Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa karttaa miestä, onko hälytysmerkki?

Vierailija
12.02.2019 |

Olen tavannut nettitreffien kautta mukavalta vaikuttavan miehen. Ollaan vasta tavattu kerran ulkona ja toisen kerran minun luonani. Miehen ollessa luonani yleensä sosiaalinen kissani piileskeli melkein koko vierailun ajan, mikä kiinnitti huomioni. Vierailu muuten sujui normaalisti, mies ei ole mitenkään äänekäs tai käytä voimakkaita tuoksuja, mutta kissa ei käynyt edes lähelläkään häntä, vaikka yleensä hakee kovasti huomiota vierailtakin ihmisiltä.

Olenko nyt ihan konahtanut hullu kissanainen, kun kissani käytös sai minut epäröimään miehen suhteen? Onko tämä varoitusmerkki?

Kommentit (197)

Vierailija
181/197 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hyvin eläinrakas ja yleensä jokainen kissa ja koira pitää minusta ja hakeutuu seuraani. Siitä on ollut paljon etua treffeillä. Kun nainen vie kotiinsa ja siellä koira tai/ja kissa on heti mun sylissä, niin pian on myös nainenkin sylissä. 

Vierailija
182/197 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen hyvin eläinrakas ja yleensä jokainen kissa ja koira pitää minusta ja hakeutuu seuraani. Siitä on ollut paljon etua treffeillä. Kun nainen vie kotiinsa ja siellä koira tai/ja kissa on heti mun sylissä, niin pian on myös nainenkin sylissä. 

Siitä on etua, mutta jotenkin saan näistä naisista yksinkertaisen vaikutelman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/197 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.  Kannattaa viedä kissa lopettavaksi. 

Sinä kuulut juuri heihin, joille ei voi suositella parisuhdetta.

Pysy yksin.

Siihen ei sinun suositteluja kaivata. Olen ollut parisuhteessa jo yli 10 vuotta. 

Mitään kissanpas*aa ei tähän taloon muuten tule ja se on yhteinen mielipiteemme.  

Ei käy kateeksi se ihminen, kenen kanssa olet.

Ai siksikö kun en pidä kissoista?  Ei pidä hänkään.  

Aika moni ei pidä, koska kissa on typerä eläin ja kissanomistajat ovat vielä pahempia. 

Vastauksesi perusteella ymmärrät itsekin, miksi en pidä sinusta, enkä luottaisi sinuun yhtään.

No kylläpä minua nyt harmittaa kun joku tuhoeläimen jumaloitsija ei pidä minusta.  LOL. 

Onko muuten sun kissasi ulko vai sisäkissa? 

Vierailija
184/197 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissa on ehkä tyhmin elukka mitä maa päällään kantaa. 

Tuo häiriintynyt olento on vieläpä miltei ainoa otus, joka todellakin kiduttaa saalistaan luonnossa ja täysin tarpeettomasti. 

Tulee kyllä mieleen eräs toinenkin, kaksijalkainen otus, joka ei aina tapa edes syödäkseen.

Ihmiselle kiduttamien ei ole lajityypillistä käyttäytymistä, kissalle se on.  

Niin ja tässä tosiaan puhuttiin kiduttamisesta eikä tappamisesta. Ne ovat katsos eri asioita. 

Kissa ei kiduta ilkeyttään, se opettaa sinulle, millainen ihminen on sadisti. Eläimet ovat tulleet tänne rakastamaan ja opettamaan meitä.

Ai, hyvää hyvyyttäänkö se kissa sitten kiduttaa ja näyttää ihmiselle että tälläistä on sadismi. 

Kuuluko kissojen opetukseen sekin kun niiden omistajien käsivarret on aina naarmuilla... välillä melko syvilläkin. 

Vierailija
185/197 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on talonpäädyssä tiiliskivi, joka on silloin hivenen eri värinen kuin muut, jos deittini on potenttiaalinen nalkuttaja. Tsinkku

Vierailija
186/197 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.  Kannattaa viedä kissa lopettavaksi. 

Sinä kuulut juuri heihin, joille ei voi suositella parisuhdetta.

Pysy yksin.

Siihen ei sinun suositteluja kaivata. Olen ollut parisuhteessa jo yli 10 vuotta. 

Mitään kissanpas*aa ei tähän taloon muuten tule ja se on yhteinen mielipiteemme.  

Ei käy kateeksi se ihminen, kenen kanssa olet.

Ai siksikö kun en pidä kissoista?  Ei pidä hänkään.  

Aika moni ei pidä, koska kissa on typerä eläin ja kissanomistajat ovat vielä pahempia. 

