Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan normaalia, että 3.-luokkalainen ei voi kertoa vanhemmille, mitä 4.:nnelle haluamansa valinnaisaine pitää sisällään?

Vierailija
18.02.2019 |

Mies on lähivanhempi ja soitti, että lasten valinnaisaineet pitäisi päättää. Tyttö kuulemma haluaisi äidinkielen vlinnaisaineen yhdeksi. Koitin kysyä, että mitähän se mahtaa pitää sisällään, että voitko kysyä tytöltä, onko draamaa vai kirjoittamista vai mitä, niin mies ei kuulemma voi. Lapsen ei ole pakko kertoa isälleen tämmöisiä. Kyllä on ihan h*lvetin vannmainen kasvattaja taas, mä en kestä. Sanoin, että no v*ttuako sitten mulle soittelet, että mitä mä näistä voin miestä enempää tietää?

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Anssi, kolmasluokkalainen. Olen Anssi, kolmasluokkalainen. Olen Anssi, kolmasluokkalainen, ja tyhmä kuin saapas.

Oletko Ap:n lapsi?

Lasteni isältä tuo enemmän kuulostaa.

Ap

Vierailija
82/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Anssi, kolmasluokkalainen. Olen Anssi, kolmasluokkalainen. Olen Anssi, kolmasluokkalainen, ja tyhmä kuin saapas.

Oletko Ap:n lapsi?

En. Olen kristallihuru-ukko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme varista. Istui aidalla. Ammuin niistä yhden, ammuin niistä yhden ja loput lensu pois.

Vierailija
84/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltä on aikoinaan vaadittu niin paljon kehittymistä kaikessa ja osasta on ollut isoa hyötyäkin, niin että v*tuttaa kun mies ei yhtään yritäkään kasvattaa lapsia kehittymään missään asiassa.

Ap

Vierailija
85/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seismistä toimintaa havaittu

Vierailija
86/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eehehe, eehehehe... Eeeehehehehehehe.

Vierailija
87/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi nukkuu, lapsi nukkuu, kesken oppitunnin. Niin on tehnyt aina, myöskin hänen äiti. Siks ei ymmär, siks ei ymmär, mitä tapahtuu. (Ukko nooan sävelellä)

Vierailija
88/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!!

Vierailija
89/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!!!

Porvoossa ei niin vain jätetäkään.

Vierailija
90/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitkoon ihan mitkä paskavalinnaisaineet valitsee, v*ttuako siitä sitten mulle soitellaan?

Ap

Kun kerran ihan sama, miksi teit koko avauksen tänne? Säälin lastanne.

Vierailija
91/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista menoa. En oikein ymmärrä ap:n asennetta, vaan enpä ymmärrä miestäkään, joka pyytää häneltä neuvoa tällaisessa jutussa. Toivottavasti lapsi nyt sai itselleen sopivan kurssin ja kasvaa tasapainoiseksi. Kaikesta huolimatta.

Vierailija
92/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haukutte täällä ap:tä viestistä toiseen? Minusta on ihan paikallaan kritisoida lähivanhempaa, joka on aivan pihalla lapsen tärkeistä asioista ja joka kuin vastuuta pakoillakseen velvoittaa ap:n tekemään päätöksen.

Jos nais- ja miesroolit olisivat toisin päin, ei täällä haukuttaisi ketään muuta kuin naispuolista lähivanhempaa.

Vierailija
93/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa ihmeessä äidinkielen valinnaisaine, oli se mitä tahansa. Äidinkielen eri osa-alueista on ihan varmasti hyötyä. Hienoa, että lapsi on siitä kiinnostunut!

Vierailija
94/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitkoon ihan mitkä paskavalinnaisaineet valitsee, v*ttuako siitä sitten mulle soitellaan?

Ap

Kun kerran ihan sama, miksi teit koko avauksen tänne? Säälin lastanne.

No toi miehen asenne: en voi edes kysyä lapselta mitä koulussa on kerrottu hänen haluamansa äidinkielen valinnaisaineen pitävän sisällään? Ei kai nyt noin kuutamolla voi lapsikaan elää, ettei tiedä mitään mistään asioistaan? Ihan normijärkinen lapsi kyseessä, ei poika, jotka nyt ei mitään tiedäkään (monet).

Ap

Vierailija
95/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi vin minun silmissäni niskuroi ja kuvittelee liikoja itsestään, jos ei puhua osaa vanhemmilleen.

Ap

Vierailija
96/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpäs jos ap rekisteröityisit? Sitten ei tultais huutelemaan väliin.

Vierailija
97/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:ltä unohtui lääkkeet ja lähivanhempimies ei jaksanut tapella psykoosiraivoajan kanssa puhelimessa? 

Älä viitsi halventaa psykoosisairaita. He ovat osastolla ja syyttömiä tilaansa tai käytökseensä, sairautensa uhreja. Ap taas on luonnehäiriöinen, itsekäs, narsistinen ja ilkeä mutta ei psykoosissa.

Vierailija
98/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele yhtään, että huoltajuus on annettu isälle. Ap:lla taitaa olla MT-ongelmia, niin sekavia hänen viestinsä ovat.

Osa viesteistä ei ole Ap:n näppikseltä. Joku teeskentelee olevansa Ap.

Vierailija
99/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauksesta päätellen ihan oikealle lähivanhemmalle lapsi mennyt. V-tyyliä ei tarvitse kenenkään lapsen sietää.

Vierailija
100/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä siis puhettakaan, että mies tukisi tietenkään minuakaan siinä, että lapsi vastailee tällaisiin kysymyksiin.

Ap

meillä lapsen kanssa päätettiin että nelosella tulee se kieli mikä siellä on, lapsi valitsi itse yläasteen painotettu. Ei siinä isän mielipidettä kysytty. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi