Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan normaalia, että 3.-luokkalainen ei voi kertoa vanhemmille, mitä 4.:nnelle haluamansa valinnaisaine pitää sisällään?

Vierailija
18.02.2019 |

Mies on lähivanhempi ja soitti, että lasten valinnaisaineet pitäisi päättää. Tyttö kuulemma haluaisi äidinkielen vlinnaisaineen yhdeksi. Koitin kysyä, että mitähän se mahtaa pitää sisällään, että voitko kysyä tytöltä, onko draamaa vai kirjoittamista vai mitä, niin mies ei kuulemma voi. Lapsen ei ole pakko kertoa isälleen tämmöisiä. Kyllä on ihan h*lvetin vannmainen kasvattaja taas, mä en kestä. Sanoin, että no v*ttuako sitten mulle soittelet, että mitä mä näistä voin miestä enempää tietää?

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä siis puhettakaan, että mies tukisi tietenkään minuakaan siinä, että lapsi vastailee tällaisiin kysymyksiin.

Ap

meillä lapsen kanssa päätettiin että nelosella tulee se kieli mikä siellä on, lapsi valitsi itse yläasteen painotettu. Ei siinä isän mielipidettä kysytty. 

Te vai sinä päätit(te)?

Kysyttiinkö lapsen mielipidettä?

Vierailija
102/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelos luokalla ei oo muuta valinnasainetta kun kieli oli se sitten ruotsin, saksan, ranskan jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä siis puhettakaan, että mies tukisi tietenkään minuakaan siinä, että lapsi vastailee tällaisiin kysymyksiin.

Ap

meillä lapsen kanssa päätettiin että nelosella tulee se kieli mikä siellä on, lapsi valitsi itse yläasteen painotettu. Ei siinä isän mielipidettä kysytty. 

Te vai sinä päätit(te)?

Kysyttiinkö lapsen mielipidettä?

se oli itsestään selvää että valinnaiskieli, 19 muutakin otti luokallaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi