Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan normaalia, että 3.-luokkalainen ei voi kertoa vanhemmille, mitä 4.:nnelle haluamansa valinnaisaine pitää sisällään?

Vierailija
18.02.2019 |

Mies on lähivanhempi ja soitti, että lasten valinnaisaineet pitäisi päättää. Tyttö kuulemma haluaisi äidinkielen vlinnaisaineen yhdeksi. Koitin kysyä, että mitähän se mahtaa pitää sisällään, että voitko kysyä tytöltä, onko draamaa vai kirjoittamista vai mitä, niin mies ei kuulemma voi. Lapsen ei ole pakko kertoa isälleen tämmöisiä. Kyllä on ihan h*lvetin vannmainen kasvattaja taas, mä en kestä. Sanoin, että no v*ttuako sitten mulle soittelet, että mitä mä näistä voin miestä enempää tietää?

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hiihtoloma vasta 3 viikon päästä.

Vierailija
42/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa tymä laspi ku ei osoo sanoo mitä, kursi sisältää

Niin on, mies ei näe siinäkään mitään vikaa itsessään, ei ongelmaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halveksin sellaista lasta, joka ei puhu. Surkimus, typerys, rajoittunut ääliö. Ja mies hurraa vieressä, hyi olkoon.

Ap

Olen myös itse samanlainen luuseri, keneltähän lapsi on geeninsä periny.

Ap

Vierailija
44/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vaikeaa opettaa lapsille mitään tai auttaa heitä kehittymään, kun toisena vanhempana on tuollainen aivoton id.iootti, joka ei arvosta samoja asioita. Onneksi perhetyöntekijät arvostavat lasten kasvattamista, kjäh kjäh.

Ap

Vierailija
45/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä hakuun kunnan nimi+paikallinen ops. Sieltä löytyy myös valinnaisaineiden suunnitelma.

Ja on mustakin outoa ettei lapsi voi kertoa mitä aine sisältää, ehkä ei edes tiedä. Nämä on tärkeitä valintoja, hyvä että mietit

Vierailija
46/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halveksin sellaista lasta, joka ei puhu. Surkimus, typerys, rajoittunut ääliö. Ja mies hurraa vieressä, hyi olkoon.

Ap

Olen myös itse samanlainen luuseri, keneltähän lapsi on geeninsä periny.

Ap

Tämä ei ollut mun kommentti.

Ja en todellakaan ole. Vastailin koska eipä annettu vaihtoehtoja, että huvittaako :D

Ap

Vierailija
47/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä hakuun kunnan nimi+paikallinen ops. Sieltä löytyy myös valinnaisaineiden suunnitelma.

Ja on mustakin outoa ettei lapsi voi kertoa mitä aine sisältää, ehkä ei edes tiedä. Nämä on tärkeitä valintoja, hyvä että mietit

Niin on todella outoa. Jos lapsi nyt tästä aikanaan kärsii, ettei osaa vaikka vieraillekaan puhua, jos ei kotonakaan, niin mulle on ainakin ihan turha sitten valittaa.

Ap

Vierailija
48/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tiedä niin ei tiedä, ei se raivoaminen mitään auta.

Vierailija
49/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on sika ja itse olen lehmä. Eupä noista lapsista ole voinut mitään penaalin terävimpiä kyniä tullakaan. Niillä on siis muutama muumi kateissa laaksosta, kuten itsellänikin muutama inkkari tippui kanootista.

Ap

Vierailija
50/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tiedä niin ei tiedä, ei se raivoaminen mitään auta.

Eri asia, jos tietäisin, ettei tiedä, mutta mieshän ei suostunut ottamaan edes siitäkään selvää.

Ap

Vierailija
51/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku kirjoittelee kommentteja muka minuna. Esim. 48 ei ole minun viestini, luonnollisestikaan.

Ap

Vierailija
52/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä lapselta pitäisi saada vastaus. Minusta mies opettaa lapsesta ihan ihme kehittymättömän luuserin, jos vanhemmalla ei ole mitään auktoriteettia.

Ap

Päinvastoin. Lapsi on selvästi sellainen luonne, että hän itse päättää miten asiat menee. Sellaista pitää tukea. Ehdottomasti huonompi juttu on mennä sokkona vanhempien ”neuvojen” mukaan ja sitten aikuisena ihmetellä että hupsista, mitäs nyt. Auktoriteetti ei kuulu mitenkään tähän asiaan, tai ei pitäisi kuulua.

Vierailija
53/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku kirjoittelee kommentteja muka minuna. Esim. 48 ei ole minun viestini, luonnollisestikaan.

Ap

Eikä 47, 49, 50 tai 52

Ap

Vierailija
54/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä lapselta pitäisi saada vastaus. Minusta mies opettaa lapsesta ihan ihme kehittymättömän luuserin, jos vanhemmalla ei ole mitään auktoriteettia.

Ap

Päinvastoin. Lapsi on selvästi sellainen luonne, että hän itse päättää miten asiat menee. Sellaista pitää tukea. Ehdottomasti huonompi juttu on mennä sokkona vanhempien ”neuvojen” mukaan ja sitten aikuisena ihmetellä että hupsista, mitäs nyt. Auktoriteetti ei kuulu mitenkään tähän asiaan, tai ei pitäisi kuulua.

Miten niin tukea? Lapsen kuuluu oppia, että hänen pitää pystyä yhteistyöhön, tai sitten itkee ja hoitaa yhteistyön. Ei häneltä maailmalla ruveta kyselemään ja odottelemaan, että huvittaako olla yhteistyökykyinen.

Ap

Vierailija
55/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

4:nnelle ilman järjestysluvun pistettä, sillä -nne- vastaa sitä järjestysluvun tunnusta, joka nominatiivissa voi olla pelkkä piste (tai :s).

Vierailija
56/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4:nnelle ilman järjestysluvun pistettä, sillä -nne- vastaa sitä järjestysluvun tunnusta, joka nominatiivissa voi olla pelkkä piste (tai :s).

Ok, kiitos, sivuseikka, mutta tulipahan selvitettyä.

Ap

Vierailija
57/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, kun huolehdit ja korjaat typerät mokani. Kuten huomaat, en osaa edes äidinkieltä, miten lapseni voisi olla yhtään älykkäämpi.

Ap

Vierailija
58/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, kiitos, sivuseikka, mutta tulipahan selvitettyä.

Ap

Taas joku vastaa minuna.

Ap

Vierailija
59/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, kun huolehdit ja korjaat typerät mokani. Kuten huomaat, en osaa edes äidinkieltä, miten lapseni voisi olla yhtään älykkäämpi.

Ap

Tuollainen asia ei liity kylläkään älykkyyteen milläänlailla. Vain typerys uskoo niin.

Ap

Vierailija
60/103 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuollainen asia ei liity kylläkään älykkyyteen milläänlailla. Vain typerys uskoo niin.

Ap

Typeeys, kuten minä

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä