Toiveena vauva (2019-2020)
Hei, Aloitin uuden ketjun, kun "Toiveena vauva (2018-2019)" on jo pitkä ketju ja vuosikin vaihtui. Kirjoitellaan tänne vauvahaaveista ja tuetaan toisia :) Itse olen avioliitossa ja yritämme ensimmäistä lasta. Ikää on 33- vuotta.
Kommentit (3096)
Ollaan yritetty ensimmäistä vauvaa puolisen vuotta, tänään tein päiväpissasta testin kun menkkoja ei näy eikä kuulu. Sinäänsä normaalia mulle kun epäsäännöllinen kierto mut ei oo kierto ollu ikinä 38 päivää kuitenkaan mitä tänään on. Onko tuo haamuviiva? Vai huijaako silmät vaan.. Huomenna teen uuden testin mut en uskalla vielä elätellä toiveita jos omat silmät näyttää ihan eriä mitä muiden
Joky: En ole tehnyt uutta testiä. Ehkä se viiva tosiaan johtui siitä kuivahtamisesta...
Mä en ihan ymmärrä tätä alapeukuttelua täällä. Mikä sen tarkoitus on? Itse en ainakaan laita alapeukkuja, ainostaan yläpeukkuja joskus.
Voitte vaan kuvitella kuinka mun sydän hyppäsi kurkkuun, koska oikeasti siinä näkyi väriä viivassa! Aiemmissa testeissä mitä olen tehnyt niin ei ole kertaakaan tullut mitään noin selkeitä viivoja edes kuivuessaan.
Snorkkeli: mä näen tossa haalean viivan, tuliko toi aikaikkunan sisällä näkyviin vai vasta myöhemmin? Varovaiset onnet!
Esikoinen, LA 7/2020
Mureke kirjoitti:
Snorkkeli: mä näen tossa haalean viivan, tuliko toi aikaikkunan sisällä näkyviin vai vasta myöhemmin? Varovaiset onnet!
Tuli aikaikkunan sisällä näkyviin, alkuun ajattelin et oli nega, mut negan varmistamiseks piti odottaa 5 min. Odotin ja aloin tutkaileen enemmänkin valoa vasten ja näin heti ton ihan haaleen hailuraviivan. Mulla on vatsaa jomotellu menkkamaisesti jo viikon sekä rinnat olleet arat eilisen ja tänään, mitä yleensä ei oo edes ennen menkkoja.. testaan aamupissasta huomenna uudestaan, katsotaan mitä se näyttää, jännittää :D
Mureke kirjoitti:
Joky: En ole tehnyt uutta testiä. Ehkä se viiva tosiaan johtui siitä kuivahtamisesta...
Mä en ihan ymmärrä tätä alapeukuttelua täällä. Mikä sen tarkoitus on? Itse en ainakaan laita alapeukkuja, ainostaan yläpeukkuja joskus.
Voitte vaan kuvitella kuinka mun sydän hyppäsi kurkkuun, koska oikeasti siinä näkyi väriä viivassa! Aiemmissa testeissä mitä olen tehnyt niin ei ole kertaakaan tullut mitään noin selkeitä viivoja edes kuivuessaan.
Mureke, eiköhän noita alapeukkuja laita jotkut sivusta seuraajat ketkä eivät täällä omaa tilannettaan jaa vaan nimenomaan seurailee vierestä ja peukuttelee mitä sattuu. Uskon ja toivon että kaikki me aktiivisemmat täällä tsempataan toisia täysillä ja ollaan toistemme tukena. Sekä ymmärretään se innostus kun edes jotain pientä testissä näkyy. Tsemppihalit sinne :-)
LA 12/20
Onnea plussanneille ja tsemppiä jännittäjille, toivotaan että haamuviivat vahvistuu! 😊
Täällä yk2 vuosien pilleriehkäisyn jälkeen, kp 25/jotain. Viime kierto pillereiden jälkeen 35 päivää, ennen pillereitä pyöriny kierrot 29-32 päivässä. Ovulaatiota en ole bongannut tikuista enkä tuntemuksista, nyt lähinnä pms-oireilua kiukkuahdistuksineen ollut. Ovulaatiotestejä tein tässä kierrossa kp11-24, haaleita viivoja vain tullut ja eilen täysin negatiivinen. Ei siis mitään odotuksia, muuta kuin jännittämistä että miten pitkä kierto tulee.
Mitä mieltä olette, kuinka monta kiertoa kannattaa odotella ja ihmetellä ovuloiko lainkaan ja missä vaiheessa voisi mennä asiasta gynelle? Ensi kierrossa tuskin jaksan tikutella kun tuntuu niin turhalta. Olis mahtavaa edes tietää toimiiko kroppa, toki pillerit jääneet pois vasta pari kuukautta sitten ja kroppa hakee tasapainoaan mutta tietysti sitä oli toiveikas että ekat kierrot pillereiden jälkeen olisi ne hedelmällisimmät. Ehkä ei sitten kuitenkaan. Noh, täytyy toivoa että kierto vähän lyhenee ja että kuukautiset ylipäätään tulis normaalisti!
Mureke kirjoitti:
Hö! Odottelin josko sieltä uutta testiä pukkais. 😬 Jäi itseäki mietityttään nuiden samanlaisten ihmemenkkojen vuoksi!
snorkkeli kirjoitti:
Mureke kirjoitti:
Tuli aikaikkunan sisällä näkyviin, alkuun ajattelin et oli nega, mut negan varmistamiseks piti odottaa 5 min. Odotin ja aloin tutkaileen enemmänkin valoa vasten ja näin heti ton ihan haaleen hailuraviivan. Mulla on vatsaa jomotellu menkkamaisesti jo viikon sekä rinnat olleet arat eilisen ja tänään, mitä yleensä ei oo edes ennen menkkoja.. testaan aamupissasta huomenna uudestaan, katsotaan mitä se näyttää, jännittää :D
Oi! Minäkin jään odottamaan sinun aamutestiä! 😁
Onnea plussanneille!💕
Mureke, en kanssa usko, että kukaan meistä aktiivisista viitsisi nähdä vaivaa ja käydä painamassa alapeukkuja. Eiköhän ne ole näitä ”nimettömiä” vierailijoita 😊 mutta tee ihmeessä digitesti jos silminnähden testiviivassa oli väriä!
Snorkkeli, kyllä tossa joku viiva on, tosi vaikea näin kuvan perusteella sanoa onko siinä väriä vai onko viivanpaikka mutta ehdottomasti uutta testiä kehiin! Kokeile eri merkin testiä? 🤔
Täällä on niin oireetonta kun voi vaan olla. Vielä viime viikonloppuna oli jopa melko varma fiilis että tää ois meidän kierto, mutta nyt mulla on jostain syystä tosi lannistunut olo että lähinnä vaan ootan menkkojen alkua ja taas jälleen kerran uuden yk:n alkamista.. Perus PMS-apatiaa 😢
Toinen haaveissa pienellä ikäerolla, esikoinen 2020.
Joky kirjoitti:
snorkkeli kirjoitti:
Mureke kirjoitti:
Ei viiva vahvistunut ollenkaan aamulla, töidne jälkee kauppaan ja kasa toisen merkkisiä testejä ostoskoriin :D
Olin näkevinäni viivaa piirtyvän kun testin kastoin, mutta plaaaah... Nega mikä nega.
Emätin edelleen hyvin turvoksissa ja lenkit hidastuvat kun koko alavatsaa kiskoo kun yrittää pysyä koiran perässä.
Mites muilla tuo kohdunsuu? Mulla se on jatkuvasti kierrosta ja päivästä toiseen alhaalla ja auki. Nyt vaan turvotus on tullut eteen niin, ettei oikeen saa edes sormella kokeiltua.
Nyt kp25, laskin viimeksi päivän vähemmän (hyvä matikka jnejne).
Heippa kaikki,
Täällä kierrot meneet laskevasti eka 38 sit 35, 31 mutta nyt taas huidellaan kp37. Ärsyttää ettei kroppa toimi normaalisti. Testit näyttää negaa. Tässä kierrossa yritin bongata ovista tikuilla eikä merkkiäkään ovulaatiosta. Oliko se niin että ovuloimattomat kierrot voivat venyä pitkiksikkin? Plaah odotusta odottavan aika se varsinkin on pitkä.. vaikkei pitkään olla vielä yritettykään. Täytyy varmaan täälläkin lakata yrittämästä, jos se olikin se suuri salaisuus tärpille. Pitkiä hermoja kaikille ja onnea jo plussanneille 😊
snorkkeli kirjoitti:
Joky kirjoitti:
snorkkeli kirjoitti:
Mureke kirjoitti:
Ei viiva vahvistunut ollenkaan aamulla, töidne jälkee kauppaan ja kasa toisen merkkisiä testejä ostoskoriin :D
No hittolainen!
Menkkoihin 4 yötä. Tein äsken herkän testin ja täysin nega, joten kuukautisia odotellessa :(
Moikka kaikille!
Meillä varmaan virallisesti yk2 nyt menossa, kun kesäkuussa päätettiin, että jätetään ehkäisy pois. Mies halunnut jo useamman vuoden lasta ja keväällä itsellänikin alkoi vauvakuume ja nyt kaikin puolin muutenkin sopiva aika 😊
Ovulaatiotestit otin tässä kierrossa käyttöön, koska haluan tietää tarkemmin miten kiertoni toimii. Vaikka minulla myös hyvin säännöllinen kierto 28pvä. Aloitin testauksen kp 9 ja nyt on menossa kp 18. Olen saanu joka päivä haalean viivan ja kp 13 kohdalla tuli tummempi viiva ja olin ihan varma että nyt. No sitten testailin vielä, kun halusin saada yhden täysin negan testin ja testit antoi vaan haaleeta. Kunnes eilen kp 17 kohdalla tuli ihan ovis tuntemukset ja limat yms. Testasin ja antoi taas tummemman viivan, tänään taas haalea viiva. Nyt olen vähän kummissani, voiko olla niin että aina tulee se haalea viiva vai pitäisikö jossain vaiheessa tulla täysin nega?
Pahoittelut sekavaa tekstiä. Toivottavasti joku täällä osaisi auttaa. 😊
29 | yk 5 | esikoinen toiveissa
Mä olen kanssa ihmeissäni oman ovikseni kanssa. Kierto tosiaan aika säännöllinen 27/28 päivää ja tikuttanu kp 9 asti. Nyt kp 15 eikä vieläkään hymynaamaa (tikuttanu siis CB digitalilla). Ei oo kyllä ollut mitään ovistuntemuksiakaan. Olis luullut tällaisella kierrolla oviksen tulleen viimeistään tänään, mutta vielä ei näy edes lh-huippua..
Sen tiedän, että joillakin noi liuskat ei onnistu kaikilla näyttämään ovulaatiota, koska eivät ole käsittääkseni yhtä herkkiä kuin digitaaliset. Mutta en tiedä pitäiskö jossain kohtaa tulla selkeä nega... 🤔
Eilen tuli ensimmäinen plussa, päivä ennen menkkojen alkua 😍 yritys alkoi helmi-maaliskuussa ja nyt tärppäsi. Nyt vaan toivomme parasta.
Paria päivää aikaisemmin alkoi menkkamaiset vatsakivut, aivan kuin menkat olisi alkamassa. Rinnat myös kipeytyivät hieman ja nännit olivat muuttuneet aavistuksen tummemmiksi. Päätin testata kun eilen illalla oli tiedossa illanviettoa ja halusin selvittää uskaltaako ottaa viinilasillisen. Selkeä plussa pärähti tikkuun käytännössä heti eli ei mitään haamuja 😄
Onnea muille plussanneille ja tsemppiä vauvakuumeilijoille 💜
Onnea Jinjin! 😍
Mullaki pärähti hymynaama tänä aamuna ovistestiin. Kp 16. Oon helpottunut, että siellä jotain tapahtuu, mutta samaan aikaan turhautunut, kun mies on viikonlopun reissussa. Miten voi olla näin paska tuuri! 😅 Tulee kyllä huomenna, joten täytyy toivoa, että tallettelut viikolla ja huomenna illalla riittää..
Raskaustesteistä tietävät, nyt kaivataan faktatietoa! 😸
Esimerkiksi Rfsu:lla on se herkkä testi, joka on herkkyydeltään 10mlU/ml. Kuitenkin myös esimerkiksi Raskauskeijulta saa tilattua niitä halpisliuskoja (joita saa kylkiäisenä kun tilaa ovistestejäkin) ja niidenkin herkkyys on tuo sama 10mlU/ml! En käsitä. Miksi ne on niin halpoja, jos ne on yhtä herkkiä kuin nuo kalliimmat ja hienommat Rfsu:n testit? 😅 Voiko ne muka toimia samalla tavalla? Rfsu:n testi voi näyttää raskauden jopa 6 päivää ennen menkkojen pois jääntiä, mutta nuo Raskauskeijun testit kuitenkin muka vasta kun menkat on ekaa päivää myöhässä. Jos ne on yhtä herkkiä niin miksei ne toimi samalla tavalla? Valaiskaa joku tyhmää, en ymmärrä! 😬🙈
Esikoinen la 10/2020. 💜
Onnea kaikille plussanneille!
Itse olen taustaillut ja ollut tarkoituksella pois palstalta. Tuli jotenkin väsy ja turhautuminen yrittämiseen keskenmenojen jälkeen.
Nyt 7+ ja toivotaan, että pysyy matkassa. Varhaisultrassa maanantaina kaikki oli hyvin! 😊
Toivoa ja tsemppiä kaikille yrittäjille!❤