Onko ihan normaalia, että 3.-luokkalainen ei voi kertoa vanhemmille, mitä 4.:nnelle haluamansa valinnaisaine pitää sisällään?
Mies on lähivanhempi ja soitti, että lasten valinnaisaineet pitäisi päättää. Tyttö kuulemma haluaisi äidinkielen vlinnaisaineen yhdeksi. Koitin kysyä, että mitähän se mahtaa pitää sisällään, että voitko kysyä tytöltä, onko draamaa vai kirjoittamista vai mitä, niin mies ei kuulemma voi. Lapsen ei ole pakko kertoa isälleen tämmöisiä. Kyllä on ihan h*lvetin vannmainen kasvattaja taas, mä en kestä. Sanoin, että no v*ttuako sitten mulle soittelet, että mitä mä näistä voin miestä enempää tietää?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Ei se opetussuunnitelma ole edes löytynyt Wilmasta.
Ap
Se löytyy kaupungin ja oph:n sivuilta, pöljä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4:nnelle ilman järjestysluvun pistettä, sillä -nne- vastaa sitä järjestysluvun tunnusta, joka nominatiivissa voi olla pelkkä piste (tai :s).
Kiitos, kun huolehdit ja korjaat typerät mokani. Kuten huomaat, en osaa edes äidinkieltä, miten lapseni voisi olla yhtään älykkäämpi.
ApTuollainen asia ei liity kylläkään älykkyyteen milläänlailla. Vain typerys uskoo niin.
ApTypeeys, kuten minä
Ap
Niin, sä feikki-ap.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kommentit 56 ja 57 eivät ole minun.
Ap, eli kristallikissa
Älkää uskoko.
Ap, eli lasinpalakoira
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSe löytyy kaupungin ja oph:n sivuilta, pöljä.
Okei, löytyi. Nyt voisinkin ilmoittaa miehelle, että mä tiedän, mitä ne on, hän ei, kysykööt lapselta jos haluaa tietää 😁
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4:nnelle ilman järjestysluvun pistettä, sillä -nne- vastaa sitä järjestysluvun tunnusta, joka nominatiivissa voi olla pelkkä piste (tai :s).
Kiitos, kun huolehdit ja korjaat typerät mokani. Kuten huomaat, en osaa edes äidinkieltä, miten lapseni voisi olla yhtään älykkäämpi.
ApTuollainen asia ei liity kylläkään älykkyyteen milläänlailla. Vain typerys uskoo niin.
ApTypeeys, kuten minä
ApNiin, sä feikki-ap.
Ap
Miksi allekirjoitit ap, etkä feikki-ap.
Ap, eli kissankultaorava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSe löytyy kaupungin ja oph:n sivuilta, pöljä.
Okei, löytyi. Nyt voisinkin ilmoittaa miehelle, että mä tiedän, mitä ne on, hän ei, kysykööt lapselta jos haluaa tietää 😁
Ap
Ihmetelkööt siinä sitten, mistä mä ne löysin. Kun on se lapsen kasvattaminen kertojaksi niin vaikeaa. Jotain ilmaisua se oli, ei kiinnosta sen tarkemmin. Mutta oikein hyvä valinta.
Ap
En ihmettele yhtään, että huoltajuus on annettu isälle. Ap:lla taitaa olla MT-ongelmia, niin sekavia hänen viestinsä ovat.
Olisin arvostanut ihan sitä, että mies olisi edes yrittänyt kysyä asiaa lapselta. Se on kasvatusta. Mutta ei. Miehestä lastemme ei tarvitse kehittyä ollenkaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele yhtään, että huoltajuus on annettu isälle. Ap:lla taitaa olla MT-ongelmia, niin sekavia hänen viestinsä ovat.
Ei oo, vaan täällä on joku kristallityyppi esittämässä mua. Kristallit on muutenkin huijausta, samoin kuin magneetit, esim magneettipeitto.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään tapaamissopimusta edes, eikä huoltajuutta ole "annettu" isälle. Itse annoin miehen pitää lapset, koska on mielestään niin hyvä kasvattaja, kun ei tee millekään asialle mitään. Eikä edes tiedä, miten lapsi kehittyy yhtään missään. Taistelkoot siellä nyt niitten kanssa, ei kyllä tekisi mieli vaihtaa edes osia. Varmaan lapset näinkin aikuisiksi saadaan. 💅🏻
Ap
Sulla ei auta edes hoitoon meno, ap. Oot nolo ja elämäsi on aina paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ovat MT-ongelmat? Jotain käännettyjä tavaramerkkiongelmiako?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Omasi on paskaa, mulla elämä on eteenpäin menoa ja kehittymistä, toisin kuin itselläsi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hei sano yolo, sä oot niin nolo. Oot aivan pikkuinen polo, jolla on kauhea kolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sano yolo, sä oot niin nolo. Oot aivan pikkuinen polo, jolla on kauhea kolo.
?
Ap
Keke keke keke keke, ruusperi, ruusperi, ruusperi, ruusperi...
Olen Anssi, kolmasluokkalainen. Olen Anssi, kolmasluokkalainen. Olen Anssi, kolmasluokkalainen, ja tyhmä kuin saapas.
Vierailija kirjoitti:
Olen Anssi, kolmasluokkalainen. Olen Anssi, kolmasluokkalainen. Olen Anssi, kolmasluokkalainen, ja tyhmä kuin saapas.
Oletko Ap:n lapsi?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä että reaktiosi vaikeutuu, kun aiheeksi nousee itsensä kehittäminen. Tai se, että lapselta edellytettäisiin kehittymistä.
Ap
Kommentit 56 ja 57 eivät ole minun.
Ap, eli kristallikissa