Vastauksesi perusteella ymmärrät itsekin, miksi en pidä sinusta, enkä luottaisi sinuun yhtään.

Sun vastauksen perusteella sun kotonasi haisee kissanpazka ja kuzi.  Se kuvottava haju tarttuu vaatteisiinkin, joten onneksi tietää pysyä erossa kaltaisistasi kissa-sekoilijoista. 

Vierailija
187/197 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on mustasukkainen sun uudesta lemmikistä.

Vierailija
188/197 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kissa tietää miehen oikean karvan.

Kysy kissalta suoraan! Huomaahan se sinusta, että kehräät mielessäsi jotakin.

Kissa pöydälle ja kysymyksiä.

Vierailija
189/197 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on

Kissa on reviiritietoinen, ei hyväksy vääriä ihmisiä.

Vierailija
190/197 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja näinhän se saa ollakin. Ihmiset pitävät ihmisistä, jotka tykkäävät samoista asioista. En ymmärrä, miksei lemmikinomistaja saa toivoa eläirakasta kumppania, kun kuitenkin liikunnallinen saa toivoa liikunnallista jne.

Itse kammoan ja inhoan koiria, ei minusta olisi paria koiranomistajalle, kun en koiraa halua elämääni. Astman ja allergian takia ei käy kissatkaan, mutta yleensä pidän muista kissaihmisistä.

Vierailija
191/197 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa mammoista pitää Jeesukseen tai horoskooppeihin uskovia vähä-älyisinä luusereina, mutta pitää samalla kuitenkin vilpittömästi kissoja ylimaallisen viisaina henkioppaina.

Vierailija
192/197 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo häiriintynyt olento on vieläpä miltei ainoa otus, joka todellakin kiduttaa saalistaan luonnossa ja täysin tarpeettomasti. 

Tulee kyllä mieleen eräs toinenkin, kaksijalkainen otus, joka ei aina tapa edes syödäkseen.

Niin ja tässä tosiaan puhuttiin kiduttamisesta eikä tappamisesta. Ne ovat katsos eri asioita. 

Näin sitä ihminen etääntyy luonnosta ja luontokappaleista, antaa niille tunteita ja toimia sen perusteella, mitä ihminen tekee.

Kissa ei kiduta saalistaa, vaan mureuttaa lihaa. On ikävä tosiasia, että kun saalis juoksee paniikissa pakoon, saalisliha mureutuu.

Kissalla ei ole mahdollisuutta pitää hiiriä omassa p*skassaan seisomassa pienessä laatikossa ja sen jälkeen viedä niitä autolla teurastamolle, missä ne tapetaan ja laitetaan roikkumaan seinälle. Kissa joutuu juoksettamaan saalistaa ja sinä sitten kuvittelet, että se on kiduttamista. Toisin kun se, mitä ihmiset tekevät saadakseen lihaa pöytään.

Vierailija
193/197 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen jännitys, pelko ja viha haisee ja eläimet haistavat tai vaistoavat sen.

Vierailija
194/197 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin sitä ihminen etääntyy luonnosta ja luontokappaleista, antaa niille tunteita ja toimia sen perusteella, mitä ihminen tekee.

Kissa ei kiduta saalistaa, vaan mureuttaa lihaa. On ikävä tosiasia, että kun saalis juoksee paniikissa pakoon, saalisliha mureutuu.

Kissalla ei ole mahdollisuutta pitää hiiriä omassa p*skassaan seisomassa pienessä laatikossa ja sen jälkeen viedä niitä autolla teurastamolle, missä ne tapetaan ja laitetaan roikkumaan seinälle. Kissa joutuu juoksettamaan saalistaa ja sinä sitten kuvittelet, että se on kiduttamista. Toisin kun se, mitä ihmiset tekevät saadakseen lihaa pöytään.

Nyt kirjoittelet omiasi. Ei mureudu eläimen liha stressihormoneista.

Kissan käytös, hiirellä leikkiminen, perustuu kyllä ihan evoluution mukana kehittyneeseen tarkoituksenmukaiseen käytökseen. Ei kissa ole julma sen enempää elävällä hiirellä kuin vinkulelullaan leikkiessään.

Vierailija
195/197 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on todennäköisesti sarjamurhaaja. Ilmianna poliisille, muuta nimesi (ja kissasi nimi, tietysti), ja lähde pakoon ulkomaille!

Vierailija
196/197 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa inhosi exääni alkuun. Tuli sohvalle väliin ja löi miestä. Tarkoitti mene pois..

Hyvä se mies oli ja kissanikin sen jonkin ajan kuluttua huomasi. Oli vain niin mustasukkainen minusta se katti.

Vierailija
197/197 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mirri!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi