peittoa heilutetaan kun jaksaa.

Mun naama kukkii taas kuin heinäkuun kukkapelto. Kipeitä ihonalaisia finnejä leuassa ja vähän muuallakin. Ihanaa.

Mie koitan pysyä vähän poissa täältä että päivät kuluisivat huomaamatta nopeammin. 🙃

1102/3096 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, on tämä melkoista. Nyt on rinnat olleet viikon aivan älyttömän kipeät! Se on oikeastaan ainoa selkeä oire mitä ei ennen oo ollut. Toki siis kipeät olleet mutta ei todellakaan näin kauaa. Juuri miehelle lauantaina hehkutin että voisiko olla mahdollista kun en ole vetänyt mitään perus menkkakilareita ni enkös eilen jo rähjännyt naama punaisena kun peruna putosi lattialle.. Tänään kp26 Flo:n mukaan menkat pitäisi alkaa keskiviikkona, saas nähdä. 

Yritys aloitettu 3/2022
Esikoinen 5/2020

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1103/3096 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äääääh, mitä te teette, että saatte ajatukset välillä pois tästä vauvakuumeilusta?! Nyt on dpo 1-2 (miten nää muuten lasketaan?) enkä vaan jaksais odottaa, että jotain tapahtuis. Joko siis menkat tai plussa testissä. Kierron alkupuolisko meni jotenki ok ovulaatiota odotellessa, mutta nyt tuntuu, että nää päivät kuluu HI-TAAS-TI. Ideoita, millä saa ajatukset muualle ja ajan kulumaan? 😁 Lenkkeilyä ja lukemista kokeiltu jo. Onneks pian alkaa Frendit. 😂

1104/3096 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi sitten alavatsaa ja nivusia vihloskella. Toivon niin että tuo hailura haamu tuosta vahvistuisi ja kovasti pelkään että sieltä ne menkat kohta kuitenkin alkavat 😓 vielä piti tuota aamuista mysteeriviivaa kuvasta tutkailla ja lisäsin kontrastia, kyllähän tuossa jotain pientä väriä näyttäisi olevan? Ei auta kuin malttaa mielensä ja testata parin päivän päästä uudestaan jos menkat eivät ala! Tsemppiä kaikille ❣️

Toinen haaveissa pienellä ikäerolla, esikoinen 2020.

1105/3096 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VivaLaVida kirjoitti:

Nyt alkoi sitten alavatsaa ja nivusia vihloskella. Toivon niin että tuo hailura haamu tuosta vahvistuisi ja kovasti pelkään että sieltä ne menkat kohta kuitenkin alkavat 😓 vielä piti tuota aamuista mysteeriviivaa kuvasta tutkailla ja lisäsin kontrastia, kyllähän tuossa jotain pientä väriä näyttäisi olevan? Ei auta kuin malttaa mielensä ja testata parin päivän päästä uudestaan jos menkat eivät ala! Tsemppiä kaikille ❣️

Minustaki näyttää että siinä jotain olis! Nyt malttia vaan ja sitte testaan uudesti!

1106/3096 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seepia kirjoitti:

Äääääh, mitä te teette, että saatte ajatukset välillä pois tästä vauvakuumeilusta?! Nyt on dpo 1-2 (miten nää muuten lasketaan?) enkä vaan jaksais odottaa, että jotain tapahtuis. Joko siis menkat tai plussa testissä. Kierron alkupuolisko meni jotenki ok ovulaatiota odotellessa, mutta nyt tuntuu, että nää päivät kuluu HI-TAAS-TI. Ideoita, millä saa ajatukset muualle ja ajan kulumaan? 😁 Lenkkeilyä ja lukemista kokeiltu jo. Onneks pian alkaa Frendit. 😂

Sama täällä! Ovis pitäisi olla ollut eilen! Saapa nähdä! Ei auta kuin odotella vaan. 🙄

1107/3096 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VivaLaVida kirjoitti:

Jotainhan tuossa selvästi on! Aamua itsekin odottelen innolla, että pääsisi testaamaan. 😁

Esikoinen la 10/2020. 💜

1108/3096 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joky kirjoitti:

Seepia kirjoitti:

Sama täällä! Ovis pitäisi olla ollut eilen! Saapa nähdä! Ei auta kuin odotella vaan. 🙄

Täällä ilmoittanuu kans yks kellä ei meinaa aivot mitenkää unohtaa tätä asiaa ees hetkeks! 🙉Kokoajan vaan toivoo että ois kierron lopussa ja pääsisi testailemaan että jokos sitä nyt pärähtäis viiva tikkuun! Mutta itellä vielä pitkä kk edessä ku mennään vasta kp4 🙈

1109/3096 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp alkaa vaihtua ihan kohta 28/28 ja kroppa ilmoittelee, että pian alkaa vuoto... On tässä kyllä nyt niin paljon ollut stressiä ja itkua etten kyllä yhtään ihmettele, että en sitä positiivista testiä tule saamaan... Mutta onnea plussanneille!

1110/3096 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doshika kirjoitti:

VivaLaVida kirjoitti:

Jotainhan tuossa selvästi on! Aamua itsekin odottelen innolla, että pääsisi testaamaan. 😁

Mitä näkyi!? 🧐 jokasta testiä täällä jännään kuin omaani 😅

1111/3096 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli muuten ekasta lapsesta ensimmäisiä oireita se, että pissa muuttui jännän hajuiseksi. Odottelen siis sitä 😅

1112/3096 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doshika minäkin haluan tietää kuinka testin kävi! Joky, olen ihan samanlainen, jännitän muidenkin puolesta 😂

1113/3096 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän hakkaa tuhatta ja sataa, mä hätäsenä testasin äsken kun en malttanut aamuun odottaa, ja tällänen pamahti parin minuutin päästä testinäytölle 😭 eilisaamuna dpo 12 tein siis haamun. Kovasti siltä näyttää että raskaana tässä ollaan, puolen vuoden yrittämisen jälkeen 💕 toivottavasti tämä kyytiläinen pysyy matkassa! Huomenna tai torstaina olisi pitänyt menkat alkaa.

1114/3096 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VivaLaVida kirjoitti:

Sydän hakkaa tuhatta ja sataa, mä hätäsenä testasin äsken kun en malttanut aamuun odottaa, ja tällänen pamahti parin minuutin päästä testinäytölle 😭 eilisaamuna dpo 12 tein siis haamun. Kovasti siltä näyttää että raskaana tässä ollaan, puolen vuoden yrittämisen jälkeen 💕 toivottavasti tämä kyytiläinen pysyy matkassa! Huomenna tai torstaina olisi pitänyt menkat alkaa.

Ihanaa!!😍

Vierailija
1115/3096 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vivalavida, ihan plussaltahan se näyttää 😍 toivotaan että pysyy matkassa!!

Meillä meni myös puolisen vuotta.. Nyt kun pari päivää olen asiaa rauhassa mietiskellyt niin uskalsin soittaa jo neuvolaan. Ihan käsittämätön fiilis kun sai sanottua, että taidanpa olla raskaana 😄

1116/3096 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VivaLaVida, onnea, ihanaa! 💓

Minun testi näytti samaa haaleaa tänä aamuna. 😅 Huomenna siis uusi yritys... jos se hormooni tuplaantuu joka 72. tunti niin periaatteessa huomenna vasta voisikaan ehkä olettaa että mitään muutosta edes näkyy, jos on näkyäkseen. Tulee taas pitkä ilta ja yö... 😂

Esikoinen la 10/2020. 💜

1117/3096 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten pitää taas auttaa tyhmää. 😂 Ohjeissa lukee, että kasta KOKO NÄYTTEENOTTOPÄÄ virtsaan (joka ohjeiden mukaan sisältää kokonaisuudessaan myös tuon nuolikohdan), mutta tuossa kuvassa testi on kastettu vain tuohon vihreään osaan saakka? Eli kumpi on oikea tapa? 😅

Esikoinen la 10/2020. 💜

1118/3096 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doshika kirjoitti:

Ja sitten pitää taas auttaa tyhmää. 😂 Ohjeissa lukee, että kasta KOKO NÄYTTEENOTTOPÄÄ virtsaan (joka ohjeiden mukaan sisältää kokonaisuudessaan myös tuon nuolikohdan), mutta tuossa kuvassa testi on kastettu vain tuohon vihreään osaan saakka? Eli kumpi on oikea tapa? 😅

No minä ainakin kastoin koko homman. Ei sitä suihkuakaan voi estää siihen osumasta. 😅🤔 tai ei minun pissa ainakaan kulje luodinsuoraan!

1119/3096 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea VivaLaDiva ❤

Täällä alkoi tänään kp1 ja siten yk9. Luovututtaa melko kovasti enkä jaksa uskoa, että meille koskaan tulee vauvaa. Ehkä näin nyt on vaan tarkoitettu sitten. Koko tämä kierto on ollut kuin steroideilla hormonien suhteen, mieli ollut ahdistunut lähes alusta asti ja tänään heräsin aamuyöllä järkyttäviin alavatsakipuihin, mitä minulla on ollut viimeksi joskus nuorempana, alle 25-vuotiaana. Mietin jopa varhaisen keskenmenon mahdollisuutta, kun tänään on tullut myös sellaista vaaleammman punaista/harmaata hyytymää. Sekin olisi omanlainen voitto, että tapahtuisi edes jotain muuta kuin samaa tyhjää rundia kuukaudesta toiseen. Ainoa hyvä puoli menkkojen alkamisessa on se, et mieliala muuttui taas normaaliksi ja henkinen olo on 1000 kiloa kevyempi.

Mut joo, tsemppiä kaikille yrityksiinne, toivon hartaasti, että saatte plussat piirtymään, niin pian kuin mahdollista ❤ . Itse taidan siirtyä takavasemmalle ja keskittyä aivan muihin hommiin, tehdä elämästäni kauniin ilman raskautta ja ilman lasta.

N36, M38. Yritys aloitettu 01/19, ei löydettyjä vikoja. Ensimmäistä toivotaan.

1120/3096 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

portland kirjoitti:

Onnea VivaLaDiva ❤

Täällä alkoi tänään kp1 ja siten yk9. Luovututtaa melko kovasti enkä jaksa uskoa, että meille koskaan tulee vauvaa. Ehkä näin nyt on vaan tarkoitettu sitten. Koko tämä kierto on ollut kuin steroideilla hormonien suhteen, mieli ollut ahdistunut lähes alusta asti ja tänään heräsin aamuyöllä järkyttäviin alavatsakipuihin, mitä minulla on ollut viimeksi joskus nuorempana, alle 25-vuotiaana. Mietin jopa varhaisen keskenmenon mahdollisuutta, kun tänään on tullut myös sellaista vaaleammman punaista/harmaata hyytymää. Sekin olisi omanlainen voitto, että tapahtuisi edes jotain muuta kuin samaa tyhjää rundia kuukaudesta toiseen. Ainoa hyvä puoli menkkojen alkamisessa on se, et mieliala muuttui taas normaaliksi ja henkinen olo on 1000 kiloa kevyempi.

Mut joo, tsemppiä kaikille yrityksiinne, toivon hartaasti, että saatte plussat piirtymään, niin pian kuin mahdollista ❤ . Itse taidan siirtyä takavasemmalle ja keskittyä aivan muihin hommiin, tehdä elämästäni kauniin ilman raskautta ja ilman lasta.

Tiedän niin tuon pettymyksen tunteen ja kun alkaa olla ihan loppu tähän yrittämiseen.

Yk9 ei kuitenkaan vielä loputon tuomio ole. Vuosi voi hyvin mennä yrityksessä vaikka täysin kunnossa olisikin molemmat.

Me olemme 27 & 31 vuotiaita ja jo yli vuosi yritystä takana. Pian menossa julkiselle lapsettomuushoitoihi.

LA 12/20

Ketju on lukittu.